#mangkukhayun

222 posts

TOP POSTS

Dua minggu yang mengajar erti jangan-mengada-cepat-keluar-selimut-takyah-sambung-tido-kena-masak.
#swingingbowl #mangkukhayun #bosmengadacutirayalamasangat #siapalettew

Pak lebai dengan rambut palsu baru lepas basuh pinggan mangkuk. #mangkukhayun

Power asap dia hahahahahahah
#mangkukhayun #jangantertipu #Hahahhahahah #vapeon

Adร  commentator cam Hasbullah Awang plak...#emeelmasukair #qualifying #MSC2015 #aprilia #mangkukhayun ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @juxec @azlanyusoh @nabilo101 @ameeryellow5

Ada yg DM tanya boleh tak tolong belikan.. boleh tp ada servis charge + postage.. yg berminat boleh DM.. #pingganviral #pinggancantik #mangkukhayun #mangkukcantik

Aduiii...tak marah pon tegur baik je...terus kene block๐Ÿ˜ ..pakai gambar mangkuk viral yg kita punya ...pastu post pasal keburukan mangkuk tu sampai viral...tak ke mangkuk hayun namanya..kecik ati tuan punya gambar. Dah mcm gambar tu dia punya plak. Org lain tegur pon kene block.
#pingganviral
#mangkukhayun
#taklehtegursikitdahsentap
#viral
#kbba9

Santai2๐Ÿ˜Š
#lepakdulu
#mangkukhayun

Alhamdulillah!Syukur Kehadrat ilahi,semua nya berjalan Lancar!๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰
#lastconcert
#lastmoment
#bestconductor
#mangkukhayun

MOST RECENT

The making of Kampung Mangkok,Setiu.

Hai lah Setiu,I LOVE U
Falling in love with you is not a sin at all,
Eventhough people may think I'm insane,
It just you who make me feel better again. *Psst,i love the coconut tree and you.
Yes you,my pretty goat :p

#akusukakamu #themangkoks
#mangkukhayun #creativityfound #comevisitmelater #beautifulterengganu #amazingterengganu #setiu #iloveyou #theamor

KARMA : SERVE U WELL

Sejenis makhluk bernama kawan yg bila ko nak tau cepat abende.. dia bole plak bermain chiaยณ... sekali aku bagi chiaยณ neraka on the spot.. hahahaha.. padan muka.. lain kali buat lagi yer.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
.
.
.
.
.
#chiaยณ
#chiaยณlahsangat
#mangkukhayun
#mangkuktingkat
#goodmorning
#happytuesday

Mangkuk beli Daiso......dalam mangkuk xbercorak...so selamatlah ko nak letak Asam pedas ye.๐Ÿ˜tak terhakis okay.

#daiso
#pingganviral
#mangkukhayun
#kbba9

Ada yg DM tanya boleh tak tolong belikan.. boleh tp ada servis charge + postage.. yg berminat boleh DM.. #pingganviral #pinggancantik #mangkukhayun #mangkukcantik

Aduiii...tak marah pon tegur baik je...terus kene block๐Ÿ˜ ..pakai gambar mangkuk viral yg kita punya ...pastu post pasal keburukan mangkuk tu sampai viral...tak ke mangkuk hayun namanya..kecik ati tuan punya gambar. Dah mcm gambar tu dia punya plak. Org lain tegur pon kene block.
#pingganviral
#mangkukhayun
#taklehtegursikitdahsentap
#viral
#kbba9

Nak drive rilek, sopan, tawaduk pun x senang. ๐ŸŒ„ ๐Ÿš˜ ๐ŸŒ‡ .
.
.
#plushighway #perakdarulridzuan #kedahdarulaman #mangkukhayun #highbeamallthetime #setanatasjalan #malaysiandriver

Kecik2 dulu suka mkn guna pinggan ayan ni ๐Ÿ˜‚ Nak paw sekeping la kat mak cani, bwk balik...haha ๐Ÿ˜‚ #kakaksohbelisendirikatchowkitberlambak #malas
.
#koada #koranggunacorellekot #setinggangirl #pingganayan #mangkukhayun ๐Ÿ˜…

Most Popular Instagram Hashtags