#novelterpakai

MOST RECENT

code : (a.001)
-
title : dicelah-celah dimensi
-
condition : 7/10
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.003)
-
title : perjanjian berdarah
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.016)
-
title : igauan semalam
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah#novelsecond #novelseram

code : (a.027)
-
title : selamat bermimpi bulan
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm12 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.031)
-
title : perangkap ajal
-
condition : 8/10
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.030)
-
title : candal
-
condition : 9/10 -
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.028)
-
title : pewaris senja (bahagian 1)
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.017)
-
title : penunggu cinta
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.020)
-
title : kau kuseru
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.018)
-
title : bicara sebuah diari
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm12 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

Baca sinopsis, berminat WhatsApp ye 😊👌 DEMI RINDUMU-DIYA JAMAL
RM25 TERMASUK POS SM SS
PRELOVED. ADA SAIN PENULIS.
BERMINAT? WHATSAPP http://www.wasap.my/60165056776
Bertemu tidak sampai beberapa hari, Haznik sudah berani membuat pengakuan cinta. Katanya, mahu memikat Nurhana. Siapa yang akan percaya? “Ada apa-apa ke kat muka saya ni?” – Nurhana “Takde apa-apa.” – Haznik “Habis tu, kenapa tenung muka saya?” – Nurhana “Kat dalam mata awak, ada saya.” – Haznik “Tolonglah jangan buat macam tu, Nik. Saya rasa tak selesa kalau awak asyik tenung saya. Nak makan pun susah.” – Nurhana “Apa boleh buat? Mata saya tak boleh berhenti tengok orang yang cantik.” Jiwa Nurhana hampir terpikat namun dia enggan cari nahas dengan terjerat dalam permainan lelaki buaya darat. Mulut sentiasa manis bergula. Apatah lagi, hatinya pernah terluka. Luka itu tidak mungkin akan sembuh sampai bila-bila. Dia serik! Lebih baik dia cabut lari.

Dia kembali bukan untuk mencari cinta. Semuanya gara-gara lelaki bernama Nasrul. Kerana lelaki ini, dia terbang pulang selepas dua tahun menyepi di luar negara. Ada urusan yang perlu dia selesaikan. Ada hutang yang perlu dituntut. “Dah takde perempuan lain ke kat dunia ni, bang? Kenapa mesti dia yang jadi bakal isteri abang?” – Nurhana

Tetapi hati Nasrul begitu keras sehingga Nurhana menemui jalan buntu. Dia tiada pilihan selain meminta pertolongan Haznik.
“Na jangan mengarut!” – Nasrul

Mahukah Haznik, jejaka yang penuh dengan misteri itu memenuhi permintaan karut Nurhana? Apakah permintaan karut itu?

Siapa pula Suraya dalam hidup Haznik?
Tragedi demi tragedi. Siapakah dalangnya? Mampukah dua hati bersatu, menjejaki cinta yang berlari menjauh?Sejauh mana berlari, mampukah hati menipu diri?

#sayajual #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #novelmurah #novel #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #alaf #bukuprima #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #lovenovel #novelmalaysia

code : (a.029)
-
title : perwaris senja (bahagian2)
-
condition : 9/10 -
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.032)
-
title : vila puaka
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm12 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

code : (a.033)
-
title : sepasang kasut merah
-
condition : 9/10 (look like new)
-
price : rm10 (exc postage)
#novelterpakai #bukuterpakai #novelpreloved #novelmelayu #bukuseram #novelcinta #bukuprima #pelangi #kakinovel #novelmurah

kombo novel preloved. 3 novel rm49 termasuk pos sm/ss. Berminat blh WhatsApp ke http://www.wasap.my/60165056776

Sm jimat rm15 dari harga asal, ss jimat rm24 dari harga asal.

jom join group telegram novel terpakai kami. Lebih dari 300 tajuk ready stok. Pembelian 4 novel ke atas free Pos sm/ss ➡➡➡ https://t.me/novelterpakaikami

#sayajual #visitmyig #bazaarpaknil #prelovedmalaysia #novelpreloved #novelsecondhand #novelterpakai #sayaminatnovel #jualnovel #novellover #noveltoletgo #ulatbuku #minatnovel #novel2nd #igmalaysia #ideakreatif #likeje #novelmurah #novel #igshopmalaysia #prelovednovel #kakinovel #hantunovel #novelterpakaimalaysia #sayaminatnovel #alaf #bukuprima #karyaseni #penulisan2u #fajarpakeer #kombonovelterpakaikami

RM10 SAHAJA

Novel PELUKAN CINTA - Jika cinta tidak kesampaian, akan aku usung jiwa pasrah hingga ke akhir perjalanan. Jika jodoh kita ada, akan aku junjung cinta kita hingga ke akhir kehidupan.- Spe berminat
Boleh dm
Boleh whatsapp 0136434330

#pelukancinta
#armanddanial
#zulaikhahusna
#novelpreloved
#amishadania
#pembacanovel
#novelterpakai

Novel Suamiku Si Mata Biru - Sampai bila perkahwinan ini perlu menjadi satu rahsia antara kita?.- Spe berminat
Boleh dm
Boleh whatsapp 0136434330

#suamikusimatabiru
#jameshoward
#suzilianairina
#novelpreloved
#evelynrose
#pembacanovel
#novelterpakai

Most Popular Instagram Hashtags