#novelprelovedmurah

4995 posts

TOP POSTS

2 buah buku RM15 sahaja (tidak termasuk postage)
.
Berminat blh pm atau wasap terus 0135826405
.

#novelprelovedmurah #novelpreloved #novelterpakaimelaka #prelovednovel #novelterpakaimurah

update terbaru. 20/7
tinggal yg nie sja. berminat blh WhatsApp 0174869916 okay. tq
#novelterpakai #novelpreloved #novelprelovedmurah

Buku terpakai. Baru sekali baca. Condition masih tip top.

Rindu Itu Cinta
Rose Harissa. Kaki Novel.

Harga tertera di gambar termasuk pos.

Whatsapp: 0192469820. Serious buyer only.

#carinovelterpakai #carinovel #novelprelovedmurah #novelterpakai #novelmelayu #novelmurah #personalshoppers #sayajualnovelmurah #sayajualnovel #sayasukanovel #novelkakinovel #bazaarpaknil #tokobukuonline

Novel preloved ½ price.. 😍

Nak clearkan rumah.. nak gunakan ruang untuk letak buku sekolah pulak 😂

#novelpreloved
#novelprelovedmurah

ANTOLOGI CERPEN ☆ RM8 only!!! Exclude postage
☆ condition 9/10 'tip top'
☆ DM/WS 016-680 8531

#geroboktinta
#prelovednovelmelayumurah
#prelovednovelmalaysia
#prelovednovel
#novelterpakai
#novelprelovedmurah
#novel
#novelmelayu

Now airing @hyppsensasi 😊
TAJUK NOVEL: SYURGAKU TAK SEMPURNA
PENULIS: SARA AISHA
PENERBIT: KARYA SENI
STATUS NOVEL: BARU
.
RM26
POSTAGE RM8SM/RM11SS
.
SINOPSIS:
Pertama kali menatap Zalia, hati Tengku Zarif berdetak hebat. Dia yakin itulah kasihnya. Itulah cintanya. Biar ibu membenci, biar satu dunia melawan, cintanya buat Zalia tidak akan pernah berganjak.
.
“Tengku buat saya tak tahu nak buat apa.” – Zalia
.
“Awak boleh buat satu perkara. Marry me, Zalia!” – Tengku Zarif
.
Seperti pasangan yang lain, mereka melalui bahtera perkahwinan yang indah. Cinta memekar wangi. Anak pengikat kasih. Bagi Zalia, itulah syurganya. Cukup sempurna.
.
Namun, mereka terlupa. Seorang Tengku Zaharah tidak akan berhenti selagi tidak mendapat apa yang diingini. Pernikahan mereka perlu dihancurkan! Itu sumpah Tengku Zaharah. Dia sanggup berbuat apa sahaja. Walaupun mengorbankan nyawa.
.
“Aku tak nak dia ada dalam keluarga aku. Aku kena buat sesuatu.” – Tengku Zaharah
.
Kemunculan semula Fariena, membuatkan syurga mereka semakin goyah. Zalia cuba bertahan. Tetapi sekuat mana pun dia, apabila terlampau digasak, akhirnya tersungkur jua. Tanpa rela, dia mengambil keputusan yang menghancurkan jiwa.
.
“Saya nak awak bernikah dengan Fariena.” – Zalia
.
Ternyata, keputusan itu cuma keputusan bodoh yang melumatkan lagi sekeping hati milik Zalia. Tengku Zarif semakin jauh. Fariena senyum mengejek. Tengku Zaharah ketawa sinis. Lalu, yang tertinggal cuma Zalia bersama hati yang semakin lama semakin dongkol. Tetapi mereka tersilap besar! Seorang Zalia tidak akan selamanya menunduk. Bila diri dan hati sudah selalu dipijak-pijak, dia bangkit bersama dendam.
.
“You… You… You dah menang, Zalia.” – Fariena
.
“Selagi kau belum mati, aku belum menang.” – Zalia
.
#SYURGAKUTAKSEMPURNA #SYURGAKUTAKSEMPURNAMURAH #NOVELSYURGAKUTAKSEMPURNA #NOVELSYURGAKUTAKSEMPURNAMURAH #KARYASENI #SARAAISHA #ONLINESHOP #NOVEL #NOVELMURAH #NEWNOVEL #NOVELBARU #NOVELBARUMURAH #NOVELPRELOVED #NOVELPRELOVEDMURAH #PRELOVEDNOVEL #PRELOVEDNOVELMURAH #NOVELMURAH #SAYAJUALMURAH #TRUSTEDSELLER #NOVELADAPTASIDRAMA #NOVEL

Novel preloved untuk dilepaskan
.
Novel yg diadaptasi ke drama & filem
.
Berminat boleh ws 019.282.0585
.
#bahagiakasihmu #kauyangsatu #novelterpakai #novelterpakaimurah #novelterpakaiputrajaya #novelpreloved #novelprelovedmurah #novelprelovedputrajaya #noveladaptasi #bazarpaknil

MOST RECENT

TAJUK NOVEL: CERMIN
PENULIS: HASRUDIN JAWAWI
PENERBIT: DEAR NOVELS
STATUS NOVEL: BARU
.
RM22
POSTAGE RM8SM/RM11SS
.
SINOPSIS:
Tanpa disedari, Dewi mula didampingi ‘sesuatu’ sejak dia memiliki cermin antik berbingkai kayu itu.
.
“Petang tadi, masa aku bersihkan permukaan cermin antik tu, tiba-tiba cermin tu berkabus. Lepas tu, muncul perkataan yang aku tak faham.”
“Cermin? Cermin yang aku dengan kau duk gigih berangkut dari bilik stor bawah tu ke?” Siti ingin memastikan.
.
Kematian Salina, Tasha, Liza dan Ikmal pula dikatakan ada kaitan dengan cermin itu. Hasrul yang boleh melihat makhluk dari alam lain turut diganggu. Apa sebenarnya yang ada di sebalik cermin antik itu?
.
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
.
#CERMIN #CERMINMURAH #NOVELCERMIN #NOVELCERMINMURAH #HASRUDIJAWAWI #DEARNOVELS #ONLINESHOP #NOVELSERAM #NOVELSERAMMURAH #NOVELSERAMBARU #NOVELSERAMBARUMURAH #NEWNOVEL #NOVELBARU #NOVELBARUMURAH #NOVELPRELOVED #NOVELPRELOVEDMURAH #PRELOVEDNOVEL #PRELOVEDNOVELMURAH #NOVELMURAH #SAYAJUALMURAH #TRUSTEDSELLER #NOVELADAPTASIDRAMA #NOVELADAPTASIFILEM #ZAWZANOVELSERAM

TAJUK NOVEL: UWAN KONAH
PENULIS: HAIDA HASSAN
PENERBIT: DEAR NOVELS
STATUS NOVEL: BARU
.
RM21
POSTAGE RM8SM/RM11SS
.
SINOPSIS:
Munah sering diganggu makhluk halus yang ingin berdamping dengannya. Semakin diamati, Munah yakin dia diganggu saka Uwan Konah yang memaksanya menerima belaan warisan itu.
.
“Jangan macam tu, tak ada apa pun. Cuma barang pusaka saja. Aku ni rasa macam dah tak panjang umur. Sekurang-kurangnya, tenang sikit hati aku dah berbagi ni. Kau terima ya…”
.
“Tak nak!” .
Munah semakin teruk dicederakan. Lewat mimpi, makhluk halus itu menikam dan merobek perutnya. Selagi Munah tidak mahu terima, dia terus berdepan ancaman saka Uwan Konah. .
“Aku bertanggungjawab menyelesaikannya dengan caraku. Setidaknya, aku dapat buktikan kemampuan melindungi cinta hatiku.”
.
Perkenalan dengan Hadi membuatkan Munah yakin lelaki itu adalah insan yang sering membantunya ketika diserang makhluk belaan Uwan Konah. Hadi nekad mahu membebaskan Munah daripada tuntutan syaitan laknatullah itu. Namun seksa yang ditanggung Munah tidak terhenti begitu sahaja.
.
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
.
#UWANKONAH #UWANKONAHMURAH #NOVELUWANKONAH #NOVELUWANKONAHMURAH #HAIDAHASSAN #DEARNOVELS #ONLINESHOP #NOVELSERAM #NOVELSERAMMURAH #NOVELSERAMBARU #NOVELSERAMBARUMURAH #NEWNOVEL #NOVELBARU #NOVELBARUMURAH #NOVELPRELOVED #NOVELPRELOVEDMURAH #PRELOVEDNOVEL #PRELOVEDNOVELMURAH #NOVELMURAH #SAYAJUALMURAH #TRUSTEDSELLER #NOVELADAPTASIDRAMA #NOVELADAPTASIFILEM #ZAWZANOVELSERAM

Most Popular Instagram Hashtags