#muar

MOST RECENT

Hical (utk tulang): berkesan semulajadi, tak mengandungi bahan pengawet, rasanye lembut dan asli. Meningkatkan kepadatan tulang dan merupakan suplemen kalsium yang sempurna untuk tinggi badan Zinc (hormone): Meningkatkan Proses tumbesaran, Sistem pembiakan, saraf dan Tinggi Badan.
#kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.

ANDA MAHU TINGGI DENGAN TIENS?? INI YANG ANDA PERLU LAKUKAN..
.
✅ Elak dari mengangkat benda yang berat. KENAPA???!! Mengangkat benda yang berat boleh menyebabkan regangan tulang terbantut dan proses tinggi menjadi lambat.
.
✅ Lebihkan pengambilan air kosong. KENAPA??!! Pengambilan air kosong lebih dari 3 liter sehari mempercepatkan serapan nutrien produk keatas tubuh badan.
.
✅ Tidur awal. KENAPA??!! Tidur dan rehat yang cukup dapat membantu tubuh anda mendapat tindak balas kalsium dengan cepat.
.
✅ Senaman regangan. KENAPA??!! Anda perlu lakukan senaman regangan 5-15 min sehari untuk regangan otot tulang. Anda juga boleh lakukan lompat setempat / gayut / skipping
.
**Jika anda ikut guide yang kami beri seperti di atas dan disiplin semasa pengambilan supplement peninggi Tiens, InsyaAllah.. Result yang anda dapat pasti membuatkan anda tersenyum.
._
Untuk mendapatkan info yg lebih lanjut untuk tinggi sila chat :
wc:keday_tinggimy
wa:0168245244
free postage
#kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.

Hical (utk tulang): berkesan semulajadi, tak mengandungi bahan pengawet, rasanye lembut dan asli. Meningkatkan kepadatan tulang dan merupakan suplemen kalsium yang sempurna untuk tinggi badan Zinc (hormone): Meningkatkan Proses tumbesaran, Sistem pembiakan, saraf dan Tinggi Badan.
#kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.

Korang nak tinggi, jom tengok my insta je or wc:keday_tinggi_my
wa:0168245244
free postage ramai berjaya dan berkesan 😊
#kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.

ANDA MAHU TINGGI DENGAN TIENS?? INI YANG ANDA PERLU LAKUKAN..
.
✅ Elak dari mengangkat benda yang berat. KENAPA???!! Mengangkat benda yang berat boleh menyebabkan regangan tulang terbantut dan proses tinggi menjadi lambat.
.
✅ Lebihkan pengambilan air kosong. KENAPA??!! Pengambilan air kosong lebih dari 3 liter sehari mempercepatkan serapan nutrien produk keatas tubuh badan.
.
✅ Tidur awal. KENAPA??!! Tidur dan rehat yang cukup dapat membantu tubuh anda mendapat tindak balas kalsium dengan cepat.
.
✅ Senaman regangan. KENAPA??!! Anda perlu lakukan senaman regangan 5-15 min sehari untuk regangan otot tulang. Anda juga boleh lakukan lompat setempat / gayut / skipping
.
**Jika anda ikut guide yang kami beri seperti di atas dan disiplin semasa pengambilan supplement peninggi Tiens, InsyaAllah.. Result yang anda dapat pasti membuatkan anda tersenyum.
._
Untuk mendapatkan info yg lebih lanjut untuk tinggi sila chat :
wc:keday_tinggimy
wa:0168245244
free postage
#kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.

Hical (utk tulang): berkesan semulajadi, tak mengandungi bahan pengawet, rasanye lembut dan asli. Meningkatkan kepadatan tulang dan merupakan suplemen kalsium yang sempurna untuk tinggi badan Zinc (hormone): Meningkatkan Proses tumbesaran, Sistem pembiakan, saraf dan Tinggi Badan.
#kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.

Одно из самых неожиданных экспозиционных пространств в Москве, находится в двух шагах от Кремля на Воздвиженке.
.
Музей архитектуры им. Щусева уже не первый раз размещает в пространстве флигеля «Руина» предаукционную выставку Sotheby’s, посвящённую предстоящим русским торгам в Лондоне.
.
Выставка всего на пару дней.
.
Но исключительной красоты и атмосферы залы музея, останутся с нами.
.
Выставки в музее проходят разные и почти непрерывно.
.
Прогулка будет приятной наверняка, если по пути заглянуть в такое приятнейшее место. 🤓
.
#muar #museumofarchitecture #sothebys #russianart #iloveart

Morphe Eye Brushes
.
.
🔹natural fibre
🔹i use to shade my nose as well
.
.
🔴morpheM422 shading nose
🔴morpheM521 shading nose or eye
🔴morpheM508 details (I can't live without this kind of brush)
.
.
.
RM35
.
.
For inquiry :
📱 Whatsapp : +60198738404
💌 WM : RM8 / EM : RM12
‼️ Ready stock .
.
.
.
#motd #makeupjunkie #muabp #muabrunei #sayajualmakeup #intrend #instamakeup #sayajualmurah #batupahat #singapore #brunei #shoppingonlinemalaysia #makeupmafia #muabp #cosmeticbrush #makeupbrush #malaysianmakeupartist #makeupartist #muamalaysia #makeuplover #makeupaddiction #makeupmalaysia #muakl #makeupartistmalaysia #sephoramalaysia #morphebrush #sephora #muar #muajb #morphebrushes

Hahaha!!! @syedsaddiq @syedabdullah1989 no comment tapi so funny #muar @syedsaddiqofficialfc

K.Sumii nak jugak post malam nie, tips kesihatan masa bulan ramadhan nie haa. Semoga tak ada yang sakit2x akibat minum air sejuk terlampau dan makan tak jaga.. .
.
Semoga tahun nie lebih baik darii sebelumnya. Semoga kita sama2x mendapat kebaikkan. Aminn.. .
.
#twcsumii #twcsumiijohor #belidgnsumii #segamat #kaksumiiterbaik #johor #jerawat #kulitgelap #kulitkering #kulitkusam #luarbiasa #lelaki #lelakimaskulin #lelakicantik #malaysia #kl #johorbahru #muar #melaka

Senang jaa cara nak rawat kulitt yang terdedah dengan cahaya mataharii. Sakitt wooo kulit, pedihh kot. Bukan takat pedih, hitam dan merah merah sekali kott.. 😂😂menangislah biler tengok kulitt nie. Nak raya kotttt.. .
.
Petua 1: Sapukan isi aloe vera dan sapukan ke seluruh muka. Amalkan setiap hari dan lihat hasilnya selepas beberapa hari.

Petua 2: Campurkan sedikit tepung gandum dengan sedikit madu, putih telur dan air limau nipis. Selepas itu, sapukan seluruh bahagian muka kecuali mata dan mulut. Biarkan sehingga kering barulah dibilas dengan air. Amalkan selalu.

Petua 3: Kisar 6 biji timun dan campurkan dengan 2 sudu besar susu tepung. Kemudian sapukan pada kulit wajah yang terbakar dan biarkan sehingga kering. Seterusnya bilas muka sehingga bersih dengan air suam.

Petua 4: Belah 2 biji tomato kemudian gosokkan pada kulit wajah selama 5-10 minit dan tunggu sehingga benar-benar kering. Bilas dengan air suam.
.
#twcsumii #twcsumiijohor #belidgnsumii #segamat #kaksumiiterbaik #johor #jerawat #kulitgelap #kulitkering #kulitkusam #luarbiasa #lelaki #lelakimaskulin #lelakicantik #malaysia #kl #johorbahru #muar #melaka

Maybelah, K.Sumii rasa ramaii yang tak tau yang pengeluaran kolagen menurun seiring dengan peningkatan usia, ditambah pula dengan pendedahan pada matahari, kolagen kulit akan semakin merosot sekaligus menjadikan kulit berkedut, garis halus dan kusam..Sebab tu korang kene consume #twcsumii .. .
.
K.Sumii listka antara kesan buruk apabila terlalu terdedah kepada cahaya matahari adalah:. 1. Punca sunburn dan tisu kulit akan rosak

2. Memberi kesan kepada kulit sensitif iaitu kulit menjadi kemerah-merahan, ruam atau gatal.Bukan sahaja faktor makanan dan lifestyle, kulit yang sensitif cepat mendapat efek dari cahaya matahari walaupun dalam masa yang singkat. Sama juga bagi sesiapa yg selalu buat peeling treatment tanpa pnjagaan, kulit menjadi semakin menipis dan sensitif.

3. Meningkatkan Risiko Kanser Kulit

Ini bagi kes yang agak teruk, tapi tidak mustahil sebab di malaysia kes kanser kulit meningkat setiap tahun.

4. Merosakkan kolagen kulit dan mengakibatkan penuaan lebih cepat

Ramai yg kelihatan tua sebelum usia, ini dinamakan premature aging, punca dari terdedah dengan matahari.. .
.
Next K.Sumii ajar macam mana nak rawat kuliy yang selalu terdedah kepada cahaya mataharii.. .
.
#twcsumii #twcsumiijohor #belidgnsumii #segamat #kaksumiiterbaik #johor #jerawat #kulitgelap #kulitkering #kulitkusam #luarbiasa #lelaki #lelakimaskulin #lelakicantik #malaysia #kl #johorbahru #muar #melaka

Most Popular Instagram Hashtags