[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#minibrowclassmalaysia

MOST RECENT

nak ukir kening tanpa perlu cukur/cabut?? Pakai jer Brow Class ni, senang jer guna!

Especially kpd mak andam sekalian, senang nak mekap kening pengantin yang memilih untuk tidak mencukur atau mencabut kening. Guna Brow Class ni mesti senang bentuk! Tak payah nak tertilik2 kening tu dah sama ke belum kannnn.. Tak payah nak susah payah berimaginasi kat mana nak letak line untuk kening dah. Kalau tak mak andam pun boleh beli jugak k... NAK UKIRAN KENING YG CANTIK DAN TERATUR ???? TADAA NI ADA UKIRAN NYA
1SET ADA 3BENTUK KENING!
POSTAGE RM8SM/RM12SS

#minibrowclass#minibrowclassmurah#minibrowclassmalaysia#browclassmurah#nyxeyeliner#berusmakeupmalaysia#obuseeyelinerglitter#obuseeyebrow#obuseeyebrowmurah#olicandy#odbocushion#odboeyebrow#muabellaz#muamalaysia#awekcendol#yarramoisturizerextrac#efolarmaskara

Mini Brow Class

Rm5 exc postage

wasap 0199761900

#minibrowclass #minibrowclassmurah #minibrowclassmalaysia

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 Belum Termasuk Pos
.
Whatsapp 011-36510956 (TEKAN LINK DI PROFILE)
.
KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 Belum Termasuk Pos
.
Whatsapp 011-36510956 (TEKAN LINK DI PROFILE)
.
KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)
.
Whatsapp 011-36510956 (TEKAN LINK DI PROFILE)
.
KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)
.
Whatsapp 011-36510956 (TEKAN LINK DI PROFILE)
.
KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS
1 X RM3
3 X RM2.80
POS RM8SM , RM12SS

WHATSAPP 01119433446 .

#minibrowclass
#minibrowclassetudehouse
#browclass #minibrowclassmurah
#minibrowclassmalaysia #eyebrow

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
.
RM4 (Belum Termasuk Pos)

WhatsApp 011-36510956

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

Most Popular Instagram Hashtags