#muapahang

MOST RECENT

Puretox EsMist

Berfungsi untuk mengecutkan jerawat dengan lebih cepat.

Kalau yg ada jerawat tu, nak bagi jerawat x merebak kan, spray je Puretox bila nampak ada toing sebijik jerawat hinggap di muka

RM55 SAHAJA

#puretox #puretoxesmist #puretoxesmistbyadillaazizan #alhaalfa #agenalhaalfa #mua #muamelaka #muakuching #muapahang #muaterengganu #muakelantan #muan9 #muasenawang #muaseremban #muashahalam #muaklang #muagambang #muasenawang #muaseremban

Fungsi Lynscosmetics Natural Mousse Foundation 😍
.
.
πŸ’• Menggebukan kulit
πŸ’• Ada spf 60
πŸ’• Merawat kulit yang berjerawat
πŸ’• Tidak bercapuk
πŸ’• Tahan lama
πŸ’• Bau yang wangi
πŸ’• Tidak perlu memakai bedak
πŸ’• Kepingan emas 24k memberikan efek shinny pada kulit
.
.
Harga : RM65
Berat : 15g
.
#tipsmakeup #tipsjerawat #tipskecantikan #produkkecantikan #lynscosmetics #kulitberjerawat #hilangkanjerawat #tipskulitcantik #kosmetik #mua #muamalaysia #muaterengganu #muaselangor #muapahang #artismalaysia #modelmalaysia #makeuptoturial #gadismalaysia #trendingmalaysia #foundation #mac #sephora #beauty #malaysia #singapore #brunei #muaindonesia #makeuptutorial #giveaway #giveawaymalaysia

Yang berkualiti tak semestinya kena mahal, kalau serum yg dulu teramat bagus , yang sekarang ni dah upgrade mesti lagi bagus , siap ada kepingan emas asli kt dalam . Dengan kualiti & kandungan macam ni dekat pasaran luar tak lari dari harga RM70.00 ke atas , tapi di lynscosmetics hanya RM55.00 sahaja di @lynscosmeticsofficial πŸ˜πŸ’•
.
.
#tipsmakeup #tipsjerawat #tipskecantikan #produkkecantikan #lynscosmetics #kulitberjerawat #hilangkanjerawat #tipskulitcantik #kosmetik #mua #muamalaysia #muaterengganu #muaselangor #muapahang #artismalaysia #modelmalaysia #makeuptoturial #gadismalaysia #trendingmalaysia #foundation #mac #sephora #beauty #malaysia #singapore #brunei #muaindonesia #makeuptutorial #giveaway #giveawaymalaysia

New winter gloves for women
Ready stock black & maroon
.
Feature:
100% brand new and high quality.
Quantity: 1Pair
Gender: Women
Material: Cotton,PU Leather
Size: Free Size
Total Length: about 22.5cm/8.9"
Palm Waist: about 17.5cm/6.9"
Color: Black & Maroon
.
RM35
Postage by buyer
Postage every Wednesday and Saturday .
#wintergloves #blackwinterglove #classygloves #muapahang #muamelaka #muadamansara #muajohor #muaterengganu #party #partyplanner #diyparty #dinner #dinner2018 #sales #sale #mommy #malaysia #sayajual #sayajualpreloved #preloved #new

Most Popular Instagram Hashtags