#nocollagen

MOST RECENT

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen
.
🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY 🍓STRAWBERRY
🍋 LEMON 🍅 TOMATO 🍑DELIMA
.
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928
.
📲 www.wasap.my/+60179172928
.
📲 www.wasap.my/+60179172928
.
#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Alhamdulillah, dah masuk hari ke 4 kita berpuasa di bulan Ramadan😊.
.

Nak dengar citer tak? Semalam kann nisah kerja tapi entah la kenapa ter"busy" dari pagi sampai petang dalam production line..fuhhh.. Petang pulak habis lencun kena hujan Dan malam pulak menyibukkan diri dengan tarawih berjemaah di surau.
.

Kalau ikutkan, memang akan penat lah diri kalau sibuk dari pagi sampai malam kann. Tapi nisah tak risau langsung, sebab nisah amalkan Effira semasa sahur.
.

Dengan adanya Effira, semua yang nisah buat jadi smooth je sebab Effira beri tenaga optimum, rasa kenyang, Dan pelbagai lagi. 😁
.

Kalau korang taknak terlepas sedikit pun ibadat masa bulan Ramadan ni, korang digalakkan amalkan Effira. Gerenti semua ibadat yang dilakukan jadi smooth je.😎
.

Jom order📲013-5180925
Follow/DM👉@effirabeauty.penang
.
.

JOM REBUT PAHALA DI BULAN RAMADAN BERSAMA EFFIRA😎
.
.
.

#effirasupplement #effirabeauty
#effirabeautypenang
#effirabeautynibongtebal
#effirabeautyparitbuntar
#makanansunnah #effiralovers
#supplementsunnah
#kismis #madu #habbatussauda
#kurma #delima #jomsihat
#supplementsedapsangat #nowhitener
#nobleacher #naturalsupplement
#pemakanansunnah #nocollagen
#nosugar #makanantambahan #100percentsunnahfood #effirahq
#effiraagentpenang #jomsihat #jomcantik
#cantikdansihatbersamaeffira
#sayamakansayajual

.
EFFIRA BAGUS UNTUK KULIT??
.
Ramai yang tanya effira ni boleh banyu masalah kulit tak. Setakat ni Alhamdulillah kitabdapatbpelbagai feedback yang baik. Dan salah satunya yang digemari ramai adalah effira dapat membantu masalah kulit.
.
Kulit kusam
Jerawat
Sunburn
Parut jerawat
.
Best kan?
So korang bila lagi??
.
📲 Whatsapp 0179708670
📲 DM @effirabeauty.negerisembilan
📦 Boleh postage dan cod sehingga depan pintu rumah, tau.
.
Founder by : @effira_hq @farahfakhira_ @effiaizat_
.
#SihatbersamaEffira
#CantikdenganEffira #EffiraSupplement
#EffiraNilai #Makanansunnah #EffiraUsim #Sayajualsupplement #Sayamakansayajual #Healthyhacks #Beautyhacks #Effiraforever #Nokimia #Nocollagen #Malaysia #AgentPahang #AgentNegeriSembilan
#Mudah
#Banyakmanfaat

MUDAH SANGAT NI 😍
.
Waktu sahur dan berbuka puasa ni mesti semua mencari makanan sunnah kan?
.
Nak beli kurma,
Nak beli madu,
Nak beli kismis,
Nak beli habatus sauda,
Nak beli delima,
.
Adoii banyaknya nak beli dengan harga lain-lain..Larat ke nak makan semua sekali 😣
.
Tapi dengan Effira semua dalam 1 sachet..Sekali makan semua masuk 😊
.
Mudahkan beramal makanan sunnah dengan Effira
.
Jom berpuasa dengan Effira 😃
.
Dalaman sihat, luaran pun cantik 😉
.
Berminat boleh DM@WS 014-5473097
📦 Postage ke seluruh Malaysia
🚗 Cod Area Kemaman

#StoryFarzana #SihatbersamaEffira #EffiraSupplement #EffiraTerengganu #Makanansunnah #Sayajualsupplement #Sayamakansayajual #Healthyhacks #Beautyhacks #Effiraforever #Nokimia #Nocollagen #Malaysia #AgentTerengganu #CodKemaman

MUDAH SANGAT NI 😍
.
Waktu sahur dan berbuka puasa ni mesti semua mencari makanan sunnah kan?
.
Nak beli kurma,
Nak beli madu,
Nak beli kismis,
Nak beli habatus sauda,
Nak beli delima,
.
Adoii banyaknya nak beli dengan harga lain-lain..Larat ke nak makan semua sekali 😣
.
Tapi dengan Effira semua dalam 1 sachet..Sekali makan semua masuk 😊
.
Mudahkan beramal makanan sunnah dengan Effira
.
Jom berpuasa dengan Effira 😃
.
Dalaman sihat, luaran pun cantik 😉
.
Berminat boleh DM@WS 014-5473097
📦 Postage ke seluruh Malaysia
🚗 Cod Area Kemaman

#StoryFarzana #SihatbersamaEffira #EffiraSupplement #EffiraTerengganu #Makanansunnah #Sayajualsupplement #Sayamakansayajual #Healthyhacks #Beautyhacks #Effiraforever #Nokimia #Nocollagen #Malaysia #AgentTerengganu #CodKemaman

MUDAH SANGAT NI 😍
.
Waktu sahur dan berbuka puasa ni mesti semua mencari makanan sunnah kan?
.
Nak beli kurma,
Nak beli madu,
Nak beli kismis,
Nak beli habatus sauda,
Nak beli delima,
.
Adoii banyaknya nak beli dengan harga lain-lain..Larat ke nak makan semua sekali 😣
.
Tapi dengan Effira semua dalam 1 sachet..Sekali makan semua masuk 😊
.
Mudahkan beramal makanan sunnah dengan Effira
.
Jom berpuasa dengan Effira 😃
.
Dalaman sihat, luaran pun cantik 😉
.
Berminat boleh DM@WS 014-5473097
📦 Postage ke seluruh Malaysia
🚗 Cod Area Kemaman

#StoryFarzana #SihatbersamaEffira #EffiraSupplement #EffiraTerengganu #Makanansunnah #Sayajualsupplement #Sayamakansayajual #Healthyhacks #Beautyhacks #Effiraforever #Nokimia #Nocollagen #Malaysia #AgentTerengganu #CodKemaman

Ingin sentiasa bertenaga sepanjang berpuasa ? .
-
Jom cuba amalkan Effira , mengandungi 5 bahan sunnah yang berkhasiat menguatkan tenaga badan . Pastinya membuatkan puasa anda lebih cergas dan aktif! Ibu mengandung pun boleh cuba ♥
-
Jom grab sekarang!
-
🍇 SET TRIAL RM33 FREE POS ( 5 sachet )
-
🍓 1 Bottle RM89.90 exclude pos ( 20 sachet ) - tahan sebulan 😘
-
Any inquiries / questions 👇🏻
Click link di bio 🌸
.
#effirasupplement #supplementsunnah
#farahfakhira #nocollagen #sayajualeffira #effirahq #syukuralhamdulillah #akumahuhidayah #ujiantanpahenti

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen 🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY 🍓 STRAWBERRY
🍋 LEMON 🍅 TOMATO 🍑 DELIMA .
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928

#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen 🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY 🍓 STRAWBERRY
🍋 LEMON 🍅 TOMATO 🍑 DELIMA .
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928

#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen 🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY 🍓 STRAWBERRY
🍋 LEMON 🍅 TOMATO 🍑 DELIMA .
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928

#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen 🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY
🍓 STRAWBERRY
🍋 LEMON
🍅 TOMATO
🍑 DELIMA .
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928

#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #whitenningbooster #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen 🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY
🍓 STRAWBERRY
🍋 LEMON
🍅 TOMATO
🍑 DELIMA .
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928

#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #whitenningbooster #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Kenapa perlu pilih #GEBUTOXS?
.
🌸 Menggunakan Formula Teknologi Japan
.
🌸 Menggunakan Ekstrak Bunga Sakura sebagai Agen Pemutih menggantikan Kolagen
.
🌸 Tiada Kolagen 🌸 Tiada perisa tambahan
------------
Nak tahu tak.? GEBUTOXS mengandungi .
.
🌸 SAKURA EKSTRAK
🍇 BLUEBERRY
🍓 STRAWBERRY
🍋 LEMON
🍅 TOMATO
🍑 DELIMA .
.
Antara *Manfaat & Kelebihan GEBUTOXS*
.
🌸Memutihkan kulit 🍋Menghaluskan kulit 🍅Memberi tenaga
🍊Membantu memperbaiki penampilan kulit 🍇Membantu badan mengawal kadar glukosa dalam darah 🍓Anti jerawat dan jeragat 🌸Anti penuaan
.
🍋Membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cekap dan berkesan 🍓Meningkatkan metabolisma 🍅Mengandungi vitamin semulajadi dari ekstrak buah buahan 🍊Membantu mengatasi masalah pencernaan, menurunkan kolesterol 🍇Mudah dimakan dan sedap
.
*FREE GEBUFIT LOTION* dengan SETIAP PEMBELIAN GEBUTOXS
.
.
Apa tu *GEBUFIT LOTION*❓
.
🌸 Rasa berangin sesuai untuk sapu di bahagian perut, paha dan lengan
🌸 Membantu mengekalkan badan langsing
🌸 Membantu dalam proses pembuangan lemak di bahagian perut, peha dan lengan
🌸 Tidak panas dan tidak melekit
.
.
Jom pinkish berseri macam bunga sakura dengan GEBUTOXS ajee.
-------
.
.
BERMINAT utk mencuba? .
.
.
Boleh direct whatsapp
.
📲 www.wasap.my/+60179172928

#gebutoxs #gebufit #teamFairyRichLegacy #projekkurusraya #jutawangebutoxs #testimonigebutoxs #kurusputih #kurussihat #putihgebu #gebukurus #gebudetox #whitenningbooster #detoxsihat #nocollagen #noaddedpreservatives #kurussihatselamat #detoxmalaysia

Most Popular Instagram Hashtags