#mangkukhayun

215 posts

TOP POSTS

Aduiii...tak marah pon tegur baik je...terus kene block😠..pakai gambar mangkuk viral yg kita punya ...pastu post pasal keburukan mangkuk tu sampai viral...tak ke mangkuk hayun namanya..kecik ati tuan punya gambar. Dah mcm gambar tu dia punya plak. Org lain tegur pon kene block.
#pingganviral
#mangkukhayun
#taklehtegursikitdahsentap
#viral
#kbba9

Dua minggu yang mengajar erti jangan-mengada-cepat-keluar-selimut-takyah-sambung-tido-kena-masak.
#swingingbowl #mangkukhayun #bosmengadacutirayalamasangat #siapalettew

Pak lebai dengan rambut palsu baru lepas basuh pinggan mangkuk. #mangkukhayun

Power asap dia hahahahahahah
#mangkukhayun #jangantertipu #Hahahhahahah #vapeon

AdΓ  commentator cam Hasbullah Awang plak...#emeelmasukair #qualifying #MSC2015 #aprilia #mangkukhayun πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @juxec @azlanyusoh @nabilo101 @ameeryellow5

Santai2😊
#lepakdulu
#mangkukhayun

Alhamdulillah!Syukur Kehadrat ilahi,semua nya berjalan Lancar!πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
#lastconcert
#lastmoment
#bestconductor
#mangkukhayun

Hye MAY..sampai tua ka lagu mana kata #lifecantgetmuchbetter #mangkukhayun

MOST RECENT

Aduiii...tak marah pon tegur baik je...terus kene block😠..pakai gambar mangkuk viral yg kita punya ...pastu post pasal keburukan mangkuk tu sampai viral...tak ke mangkuk hayun namanya..kecik ati tuan punya gambar. Dah mcm gambar tu dia punya plak. Org lain tegur pon kene block.
#pingganviral
#mangkukhayun
#taklehtegursikitdahsentap
#viral
#kbba9

Nak drive rilek, sopan, tawaduk pun x senang. πŸŒ„ 🚘 πŸŒ‡ .
.
.
#plushighway #perakdarulridzuan #kedahdarulaman #mangkukhayun #highbeamallthetime #setanatasjalan #malaysiandriver

Kecik2 dulu suka mkn guna pinggan ayan ni πŸ˜‚ Nak paw sekeping la kat mak cani, bwk balik...haha πŸ˜‚ #kakaksohbelisendirikatchowkitberlambak #malas
.
#koada #koranggunacorellekot #setinggangirl #pingganayan #mangkukhayun πŸ˜…

Hye MAY..sampai tua ka lagu mana kata #lifecantgetmuchbetter #mangkukhayun

❀️ i need to own a shop like this, Aamiin. Tapi sure barang tak jual, sebab dah kena sapu oleh diri sendiri πŸ˜… .
.
.
#kooshspiration#beforekooshturningforty#ihaveathingforbowls#bowllove#mangkok#mangkukcantik#mangkukhayun

Most Popular Instagram Hashtags