[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#merah

395859 posts

TOP POSTS

Bukan senang utk mempertahankan sesebuah hubungan... kerana fitrah manusia berbeza-beza. Apalagi jika kita memaksa diri utk menerima seseorg.. pasti akan berakhir dgn perpisahan bila ‘ikhlas’ tidak bersamanya.
.
Tapi, andai cinta mmg tersemai dan berakar, sampai bila-bila pun.. ia akan hidup kerana ia luar biasa. Cintalah yg mendorong kita utk melakukan dan memberikan yg terbaik. Tidak ada benci. Tidak bosan. Tidak marah. Kecuali sayang dan ‘kesian’.
.
Dan.. untuk menemukan cinta, ia bukan semudah ucapan “AKU CINTA PADAMU” semata-mata atau janji manis yang lidah mudah untuk ungkapkan.. tetapi melalui PENGORBANAN dan KESABARAN.
.
Ibarat kita memerlukan udara, mana mungkin kita bisa menahan nafas untuk tidak menghirupnya kecuali MATI MEMISAHKAN... 😊
.
.
.
.
***Sempena Dewali bah, jd madah2 sikit 😝❤️💛
.
#razziahkhan #darimatahatiku #bajiraomastani #kenanganindah #z8za #ziaziyad #merah #myh #vsk @vieshantiekhan

Dalam pembikinan single terbaru. Kau Aku Dan Waktu dari band terbaru MERAH. Insyaallah dalam bulan december ni dah boleh dengar lagu ni di YouTube.😘
#merah
#kauakudanwaktu
#band #newband #lokalah #kualalumpur #malaysia #malaysong #lagumelayu #malay #happydepavali

Cintaku tulus murni buat kamu..... #merah

Terima Kasih Kakak Erlina septiana atas Pembelian Yamaha Terfavorit N-MAX 155 vva bluecore selamat pakai kakak,semakin cantik ya ditunggu referensinya CP : UMA 081375117930 #jualyamaha #nmax #yamahatmax #yamahamaxi #maxiyamaha #nmaxbluecore #bluecore #abs #merah #matte #sales #sentralyamahamedan #salescounter #salamsemakindidepan #alfascorpii #yamahamedan #indonesia #yimm

Maaf dulu aku pernah berbuat salah, tpi dari kesalahan itu aku banyakkk belajar. ☺️
.
.
#red #photography #photoshoot #merah #boy #man #pgc #instagram #instagood #like4like #follow4follow #indonesia #quotes

Mekar kembali.............
______________________________________________
#flowers #flower #anggrek #bunga #photography #photo #canon #beautiful #nic #pic #instagram #bungacantik #vink #merah

MOST RECENT

trma kasih kpda filter atas kerja kerasnya shingga saya trlht sprti ini😘.-
//
#merah #delima
#paksa #cute #kasiang

[MUST TRY]

Oriflamers, tahukah kamu bahwa kita wajib memiliki 3 warna lipstick yang harus selalu sedia untuk mengantisipasi jika ada acara yang mendadak.

1. Warna Pink : untuk acara semi formal
2. Warna Merah : untuk menghadiri acara pesta
3. Warna Nude : untuk kesan flawless make up pada acara santai

Apakah kamu sudah punya semuanya? atau bahkan lebih?
#warnawarnilipstik
#3warnalipstikygwajibada
#pink
#merah
#nude
#bibirsehatdanseksi
#oriflameindonesia

Bile org cakap kau dh lain.. makne nye hijrah kau makin dipermudah n diberkati.. ble org kate kau dh berubah.. maknenye kau tak hijrah.. tapi jadi org lain.. tak jadi diri sndri 😌😌 Nak berubah tu senang.. kurang kan semua kejahilan yg kau dh buat sampai tak buat lgi.. banyakkan amalan.. 😅 jangan rasa riak sombong angkuh pandang rendah dng org lain bile melakukan kebaikan menuntut ilmu agama n duniawi.. itu pon bende jahil jugak bodoh anjing setan hanat hawaw malawun.. ok sambung dakwah balik.. 😌😌 Baiki la diri.. sentiasa bersyukur.. banyakkan bersabar.. jang nk sebok pasal org lain.. 😏 rajin2 tengok cemin ape je kau ade selame ni.. #donedakwah #dakwah #hijrah #berubah #target #panas #silau #makan #meja #pinggan #ayam #air #kerusi #kfc #pokok #merah #happy #student #singlelife #single #fakereality #happy #meroyan #petang2 #alone #kbye

Untuk jadi yang terbaik dalam kalangan terbaik bukan mudah. So, just be yourself.
Bukan kehidupan kalau tiada ujian. Fikir biar panjang lebar abg brader. 😆 #saltbae #manggo #katakupoyo #Merah #kacamata

Carter Red Square & Jeans

Last item
6m
12m

Best Quality

Shop at tokopedia or shopee or feel free to chat 081803187651 :) #goodybabystore #goodybaby #carterori #carter #jualcarter #kotak #bajuanakmurah #bajuanakkotak #merah #bajumerah #redbox #

Tantenya mbak Zeva, dek Ella, mas Sanji, mas Opik, & dek Lutfi..
.
#iseng #kebayaan #merah #fotolama

Habis diet 😭😭😭 *acah-acah diet* 🤣🤣 katanya mee sup sini power 😋
.
.
#floles #siakap3rasa #kangkung #tehbeng #telurdadar #diet #merah #biru #kualaterengganu

Ketika apa yg km punya hanya sebatas remah remahan bedak tabur yg jatoh dilantai bagi para mamak mamak kekinian...percayalah bahwa semua akan bingung pada waktunya...
.
Besok pakai lipstik warna apa???
.
Dan percayalah berjuta juta shade lipstik yg sedap dipandang mata cuma 1 warna yg bisa suami terjemahkan...
#Merah
.
#okesip
#bhay

Most Popular Instagram Hashtags