[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#nuredayu

5 posts

MOST RECENT

MAK DARA KEMBALI SUNTI AKIBAT PERCAYA HAL INI!
Kalau namanya perempuan, tak kesah anak dara ke mak dara mesti pernah alami jerawat di cik vee. Jerawat atau bisul di cik vee sebab kita kurang jaga kebersihan, maaf ya.
Cik bunga kita ni sensitif sangat tak boleh basah dan kering. Jadi kita perlu spray cik bunga dengan mist v agar kekal segar dan bersih. Cik bunga mudah dijangkiti kuman, sebab tu gatal. Bila dah gatal, digaru jadi luka melecet. Itu sebab jadi hitam. Cik bunga perlukan air pencuci yang sesuai ph 3.5 supaya tidak lembab. Lembab lembut segar selesa cik bunga lepasni. Bau ros romantik jerr, tak ada bau ikan peram 10 tahun. Suami nak dekati pun seronok. Boleh la nak manja tu tak yakin.
Sebelum ni, kalau nak gedik jerr, terfikir cik bunga aku ni bau ikan peram la, cik bunga aku gelap, longgar. Haaa tak pa, sebelum hasutan syaitan lagi menebal tu, meh guna set sayang ketat kak neez ni. 🙈
Lepasni cik abang cakap "sayang ketat". Mulalah babak pengantin baru, malu tersipu sipu. Kan seronok kalau hari hari pengantin baru. Suami makin seronok, muka ceria, layan kita macam puteri raja nanti. Dah sayang kannn.
#cqueencosmetic
#leadercqueen
#nuredayu
#neezbeauty

MAK DARA KEMBALI SUNTI AKIBAT PERCAYA HAL INI!
Kalau namanya perempuan, tak kesah anak dara ke mak dara mesti pernah alami jerawat di cik vee. Jerawat atau bisul di cik vee sebab kita kurang jaga kebersihan, maaf ya.
Cik bunga kita ni sensitif sangat tak boleh basah dan kering. Jadi kita perlu spray cik bunga dengan mist v agar kekal segar dan bersih. Cik bunga mudah dijangkiti kuman, sebab tu gatal. Bila dah gatal, digaru jadi luka melecet. Itu sebab jadi hitam. Cik bunga perlukan air pencuci yang sesuai ph 3.5 supaya tidak lembab. Lembab lembut segar selesa cik bunga lepasni. Bau ros romantik jerr, tak ada bau ikan peram 10 tahun. Suami nak dekati pun seronok. Boleh la nak manja tu tak yakin.
Sebelum ni, kalau nak gedik jerr, terfikir cik bunga aku ni bau ikan peram la, cik bunga aku gelap, longgar. Haaa tak pa, sebelum hasutan syaitan lagi menebal tu, meh guna set sayang ketat kak neez ni. 🙈
Lepasni cik abang cakap "sayang ketat". Mulalah babak pengantin baru, malu tersipu sipu. Kan seronok kalau hari hari pengantin baru. Suami makin seronok, muka ceria, layan kita macam puteri raja nanti. Dah sayang kannn.
#cqueencosmetic
#leadercqueen
#nuredayu
#neezbeauty

MAK DARA KEMBALI SUNTI AKIBAT PERCAYA HAL INI!
Kalau namanya perempuan, tak kesah anak dara ke mak dara mesti pernah alami jerawat di cik vee. Jerawat atau bisul di cik vee sebab kita kurang jaga kebersihan, maaf ya.
Cik bunga kita ni sensitif sangat tak boleh basah dan kering. Jadi kita perlu spray cik bunga dengan mist v agar kekal segar dan bersih. Cik bunga mudah dijangkiti kuman, sebab tu gatal. Bila dah gatal, digaru jadi luka melecet. Itu sebab jadi hitam. Cik bunga perlukan air pencuci yang sesuai ph 3.5 supaya tidak lembab. Lembab lembut segar selesa cik bunga lepasni. Bau ros romantik jerr, tak ada bau ikan peram 10 tahun. Suami nak dekati pun seronok. Boleh la nak manja tu tak yakin.
Sebelum ni, kalau nak gedik jerr, terfikir cik bunga aku ni bau ikan peram la, cik bunga aku gelap, longgar. Haaa tak pa, sebelum hasutan syaitan lagi menebal tu, meh guna set sayang ketat kak neez ni. 🙈
Lepasni cik abang cakap "sayang ketat". Mulalah babak pengantin baru, malu tersipu sipu. Kan seronok kalau hari hari pengantin baru. Suami makin seronok, muka ceria, layan kita macam puteri raja nanti. Dah sayang kannn.
#cqueencosmetic
#leadercqueen
#nuredayu
#neezbeauty
#pencuciwanita
#sprayketat
#missvketat
#makdara
#missvputih

Romantik sangat bila pakai dan baunya oh my goddd!
Yang pasti akan wangi, putih, ketat. 3 sekali dapat set sayang ketat nihh.
Auuuw!!! Yang ada cik vee berbau,
Yang ada cik vee gelap,
Yang ada cik vee longgar.
Lepasni boleh la eksen dengan kawan yang cakap suami hampa kahwin lari tu. Mulut celupaq! Kita gunakan kuasa vitooo dengan set sayang ketat ni pasti suami sayang ketat 🙈
Hampa akan pelik suami hampa seronok, muka ceria sedepa macam baru kahwin gitu. Bukan kahwin baru, tak ada istilah payung emas ya cik abang. Meh bagi payung emas set sayang ketat ni kat isteri. Munge hati macam munge rafflesia yang besar gedabakkk.
Hamboiii kemain isteri hari hari pakai baju cekci memanjang. Maklum la nak kena penangan set sayang ketat nih asyik rindu saja. Kan baru fefeling pengantin baru gitu.
Nak dapatkan set sayang ketat terlebih mantap ni?
Tengok video ini dan komen set sayang ketat mantap.
#cqueencosmetic
#nuredayu
#neezbeauty
#keputihan
#longgar

Most Popular Instagram Hashtags