#ng

MOST RECENT

TERBUKTI BERKESAN!! .
.
Tonik Bayam NG dpt membantu mengatasi masalah rambut seawal 2 hari sahaja.
Kami telah membantu lebih 30,000 org yang mengalami masalah rambut untuk kembali yakin dengan rambut yang lebih sihat dan lebat.
.
*Kebaikan Tonik Bayam NG*
☑ Mengatasi masalah rambut gugur 2 hari shj
☑ Mengatasi maslah kelemumur
☑ Menghitamkan rambut
☑ Merawat beruban
☑ Melebatkan rambut dgn cepat
☑ Menyejukkan kulit kepala khusus utk wanita bertudung
☑ Melembapkan rambut dgn cepat
☑ Merawat rambut dan kulit kepala yg rosak
.
.
Dan dgn setiap pembelian Tonik Bayam, kami akan bg 1 BOTOL MASSAGE HERB OIL (MHO) PERCUMA!
Jadi jgn lepaskan peluang, sementara promosi masih ada!
.
HOTLINE 019 980 2543
HOTLINE 019 980 2543
HOTLINE 019 980 2543 .
#nurulgold #tonikbayam #rambutgugur #rambutbotak #vegeoil #hairstyles #haircare #organic #nature #like #follow #page #comment #insta #rambutsihat #rambutkuat #rambutlebat #rambuthitam #recommended #NG #serum #nochemical #dm #followme #like4like #followforfollowbackandlike #beards

Благородный бархат и великолепная сетка не заставит вас пройти мимо нового белья #коллекцияng2018 ❤🔥
Комплект представлен в 1 экземпляре🌹
_________________________________
NG_designer🍭 1-я Морская 16А
_________________________________
📞+7 (924) 424-12-12
#ng #бельеng #коллекцияng2018

My 🏈 fanatic so blessed that he’s not obsessed with the wicked streets just chicks 🐣 and football 🏈 #Benji #NG #playmaker #Rb #toomuchsauce

RAMBUT SELALU GUGUR?

Conferm semua ada masalah ni kan,heheh cepat mengaku...(gurau je).Saya pun pernah alami cuma yang bezanya nak rawat ke atau biarkan saja🤔

Nak ke orang asyik tegur rambut kita asyik gugur je,bersepah rambut dibilik air,atas karpet,disikat jangan cakap lah harus dah banyak kan,hurmmm emosi pun ternganggu.. So..wajib lah dirawat,kesian rambut awak tu..TAPI!! pastikan produk yang ❌bahan kimia tau.Baru berkepuk-kepuk rambut awak tu😱😱...kalau nak jiha bantu boleh je,wasap cepat2 tau sebabnya cepat sangat habis stok."Jiha tunggu wasap awak"😍😍 http://60166239714.wasap.my

#NG
#tonikbayam
#rawatmasalahrambut
#wajibcuba
#tonikorganik

BUTLER PERRY - TRENDY FT. @nooneset OUT NOW ! COLLAB PROJECT DROPPING SOON ❗️ LINK IN BIO 🦅 #NeverGoofy #ng #hiphop #rap #trap #culture #underground #backset #artist #wshh #media #shaderoom #complex #music #newmusic #denver #coloradoartist

Most Popular Instagram Hashtags