#nasafake

999 posts

TOP POSTS

Yang percaya sama #nasa
BERATI meragukan kebenaran al-qur'an

#nasafake

Ya seperti inilah seharusnya bumi jika difoto oleh satelit NASA. Bumi yang katanya bergerak dengan kecepatan lebih dari 1000km/jam seharusnya difoto akan seperti ini, bukan menghasilkan foto yang luar biasa sempurna, dipikirin banget pose bumi yang bulat sempurna, awannya juga ditambahi tuh banyak hasil copasnya.

Nah tentunya jikalau bumi benar benar berotasi dengan kecepatan yang sangat cepat, kita pasti akan merasakannya. Lah nyatanya kita tidak pernah merasakan sedikitpun adanya rotasi bumi yang sangat cepaat sekali.. lagian air lautnya kok gk tumpeh tumpeh. Harusnya jika bola yang diputar secepat itu air yang ada disana akan muncrat kearah luar semua. Tapi nyatanya imuwan tidak pernah bisa membuktikan adanya benda yang sama sama seperti bumi, berbentuk bola mengandung air yang tidak muncrat keluar karena kecepatan rotasi.
#flatearth #bumidatar #rotasibumi #nasafake #bumiitubukanglobe

Ternyata di bulan itu gak ada bintang ya? πŸ˜‚
#nasafake

Soo here is some footage from the "challenger missions" please note that this is a toy model shuttle and nasa is using the famous "star wars" techniques of zooming in on a small object in a dark room to achieve a real look. And also note that there is a mans face that appears next to the toy model shuttle and he quickly vacated from the scene once he realised he was obstructing the shot..... Don't you just love nasa quality space missions!!?? πŸ˜‚πŸ‘πŸ„πŸ˜ŽπŸŽΆ"You lied to us"β–«
β–«
β–«
β–«
β–«
#nasa #lies #nasalies #nasafake #nasashit #nasashitthebed #deception #liars #pshycopaths #government #lies #sheep #wakeup #flatearth #earthflat #FE #globenotreal #impossible #revelation #spiritual #awake #420 #dabstagram #dabs #shatter #rosin #press #bud #nug #freedom

Liat nih! Percaya dengan desain sebuah wahana untuk pendaratan manusia di tempat yang belum diketahui sebelumnya?
buat para sarjana teknik pasti lebih milih desain yang solid dan aero dinamis dibandingkan desain yang seperti ini karena memperhitungkan keamanan, kecepatan laju, bertahan dari cuncangan dan bentuk dataran yang dipijak untuk mendarat.

Coba liat ini benda, MASA PAKE KARTON, PLASTIK KERESEK SAMA FOIL? MAU KE BULAN APA MAU BIKIN LAB KIMIA? HAHAHAHAHA

#bumidatar #flatearth #indonesianflatearthsociety #nasafake #fakespaceprogram #peoplepower #earthisflat #flatearthislam #dajjal #Godisreal

Its all fake.
U negative, not us.

#nasafake #morelies #holliwood #society #secret #totalregretv

Teori hanya bisa dibuktikan melalui experimen2 dan percobaan2.Bukan cm asal teori yang cm di ajarkan dr kecil.
"Sadar dlu akan adanya KEBOHONGAN,baru mulai mencari KEBENARAN"
#flatearthindonesia #flatearth #fe101 #nasafake #propaganda #teoribumidatar #konspirasialamsemesta #eliteglobal

MOST RECENT

I just went to dinner with some friends. They kept saying I was out of it, looked depressed, distressed. No. I was thinking about all the people I've saved.

Debt makes the poor poorer and makes bankers and politicians richer. New age slavery

Thoughts?@Regrann from @rayseekstruth - Soo here is some footage from the "challenger missions" please note that this is a toy model shuttle and nasa is using the famous "star wars" techniques of zooming in on a small object in a dark room to achieve a real look. And also note that there is a mans face that appears next to the toy model shuttle and he quickly vacated from the scene once he realised he was obstructing the shot..... Don't you just love nasa quality space missions!!?? πŸ˜‚πŸ‘πŸ„πŸ˜ŽπŸŽΆ"You lied to us"β–«
β–«
β–«
β–«
β–«
#nasa #lies #nasalies #nasafake #nasashit #nasashitthebed #deception #liars #pshycopaths #government #lies #sheep #wakeup #flatearth #earthflat #FE #globenotreal #impossible #revelation #spiritual #awake #420 #dabstagram #dabs #shatter #rosin #press #bud #nug #freedom

Teori hanya bisa dibuktikan melalui experimen2 dan percobaan2.Bukan cm asal teori yang cm di ajarkan dr kecil.
"Sadar dlu akan adanya KEBOHONGAN,baru mulai mencari KEBENARAN"
#flatearthindonesia #flatearth #fe101 #nasafake #propaganda #teoribumidatar #konspirasialamsemesta #eliteglobal

Soo here is some footage from the "challenger missions" please note that this is a toy model shuttle and nasa is using the famous "star wars" techniques of zooming in on a small object in a dark room to achieve a real look. And also note that there is a mans face that appears next to the toy model shuttle and he quickly vacated from the scene once he realised he was obstructing the shot..... Don't you just love nasa quality space missions!!?? πŸ˜‚πŸ‘πŸ„πŸ˜ŽπŸŽΆ"You lied to us"β–«
β–«
β–«
β–«
β–«
#nasa #lies #nasalies #nasafake #nasashit #nasashitthebed #deception #liars #pshycopaths #government #lies #sheep #wakeup #flatearth #earthflat #FE #globenotreal #impossible #revelation #spiritual #awake #420 #dabstagram #dabs #shatter #rosin #press #bud #nug #freedom

If you have problems, solve them yourself. Don't wait for god to do great things when you can

They can't even fake pictures correctly. On the moon with next to no light pollution and not a star in the sky

=======================================
======
KEBANGKITAN NASIONAL, BUMI DATAR, PEOPLE POWER

fe101.net
#KebangkitanBumiDatar #KeruntuhanBumiBola #FlatEarth #thursdaylauncher
=======================================
=======
@indonesian_flatearth_society
@zidanfyacob
@lilis1120 #nasafake #thetruth

Flat earth is calling, you just have to answer the phone @higherthanstars made this post so go check him out!

Shoutout to @fvckvrmemez for constantly supplying me with good memes. Go follow them for fresh shit

Girugamesh!

πŸ‘

Use your heads. The world wouldn't work on a globe

Do your research for the love of god! It's the only thing that can save you

People these days

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags