#mudh

899 posts

TOP POSTS

lepas kan semua knangan ini dan tak akan pernah kembali #mudh di lupakan susah di setia kan :-(

TEri #YaaRi haDho vaDh #saaL niBhjuu gii ....
#SaRdaaRi naaL #jffa meRa #muDh to Pyea... 👌👳

Go home tomorrow🚌
And choose time 🙆? What about 🙇? No ups no i dont know 😂
Go home nya sama siapa 😕? Sendiri😲? Gk ada yng mnemani 😩? Yeah udh biasa😄. Sepertinya ini kode wkwkwkwk 😂. Orang pengen ke kota buat cari kerja,eh ini malah pngen pulang😆. Hehe ampun apap dan umu😆,jakrta terlalu panas dan bikin aku masuk angin terus karna kipas angin yang setiap waktu dinyalain terus😦. Kapan"bisa ke sini lagi😆☺,berjuang kaya kemarin lagi jika masih ada ksmpatan💪👍✊👏. Wkwkwkwk👐

#gohome
#tomorrow
#mudh"anjadi
#rindurumah

Wid GEETA Basra on set of second hand husband at#mudh #mumbai @maritamacarlson

Bismillahirrahmanirrahim..♥
mari kita mulakn hari2 kehidupan kita dgn sntiasa mnyebut khalimah tersebut moga sentiasa diberkati ALLAH..aamin..



Dalam msa duk kita bual knl x dgn @ps.aidasabrinana..
Ha ni yg nk cita ni..ps ni adalah top tuk #officialBELLAAMMARA tau..
Jdinya kalo nk krim jubah,dress,blouse dri BELLAAMMARA krim je dgn cik adik molek ni..PASTI SERVIS YG TERBAIK N TIP TOP dri cik adik ni..
Pada yg x thu lgi..BELLAAMMARA adalah Butik Muslimah yg popular yg dh jdi bualan rmai n kegilaan rmai pda msa ni..menjual pelbgai shawl,dress, jubah n mcm2 g yg teramat la cntik..lipstick pn ada tau..rmai btul followers, kalo x cya follow ig ni k @bellaammara..@bellaammara @bellaammara ♥♥♥


Jdi skrg cik puan n cik adik ada contest Tag & Win tau..3 jnis hdiah akn dpt..!!
n kalo nk menang hadiah tu haruslh follow @ps.aidasabrinana @ps.aidasabrinana @ps.aidasabrinana ni..mehla apa lgi tggu jom rmai2 follow..!


K la stakat tu je crita sya pda hri ni..apa pun yg baik dtg dri ALLAH yg x baik dtg dari sya sndri..#jomkgsiygbaik2je..#mudh mudhn murah rezeki sya n kita smua mng contest ni..aamin..=) ♥♥♥



Jdibuhajah😀#mudh"n bisaprgihajiya#berhrapadakeajaiban#😘😍😉

Naiyanza safari #mudh#

- the pretty posers of Mudh - never shy of a lens and eager to welcome the rare visitors they get. This one was a beauty and a camera's treat. #portraitphotography #pinparvatitrek #himachal #mudh

MOST RECENT

On the footsteps of the glacier! #mudh #spiti #travel #roadtrip #2017 #himalayas

Sya ni pelajar lagi😳😳 #budak sekolah

Gladiresik wat perpishan kls XII Mipa
#mudh"an besok berjalan lncar amiiin
@virgia29 @prahestijenita @unaizah72 @septin_annisa @tiwisukmawati

Go home tomorrow🚌
And choose time 🙆? What about 🙇? No ups no i dont know 😂
Go home nya sama siapa 😕? Sendiri😲? Gk ada yng mnemani 😩? Yeah udh biasa😄. Sepertinya ini kode wkwkwkwk 😂. Orang pengen ke kota buat cari kerja,eh ini malah pngen pulang😆. Hehe ampun apap dan umu😆,jakrta terlalu panas dan bikin aku masuk angin terus karna kipas angin yang setiap waktu dinyalain terus😦. Kapan"bisa ke sini lagi😆☺,berjuang kaya kemarin lagi jika masih ada ksmpatan💪👍✊👏. Wkwkwkwk👐

#gohome
#tomorrow
#mudh"anjadi
#rindurumah

Taking pictures is savouring life intensely, every hundredth of a second-Marc Riboud.
.
.
#offroading#exploringnature
#exploringmumbai❤#exploremore#instaupload😎
#maladmarve#mudh-island
#i-click#shot-on-iPhone .
.
PC: @rohit.devlekar001

TEri #YaaRi haDho vaDh #saaL niBhjuu gii ....
#SaRdaaRi naaL #jffa meRa #muDh to Pyea... 👌👳

#Edisi Bljar b'hjab dr kcil.mudh"n klak dewasa nnti trus bgni y Dek,biar pke bju na pndek tp gpp lh..heehee
#Mudh"n bsa jdi kbanggan Ayah&Ibu..
Amiin

Jdibuhajah😀#mudh"n bisaprgihajiya#berhrapadakeajaiban#😘😍😉

Most Popular Instagram Hashtags