#masjidkristal

17754 posts

TOP POSTS

Kalau tunggu flight tanpa tiket dikatakan gila,

Inikan pula tunggu syurga Allah tanpa solat.

Mungkin lebih teruk drpd gila
#masjidkristal
#kualaterengganu
@sufiansuhaimi_

Istikharah cinta ๐Ÿ˜˜

#masjidkristal #ganukite #kopoklekor

pikot pfttttt ๐Ÿ˜‘ tak tau nak gaya mcm mana . so peace bader2 je ๐Ÿคฃ๐Ÿ™„โœŒ๐Ÿป
#masjidkristal
#kualaterengganu
#kopoklosong

Dah alangยฒ jalan tu...Singgah lah sini...
#masjidkristal
#UniSZAPastiTahu
#SedekadUniSZA
Lepastu,sambung jalanยฒ kat Mood Republic...

Misi menghantar periuk, kuali, dapur dan seangkatan dengannya masa rewang balik ke terengganu BERJAYA. yeayy alhamdulillah

3 hari di ganu ni makan free sokmo . terima kasih mak n ayah sedara jamu mkn dari rumah ke rumah. #masjidkristal

"Kepada yang rasa dia takde tujuan,
Yang masih tercari-cari kefungsi kewujudan."
#kualaterengganu #masjidkristal #jalangjalang #matdangkakijalang #instagram #jalangjalangje

Pertama kali ku menjejak kaki Di masjid Seindah ini.. #masjidkristal #terengganu

Sesungguhnya setiap manusia itu ada kelebihan dan kekurangan..
Janganlah kita memandang hina sesama manusia.. ๐Ÿƒ๐Ÿšถ
#raya #masjidkristal

The Crystal Mosque or Masjid Kristal is a mosque in Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia. A grand structure made of steel, glass and crystal. The mosque is located at Islamic Heritage Park on the island of Wan Man.ย Lighting crystal on night..
#visitbeautifultetengganu2017
#hayatihomestay
#masjidkristal
#ttikt
# let'stravel

MOST RECENT

SELAMAT PETANG LAKE AWOK2..
DUK WK NAPE TU BELAKE.?
Minum petang dok lagi tu?? Mkn kepok, mkang goreng pisang sedap jgk ptg2 nim gu dgn Abc ke , tea o panah sdap op.. ๐Ÿ˜‚
Ptg2 ni cume nok oyak je.. piye2 hok nok tepoh #sagupal kite buleh contact no dlm gmbo tu deh.. kalu whatsapp lambat bls tu soh beng maroh deh.. kite blas koho2..donnworry org puteh oyak.. hehehe ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
#terengganu #tganu #sekmung #kepoklekor #terengganufa #terengganu #kualaterengganu #masjidkristal #makananterengganu #codmakanan #sagupal #asanggupa #asamgupal

"Kepada yang rasa dia takde tujuan,
Yang masih tercari-cari kefungsi kewujudan."
#kualaterengganu #masjidkristal #jalangjalang #matdangkakijalang #instagram #jalangjalangje

Most Popular Instagram Hashtags