[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#minibrowclassmalaysia

355 posts

TOP POSTS

Nak mekap bahagian kening tapi tak pandai?
nak mekap kening tanpa perlu cukur/cabut?? .
Pakai jer Brow Class ni, senang jer guna!

Especially kpd mak andam sekalian, senang nak mekap kening pengantin yang memilih untuk tidak mencukur atau mencabut kening. Guna Brow Class ni mesti senang bentuk! Tak payah nak tertilik2 kening tu dah sama ke belum kannnn.. Tak payah nak susah payah berimaginasi kat mana nak letak line untuk kening dah. Kalau tak mak andam pun boleh beli jugak kaayyyy... .

NAK UKIRAN KENING YG CANTIK DAN TERATUR ????
.
TADAA NI ADA UKIRAN NYA
.
1 set ada 3 JENIS UKIRAN!! dgn HARGA RM6 JEE!!! wasap 019 4254264.

🌸Mini Brow Class
🌼Rm5
📮Exclude postage
📲Whatsapp
#minibrowclass#minibrowclassmurah#minibrowclassmalaysia

Wow! Lukis kening like a Pro 👏👏 biar betul? 😱😱 tak pandai lukis kening? 😞 jangan risau, ahkak ada penyelesaiannya 😘
.
Dengan MINI BROW CLASS ni, uolls ❌ perlu cukur bagai untuk dapatkan bentuk kening idaman uolls 😍
.
Kelebihan :
1. Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
2. Boleh di gunakan untuk kedua dua belah kening
3. Murah dan paling penting tahan
4. Mudah di bawa dalam beg. Masuk dompet pun boleh sebab nipis
.
Cara pakai:
1. Pilih salah satu corak atau bentuk yang di inginkan
2. Lekapkan pada kening
3. Gunakan pensil pewarna kening. Sangat sesuai jika menggunakan OBUSE EYEBROW 👍
4. Lukis mengikut bentuk stensil
.
Siap! Senang je kan? Bukan susah pun nak bentukkan kening 😍
.
RM3 ONLY 📢📢
.
📲 012.352.3363
.
#sayajualmurah #minibrowclass #minibrowclassmalaysia #minibrowclassmurah #kedaionline #kedaionlinemalaysia #bazarpaknil #bazaronline #bazarmalaysia #bazarpaknilprodukkecantikkan #kosmetikmalaysia #kosmetikmurah

Mini Brow Class. Sesuai sangat untuk yang baru belajar nak lukis kening. Kalau tak pun, boleh je pakai bila dah lambat nak ke mana-mana. Cepat, mudah dan cantik.

Ada tiga jenis. Nak yang shape tinggi? Sederhana? Atau sedikit flat?

Cara nak pakai pun mudah. Just tekap dekat kening dan start lukis. Kalau macam masih was-was, boleh aje cari tutorial nak pakai #minibrowclass ni dekat youtube atau instagram. sure ada punya!

Lebih sesuai pakai dengan #obuseeyebrow k. Senang nak lukis.

Harga? Well memang murah. RM5/pcs. Stok tak banyak. So, grab yours now.

#minibrowclassmalaysia #minibrowclasskk #minibrowclasssabah #vendorkk #kkcity #vendorkkcity #butiksabah #butikkk #kingfishersulaman #tutorialminibrowclasslynzz #tutorialminibrowclass

Mini brow class eyebrow stencil.
Ada 3 bentuk dlm satu pek.
Tekap dan ikut je bentuk yg dah disediakan.
Biasa diguna dgn obuse eyebrow 3 tone. .
#butikkuantan #kuantan #pahang #kuantanese #bukitsekilau #sayajual #minibrowclasskuantan #minibrowclassmalaysia

Mini brow class

Rm5

Mini brow class memudahkan anda mengalis kening anda dengan mudah dan cepat dan pastinya nampak cantik

Dapatkan di @nourbutikvendor di kepayan perdana otw ke cybercity
Whatsapp

01110179769

#minibrowclass
#minibrowclassmurah
#minibrowclassmalaysia
#nbv #sabahvendor #lokalsabah
#kkvendor #kkcity #murahmurah #jualonline #onlineshop

MOST RECENT

MINI BROW CLASS
1 X RM3
3 X RM2.80
POS RM8SM , RM12SS

WHATSAPP 01119433446 .

#minibrowclass
#minibrowclassetudehouse
#browclass #minibrowclassmurah
#minibrowclassmalaysia #eyebrow

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening.
.
#minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS
1 X RM3
3 X RM2.80
POS RM8SM , RM12SS

WHATSAPP 01119433446 .

#minibrowclass
#minibrowclassetudehouse
#browclass #minibrowclassmurah
#minibrowclassmalaysia

🌸 MINI BROW CLASS 🌸

P.s : Geser ke kanan untuk lihat cara pakai 👉

IDR 15.000 (isi 3)

Ini dia solusinya buat kamu yg baru pemula belajar gambar alis, ada 3 cetakan yg berbeda bentuk di pilih sesuai bentuk wajah. MINI BROW CLASS solusi buat kamu yg baru pemula belajar gambar alis, ada 3 cetakan yg berbeda2 bentuk di pilih sesuai dgn kecocokan di muka kamu. 1 Paket BROW CLASS , mendapatkan 3 bentuk macam cetakan alis yang berbeda-beda .

#cetakalis #cetakalismurah #cetakalisori #cetakalisjakarta #minibrowclass #minibrowclassmurah #minibrowclassmalaysia #minibrowclassmurmer

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
RM4 (BELUM TERMASUK POS)

WhatsApp +60197263569

KELEBIHAN MINI BROW CLASS DRAWING GUIDE
- Mempunyai 3 corak atau bentuk kening yang berbeza
- boleh digunakan untuk kedua-dua belah kening
- Murah dan paling penting tak sakit hati sangat kalau rosak (tapi stensil ni tahan beb! plastik kan! (^_-)*wink*)
- Mudah dibawa dalam beg (masuk dalam dompet pun boleh sebab nipis!)
- Mudah dibasuh jika kotor

CARA PAKAI:
- Pilih salah satu corak atau bentuk yang diinginkan.
- lekapkan pada kening
- Gunakan pensil pewarna kening (pensel, gel atau serbuk pun boleh)
- Lukis mengikut bentuk stensil.
- Senang je kan.. bukan susah pun nak bentukkan kening :) #minibrowclassmurah #minibrowclass #lukiskening #minibrowclassmalaysia #concealer #mnfoundation4in1 #iopeaircushion #mnconcealermurah #mnconcealer #igshopmalaysia #freepostage #onlineshopmalaysia #igbizmalaysia #InstaReviewbyEM #bedakbutaeputih #pemborongprodukkecantikkan #visitmyigshopmalaysia #juwita #juwitamineralpowder #bedakbutaebiru #juwitadivine #oxygendollfoundationmurah

Most Popular Instagram Hashtags