#minifirgure

MOST RECENT

Begini la nasib seorang anak perantauan...dulu sekililing aku dan kete aku penuh dgn kwan2 yg slalu bgi semangat tetapi kini aku keseorang tanpa kwan2 yg dlu..tabah la hati setiap perkara yg sedang berlaku dan akn berlaku slalu ada hikmahnya tersendiri...kini aku harapkan dan kembalikan la semangat yang makin menghilang...hanya org2 tertentu je akn faham dan memahami hati ni..
Bah kata kakak..abah nak wet..kakak nak eli air..tu la dia ketika aku keseorangan...
Korang nmpk tak air minerel atas sebelah sy tu...hehe
@puan_puteri_norliana_megat_89

#hotwheels #hotwheelscollection #hotwheelcollector #nissanskyline #blue #container #minifirgure #persatuanhotwheelsmalaysia #diecastmalaysia #diecast #mylife

Katanya ramai da balik kg halaman..ptt la at sni lengang je..kita santai2 sni je la sambil mnum air ksong..peacee✌✌✌ sape nak join blh..bwa la couple sndiri yea..
@puan_puteri_norliana_megat_89

#hotwheels #hotwheelscollection #hotwheelscollectors #jiwacustom #customs #diecast #persatuanhotwheelsmalaysia #minifirgure #hotgirls #hotguys #redbull #datsun510wagon #container #diecastmalaysia

Most Popular Instagram Hashtags