[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#mutawwif

496 posts

TOP POSTS

MH 28 APRIL 2017 sebanyak 8 BAS dengan seramai 303 orang Jemaah Andalusia dan seramai 6 Orang Mutawwif y akn beraksi bersama-sama... A380 Malaysia Airlines,Kuala Lumpur - Madinah.. Semoga dipermudahkan urusan kami
#Andalusiatravel
#Mutawwif

Amanah wajib dilaksanakan juga.

#umrah2017
#mutawwif

Mutawwif to be
.
.
.
Sebenarnya xde pun cita cita nak jadi mutawwif. Bahkan tau pun tak tentang mutawwif ni. Tapi berkat ibu, dia suruh masuk, rasanya berminat nak jadi. Lagipun tak halang pun untuk aku capai cita cita aku yang sebenar.
.
.
.
Insyaa Allah beberapa minggu lagi
.
.
#Mutawwif

Silat, silat di mana- mana 😁 hehe gayung fatani di Makkah

#teamrayamekah #psgfm #kalauhatidahsayang #mutawwif

Mahabbaten Travel & Tours Sdn Bhd Menjadi Khadim Dhuyuf aR-Rahman.. Perjalanan Hanya Kerana Cinta-Nya.. .
#UstazAzlan #Mutawwif #Abe_Senyum

Alhamdulillah,, semua berjalan dengan baik....insyallah nex trip bulan 12... Sape yang ingin menunaikan ibadah umrah bolehlah bersama saya.. #mutawwif al zahabi
#johor car rental
#mafarz jauhar training n consultacy

To be professional.. Ameen

Goyang goyang layan🤣😂🤣😅
#traveller
#mutawwif
#iammalaysian
#harmonyexcellence

Tomorrow first flight 🛫🛫🛫 yeaa anak2 teacher😁😆semua tido awal okay mlm ni. Kursus haji semua dah settle..hehe😀😀😉 teacher harap anak2 teacher akan mendapat haji yg mabrur. Semoga ank2 dapat menimba ilmu dan dapat pengalaman menunaikan haji. Semoga Allah memberi peluang kpd anak2 syurga ni utk menunaikan haji di Mecca kelak. Amiinn😊Doa teacher sentiasa bersama awk semua😙😙 Mutawwif n anak2.. be prepared yea syg.
*thanks to parents yg rajin ngedit gambo nih. Hehe😙

#mutawwif
#24072017
#littlehajj2017
#littlecaliphsprogram

Hari ini, bersama dengan CEO & orang kuat Persada Oasis Travel & Tours.

Melakukan perbincangan untuk persiapan yang terbaik,

Jom umrah bersama saya pada 14 - 24 Disember 2017. #mutawwif #umrah #persadaoasis

MOST RECENT

Salam Jumaat..Salam 1 muharram..Salam maal hijrah 1439 kepada seluruh ummat islam di serata alam..terutamanya rakyat malizia.✌️tahun lepas bertolak,tahun ni baru sampai spore😂k.bye
#mutawwif
#harmonyexcellence
#harmonyexcellenceresort
#harmonyexcellenceholidays
#traveller
#umrah

Mutawwif to be
.
.
.
Sebenarnya xde pun cita cita nak jadi mutawwif. Bahkan tau pun tak tentang mutawwif ni. Tapi berkat ibu, dia suruh masuk, rasanya berminat nak jadi. Lagipun tak halang pun untuk aku capai cita cita aku yang sebenar.
.
.
.
Insyaa Allah beberapa minggu lagi
.
.
#Mutawwif

Menulusuri semula beberapa keratan sirah baginda Rasulullah saw. Tatkala ini kerkadang sedikit tersentak dan sedih kerana mendalami dan menjiwai setiap perjalannya. Hari kita pecahkan agama tanpa kita sedar. Solat kita tinggal dan macam2 lagi yang kita lakukan, apatah lagi nak berkhidmat menyebar dakwah Rasulullah saw. Kita ambil mudah agama ni, kita main2kan. Termasuk diri ini sendiri. Kita kata kita sayang cinta dan menghargai perjuangan Rasulullah saw. Tetapi, apa yang kita dapat buktikan hari ini? Sama2 kita bermuhasabah, meneliti sedalamnya diri kita disamping secara perlahan memperbaiki setiap daripada satunya.
.
#mekkah #madinah #thaif #ziarah #sirah #nabawiyyah #pondokhabaib #cinta #islamicpost #mutawwif #ibadah #umrah #haji #dakwah #islamiah #tazkirah #kuliah

Kt kuis jarang jumpa,tp jumpa kt snie plk,hahaha...
Kenyit mata skit,hihihi...
#Mutawwif ustaz don
#Mutawwif Aiman nasri

🕋📖✈
Kursus Mutawwif
09-10Sept2017
Hotel Sri Malaysia Ipoh

#mecca
#medina
#mutawwif

Most Popular Instagram Hashtags