#nampaktakkk

MOST RECENT

Assalammualaikum... Selamat malam sekalian hamba Allah s.w.t. semoga diberkati kehidupan hari ini serta hari2 seterusnya... Inshallah... #geng #tanjak #selamat_malam #alhamdulillah #nampaktakkk #wgs

Selamat pengantin baru sedaro... Hadiah ko lambek skit.. Hahaha.. Maklumlah aku ni dh mcm org begumur madang lupo.. Apo pun sku doakan kebahagiaan ko bersamo yang tersayang berkokalan till jannah.. Ok... #nampaktakkk

Yesss.... Bodan den dah kocikkk.. Dah x payah pakai penyambung tali poghot laie dahh.. Yang ado yo dah buleh pakai.. Hahaaaa... #nampaktakkk #guangzhou #imcoming

Hari ni menggayokan tanjak AYAM PATAH KOPAK. Sangat cantik dan sodap bilo dipakai.. .
#langbuana #pendekar #rock #langmastana #nampaktakkk #senibudaya #orangterdahulu

Cakkk.... Pejamkan mata.. #tiktok #challange #nampaktakkk

Mehh.. Sapa berani.. Masukk.. Ini dia waris pendekar mustar... Haikk.. Haikk.. Ieeyahhh... Zapppp... #nampaktakkk 😆😆😆😆

Alhamdulillah selesai tugasan hari ini sebagai pengelola majlis Karnival Keusahawanan dan Kejohanan Bola Sepak Pra Sekolah 2018 di SK.Datuk Tambichik Karim Masjid Tanah Melaka.. #emcee #soccer #show #nampaktakkk #sukatakkk #wangegau #lawaksolo

#burgerpicchallenge
@abam_bocik @ainedruce .
ada yang nak buat tak?? Mana la taw kot2 ada hehehe... .
#nampaktak #nampaktakkk #tv3 #tv3malaysia #wanitahariini

Perjalanan hidup seperti lukisan.. Lakaran kesempurnaan adalah impian.. namun hakikatnya perlu ada "putusan" kemahiran.. akhirnya berserah kepada tuhan (Allah s.w.t) yang menentukan..
.
.
(ada sapa2 yang boleh rungkai kata2 diatas?) #wangegaulawaksolo #wangegau #cari #senyum #damai #makna #nampaktakkk #art #potret #love #sempurna

Ku mencari.. Jalan abadi.. Ku mencari jalan yang hakiki.. Damai mereka kekenyangan disana manakala aku haus disini.. Kesabaran simbolik imani dan terpatri pasti rezeki itu hak ilahi.. Inshallah....
.
#nampaktakkk
#manusia #iloveislam #travel #guangzhou #trip #berkelana #wangegausamsudin #wangegaulawaksolo #mastana #artismalaysia #sekianterimakasih

Bulan itu.. Bulan cintaa... Cewahh with my akak @_rinaeva Kek pantai puteri melakoo.... Tak sompek nak nengok akk gelek taww... Hehee... .
.
#nampaktakkk #pantaiputeri #melaka #mysister #eva #artis #malaysian

Kami anak Merdeka.. Walaupun kami tidak pernah berperang dengan penjajah, walaupun kami tidak pernah berperang dengan pengkhianat bangsa namun kami berperang dengan segala anasir2 kotor yang bisa merosakkan pemikiran anak bangsa kami.. Maka itu hari ini kami berjaya MEMERDEKAKAN anakbangsa kami dari kelembapan akal dengan menggunakan PRODUK KISMIS DOA PASTI MAQBUL... 😁😄
.
.
#selamatharikebangsaan #merdeka✊ #kamipejuang #kamianakmalaysia #nampaktakkk

Assalammualaikum dan selamat menyambut hari kemerdekaan 2018 kepada semua rakyat malaysia..
.
.
#merdeka #anakmalaysia #harikebangsaan2018 #nampaktakkk #jalurgemilang #pompompom #mastana #mastanah
#rockstar
#botak
#cak
#1

Radu Sabah Radu ✊ #teamrojak
#nivalel #nampaktakkk

Sokiambang alam menjadi guru...
.
.
.
#nampaktakkk #jakarta #indonesia #rawabening #plazabatu

Indah langit kerana awan,
Indah laut kerana kebiruan,
Indah Aidilfitri kerana kemaafan,
Indah Aidiladha kerana pengorbanan.
.
Dengan ingatan tulus ikhlas, disusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf tersalah laku, terkasar bahasa...
.
.
#selamatharirayaaidiladha #rayahaji #2018 #nampaktakkk #rayakorban #wangegaulawaksolo #wangegau #malaysiaku #ukhwah #mastana

Hati ku tergoda pada jelitawan..
Senyumnya manis tidak tertahan..
Bila bercakap penuh sopan..
Bila dah gugup masyallah
Kluar suara jantan..
.
.
#jaga #nampaktakkk #nasihat #lawak #lawakkerder #tiktok #miming #follow #thelips #cak #parodi #anakwayang #wangegaulawaksolo #wangegau #hululangat #sukasuka #jangankecam #ohmen

Assalammualaikum dan selamat malam.. Semoga anda semua didalam lindungan Allah s.w.t..
.
#selamat_malam #nampaktakkk #wangegau #wangegausamsudin #xoxo #sadow #gegau #sahabat #biasa #hamba #allah #klcc #malaysia

Sesekali layan rock dulu2 pun seronok jugak yerrr.. Gitar jumpa ntah sape punya ntah.. Ngetest jadi terus lagu... Hahaaa.. #lefthanded #nampaktakkk #wangegau #wgs #debungawangi #headbanging @gegaurianforces

Most Popular Instagram Hashtags