[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#nkbebel

31 posts

TOP POSTS

--
Menyedihkan bila orang senang je melupakan kau, tapi datang cari semula bila dia perlukan kau.
Dah biasa 🌸

#nkbebel #chilllah

Salam 3 rakaat
#nkbebel
#cinta
#makkauhijau

Jgn takut untuk berubah , kita mgkin kehilngn sesuatu yg baik ,, tetapi kita blh mendptkn sesuatu yg lebih baik.
#NkBebel #Alhamdulilah #Bowling #Kbm #Waiting

Tak rugi sebenarnya klau dpat kwn yg soleh / solehah..dia boleh ingatkn kita tentang kebaikan, ingatkn kita jugA dekat Allah

Tak rugi sebenarnya ~

Selamat Malam ~

#nkbebel
#vscocam

Bila kau berjaya nanti kau jangn lupa pada kedua-dua ibubapa kau jngn lupa pada kawan2 yang selalu tolong kau. Jangn pernah mendongak keatas tpi selalulah pandang ke bawah. Merendah diri sampai x de orang boleh rendahkan kau. #nkbebel

Initial design for office dinner poster. #pemalas #design #nkbebel #galoklah#whyme

MOST RECENT

Curang.

Boleh bunuh institusi kekeluargaan. Boleh juga membunuh orang.

Kalau dah tak sayang, jangan diseksa. Kalau sayang, jangan curang. Curang tu tanda tak sayang. Faktor tolakan dari isteri dan faktor tarikan dari orang ketiga.

Pasangan curang? Jangan salahkan pihak ke 3. Tapi salah semua. Dia salah. Awak salah. Pihak ke 3 pun salah.

Jangan meroyan di FB. Itu tanda anda lemah. Buat cara betul. Nak curang? Curanglah. Kalau isteri curang, lepaskan sahaja dia. Kalau suami curang, suruh sahaja dia kahwin dengan perempuan tu. Tapi pastikan dah secure hak harta sepencarian, nafkah anak2 dan nafkah untuk anda sendiri. Kalau dia banyak songeh, tu tanda dia tak mampu. Minta sahaja lepas. Dari nanti kita kena tanggung diri sendiri.

Tengok dalam cermin. Nampak tak diri? Yang sebenarnya hebat dan masih bergaya. Jangan lupa diri. Kembalikan semula energi dan aura diri. Sebab tu jadi perempuan, kena pandai cari duit dan simpan duit. Simpan duit untuk diri sendiri.

Jangan takut hidup sendiri. Asalkan kau jangan kacau laki/bini orang. Kau dah pernah rasa kan macammana orang lain kacau laki/bini kau? Maka, jangan bagi orang lain pula rasa sakit yang kau rasa. Tak perlu. Banyak lagi bujang dan dara, duda dan janda yang berkualiti. Oh..kadang2 kena tahu juga sejarah kenapa dia bercerai dulu. Takut nanti korang terkahwin dengan biawak hidup atau kaki pukul dan maki atau penagih tegar atau si panas baran.
Notakaki: Hidup ini jangan ikut rasa. Ikut iman di dada. Kalau ikut rasa, memang ke laut dalam kita perginya.#nkbebel

Ma oyak biar muko hudoh jange praga hudoh 😂
#nkbebel

--
Menyedihkan bila orang senang je melupakan kau, tapi datang cari semula bila dia perlukan kau.
Dah biasa 🌸

#nkbebel #chilllah

Most Popular Instagram Hashtags