[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#nakluah

194 posts

TOP POSTS

Girls ingat rupa bukan keutaaman. Choose wisely, jangan menyesal kemudian hari 😌 #NakLuahSikit #NakLuah #NakLuahPerasaan #NakPesan #NakBebel
.
⬇⬇Tag Sahabat Anda ⬇⬇

So....... Who am i
#nakluah

aku tak kejam macam kau , cuma kekadang tu aku nak kau rasa sakit yang aku rasa , tu je . kau kena ingat , bukan kau sorang je yang ada perasaan .
#nakluah

Simpan diri ini terseksa, nak diluahkan rasa gentar☺️ #naksimpan #nakluah #budakjahat

'Sesungguhnya memendam perasaan itu amat menyakitkan ibarat menggali kubur diri sendiri' . Kau takkan tahu itu.. #NakLuah

Mesti bengang kan kalau kena macam ni πŸ˜’ #NakLuahSikit #NakLuah #NakLuahPerasaan #NakPesan #NakBebel
.
⬇⬇Tag Sahabat Anda ⬇⬇

Ilmu untuk dikongsi bukan untuk menindas orang yang lemah dari kita.
#NakLuah

terkadang kite perlu memilih untuk biarkan sesuatu perkara itu terus berlalu..dari perkara itu terus bersama kite..mungkin lebih baik dari kite terus makan hati..
#nakluah
#goodnightπŸŒ™

CREDIT TO : @masturinazhar._ thanks for supporting me dearβ™₯ Sorry lewat sebab syub sakit semalam :(
-
Tag kawan korangπŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
-
#ayatdeep #ayatsentap #deepbinsentap #naknasihat #nakluah #nakpesan #nakbebel #lawakmalaysia

MOST RECENT

Iyaaa sabarku ada tahapnyaaa. -
Tag kawan korang πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
-
#ayatdeep #ayatsentap #deepbinsentap #naknasihat #nakluah #nakbebel #lawakmalaysia

CREDIT TO : @masturinazhar._ thanks for supporting me dearβ™₯ Sorry lewat sebab syub sakit semalam :(
-
Tag kawan korangπŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
-
#ayatdeep #ayatsentap #deepbinsentap #naknasihat #nakluah #nakpesan #nakbebel #lawakmalaysia

Suka sesuatu yg indah, menarik, cantik dan memberi inspirasi. Follow ig @fotoinspirasi untuk menceriakan hari anda! πŸ˜‰ .
.
#nakluah #nakkongsi #nakshare #nakbebel #cantik #foto #inspirasi #fotoinspirasi
#nature #naturephotography #ilovephotography #photography #motivasi

bukan senang nak dapat kawan yang ada susah senang . #takeanote #nakluah #perasaan

aku tak kejam macam kau , cuma kekadang tu aku nak kau rasa sakit yang aku rasa , tu je . kau kena ingat , bukan kau sorang je yang ada perasaan .
#nakluah

Selamat pagi! Hari ni sis ada kuiz πŸ˜‚ Cuba korang jawab, agak2 siapa pembunuh tu? Tag la kawan2 awak. Kot2 diorg tahu jugak 😘
.
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Like & jngn lupea share.. πŸ˜‰πŸ˜ #luluh #sygawk #ceritacintakita #nakluah #hh #sajejer

Simpan diri ini terseksa, nak diluahkan rasa gentar☺️ #naksimpan #nakluah #budakjahat

Ikhlas tu penting dlm persahabatan 😊
.
.
.
.
Tag sahabat2 yg anda sayang βœ”
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

#nakluah #typo #ceritacintakita #morning #sygawk #mogamogadipermudahkan
Like dan jangan lupe share ..πŸ˜„πŸ˜

Baiki kesilapan kita, xyah sibuk baiki kesilapan org. Kalau nk sgt,, pergi lah nasihat cara baik..
.
.
.
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Hijab laki-laki adalah menundukan pandangannya... #dakwahislam #nakluah #beritaislamimasakini

Tipu la kalau mak korang x buat mcm ni πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
.
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Kawan, tak semua baik. Kadang2 ad yg tikam belakang. So, kita kne pandai2 bawak diri.
.
.
.
.
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Biasalah kalau kita sakit hati, kena rawat sendiri hati ni 😊
.
.
.
.
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Diri kita, kita je yg faham. Jangan igt yg org akan faham kita. 😊
.
.
.
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Semoga hari ini, jadi lebih baik dari hari semalam 😊 Sama2 muhasabah diri. 😘
.
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

Kadang-kadang saje x nak mengaku, tapi hati meronta2 ckp rindu 😞
.
.
#quotesoftheday #quotes #inspirasihidup #igNekSenah #nakbebel #nakpesan #nakluah #nakcakap #luahanhati #igersmalaya #igers #instafemes

#nakluah #sygawk #rindu #sajejer #hakakhitam #ceritacintakita #100percent
Jangan lupea share.... πŸ˜‰πŸ˜πŸ˜

#positif #nakluah #allahfirst #bettertowait #hh #sajejer #kopikirsendiri #hakakhitam
Jangan lupea share.. πŸ˜‰πŸ˜πŸ˜

Teringin pula kn.... Hahahaa
Dulu smpai larut mlm pun lyan chat asal dpt jga hati dia.... Tpo bgus lg aq chay dgn Allah swt dgn cara solat 5 wktu.... Dpt keredaan dripada nya jga... Klw cinta seseorng tpi tk hajat nk bwa kahwin buat ap... #kasisentap
#nakluah
#abangkhan
@walker_muslimz

Awak sentiasa dlm hati sayaπŸ˜‰πŸ’ž #otakcerdik
~
Follow @otak.cerdik
.
Tag Si DiaπŸ‘‡
.
.
.
.
.
.
#otakcerdik #sayang #awak #love #percintaan #quote #cinta #rindu #oneinmillion #support #igbaru #nakluah #otakcerdik

Most Popular Instagram Hashtags