[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#nurfazaalisya

136 posts

TOP POSTS

This is how my christmas eve be like🙆
#isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya

Kami Skuad PFPXDN ingin mengumumkan 2 buah novel karya @nurfazaalisya bakal diterbitkan ke drama tidak lama lagi.

Untuk melanggan Isteri Untuk Diiktiraf & Dia Pengantinku, layari www.penerbitanfajarpakeer.my atau boleh WhatsApp ke 019-6128069.

#dramaadaptasi #dramaadaptasinovel #nurfazaalisya #isteriuntukdiiktiraf #diapengantinku

Membaca jambatan ilmu. Marilah ulang kaji. Masalah bila baca sekerat-sekerat lepas tu lupa jalan cerita.

Karya @nurfazaalisya tak pernah mengecewakan.

#isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #penerbitanfajarpakeer #pfp #dearnovels #dn #pfpxdn

Isteri Untuk Diiktiraf
Terbitan: Fajar Pakeer
Penulis: #nurfazaalisya
Harga: RM28.00
LESS 10%: RM25.20
Whatsapp 0145101006.

Cod area Kota Bharu.

#isteriuntukdiiktiraf #fajarpakeer #nurfazaalisya #pasarnovel

Baru. Masih ADA STOK #isteriuntukdiiktiraf #sinopsisdimohbely

Tajuk : Isteri Untuk Diiktiraf
Penulis : Nurfaza Alisya
Harga : RM28.00 exc postage
ISBN : 978-967-365-250-1

Sinopsis
“Awak ni dah gila ke apa? Saya pun tak inginlah nak kahwin dengan awak ni. Sudahlah perangai macam harimau, muka macam burung belatuk. Memang malang betul!” – Safiyya“Eh, sekali aku petik jari, berduyun perempuan yang datang tahu. Tak adalah aku nak kahwin dengan perempuan macam kau ni.” - Tengku WildanSiapa sangka lelaki yang mahu dijodohkan dengannya adalah lelaki yang pernah memerangkapnya sewaktu dia bekerja di Hotel Mahkota Royal. Safiyya terpaksa menerima lamaran Tan Sri Tengku Hairie demi Tok Aki yang mahu melihatnya berkahwin sebelum datuknya menutup mata.Di awal perkahwinan mereka, Tengku Wildan sudah menetapkan beberapa syarat kepada Safiyya untuk diikuti. Safiyya yang suka melawan kata-kata Tengku Wildan akhirnya terpaksa menurut kata-kata lelaki itu yang pandai mematahkan setiap kata-katanya. Sikap Tengku Wildan yang menjengkelkan membuatkan Safiyya benar-benar sakit hati. Tetapi, bila lelaki itu meroyan tiba-tiba, dia mula pening kepala.“Aku baru nak tag nama kau untuk share kata-kata daripada Ustaz Nazmi Abdul Karim ni. Nabi sebut dalam hadis, makruh seorang suami tidur keseorangan tanpa isterinya. Nak pahala senang aje. Peluk bini pun satu pahala. Mulai malam ni, nak tidur malam aku nak peluk kau.”Kemunculan Rafiq dan Tengku Wafie secara tiba-tiba membuatkan Tengku Wildan dilanda cemburu. Dalam diam dia mula jatuh sayang dengan isterinya. Mulut kata tidak, tapi hati kata mahu. Cemburu yang mengusai diri menyebabkan dia menuduh Safiyya bermacam-macam sehingga isterinya itu merajuk menjauhinya. Ketiadaan Safiyya membuatkan hatinya benar-benar sunyi rindukan kehadiran seorang isteri.Tengku Wildan dituduh merogol Ana Julia memberi tamparan hebat buat Safiyya. Dan lebih menyakitkan hatinya apabila suaminya turut melakukan sesuatu ke atas dirinya tatkala dia tidak sedarkan diri. Dapatkah Safiyya memaafkan perbuatan suaminya itu? Adakah bahagia untuk mereka apabila Puan Sri Raja Mona tetap berkeras mahukan Bella menjadi menantu? #fajarpakeer #nurfazaalisya

Disember ini @penerbitanfp menampilkan karya terbaru daripada novelis Cahaya Ainn, Nurfaza Alisya dan Kynn Latif yang hangat dan mendapat sambutan di Ekspo Buku Malaysia 2015. Sudahkah anda melengkapkan koleksi novel mereka? Jika belum, melangganlah secara online. Mudah dan cepat.
Cara-cara melanggan novel PFP

1. Melalui website
a) www.penerbitanfajarpakeer.com
b) Daftar akaun
c) Pilih novel yang ingin dilanggan ke dalam troli
d) Buat pembayaran ke akaun Maybank Penerbitan Fajar Pakeer 564212503591
e) Attach slip pembayaran
d) Hantar. Pesanan akan diproses dalam masa 1-2 hari waktu bekerja (Isnin - Jumaat 9.00 pagi - 6.00 petang) kecuali cuti umum

2. Melalui e-mail
a) Kenalpasti novel dan harganya
b) Buat pembayaran ke akaun Maybank Penerbitan Fajar Pakeer 564212503591
c) E-mailkan slip pembayaran berserta nama penerima, alamat penerima, no. telefon penerima juga tajuk novel dilanggan ke online@penerbitanfajarpakeer.com
d) Pesanan akan diproses dalam masa 1-2 hari waktu bekerja (Isnin - Jumaat 9.00 pagi - 6.00 petang) kecuali cuti umum.

#cahayaainn #nurfazaalisya #kynnlatif #penerbitanfajarpakeer #pfp

Nurfaza Alisya turut tercalon dalam Anugerah Penghargaan PFP bagi kategori Anugerah Novel Pilihan Pembaca mempertaruhkan Dia Isteri Pilihan juga bagi kategori Anugerah Novelis Pilihan Pembaca. Buat pilihan yang bijak kerana anda juri sebenar kami.

Link mengundi via FB👇👇👇
https://apps.facebook.com/my-contests/vnrych

Undian dibuat via Facebook dan hanya sekali sehari bagi tiap pemegang akaun FB. Ayuh, jari menjadi juri.

#anugerahpenghargaanpfp
#anugerahnovelpilihanpembaca
#anugerahnovelispilihanpembaca
#nurfazaalisya
#diaisteripilihan #penerbitanfajarpakeer
#pfp

NOVEL TERBITAN JULAI
UNTUK MELANGGAN WHATSAPP 019-6128069

TAJUK: JODOHKU ABANG DOKTOR
PENULIS: NURFAZA ALISYA
ISBN: 978-967-365-272-3
HARGA: RM24.00 / RM27.00 “Saya Rizz Fahim bin Iswadi. Salam perkenalan daripada saya. Terima kasih sudi terima saya menjadi suami awak. Saya janji akan jaga awak baik-baik lepas kahwin nanti. Saya harap lepas kahwin nanti kita saling belajar untuk mencintai satu sama lain.” - Rizz Fahim.

Disebabkan pembohongan emaknya, Puan Zaharah, Che Hannah terpaksa menerima Rizz Fahim sebagai suami apabila lelaki itu melamarnya. Namun begitu, mereka hampir tidak jadi kahwin apabila Che Hannah terkilan dengan sikap emaknya. Hati Che Hannah terasa kosong sebaik berpisah dengan Rizz Fahim, membuatkan dia terus ke hospital untuk melamar lelaki itu kembali. “Doktor, sebenarnya saya datang sini nak jumpa doktor. Saya dah tersukakan doktor. Lepas saya buat solat istikharah, saya yakin doktor adalah calon suami saya. Calon suami istikharah saya.” - Che Hannah

Walaupun sudah berkahwin, bantal busuk sentiasa menjadi peneman Che Hannah setiap malam. Setiap malam apabila hendak masuk tidur ada sahaja alasan dia berikan supaya dia tidak dipeluk oleh suaminya. Namun begitu, sikap nakal dan romantik Rizz Fahim selalu sahaja membuat Che Hannah kalut. Rizz Fahim sentiasa berusaha untuk membuat isterinya itu jatuh cinta dengannya. Sekali dia sudah melafazkan akad nikah, dia akan mencintai isterinya itu ke akhir hayatnya.
Nek Yam nenek kepada Rizz Fahim, yang mula menghidu kedi-nginan hubungan Che Hannah bersama cucunya, mula meng-ajar Che Hannah bagaimana untuk menjadi isteri gred A. Ketegasan Nek Yam memang tidak boleh dilawan. Setiap kata Nek Yam, Che Hannah harus patuh! Termasuklah menggoda suami sendiri!

#novelpfp #novelmelayu #jodohkuabangdoktor #nurfazaalisya #penerbitanfajarpakeer #pfp

NOVEL TERBITAN JULAI
UNTUK MELANGGAN WHATSAPP 019-6128069

TAJUK: JODOHKU ABANG DOKTOR
PENULIS: NURFAZA ALISYA
ISBN: 978-967-365-272-3
HARGA: RM24.00 / RM27.00 “Saya Rizz Fahim bin Iswadi. Salam perkenalan daripada saya. Terima kasih sudi terima saya menjadi suami awak. Saya janji akan jaga awak baik-baik lepas kahwin nanti. Saya harap lepas kahwin nanti kita saling belajar untuk mencintai satu sama lain.” - Rizz Fahim.

Disebabkan pembohongan emaknya, Puan Zaharah, Che Hannah terpaksa menerima Rizz Fahim sebagai suami apabila lelaki itu melamarnya. Namun begitu, mereka hampir tidak jadi kahwin apabila Che Hannah terkilan dengan sikap emaknya. Hati Che Hannah terasa kosong sebaik berpisah dengan Rizz Fahim, membuatkan dia terus ke hospital untuk melamar lelaki itu kembali. “Doktor, sebenarnya saya datang sini nak jumpa doktor. Saya dah tersukakan doktor. Lepas saya buat solat istikharah, saya yakin doktor adalah calon suami saya. Calon suami istikharah saya.” - Che Hannah

Walaupun sudah berkahwin, bantal busuk sentiasa menjadi peneman Che Hannah setiap malam. Setiap malam apabila hendak masuk tidur ada sahaja alasan dia berikan supaya dia tidak dipeluk oleh suaminya. Namun begitu, sikap nakal dan romantik Rizz Fahim selalu sahaja membuat Che Hannah kalut. Rizz Fahim sentiasa berusaha untuk membuat isterinya itu jatuh cinta dengannya. Sekali dia sudah melafazkan akad nikah, dia akan mencintai isterinya itu ke akhir hayatnya.
Nek Yam nenek kepada Rizz Fahim, yang mula menghidu kedi-nginan hubungan Che Hannah bersama cucunya, mula meng-ajar Che Hannah bagaimana untuk menjadi isteri gred A. Ketegasan Nek Yam memang tidak boleh dilawan. Setiap kata Nek Yam, Che Hannah harus patuh! Termasuklah menggoda suami sendiri!

#novelpfp #novelmelayu #jodohkuabangdoktor #nurfazaalisya #penerbitanfajarpakeer #pfp

MOST RECENT

DIA PENGANTINKU by Nurfaza Alisya

Condition 9.5/10
Price RM15 (not include postage)
SM RM8
SS RM11

#diapengantinku
#nurfazaalisya
#novel
#novelpreloved #novelprelovedmurah #novelsecondmurah #novelterpakai #bukuterpakai #fajarpakeer

Kami Skuad PFPXDN ingin mengumumkan 2 buah novel karya Nurfaza Alisya bakal diterbitkan ke drama tidak lama lagi.

Untuk melanggan Isteri Untuk Diiktiraf & Dia Pengantinku, layari www.penerbitanfajarpakeer.my atau boleh WhatsApp ke 019-6128069.

#dramaadaptasi #dramaadaptasinovel #nurfazaalisya #isteriuntukdiiktiraf #diapengantinku
tahniah CikNurfaza Alisya..x sabor nok tgk

Kami Skuad PFPXDN ingin mengumumkan 2 buah novel karya @nurfazaalisya bakal diterbitkan ke drama tidak lama lagi.

Untuk melanggan Isteri Untuk Diiktiraf & Dia Pengantinku, layari www.penerbitanfajarpakeer.my atau boleh WhatsApp ke 019-6128069.

#dramaadaptasi #dramaadaptasinovel #nurfazaalisya #isteriuntukdiiktiraf #diapengantinku

Membaca jambatan ilmu. Marilah ulang kaji. Masalah bila baca sekerat-sekerat lepas tu lupa jalan cerita.

Karya @nurfazaalisya tak pernah mengecewakan.

#isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #penerbitanfajarpakeer #pfp #dearnovels #dn #pfpxdn

Sinopsis: “Awak ni dah gila ke apa? Saya pun tak inginlah nak kahwin dengan awak ni. Sudahlah perangai macam harimau, muka macam burung belatuk. Memang malang betul!” – Safiyya
“Eh, sekali aku petik jari, berduyun perempuan yang datang tahu. Tak adalah aku nak kahwin dengan perempuan macam kau ni.” – Tengku Wildan
.
Siapa sangka lelaki yang mahu dijodohkan dengannya adalah lelaki yang pernah memerangkapnya sewaktu dia bekerja di Hotel Mahkota Royal. Safiyya terpaksa menerima lamaran Tan Sri Tengku Hairie demi Tok Aki yang mahu melihatnya berkahwin sebelum datuknya menutup mata.
.
Di awal perkahwinan mereka, Tengku Wildan sudah menetapkan beberapa syarat kepada Safiyya untuk diikuti. Safiyya yang suka melawan kata-kata Tengku Wildan akhirnya terpaksa menurut kata-kata lelaki itu yang pandai mematahkan setiap kata-katanya. Sikap Tengku Wildan yang menjengkelkan membuatkan Safiyya benar-benar sakit hati. Tetapi, bila lelaki itu meroyan tiba-tiba, dia mula pening kepala. “Aku baru nak tag nama kau untuk share kata-kata daripada Ustaz Nazmi Abdul Karim ni. Nabi sebut dalam hadis, makruh seorang suami tidur keseorangan tanpa isterinya. Nak pahala senang aje. Peluk bini pun satu pahala. Mulai malam ni, nak tidur malam aku nak peluk kau.” Kemunculan Rafiq dan Tengku Wafie secara tiba-tiba membuatkan Tengku Wildan dilanda cemburu. Dalam diam dia mula jatuh sayang dengan isterinya. Mulut kata tidak, tapi hati kata mahu. Cemburu yang mengusai diri menyebabkan dia menuduh Safiyya bermacam-macam sehingga isterinya itu merajuk menjauhinya. Ketiadaan Safiyya membuatkan hatinya benar-benar sunyi rindukan kehadiran seorang isteri.
.
Tengku Wildan dituduh merogol Ana Julia memberi tamparan hebat buat Safiyya. Dan lebih menyakitkan hatinya apabila suaminya turut melakukan sesuatu ke atas dirinya tatkala dia tidak sedarkan diri. Dapatkah Safiyya memaafkan perbuatan suaminya itu? Adakah bahagia untuk mereka apabila Puan Sri Raja Mona tetap berkeras mahukan Bella menjadi menantu?
.
Whatsapp: 012 246 6904
.
#isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #fhbookbarn #fhbookbarn2 #alaf21 #karnadya #karyaseni #kakinovel #kaseharies #

ISTERI UNTUK DIIKTIRAF 👰
by Nurfaza Alisya
.
.
Harga 💰: RM 36 termasuk pos sm
RM 40 termasuk pos ss
.
.
“Awak ni dah gila ke apa? Saya pun tak inginlah nak kahwin dengan awak ni. Sudahlah perangai macam harimau, muka macam burung belatuk. Memang malang betul!” – Safiyya
.

Siapa sangka lelaki yang mahu dijodohkan dengannya adalah lelaki yang pernah memerangkapnya sewaktu dia bekerja di Hotel Mahkota Royal. Safiyya terpaksa menerima lamaran Tan Sri Tengku Hairie demi Tok Aki yang mahu melihatnya berkahwin sebelum datuknya menutup mata.
.

Di awal perkahwinan mereka, Tengku Wildan sudah menetapkan beberapa syarat kepada Safiyya untuk diikuti. Safiyya yang suka melawan kata-kata Tengku Wildan akhirnya terpaksa menurut kata-kata lelaki itu yang pandai mematahkan setiap kata-katanya. Sikap Tengku Wildan yang menjengkelkan membuatkan Safiyya benar-benar sakit hati. Tetapi, bila lelaki itu meroyan tiba-tiba, dia mula pening kepala.
. “Aku baru nak tag nama kau untuk share kata-kata daripada Ustaz Nazmi Abdul Karim ni. Nabi sebut dalam hadis, makruh seorang suami tidur keseorangan tanpa isterinya. Nak pahala senang aje. Peluk bini pun satu pahala. Mulai malam ni, nak tidur malam aku nak peluk kau.”
.

Kemunculan Rafiq dan Tengku Wafie secara tiba-tiba membuatkan Tengku Wildan dilanda cemburu. Dalam diam dia mula jatuh sayang dengan isterinya. Mulut kata tidak, tapi hati kata mahu. Cemburu yang menguasai diri menyebabkan dia menuduh Safiyya bermacam-macam sehingga isterinya itu merajuk menjauhinya. Ketiadaan Safiyya membuatkan hatinya benar-benar sunyi rindukan kehadiran seorang isteri.
.

Tengku Wildan dituduh merogol Ana Julia memberi tamparan hebat buat Safiyya. Dan lebih menyakitkan hatinya apabila suaminya turut melakukan sesuatu ke atas dirinya tatkala dia tidak sedarkan diri. Dapatkah Safiyya memaafkan perbuatan suaminya itu? Adakah bahagia untuk mereka apabila Puan Sri Raja Mona tetap berkeras mahukan Bella menjadi menantu?
.
.
Tempahan boleh dibuat melalui whatsapp di no
013 432 8325 📱
.
.
#novelmelayuonline
#isteriuntukdiiktiraf #novelisteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #novelnurfazaalisya #novelisteriuntukdiiktirafmurah

RM 36.00 (SM) / RM 41.00 (SS)
HARGA NOVEL INC POSTAGE “Awak ni dah gila ke apa? Saya pun tak inginlah nak kahwin dengan awak ni. Sudahlah perangai macam harimau, muka macam burung belatuk. Memang malang betul!” – Safiyya “Eh, sekali aku petik jari, berduyun perempuan yang datang tahu. Tak adalah aku nak kahwin dengan perempuan macam kau ni.” – Tengku Wildan Siapa sangka lelaki yang mahu dijodohkan dengannya adalah lelaki yang pernah memerangkapnya sewaktu dia bekerja di Hotel Mahkota Royal. Safiyya terpaksa menerima lamaran Tan Sri Tengku Hairie demi Tok Aki yang mahu melihatnya berkahwin sebelum datuknya menutup mata. Di awal perkahwinan mereka, Tengku Wildan sudah menetapkan beberapa syarat kepada Safiyya untuk diikuti. Safiyya yang suka melawan kata-kata Tengku Wildan akhirnya terpaksa menurut kata-kata lelaki itu yang pandai mematahkan setiap kata-katanya. Sikap Tengku Wildan yang menjengkelkan membuatkan Safiyya benar-benar sakit hati. Tetapi, bila lelaki itu meroyan tiba-tiba, dia mula pening kepala. “Aku baru nak tag nama kau untuk share kata-kata daripada Ustaz Nazmi Abdul Karim ni. Nabi sebut dalam hadis, makruh seorang suami tidur keseorangan tanpa isterinya. Nak pahala senang aje. Peluk bini pun satu pahala. Mulai malam ni, nak tidur malam aku nak peluk kau.” Kemunculan Rafiq dan Tengku Wafie secara tiba-tiba membuatkan Tengku Wildan dilanda cemburu. Dalam diam dia mula jatuh sayang dengan isterinya. Mulut kata tidak, tapi hati kata mahu. Cemburu yang mengusai diri menyebabkan dia menuduh Safiyya bermacam-macam sehingga isterinya itu merajuk menjauhinya. Ketiadaan Safiyya membuatkan hatinya benar-benar sunyi rindukan kehadiran seorang isteri. Tengku Wildan dituduh merogol Ana Julia memberi tamparan hebat buat Safiyya. Dan lebih menyakitkan hatinya apabila suaminya turut melakukan sesuatu ke atas dirinya tatkala dia tidak sedarkan diri. Dapatkah Safiyya memaafkan perbuatan suaminya itu? Adakah bahagia untuk mereka apabila Puan Sri Raja Mona tetap berkeras mahukan Bella menjadi menantu? #isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #fajarpakeer #koleksinovel #borongnovel #kumpulnovel #novel #novelmelayu #novelmurah #novelcinta #novelromantik #noveluntukdijual

😑 punya spoil ni novel.. 2 lembar hilang o... gantuuung mood mo bca ending.. aiyaaaa.. ne kali laa 😂😂😏 #isteriuntukdiiktiraf
#fajarpakeer
#nurfazaalisya

Teaser

Untuk melanggan novel ini layari www.penerbitanfajarpakeer.my atau ikuti langkah di bawah.

ISTERI UNTUK DIIKTIRAF
RM28 (Sem. Malaysia)
RM31 (Sabah/Sarawak)
Tiada sebarang caj dikenakan untuk penghantaran. PERCUMA. Penghantaran menggunakan Pos Laju.

Cara-Cara Melanggan Novel-Novel PFP
1. Pembayaran boleh dibuat melalui akaun Maybank Penerbitan Fajar Pakeer 564212503591. BAKI TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN.
2. Whatsapp 0196128069 slip pembayaran berserta tajuk novel atau pakej, nama penuh, alamat & nombor telefon anda.
3. Pesanan diproses dalam masa 1-2 hari bekerja.

Mesti beli! Hanya yang terbaik bersama PFP.

#novelpfp #novelmelayu #isteriuntukdiiktiraf #nurfazaalisya #pfp #penerbitanfajarpakeer

.
📔 #DUDAJANDA 💋
Penerbit : Fajar Pakeer
💰 Harga :
RM 31 termasuk postage sm
RM 35 termasuk postage ss
.
.
#AdamWarda – Nurfaza Alisya
Duda Pujaan Hati
“Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?”
“Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa
Dudaku Ajak Kahwin Lagi
“Jom kita kahwin sekali lagi Alia?”
“Betul awak nak kahwin semula dengan saya?”
“Yalah. Kalau tidak buat apa saya nak tunggu awak bertahun-tahun ni?”
Alia tersenyum.

#ShirazAqina – Zaza Qry
Duda Terlajak Jauh
Aku dah cakap jangan asyik tengok muka Mr. Frost tu.
Aqina Malisa. Meliarkan pandangannya.
Huh! Kau pakai bomoh ke?
Instinct. Kau kan dah nak jadi bini aku. Aku tahulah. Kau kalau duduk dalam bilik tu mesti tengah tengok Mr. Frost.

#IzharSukma – Nia Qurratun'aini
Awas! Duda Di Hadapan
“Bukan tak boleh. Hari pertama Encik...”
“Haip! Lagi sekali awak panggil saya encik, saya minta awak panggil saya Abang Izhar.”
Abang Izhar? Ini cadangan ke amaran? Bertenang. Mana perginya papan tanda Awas! Duda Di Hadapan ni?

#AdukaDewi – Aunie Ayunie
Duda Hot vs Janda Berhias
“Terima kasih tau abang, sebab sudi terima saya. Yalah, saya ni kan janda.”
“Okeylah sayang ni janda berhias. Untunglah abang dapat janda, tapi dara.”
“Tapi, abang duda hot.”
“Okeylah tu. Duda hot versus janda berhias. Sesuailah tu, kan?”
.
.
Tempahan : 📲 Boleh dibuat melalui whatsapp di no +60134328325
.
.
#noveldudajanda #dudajanda #pfp #nurfazaalisya #qhayraqhayriesa #zazaqry #niaquratunaini #aunieayunie
#novelmelayuonline #novelmelayumurah

Teaser #3

Untuk melanggan novel ini layari www.penerbitanfajarpakeer.my atau ikuti langkah di bawah.

#DUDAJANDA
RM23 (Sem. Malaysia)
RM26 (Sabah/Sarawak)
Tiada sebarang caj dikenakan untuk penghantaran. PERCUMA. Penghantaran menggunakan Pos Laju.

Cara-Cara Melanggan Novel-Novel PFP
1. Pembayaran boleh dibuat melalui akaun Maybank Penerbitan Fajar Pakeer 564212503591. BAKI TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN.
2. Whatsapp 0196128069 slip pembayaran berserta tajuk novel atau pakej, nama penuh, alamat & nombor telefon anda.
3. Pesanan diproses dalam masa 1-2 hari bekerja.

Mesti beli! Hanya yang terbaik bersama PFP.

#novelpfp #novelmelayu #novelmini
#dudapujaanhati #nurfazaalisya #penerbitanfajarpakeer #pfp

#AdamWarda – Nurfaza Alisya
Duda Pujaan Hati
“Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?”
“Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa
Dudaku Ajak Kahwin Lagi
“Jom kita kahwin sekali lagi Alia?”
“Betul awak nak kahwin semula dengan saya?”
“Yalah. Kalau tidak buat apa saya nak tunggu awak bertahun-tahun ni?”
Alia tersenyum.

#ShirazAqina – Zaza Qry
Duda Terlajak Jauh
Aku dah cakap jangan asyik tengok muka Mr. Frost tu.
Aqina Malisa. Meliarkan pandangannya.
Huh! Kau pakai bomoh ke?
Instinct. Kau kan dah nak jadi bini aku. Aku tahulah. Kau kalau duduk dalam bilik tu mesti tengah tengok Mr. Frost.

#IzharSukma – Nia Qurratun’aini
Awas! Duda Di Hadapan
“Bukan tak boleh. Hari pertama Encik…”
“Haip! Lagi sekali awak panggil saya encik, saya minta awak panggil saya Abang Izhar.”
Abang Izhar? Ini cadangan ke amaran? Bertenang. Mana perginya papan tanda Awas! Duda Di Hadapan ni?

#AdukaDewi – Aunie Ayunie
Duda Hot vs Janda Berhias
“Terima kasih tau abang, sebab sudi terima saya. Yalah, saya ni kan janda.”
“Okeylah sayang ni janda berhias. Untunglah abang dapat janda, tapi dara.” “Tapi, abang duda hot.”
“Okeylah tu. Duda hot versus janda berhias. Sesuailah tu, kan?” #ulatbuku #bukubest #bukubagus #bukucerita #bukumurah #novelmelayu #fajarpakeer #pts #dudajanda #nurfazaalisya #qhayraqhayriesa #zazaqry #niaqurratunaini #aunieayunie

📚 JODOHKU ABANG DOKTOR
Penulis : Nurfaza Alisya
Penerbit : Fajar Fakeer
Harga :
RM 32 termasuk postage semenanjung
RM 36 termasuk postage sabah sarawak
Tempahan :
☎ Boleh dibuat melalui whatsapp di no +60134328325 📝 Review : " ngeeee... i lioke it to the moon and back. hehehe... abang doktor super sweet, tapi nenek patut jadi the sweetest mahaguru on planet, ahaks! " - Faradina Azlin Azahar , (5🌟) .
.

#jodohkuabangdoktor #pfp #fajarfakeer #noveljodohkuabangdoktor #nurfazaalisya #jodohkuabangdoktornurfazaalisya

Teaser #2

Untuk melanggan novel ini layari www.penerbitanfajarpakeer.my atau ikuti langkah di bawah.

#DUDAJANDA
RM23 (Sem. Malaysia)
RM26 (Sabah/Sarawak)
Tiada sebarang caj dikenakan untuk penghantaran. PERCUMA. Penghantaran menggunakan Pos Laju.

Cara-Cara Melanggan Novel-Novel PFP
1. Pembayaran boleh dibuat melalui akaun Maybank Penerbitan Fajar Pakeer 564212503591. BAKI TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN.
2. Whatsapp 0196128069 slip pembayaran berserta tajuk novel atau pakej, nama penuh, alamat & nombor telefon anda.
3. Pesanan diproses dalam masa 1-2 hari bekerja.

Mesti beli! Hanya yang terbaik bersama PFP.

#novelpfp #novelmelayu #novelmini
#dudapujaanhati #nurfazaalisya #penerbitanfajarpakeer #pfp

.
Novel : #DudaJanda (Fajar Pakeer)
Koleksi Novel Mini Ekslusif Novellis Best-Seller
.
Muka surat : 485
Harga : RM27 (SM) | RM30 (SS)
** termasuk pos
.
Sinopsis :
.
#AdamWarda – Nurfaza Alisya - Duda Pujaan Hati
.
“Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?”
.
“Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?”
.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
.
#HayatAlia – Qhayra Qhayriesa - Dudaku Ajak Kahwin Lagi
.
“Jom kita kahwin sekali lagi Alia?”
“Betul awak nak kahwin semula dengan saya?”
“Yalah. Kalau tidak buat apa saya nak tunggu awak bertahun-tahun ni?”
Alia tersenyum.
.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
.
#ShirazAqina – Zaza Qry - Duda Terlajak Jauh
.
Aku dah cakap jangan asyik tengok muka Mr. Frost tu.
Aqina Malisa. Meliarkan pandangannya. Huh! Kau pakai bomoh ke?
.
Instinct. Kau kan dah nak jadi bini aku. Aku tahulah. Kau kalau duduk dalam bilik tu mesti tengah tengok Mr. Frost.
.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
.
#IzharSukma – Nia Qurratun’aini - Awas! Duda Di Hadapan
.
“Bukan tak boleh. Hari pertama Encik…”
“Haip! Lagi sekali awak panggil saya encik, saya minta awak panggil saya Abang Izhar.”
.
Abang Izhar? Ini cadangan ke amaran? Bertenang. Mana perginya papan tanda Awas! Duda Di Hadapan ni?
.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
.
#AdukaDewi – Aunie Ayunie - Duda Hot vs Janda Berhias
.
“Terima kasih tau abang, sebab sudi terima saya. Yalah, saya ni kan janda.”
.
“Okeylah sayang ni janda berhias. Untunglah abang dapat janda, tapi dara.”
.
“Tapi, abang duda hot.”
.
“Okeylah tu. Duda hot versus janda berhias. Sesuailah tu, kan?”
.
#novelmurah
#aunieayunie
#nurfazaalisya
#zazaqry
#qhayraqhayriesa
#niaqurratunaini
#dudajanda

Most Popular Instagram Hashtags