[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#mandisunathariraya

4 posts

TOP POSTS

Tak sabar kan nak balik kampung raya. Semua adik-beradik berkumpul.

Selalunya saya kalau balik kampung mesti bawa barang-barang mandian sendiri.

Selain dari berus dan ubat gigi, shampoo dan sabun mandian kena juga bawa. Kalau tidak berebut kat kampung. Silap-silap kena pinjam dari adik-beradik lain.

Jangan lah sekali-kali lupa benda macam ni. Sebab ada yang tak suka bila kita asyik nak pinjam.

Saya suka shampoo dan bodywash #marineessence ni. Lembut dan wangi. Sesuai nak guna untuk mandi sunat hari raya.

Yang belum ada tu cepat hubungi akak untuk stok.

#marineessenceshampoo
#marineessencebodywash
#sucidanbersih
#mandisunathariraya
#thediamondcircle

Tak sabar kan nak balik kampung raya. Semua adik-beradik berkumpul.

Selalunya farah kalau balik kampung mesti bawa barang-barang mandian sendiri.

Selain dari berus dan ubat gigi, shampoo dan sabun mandian kena juga bawa. Kalau tidak berebut kat kampung. Silap-silap kena pinjam dari adik-beradik lain.

Jangan lah sekali-kali lupa benda macam ni. Sebab ada yang tak suka bila kita asyik nak pinjam.

Saya suka shampoo dan bodywash #marineessence ni. Lembut dan wangi. Sesuai nak guna untuk mandi sunat hari raya.

Yang belum ada tu cepat hubungi farah untuk stok.

#marineessenceshampoo
#marineessencebodywash
#sucidanbersih
#mandisunathariraya
#thediamondcircle

MOST RECENT

Tak sabar kan nak balik kampung raya. Semua adik-beradik berkumpul.

Selalunya farah kalau balik kampung mesti bawa barang-barang mandian sendiri.

Selain dari berus dan ubat gigi, shampoo dan sabun mandian kena juga bawa. Kalau tidak berebut kat kampung. Silap-silap kena pinjam dari adik-beradik lain.

Jangan lah sekali-kali lupa benda macam ni. Sebab ada yang tak suka bila kita asyik nak pinjam.

Saya suka shampoo dan bodywash #marineessence ni. Lembut dan wangi. Sesuai nak guna untuk mandi sunat hari raya.

Yang belum ada tu cepat hubungi farah untuk stok.

#marineessenceshampoo
#marineessencebodywash
#sucidanbersih
#mandisunathariraya
#thediamondcircle

Tak sabar kan nak balik kampung raya. Semua adik-beradik berkumpul.

Selalunya saya kalau balik kampung mesti bawa barang-barang mandian sendiri.

Selain dari berus dan ubat gigi, shampoo dan sabun mandian kena juga bawa. Kalau tidak berebut kat kampung. Silap-silap kena pinjam dari adik-beradik lain.

Jangan lah sekali-kali lupa benda macam ni. Sebab ada yang tak suka bila kita asyik nak pinjam.

Saya suka shampoo dan bodywash #marineessence ni. Lembut dan wangi. Sesuai nak guna untuk mandi sunat hari raya.

Yang belum ada tu cepat hubungi akak untuk stok.

#marineessenceshampoo
#marineessencebodywash
#sucidanbersih
#mandisunathariraya
#thediamondcircle

Most Popular Instagram Hashtags