#meltingwhiteningdeodarant

6 posts

TOP POSTS

Ketiak gelap😱😱😱.. Meh akak tolong😊😊😊 👉Deodorant ni bau yg sgt wangi dan exotic....
👉lelaki dan perempuan blh pakai...
👉kesan dia utk menghilangkan bau badan ketiak hangit tungkik tu.....
👉dlm masa yg sama mencerahkan warna tona ketiak....
👉supaya tidak hitam seperti berdaki...
👉dan dlm masa yg sama dpt menghilangkan bau2 ketiak secara perlahan2 supaya tiada bau yg kurang menyenangkan!!!! Dan apa yg lg best???????👇👇
✔Boleh ganti as perfume??? Oleh sebab uolls tgk kat mana yg hitam??👇👇 👉Let say di leher yg berlipat serta siku yg hitam ataupun celah sulit yg agak lebam hehehe.. 👉Uolls sapu je okies...
✔dlm masa yg sama menganti kan bau yg agak wangi pada badan anda...
✔dan merawat supaya cerahkan dan tona agak sekata... ✔Mmg di bahagian lipatan seperti ketiak???leher???kankang???siku???
👉Dan mana2 lg yg hitam tu agak lembut kulit berbanding yg lain..
✔tp agak susah nak hilangkan hitam2 tu uollss...
👉Sooooo dengan deodorant kami uolls blh hilangkan bau badan dan sekali gus mencerahkan serta wangi!!!!! 💵Rm 20.00 shj hrga jualan!!!(excluded pos)

Kesan sepantas 24 jam uolllssss!!!❤
60 ML plak tu untung sape nak kasi???
Boleh di guna utk seisi keluarga..
Fresh dan sedap bau nya!!! Whatsapp 📲0199473772 📲0199473772 📲0199473772

#meltingproducts #teamlegacyafiqs #teamlegasiafiqs #meltingwhiteningdeodarant #skinmeltingskincare #skinmelting3dskincareori #skinmelting3d #trialskinmelting #skincaremurah #deodarant #deodarants #kulitputih #ketiakputih #produkviral #produkviral2017 #codgongbadak #codajil #codkualaberang #codkualaterengganu

Ketiak gelap😱😱😱.. Meh akak tolong😊😊😊 👉Deodorant ni bau yg sgt wangi dan exotic....
👉lelaki dan perempuan blh pakai...
👉kesan dia utk menghilangkan bau badan ketiak hangit tungkik tu.....
👉dlm masa yg sama mencerahkan warna tona ketiak....
👉supaya tidak hitam seperti berdaki...
👉dan dlm masa yg sama dpt menghilangkan bau2 ketiak secara perlahan2 supaya tiada bau yg kurang menyenangkan!!!! Dan apa yg lg best???????👇👇
✔Boleh ganti as perfume??? 💵Rm 20.00 shj hrga jualan!!!(excluded pos)

Kesan sepantas 24 jam uolllssss!!!❤
60 ML plak tu untung sape nak kasi???
Boleh di guna utk seisi keluarga..
Fresh dan sedap bau nya!!! WHATSAPP FOR ORDER
📲0199473772
📲0199473772
📲0199473772

Walk in @galeria_miejah @galeria_miejah @galeria_miejah

#meltingproducts #meltingwhiteningdeodarant #teamlegacyafiqs #teamlegasiafiqs #stokisterengganu #stokiskualaterengganu #agentwanted #dropshipwanted #dataranaustin #dataranaustingongbadak #galeriamiejah #galeriamiejahvendorboutiquecafe #batuenam #gongbadak #kualaterengganuvendor

Ketiak gelap😱😱😱.. Meh akak tolong😊😊😊 👉Deodorant ni bau yg sgt wangi dan exotic....
👉lelaki dan perempuan blh pakai...
👉kesan dia utk menghilangkan bau badan ketiak hangit tungkik tu.....
👉dlm masa yg sama mencerahkan warna tona ketiak....
👉supaya tidak hitam seperti berdaki...
👉dan dlm masa yg sama dpt menghilangkan bau2 ketiak secara perlahan2 supaya tiada bau yg kurang menyenangkan!!!! Dan apa yg lg best???????👇👇
✔Boleh ganti as perfume??? Oleh sebab uolls tgk kat mana yg hitam??👇👇 👉Let say di leher yg berlipat serta siku yg hitam ataupun celah sulit yg agak lebam hehehe.. 👉Uolls sapu je okies...
✔dlm masa yg sama menganti kan bau yg agak wangi pada badan anda...
✔dan merawat supaya cerahkan dan tona agak sekata... ✔Mmg di bahagian lipatan seperti ketiak???leher???kankang???siku???
👉Dan mana2 lg yg hitam tu agak lembut kulit berbanding yg lain..
✔tp agak susah nak hilangkan hitam2 tu uollss...
👉Sooooo dengan deodorant kami uolls blh hilangkan bau badan dan sekali gus mencerahkan serta wangi!!!!! 💵Rm 20.00 shj hrga jualan!!!(excluded pos)

Kesan sepantas 24 jam uolllssss!!!❤
60 ML plak tu untung sape nak kasi???
Boleh di guna utk seisi keluarga..
Fresh dan sedap bau nya!!! Whatsapp for order👇👇👇
📲0199473772
📲0199473772
Walk in @galeria_miejah
#dataranaustingongbadak
#kualaterengganu
#meltingproducts #meltingwhiteningdeodarant #teamlegacyafiqs #teamlegasiafiqs #skinmelting3d #skinmeltingskincare #stokiskualaterengganu #stokisterengganu #openforborong #kosmetikonlinemurah #kosmetikonlinemurah #produkviral #produkviral2017 #agentkualaterengganu #agentkualaberang #agentkualanerus #agentmarang #trialskinmelting

Siapa yg ada masalah seperti dibawah?? 🍏Bibir hitam?
🍏Bibir selalu kering?
🍏Bibir kusam?
🍏Segan kalau org tengok bibir tanpa lipstick?
🍏Bibir selalu mengelupas?
🍏Nak bibir pinkish?
🍏Perokok?
🍏Salah pakai lipstick yg ada plumbum tinggi?

Dgn LIPS COLOUR TREATMENT pasti dapat menyelesaikan masalah anda.. Satu box rm59
Ada 5 warna
New york/korea/london/england/amsterdam

Whatsapp👇👇👇
📲0199473772
📲0199473772
📲0199473772

#meltingproducts
#teamlegacyafiqs
#lipscolourtreatmentmelting #galeriamiejah #galeriamiejahvendorboutiquecafe #teamlegasiafiqs #skinmeltingskincare #skinmelting3D #trialskinmelting #impactwhiteningbooster #iwb #susubadammeltingpremium #susukambingtehtarik #coffeewhitemeltingpremium #foundationglowglowingmurah #foundationmelting #foundationmeltingsayapinkish #meltingwhiteningdeodarant #uniszastudent #umtstudents #uitm #uitmkualaterengganu #uitmbukitbesi #lyanasbeautycare #babiesblink #kopibabiesblinkmurah

MOST RECENT

Ketiak gelap😱😱😱.. Meh akak tolong😊😊😊 👉Deodorant ni bau yg sgt wangi dan exotic....
👉lelaki dan perempuan blh pakai...
👉kesan dia utk menghilangkan bau badan ketiak hangit tungkik tu.....
👉dlm masa yg sama mencerahkan warna tona ketiak....
👉supaya tidak hitam seperti berdaki...
👉dan dlm masa yg sama dpt menghilangkan bau2 ketiak secara perlahan2 supaya tiada bau yg kurang menyenangkan!!!! Dan apa yg lg best???????👇👇
✔Boleh ganti as perfume??? Oleh sebab uolls tgk kat mana yg hitam??👇👇 👉Let say di leher yg berlipat serta siku yg hitam ataupun celah sulit yg agak lebam hehehe.. 👉Uolls sapu je okies...
✔dlm masa yg sama menganti kan bau yg agak wangi pada badan anda...
✔dan merawat supaya cerahkan dan tona agak sekata... ✔Mmg di bahagian lipatan seperti ketiak???leher???kankang???siku???
👉Dan mana2 lg yg hitam tu agak lembut kulit berbanding yg lain..
✔tp agak susah nak hilangkan hitam2 tu uollss...
👉Sooooo dengan deodorant kami uolls blh hilangkan bau badan dan sekali gus mencerahkan serta wangi!!!!! 💵Rm 20.00 shj hrga jualan!!!(excluded pos)

Kesan sepantas 24 jam uolllssss!!!❤
60 ML plak tu untung sape nak kasi???
Boleh di guna utk seisi keluarga..
Fresh dan sedap bau nya!!! Whatsapp for order👇👇👇
📲0199473772
📲0199473772
Walk in @galeria_miejah
#dataranaustingongbadak
#kualaterengganu
#meltingproducts #meltingwhiteningdeodarant #teamlegacyafiqs #teamlegasiafiqs #skinmelting3d #skinmeltingskincare #stokiskualaterengganu #stokisterengganu #openforborong #kosmetikonlinemurah #kosmetikonlinemurah #produkviral #produkviral2017 #agentkualaterengganu #agentkualaberang #agentkualanerus #agentmarang #trialskinmelting

Ketiak gelap😱😱😱.. Meh akak tolong😊😊😊 👉Deodorant ni bau yg sgt wangi dan exotic....
👉lelaki dan perempuan blh pakai...
👉kesan dia utk menghilangkan bau badan ketiak hangit tungkik tu.....
👉dlm masa yg sama mencerahkan warna tona ketiak....
👉supaya tidak hitam seperti berdaki...
👉dan dlm masa yg sama dpt menghilangkan bau2 ketiak secara perlahan2 supaya tiada bau yg kurang menyenangkan!!!! Dan apa yg lg best???????👇👇
✔Boleh ganti as perfume??? 💵Rm 20.00 shj hrga jualan!!!(excluded pos)

Kesan sepantas 24 jam uolllssss!!!❤
60 ML plak tu untung sape nak kasi???
Boleh di guna utk seisi keluarga..
Fresh dan sedap bau nya!!! WHATSAPP FOR ORDER
📲0199473772
📲0199473772
📲0199473772

Walk in @galeria_miejah @galeria_miejah @galeria_miejah

#meltingproducts #meltingwhiteningdeodarant #teamlegacyafiqs #teamlegasiafiqs #stokisterengganu #stokiskualaterengganu #agentwanted #dropshipwanted #dataranaustin #dataranaustingongbadak #galeriamiejah #galeriamiejahvendorboutiquecafe #batuenam #gongbadak #kualaterengganuvendor

Ketiak gelap😱😱😱.. Meh akak tolong😊😊😊 👉Deodorant ni bau yg sgt wangi dan exotic....
👉lelaki dan perempuan blh pakai...
👉kesan dia utk menghilangkan bau badan ketiak hangit tungkik tu.....
👉dlm masa yg sama mencerahkan warna tona ketiak....
👉supaya tidak hitam seperti berdaki...
👉dan dlm masa yg sama dpt menghilangkan bau2 ketiak secara perlahan2 supaya tiada bau yg kurang menyenangkan!!!! Dan apa yg lg best???????👇👇
✔Boleh ganti as perfume??? Oleh sebab uolls tgk kat mana yg hitam??👇👇 👉Let say di leher yg berlipat serta siku yg hitam ataupun celah sulit yg agak lebam hehehe.. 👉Uolls sapu je okies...
✔dlm masa yg sama menganti kan bau yg agak wangi pada badan anda...
✔dan merawat supaya cerahkan dan tona agak sekata... ✔Mmg di bahagian lipatan seperti ketiak???leher???kankang???siku???
👉Dan mana2 lg yg hitam tu agak lembut kulit berbanding yg lain..
✔tp agak susah nak hilangkan hitam2 tu uollss...
👉Sooooo dengan deodorant kami uolls blh hilangkan bau badan dan sekali gus mencerahkan serta wangi!!!!! 💵Rm 20.00 shj hrga jualan!!!(excluded pos)

Kesan sepantas 24 jam uolllssss!!!❤
60 ML plak tu untung sape nak kasi???
Boleh di guna utk seisi keluarga..
Fresh dan sedap bau nya!!! Whatsapp 📲0199473772 📲0199473772 📲0199473772

#meltingproducts #teamlegacyafiqs #teamlegasiafiqs #meltingwhiteningdeodarant #skinmeltingskincare #skinmelting3dskincareori #skinmelting3d #trialskinmelting #skincaremurah #deodarant #deodarants #kulitputih #ketiakputih #produkviral #produkviral2017 #codgongbadak #codajil #codkualaberang #codkualaterengganu

Siapa yg ada masalah seperti dibawah?? 🍏Bibir hitam?
🍏Bibir selalu kering?
🍏Bibir kusam?
🍏Segan kalau org tengok bibir tanpa lipstick?
🍏Bibir selalu mengelupas?
🍏Nak bibir pinkish?
🍏Perokok?
🍏Salah pakai lipstick yg ada plumbum tinggi?

Dgn LIPS COLOUR TREATMENT pasti dapat menyelesaikan masalah anda.. Satu box rm59
Ada 5 warna
New york/korea/london/england/amsterdam

Whatsapp👇👇👇
📲0199473772
📲0199473772
📲0199473772

#meltingproducts
#teamlegacyafiqs
#lipscolourtreatmentmelting #galeriamiejah #galeriamiejahvendorboutiquecafe #teamlegasiafiqs #skinmeltingskincare #skinmelting3D #trialskinmelting #impactwhiteningbooster #iwb #susubadammeltingpremium #susukambingtehtarik #coffeewhitemeltingpremium #foundationglowglowingmurah #foundationmelting #foundationmeltingsayapinkish #meltingwhiteningdeodarant #uniszastudent #umtstudents #uitm #uitmkualaterengganu #uitmbukitbesi #lyanasbeautycare #babiesblink #kopibabiesblinkmurah

Most Popular Instagram Hashtags