[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#maythebestcontenderwin

308 posts

TOP POSTS

Ingat lagi tak kami? Ala, kami yang swag tu. Jangan lupa saksikan kami eh bukan kami, jangan lupa tengok kakak kita @zulinaziz dalam pentas #PerangBibir 9:30malam ini yang dihostkan oleh kakak kita juga @sherry_alhadad yang bertemakan 'Wayang Lebih(Ost)'. Lipsync lagu apa eh agak-agak? Tunggu kejap lagi! #MayTheBestContenderWin #zulinaziz #sherryalhadad #ZulinSherryFans

Rosenicotine cabar Finalis #PerangBibir ke tu? Beraninya dia! Kalau nak tahu siapa yang berjaya dan bakal bergelar Juara Perang Bibir tahun ini sekaligus merebut hadiah RM30k kenalah tunggu malam ini. Adakah kakak kita @zulinaziz bakal dinobatkan sebagai ratu lipsync, sama-sama kita doakan. Agak-agak dia nak buat apa dengan duit tu eh kalau menang? Haha tapi jangan fikir sangat pasal itu yang penting kita tengok dan berikan sokongan juga jeritan yang kuat okay? Perang bibir akhir dihostkan oleh host yg diasing lagi seperti biasa iaitu kakak kita juga @sherry_alhadad dan pasangannya, Dennis Yin. #MayTheBestContenderWin #zulinaziz #zulisherr #ZulinSherryFans #loveidols

Baiknya @mawarashid bagi @sherry_alhadad yang cabar πŸ˜…
So sekarang ni dia cabar @zulinaziz??
Berani ke tidak Zulin menyahut cabaran Sherry?
Kena tengok Perang Bibir minggu depan lah kalau nak tahu πŸ˜‰
PERANG BIBIR πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
Setiap Khamis, 9.30PM
Hanya di @tv9malaysia
#PerangBibir #PerangBibirTV9 #TV9Malaysia #TVshow #NewShow #NewShowInTown #competition #lipsync #gameshow #GoodLuckSemua #MayTheBestContenderWin #SuamikuPalingSweet #TeamQishaIris #QishaIris #IzzHeykal #MawarRashid #SherryAlhadad #ZulinAziz #DennisYin

guys, are u ready for tonite episode?? @perangbibirtv9 with @repostapp
・・・
Dah tahu siapa contenders yang akan berperang dalam Episode 1 PERANG BIBIR??
#RyzalJaafar
#SitiElizad
#SyazwanZulkifly
@ryzal_jaafar @elizadsharifuddin @syazwanzulkifly
πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
PERANG BIBIR
Khamis, 2 Mac 2017
9.30PM
@tv9malaysia
#PerangBibir #PerangBibirTV9 #TV9Malaysia #TVshow #NewShow #NewShowInTown #competition #lipsync #gameshow #GoodLuckSemua #MayTheBestContenderWin

Jangan lupa guys malam ni !!!!! KORANG MESTI TENGOKKK ! WAJIB TENGOKK SEBAB BESTTT GILERRR 😍😩 and ofkos sebab ada @mawarashid
Tak sabar nak tahu siapa menang malam ni dalam #PerangBibir Jumpa 9.30 nanti okayyy πŸ’ͺπŸ»πŸ’‹ @perangbibirtv9
Contenders kami untuk malam ini...
@izzueislam
@mawarashid
@taufiqhanafi11

Siapa yang akan mara ke pusingan semi final?? Saksikan malam ini!
PERANG BIBIR πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
Khamis (9 Mac), 9.30PM
Hanya di @tv9malaysia
#PerangBibir #PerangBibirTV9 #TV9Malaysia #TVshow #NewShow #NewShowInTown #competition #lipsync #gameshow #GoodLuckSemua #MayTheBestContenderWin #TeamQishaIris #QishaIris #SuamikuPalingSweet #TV9MalaysiaPost

MOST RECENT

Most Popular Instagram Hashtags