#nannyhero

MOST RECENT

❤️💕❤️💕❤️Aaaannnnd just like that I made super cute hockey 🏒 valentines for my B7 and super cute unicorn 🦄 valentines for my G5 ☺️ #nannyhero #supernanny #nannytotherescue #nannylife #valentines #hockey #unicorns #pencils #sillystraw #iamamazing

Haven't tried it yet, but for now I'll give it half a yay for its novelty! For those who are interested, this blue nasi lemak is from @jiaxiangnasilemak , located at 114 Lavender Street CT Hub 2. 📷: Left photos from @misstamchiak , right video from @ch8sg 9pm drama 爱不迟疑. And in case you can't tell, I'm the one in glasses, gossiping with @_shinekoh and the rest haha
.
.
.
.
.
#爱不迟疑 #爱不迟疑8 #nannyhero #myteacherisathug #myteacherisathug8 #ch8 #ch8sg #drama #mediacorp #acting #singapore #nasilemak #nasilemaksg #foodsg #foodsgram #sgfood #sgfoodie #sgfoodies #sgfoods #singaporefood #singaporefoodie #bluenasilemak #foodporn #foodpics #foodlover #foodie #foodstagram #ahundredantsartistes #ahaartistes #yanweixiaoer

Nanny Hero Ep 7! Didn't take photo with the main cast but this is good enough liao! Hahaha! Omg. I appeared so many times. Lol. Thanks to the filming team! :) #nannyhero

HAHAHHAHAHA! My happy face when Kimberly moved away! I was already smiling liao hor! LOL! #nannyhero

Hopefully next time there is role for my young gal,this drama c many cute kids act n talk so nice.
#acting #ch8 #nannyhero

就是今天了,晚上9点,8频道,看我在【爱不迟疑 】里如何从大肚婆变黄脸婆变辣妈😆

#爱不迟疑 #第一集 #mediacorp #channel8 #大肚婆 #黄脸婆 #辣妈不止我一个还有好多位 #儿子好帅 #其他小朋友好可爱 #快点开电视 #myteacherisathug8 #nannyhero

Hahah catch up on Monday new drama Nanny hero,me purple shirt wif my girl blue jacket
#acting #nannyhero

Hosted 爱不迟疑's internal preview! All the kids were so excited to see themselves on screen. Of course I am too! My first TV drama haha.. Catch it from next mon 9pm on Channel 8! #爱不迟疑 #爱不迟疑8 #nannyhero #myteacherisathug8 #myteacherisathug #ch8 #ch8sg #drama #mediacorp #acting #singapore #kids #kidsdrama

💙💙💙#Repost @yanweixiaoer (@get_repost)
・・・
We always jokingly ask @phyllis_quek 校长, why she doesn't want to close down the school.. Because in #爱不迟疑 drama filming, she is the principal of the kindergarten and @lnxglobal_official @bonnieloo94 @_shinekoh & me, we are the teachers there, handling all those uncontrollable 5-6year old kids. But now that the school really "closed down" (filming ended), I think Im gonna miss them lor. Not just the kids & cast @jeremychanmy , but also the entire production team @hanrongming @peiqi_t @elicialy @yukilimua @chengdemin @ahwennnz @chinzai and many more. Thank you all for this wonderful experience :) Catch us on 28 Aug 9pm @ch8sg
.
.
.
.
.
#爱不迟疑8 #nannyhero #myteacherisathug8 #ch8 #ch8sg #drama #mediacorp #acting #linanxing #李南星

We always jokingly ask @phyllis_quek 校长, why she doesn't want to close down the school.. Because in #爱不迟疑 drama filming, she is the principal of the kindergarten and @lnxglobal_official @bonnieloo94 @_shinekoh & me, we are the teachers there, handling all those uncontrollable 5-6year old kids. But now that the school really "closed down" (filming ended), I think Im gonna miss them lor. Not just the kids & cast @jeremychanmy , but also the entire production team @hanrongming @peiqi_t @elicialy @yukilimua @chengdemin @ahwennnz @chinzai and many more. Thank you all for this wonderful experience :) Catch us on 28 Aug 9pm @ch8sg
.
.
.
.
.
#爱不迟疑8 #nannyhero #myteacherisathug8 #ch8 #ch8sg #drama #mediacorp #acting

Congrats #爱不迟疑 终于刹清了!Miss how I enjoyed suffering long hours of heat dirt leg aches stress and sleepless nights till vainpot me has now a face full of freckles n spots and many weird body tones.. 少缘的我从没去过什么收工宴.. 所以Thankyou for not forgetting me on #nannyhero's wrap party 😭😭🙏🏻🙏🏻 feeling loved n appreciated from miles away..💕💕 Can't wait to see y'all again and hopefully I'll still be welcomed by then..? 😢😢😢 #team爱不迟疑 #请groupchat一直活着 #感恩所有回忆

“爱不迟疑“终于殺青!这部戏马不停蹄拍摄4个月,为了就是把最好的成品呈现在观众面前。所有台前幕后英雄的心血就等着你们的支持和鼓励!敬请关注 #爱不迟疑 的播出!8月28号,晚上9点,8频道和你们有约!
#李南星 #linanxing #贾天雄 #爱不迟疑 #nannyhero

New drama coming up! Guess what's my role! Haha

#Repost @ahundred_ants with @repostapp
・・・
@yanweixiaoer 在新戏“爱不迟疑“的造型。
#ahundredantsartistes #ahaartistes #yanweixiaoer #吴大伟 #爱不迟疑 #爱不迟疑8 #nannyhero

Most Popular Instagram Hashtags