#ohsemvideos

347 posts

TOP POSTS

Pengalaman mengajar kita erti dewasa,tapi kalau pengalaman yang hitam datang kembali sampai dewasa itu bukan pengalaman itu mimpi ngeri 😢, tag dekat kawan-kawan korang or diri korang dari dulu sampai sekarang macam ni,asal nak kentut,bukan kentut tapi benda lain keluar hehehehe.
#Yooolah #Parodi
.
.
#juicywasabi
#malaya_vidgram
#himpunan_vidgram
#kelakarvidgram
#komedividgram
#lawakvidgram
#nasihat_vidgram
#videoinstagram
.
.
#lawakhangit #lawak_hambar #lawak_king #kakishare.my #lawak_antarabangse #ohsemvideos
#lawakterkini #lawak5k #motifviral #lawak_ker_der #malaysiaigers .
.
@lawak.hangit
@lawak_hambar @lawakterkini @lawak_ker_der @kakishare.my @lawak_antarabangse @motifviral @lawak_king
@malaysiaigers

Apa keputusan SPM korang? Lulus or gagal? Yang gagal tu tak apa hidup anda belum berakhir kerana rezeki Allah tu luas! Yang berjaya itu jangan lupa sambung belajar elok-elok,bekerja,beli rumah,dan jangan lupa bayar ptptn nanti, kahwin lepas tu dapat anak,lepas tu dah besar dan ber cicit pula,indahnya dunia.. #yooolah 😜 tag dekat kawan korang!
#Yooolah #Parodi
@projekstudio .
.
#malaya_vidgram
#himpunan_vidgram
#kelakarvidgram
#komedividgram
#lawakvidgram
#nasihat_vidgram
#videoinstagram
.
.
#lawakhangit #lawak_hambar #lawak_king #kakishare.my #lawak_antarabangse #ohsemvideos
#lawakterkini #lawak5k #motifviral #lawak_ker_der #malaysiaigers .
.
@lawak.hangit
@lawak_hambar @lawakterkini @lawak_ker_der @kakishare.my @lawak_antarabangse @motifviral @lawak_king
@malaysiaigers

Apa yang terjadi bila mereka ni pergi ujibakat menyanyi? Mesti kecoh nanti kan? Jom tengok gelagat mereka dalam video ini.
Mentor Milenia 2017 menampilkan persembahan memukau setiap minggu. Temui Tomok, Akim, Black & Hazama di Mentor Milenia 2017 Setiap Ahad 9 Malam TV3
VIDEO FULL LINK KAT BIO!
Tidak lupa menampilkan @izzueislam @officially_izzuezerss hehehe

Talent
@adibalexx
@jamaltetsu
@kyopropaganda
@ijoymushiro
@puteraqamarul
For
Mentor Milenia 2017
By
Digital Communication CCG

FOLLOW @tv3malaysia .
.
#malaya_vidgram
#himpunan_vidgram
#kelakarvidgram
#komedividgram
#lawakvidgram
#nasihat_vidgram
#videoinstagram
.
.
#lawakhangit #lawak_hambar #lawak_king #kakishare.my #lawak_antarabangse #ohsemvideos
#lawakterkini #lawak5k #motifviral #lawak_ker_der #malaysiaigers .
.
@lawak.hangit
@lawak_hambar @lawakterkini @lawak_ker_der @kakishare.my @lawak_antarabangse @motifviral @lawak_king
@malaysiaigers

MOST RECENT

Most Popular Instagram Hashtags