#nanyangcolourfull

MOST RECENT

Mentari muncul lagi. Masih tidak terlewat untuk ku ucapkan selamat pagi yang hampir tengahari. Merah dan biru tetap menjadi pujaan hati. Jom ikut jejak langkah Joe & rakan-rakannya memiliki barangan sepak takraw dari Ayie Kota 0137639039😎

#sepaktakraw #sepaktakrawcollection #sepaktakrawmalaysia #sepaktakrawjohor #ayiekota #mrtakrawstuff #takraw #takraw4life #takrawjohor #johor #jdt #sabah #sarawak #semenanjung #sepaktakrawlover #nanyang #sepaktakrawstuff #kasutnanyang #nanyangcolourfull #kasuttakraw #sukanmalaysia #beritasukan #astroawani #nanyangshoes #barangtakraw #sukansepaktakraw #hantukaklimah #trustedsellers

Kasut nanyang warna customade terhangat di abad ini. Setiap kasut yang diwarnakan adalah hasil permintaan dari customer yang berimaginasi tinggi. Sesiapa nak order barangan sepak takraw boleh whatsapp Ayie 0137639039😎

#sepaktakraw #sepaktakrawcollection #sepaktakrawmalaysia #sepaktakrawjohor #ayiekota #mrtakrawstuff #takraw #takraw4life #takrawjohor #johor #kasutmurah #sabah #sarawak #kasutsepaktakraw #sepaktakrawlover #nanyang #sepaktakrawstuff #kasutnanyang #nanyangcolourfull #kasuttakraw #sukanmalaysia #beritasukan #kasut #nanyangshoes #barangtakraw #sukansepaktakraw #kasutlelaki

Kasut Nanyang... Banana colour 🍌🍌🍌🍌🍌
.. bergaya jugak nih..slipp😋😋😋😋..ada berminat PM mai okey... kualiti warna yang mantap👍🏻👍🏻👍🏻 di jamin tak kan phisham lagi.hahahaha
•••••••••••••••••••••••
🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌
•••••••••••••••••••••••
-Harga termasuk postage -Saiz 37-44
-PEmbekal borong & runcit
#kasutnanyang #nanyang #sepaktakraw #stl #sepaktakrawleague #nanyangcustomade #nanyanghandmade #sepaktakrawsport #sepaktakraw #bolarotan #nanyangcolourfull #kasutsepaktakraw #libas #borongkasutmurah #nanyangthailand #originalnanyang

Syuk dah order kasut nanyang warna. Yang belum order tu bila lagi? 😁 Boleh buat permintaan warna kegemaran anda. Tertakluk juga pada terma dan syarat ye. Nak tanya berkenaan barangan sepak takraw boleh whatsapp Ayie 0137639039😎

#sepaktakraw #sepaktakrawcollection #sepaktakrawmalaysia #sepaktakrawjohor #ayiekota #mrtakrawstuff #takraw #takraw4life #takrawjohor #johor #jdt #sabah #sarawak #semenanjung #sepaktakrawlover #nanyang #sepaktakrawstuff #kasutnanyang #nanyangcolourfull #kasuttakraw #sukanmalaysia #beritasukan #astroawani #nanyangshoes #barangtakraw #sukansepaktakraw #janganbencicintaku

Terima kasih player hebat @syahirosdi23 & @hazizihaidzir sudi support @sepaktakrawcollection. Sungguhku bersyukur terharu biru dibuatnya. Kasut Warrior Highcut Legend menjadi pilihan hati mereka. Kehebatan mereka dalam perjuangan sepak takraw tidak boleh disangkal lagi. Semoga prestasi terus meningkat dan maju jaya hendaknya. Kalau ada jodoh boleh la kita jumpa. Ewah! lain mcm bunyinya🤣 Idola👍😎 #sepaktakraw #sepaktakrawcollection #sepaktakrawmalaysia #sepaktakrawjohor #ayiekota #mrtakrawstuff #takraw #takraw4life #takrawjohor #johor #kasutlelaki #sabah #sarawak #semenanjung #sepaktakrawlover #nanyang #sepaktakrawstuff #kasutnanyang #nanyangcolourfull #kasuttakraw #sukanmalaysia #beritasukan #astroawani #nanyangshoes #barangtakraw #sukansepaktakraw #warriorlegendshoes #kasutwarrior

Terima kasih customer😎

Pakcu memilih untuk mencorakkan nama pada kasut nanyang putih. Nampak simple dan smart kan. Alhamdulillah..dapat banyak feedback positif. Banyak lagi feedback customer Ayie. Nanti Ayie up lagi😉

#sepaktakraw #sepaktakrawcollection #sepaktakrawmalaysia #sepaktakrawjohor #ayiekota #mrtakrawstuff #takraw #takraw4life #takrawjohor #johor #jdt #sabah #sarawak #semenanjung #sepaktakrawlover #nanyang #sepaktakrawstuff #kasutnanyang #nanyangcolourfull #kasuttakraw #sukanmalaysia #beritasukan #astroawani #nanyangshoes #barangtakraw #sukansepaktakraw #raya #sepaktakrawleague

Terima kasih customer😎

Warna merah nampak gagah dan bersemangat waja. Bikin para gadis jadi tak tentu arah. Lepas ni biru pula katanya. Jom sesiapa lagi nak memiliki barang sepak takraw jangan malu whatsapp Ayie 0137639039.

#sepaktakraw #sepaktakrawcollection #sepaktakrawmalaysia #sepaktakrawjohor #ayiekota #mrtakrawstuff #takraw #takraw4life #takrawjohor #johor #feedback #sabah #sarawak #kasutraya2018 #sepaktakrawlover #nanyang #sepaktakrawstuff #kasutnanyang #nanyangcolourfull #kasuttakraw #sukanmalaysia #beritasukan #astroawani #nanyangshoes #barangtakraw #sukansepaktakraw #sepaktakrawleague

Most Popular Instagram Hashtags