#meebandung

MOST RECENT

MEE BANDUNG SAMBAL
Hebatkan jika ada bnyk masa di dapur dah xperlu menumis sudah pasti pelbagai masakan dibuat.
Ini konfirm best, pekat kuah dan padu #sambalmerican.
Teringin jgn lupa lihat di fb sambalmerican kami atau nk postage pun boleh dgn kos yg terbaik.
#sambalmerican #sambaltumis #sambal #padu #enak #meebandung #masakan

lil#pickyeater enjoying #meebandung πŸ‘πŸ‘πŸ‘ #acrylmamtime

Layan mee bandung muar kat kl ptg nie πŸ˜‹
.
.
.
#meebandung
#selamatpetang
#santai
#happyweekend
#sedap
#likeforlikes
#kualalumpur

Moga2 enak hendaknya...
#ourlunchtoday
#meebandung

mee bandung di hari ahad...tunaik kan permintaan ank2.eleh ingat ibu tak pandai buat ke..
#masakuntukanak2πŸ‘­
#meebandung

Jom Dapatkan Pes mee bandung muar sekitar pasir gudang, mersing dan kota tinggi
#meebandung #meebandungmuar #pesmeebandung #mudahcepatsedap #kota tinggi #mersing # tenggaroh #pasirgudang #tamankotamasai #kotamasai

Been a while πŸ˜‹#meebandung #food food#foodies #foodstagram

My daughter save the best for last.
That wobbly egg is real perfect. The runny yolk is soooo good. Even she don't eat yolk, she wallop it with the soup #cookingmomster #wobblyegg #telurgoyang #meebandung

ARANG "TEXTURE OF JOHOR"
..
Title : Nak Makan Apa Kat Johor?
Medium : Charcoal Compressed & Charcoal Pencil
Paper : Daler Rowney Cartrige Paper Smooth
(Maaf orang johor... asam pedas takde tak sini.. sorry πŸ™
...
Yayasan Warisan Johor menganjurkan satu pameran karya seni yang bertemakan
ARANG : TEXTURE OF JOHOR
Keterangan lanjut hubungi Galeri Seni Johor di talian 07-2263266
@yayasanwarisanjohor
#charcoalpencil#charcoalcompressed#paper#johor#arangtextureofjohor#arang#makan#food#flatlay#meerebus#meebandung#laksajohor#lontong#asampedas

The Momster's homecooked Mee Bandung and I love the wobbly egg #cookingmomster #homecooked #meebandung #lunchwithkids #sedap

Whats for lunch today?
Mee Bandung off course. Woke up in the morning and start cooking the soup base first using dried prawns.
Added in my homemade chilli paste and add in half can of tomato puree. That's it. Season with salt and sugar.
#cookingmomster #homecooked #meebandung #sedap #lunchwithkids

#meebandung my version...πŸ˜‹

Benda yang paling wajib perlu ada dekat rumah korang ialah vitamin C.

Why?
Sebab untuk jaga kesihatan anda dan seisi keluarga.

Menguatkan imun badan, kurang sakit. Takdelah asyik sakitΒ² yang menganggu rutin harian korang untuk uruskan keluarga.

Kalau kita sakit mesti agak kelam kabutkan rumah kita. Kita taknak lah jadi macam tu kan,pening kepala.Dahlah tengah sakit,bertambah sakit lihat keadaan rumah yang berserabut ni.

Jom jaga kesihatan anda dan keluarga dengan Vitamin C Shaklee dengan promosi Oktober ni.

#shakleemurah #shakleemuar #shaklee #shakleeuthm #shakleemalaysia #assalamualaikum #hafizmahamad #syafiqahaina #syarifahfuraiha #estrella #makeuptutorial #makeuptutorial #meebandung #chickenchop #samyangmurah #blousemurah #blousemalaysia #jammurah #kasutmurah #skirtlabuhmurah #dexandra #dexandracollection

Most Popular Instagram Hashtags