[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#mandiangarambukit

464 posts

TOP POSTS

BESARKAN AURA MU
.
Antara salah satu cara nak besarkan aura kita dan serap energi positif adalah dengan cara mengamalkan mandian garam bukit.
.
Cuba lah, pasti akan rasai perbezaannya.
InsyaAllah, diri akan lebih tenang, lebih positif dan mudah lah nak menjemput rezeki😊
.
FIZA AZIZ
013-9280772
#aurarezeki
#mandiangaramaurarezeki
#mandiangarambukit
#mudahnyamenjemputrezeki
#positivevibes

Kan main ceria kan.
Suka sgt diaorg mandi mgunakan Mandian Aura ni.
Terima kasih Umi Aminah Awang kerana mempercayai mandian aura ni.
Terima kasih jgk kerana menjadi salah seorang pelanggan tetap.

Seronok sangat bila dpt kongsi manfaat mandian aura ni.
Ini mandian bukan sekadar mandian tau.
Banyak manfaat dia.

Pd kwn2 yg belum mencuba tu, jgn tunggu lama2 tau.

Setelah mgunakan mandian aura ni,
Anak dah kurang mengamuk
Anak dah xde masalah nak bangun lagi
Anak dah xde buat hal kalau nak ke sekolah
Badan anak panas blh cepat reda
Pening kepala pun blh lega
Dan macam2 lagi la respon kawan2 yg dah menggunakan.
Bukan auta tp kenyataan.

#mandianaura
#bukansekadarmandian
#mandianmalaysia
#mandianbidara
#mandiangarambukit

.
.
"Apabila terjaganya kita dipagi ini
Itu bermakna kita masih diberi peluang untuk baiki diri dan mendoakan yang terbaik untuk semua orang"
.
Kak Fizah doakan kita semua dikurniakan kesihatan yang baik,rezeki yang melimpah ruah yang penuh keberkatan,dimudahkan urusan kita seharian,dikurniakan hati yang tenang jiwa yang penuh kasih sayang.
.
Teruskan JiwaiAuramu😎
Assalamualaikum
Selamat Pagi Kesayangan
Good Morning Gojesss
.
#‎Kalu‬ jiwa rasa tak tenang,rasa risau tetiba rasa tidak ceria,diluar nampak happy tapi didalam penuh rasa tertekan???nak Kak Fizah bantu?? Whatsapp je 016.2000864.Sharing is Helping..
.
#mandiangarambukit
#‎AuraRezekiPutrajaya
#‎JiwaTenang
#‎HatiPenuhKasihSayang

Assalamualaikum
Selamat Pagi Jumaat
Yang barakh.
Selamat Menjemput Rezeki Sahabat
Semoga sihat dan diberkati selalu.
#AuraRezekiPutarajaya
#mandiangarambukit
#MakananSunnah
#AlorVeraMadu

KHASIAT GARAM BUKIT HIMALAYA 💧boleh buat mandian untuk kesihatan/caj kembali tubuh badan supaya kekal positi 💧jauhkan dari lemah lemah bada,tubuh badan sihat 💧boleh buat sebagai scrub badan untuk tanggalkan kulit mati dan saraf kembali segar 💧boleh buat sebagai redam kaki untuk kesihatan buang segala toksin di tapak kaki 💧bersihkan aura positif dan minda lebih cergas dengan ada nya aromatherapy caj minda lebih awet muda 💧mandian ini sangat di galakan semua golongan bagi elak badan lemah dan jadi kusam, pemurung. 💧boleh tangani masalah stress di rumah atau tempat keja jiwa makin tenang ja rasa

#AuraRezekiMalaysia
#TeamAuraTURBO
#mandiangarambukit
#HomeSPA

Kebaikan Garam Bukit Lavender

1. Melancarkan peredaran darah seluruh badan.

2. Membantu membuang toksin dari badan dan dapat mengelakkan virus.

3. Melegakan kesakitan otot, lenguh-lenguh, sakit-sakit sendi, sengal-sengal dan kekejangan otot kaki.

4. Mengurangkan kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri dan berjalan.

5. Membantu merawat tumit kaki yang merekah.

6. Mengurangkan pening, migrain, angin, lemak

7. Menghilangkan gatal-gatal, kaki berair (kulat air), kaki pecah, kaki berbau.

8. Melancarkan perjalanan darah, mengurangkan toksid, lemak/kolestrol di samping mengaktifkan perjalanan darah.

9. Mengurangkan kesakitan dari sakit gout.

Amalan mandi dengan air garam bukit adalah satu keperluan harian untuk merasai kesegaran dalam merangsang semula mana-mana bahagian organ dalam badan yang telah kehilangan tenaga dan getarannya. Berendam dengan air garam bukit tulen akan merangsang vitamin tertentu dan mengurangkan homosistina iaitu sejenis bahan yang gagal dicerna dan akan mengotorkan darah dalam tubuh.

Sebotol RM25
450gram

#garambukit #garambukitlavender #mandiangarambukit

MANDIAN GARAM AURA REZEKI ANTARA SALAH SATU CARA MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI
.
.
.
Kepada yang berbisnes disarankan mandi garam bagi membentuk aura yang besar supaya mudah urusan, in sya allah amalkan dan yakin**** .
.
.
.
Garam Mandian Assyifa’ adalah Garam Himalaya yang telah diruqyahkan dan dibacakan doa Assyifa’, doa Seri Wajah serta diadunkan dengan wangian aroma mawar untuk menaikan seri wajah dan membesarkan aura, juga dapat menampung masalah kebocoran aura.
.
.
.
Keseimbangan aura amat penting untuk menentukan kejayaan. Telah terbukti keberkesanannya.
.
.
.
Garam Mandian Assyifa', Dalam pemerhatian dan kajian, wanita yang mengamalkan Garam Mandian Assyifa' akan mendapat kesan positif yang sangat cepat.
Aura cepat membesar.
Daya tarikan yang menarik dan mudah mendapat perhatian. Wajahnya yang tampak berseri-seri. .
.
.
Maka lebih mudah untuk menjalankan segala tugas dan urusan. Dan mereka memiliki ketenangan yang berpanjangan.
Termasuklh REZEKI InnsyaAllah.
.
.
.
#MandianGaramBukit
#AurARezekiDamansara
#BesarkanAuraPositif
#JiwaiAuraMu .
.
.
<+6018 240 8564> #AienNadiaGalleries

KHASIAT GARAM BUKIT HIMALAYA 💧boleh buat mandian untuk kesihatan/caj kembali tubuh badan supaya kekal positif 💧jauhkan dari lemah lemah badan, tubuh badan sihat 💧boleh buat sebagai scrub badan untuk tanggalkan kulit mati dan saraf kembali segar 💧boleh buat sebagai redam kaki untuk kesihatan buang segala toksin di tapak kaki 💧bersihkan aura positif dan minda lebih cergas dengan ada nya aromatherapy caj minda lebih awet muda. 💧mandian ini sangat di galakan semua golongan bagi elak badan lemah dan jadi kusam, pemurung. 💧boleh tangani masalah stress di rumah atau tempat keja jiwa makin tenang ja rasa.

#Aurarezeki
#AuraRezekiMalaysia
#mandiangarambukit

.
>>>Kekalkan Aura Positif amalkan mandian Garam.
.
Semua org ada aura tp tak ramai yg pandai hidupkan aura secara positif Aura bukan cantik tp aura lebih besar dr cantik & hnya hidup dipersekitaran positif .
Garam dan semburan mistral mawar boleh mnghidupkn aura positif anda dan membuang negetif pd diri anda, hanya dgn 2 sudu setiap pagi untuk mandian dan satu semburan mistral aura mawar inshaallah anda lbh 200% berkeyakinan dgn izin allah...
.
Sape nak mistral mawar Aura Rezeki PERCUMA??Whatsapp Kak Fizah 016.2000864

#AuraRezekiPutrajaya
#mandiangarambukit
#percumaSerumMawar

MOST RECENT

KHASIAT GARAM BUKIT HIMALAYA 💧boleh buat mandian untuk kesihatan/caj kembali tubuh badan supaya kekal positif 💧jauhkan dari lemah lemah badan, tubuh badan sihat 💧boleh buat sebagai scrub badan untuk tanggalkan kulit mati dan saraf kembali segar 💧boleh buat sebagai redam kaki untuk kesihatan buang segala toksin di tapak kaki 💧bersihkan aura positif dan minda lebih cergas dengan ada nya aromatherapy caj minda lebih awet muda. 💧mandian ini sangat di galakan semua golongan bagi elak badan lemah dan jadi kusam, pemurung. 💧boleh tangani masalah stress di rumah atau tempat keja jiwa makin tenang ja rasa.

#Aurarezeki
#AuraRezekiMalaysia
#mandiangarambukit

KHASIAT GARAM BUKIT HIMALAYA 💧boleh buat mandian untuk kesihatan/caj kembali tubuh badan supaya kekal positif 💧jauhkan dari lemah lemah badan, tubuh badan sihat 💧boleh buat sebagai scrub badan untuk tanggalkan kulit mati dan saraf kembali segar 💧boleh buat sebagai redam kaki untuk kesihatan buang segala toksin di tapak kaki 💧bersihkan aura positif dan minda lebih cergas dengan ada nya aromatherapy caj minda lebih awet muda. 💧mandian ini sangat di galakan semua golongan bagi elak badan lemah dan jadi kusam, pemurung. 💧boleh tangani masalah stress di rumah atau tempat keja jiwa makin tenang ja rasa.

#Aurarezeki
#AuraRezekiMalaysia
#mandiangarambukit

AURA REZEKI GARAM MANDIAN

KELEBIHAN GARAM AURA REZEKI:
✔Pelaris
✔Pemanis, penaik seri wajah
✔Pengikat kasih syg
✔Penyejuk rumah tangga
✔Pelembut hati
✔Pembersih rohani
✔Pendinding diri
✔Pembawa rezeki
✔Pembuang gangguan sihir & mahkluk halus
✔Penyembuh penyakit
✔Pembuka rahmat dan nikmat
✔Pembentuk sifat positif
✔Sesuai untuk terapi minda..
✔Rendaman kaki

Khasiat Merendam Kaki dengan Garam Bukit :
✔Melancarkan peredaran darah seluruh tubuh.
✔Membantu membuang kotoran dari badan dan dapat mengelakkan serangan virus.
✔Melegakan sakit otot, sakit-sakit sendi, sengal-sengal dan kekejangan otot kaki.
✔Mengurangkan kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri atau berjalan.
✔Membantu merawat tumit kaki yang pecah.
✔Menghilangkan gatal-gatal, kaki berair (kulat air), kaki pecah, atau kaki berbau.
✔Mengurangkan toksik dan lemak atau kolestrol.
✔Mengurangkan kesakitan dari sakit gout.

Cara-Cara Menggunakan Aura Rezeki:
Campurkan 5 Scoop Garam Aura Rezeki ke dalam air biasa atau air suam.

Harga RM55 exc.postage

Cara Order:Sms/Watsapp ke
www.wasap.my/0192399064
#aurarezeki
#garammandiamaurarezeki
#garammandian #aurarezekimandigarambukit #mandiangarambukit #ikhtiarpenawar #garammandianassyifa #bazarpaknilprodukkecantikkan #kosmetikmurah #produkkecantikan

KHASIAT GARAM BUKIT HIMALAYA 💧boleh buat mandian untuk kesihatan/caj kembali tubuh badan supaya kekal positi 💧jauhkan dari lemah lemah badan,tubuh badan sihat 💧boleh buat sebagai scrub badan untuk tanggalkan kulit mati dan saraf kembali segar 💧boleh buat sebagai redam kaki untuk kesihatan buang segala toksin di tapak kaki 💧bersihkan aura positif dan minda lebih cergas dengan ada nya aromatherapy caj minda lebih awet muda 💧mandian ini sangat di galakan semua golongan bagi elak badan lemah dan jadi kusam, pemurung. 💧boleh tangani masalah stress di rumah atau tempat keja jiwa makin tenang ja rasa

Haloo haloo Aura Rezeki www.wasap.my/60136474769

#AuraRezekiMalaysia
#AuraRezekiAgenMelaka
#mandiangarambukit
#HomeSPA

Mandian Aura769 membantu:-
.
1⃣ Individu bekerjaya 👮💃🚴👔 yang ingin tampil berkeyakinan & meningkatkan prestasi kerja😃
.
2⃣ Ahli perniagaan yang ingin tampil beraura di hadapan pelanggan 👠👜👗& ingin melariskan jualan💰 .
.
3⃣ Sesiapa sahaja yang kerap mengalami lenguh2 kaki🚶, pening😨 & sakit2 badan😣
.
4⃣ Pelajar di pelbagai peringkat👬👭yang tiada semangat belajar🙇, kurang fokus 👀😴 didalam kelas/ kuliah & kurang keyakinan diri😖
.
5⃣Suami isteri yang mengalami masalah komunikasi, tiada lagi rasa cinta❤, tidak sehaluan, dan inginkan kebahagiaan dlm rumah tangga 💑👪
.
6⃣ Bayi yang kerap menangis pada waktu malam👶😭😭😭 dan mereka yg sering mengalamai gangguan makhluk halus💀👻
.
7⃣ Bakal2 pengantin👰 yg inginkan wajah tampil berseri💃dan beraura🌹 di hari bahagia🌷🌹🌻.
.
8⃣ Pesakit strok yg ingin ikhtiar utk pulih seperti sediakala👍
.
9⃣Semua golongan & peringkat umur dari bayi hingga warga emas 👶👦👧👨👩👴👵
yg mementingkan penjagaan kesihatan secara semulajadi. 🚿🚿🌹💦.
.
ORDER? SEGERA WHATSAAP 60103067769 SEKARANG ‼️

Mandian Aura769 membantu:-
.
1⃣ Individu bekerjaya 👮💃🚴👔 yang ingin tampil berkeyakinan & meningkatkan prestasi kerja😃
.
2⃣ Ahli perniagaan yang ingin tampil beraura di hadapan pelanggan 👠👜👗& ingin melariskan jualan💰 .
.
3⃣ Sesiapa sahaja yang kerap mengalami lenguh2 kaki🚶, pening😨 & sakit2 badan😣
.
4⃣ Pelajar di pelbagai peringkat👬👭yang tiada semangat belajar🙇, kurang fokus 👀😴 didalam kelas/ kuliah & kurang keyakinan diri😖
.
5⃣Suami isteri yang mengalami masalah komunikasi, tiada lagi rasa cinta❤, tidak sehaluan, dan inginkan kebahagiaan dlm rumah tangga 💑👪
.
6⃣ Bayi yang kerap menangis pada waktu malam👶😭😭😭 dan mereka yg sering mengalamai gangguan makhluk halus💀👻
.
7⃣ Bakal2 pengantin👰 yg inginkan wajah tampil berseri💃dan beraura🌹 di hari bahagia🌷🌹🌻.
.
8⃣ Pesakit strok yg ingin ikhtiar utk pulih seperti sediakala👍
.
9⃣Semua golongan & peringkat umur dari bayi hingga warga emas 👶👦👧👨👩👴👵
yg mementingkan penjagaan kesihatan secara semulajadi. 🚿🚿🌹💦.
.
ORDER? SEGERA WHATSAAP 60103067769 SEKARANG ‼️

Mandian Aura 769 membantu :-
.
.
❌Jin, sihir & saka 😈
.
.
❌stress & tekanan 😤
.
.
💪 pulih semangat diri .
.
😴 tidur lebih nyenyak
.
. 🙋 Meningkatkan keyakinan diri
.
.
💵 pelaris kepada perniagaan & tingkatkan jualan
.
.
👫 mudahkan Dapat JODOH .
.
Order? Satu set RM129 FREE POSTAGE WHATSAAP SEKARANG‼️ 👉 010-3067769

Satu set RM129 FREE POST
.
Anda Akan Dapat 4 item
👉 Garam aura gold 900Gram
👉Aura Rich769
👉Aura Nur769 (FREE GIFT)
👉AURA HEAL (FREE GIFT)
.
ORDER? SEGERA WHATSAAP 010-3067769

Satu set RM129 FREE POST
.
Anda Akan Dapat 4 item
👉 Garam aura gold 900Gram
👉Aura Rich769
👉Aura Nur769 (FREE GIFT)
👉AURA HEAL (FREE GIFT)
.
ORDER? SEGERA WHATSAAP 010-3067769

Satu set RM129 FREE POST
.
Anda Akan Dapat 4 item
👉 Garam aura gold 900Gram
👉Aura Rich769
👉Aura Nur769 (FREE GIFT)
👉AURA HEAL (FREE GIFT)
.
ORDER? SEGERA WHATSAAP 010-3067769

Satu set RM129 FREE POST
.
Anda Akan Dapat 4 item
👉 Garam aura gold 900Gram
👉Aura Rich769
👉Aura Nur769 (FREE GIFT)
👉AURA HEAL (FREE GIFT)
.
ORDER? SEGERA WHATSAAP 010-3067769

Kan main ceria kan.
Suka sgt diaorg mandi mgunakan Mandian Aura ni.
Terima kasih Umi Aminah Awang kerana mempercayai mandian aura ni.
Terima kasih jgk kerana menjadi salah seorang pelanggan tetap.

Seronok sangat bila dpt kongsi manfaat mandian aura ni.
Ini mandian bukan sekadar mandian tau.
Banyak manfaat dia.

Pd kwn2 yg belum mencuba tu, jgn tunggu lama2 tau.

Setelah mgunakan mandian aura ni,
Anak dah kurang mengamuk
Anak dah xde masalah nak bangun lagi
Anak dah xde buat hal kalau nak ke sekolah
Badan anak panas blh cepat reda
Pening kepala pun blh lega
Dan macam2 lagi la respon kawan2 yg dah menggunakan.
Bukan auta tp kenyataan.

#mandianaura
#bukansekadarmandian
#mandianmalaysia
#mandianbidara
#mandiangarambukit

Migrain ni memang sakit, kalau dah kene rase nak hentak kepala. Sakit kepala biasa pun sakit ini pulak migrain.
Ade satu kakak dulu, hakak ingat lagi .
.
Dia nak mandi garam bukit sebab migrain yang teruk. Selalu sakit kepala.

Untuk sihat, tubuh kita kene ade pelancaran darah yang baik.
Mandi garam bukit leh mengetuk darah-darah yang tido ni untuk kembali bergerak.

Ataupun rendam je kaki u alls. Memang lege gila.

Amik baldi, campur 2 scoop garam bukit, buh air panas.campur air sejuk suam-suam rendam kaki. Sedap.

#tips
#rawataura #mandiangarambukit #aurarezeki
#aurabocor #aura #migrain #sakitkepala

.
Wajah makin berseri Dan awet muda sejak mengamalkan terapi mandian garam bukit Aurarezeki 😘
.
Setiap pembelian mandian garam Aurarezeki uolss akan dapat FREE :
.
.
💚 Mistral roses
💚 Ebook
💚 Card cinta

.
Packaging baru garam Aurarezeki.. 500gram Rm40(sm) ,Rm45(ss) Tidak termasuk pos ..lebih jimat, penggunaan tahan 14hari 😘

Si garam bukit MERAH ni hakak dah mandi lebih kurang 1tahun setengah sebelum mandi yang premium.
Mandi yang ni pun Alhamdulillah memang best!
.
.
5 hari kaw sakit kepala tapi lepas tu.macam dapat booster. +otak jalan rase laju je.
+fokus setajam pedang.
+jiwa lapang.

Mandi garam bukit kan memang elok.
Boleh dapatkan dari @alfa.my
#mandiangarambukit #aurarezeki

SELEPAS AMALKAN MANDIAN GARAM AURA REZEKI , .
BANYAK PERUBAHAN DPT DIRASAKAN.
.
MUKA BERTAMBAH GLOWING BERSERI2, REZEKI MAKIN MENCURAH BANYAK.
.
SYUKUR....
.
💟 HUBUNGAN DGN ALLAH LEBIH BAIK, MAKIN DEKAT.. dah mula rajin solat, rajin bersujud.. sentiasa ingat Allah .
💟 JIWA MAKIN TENANG, MINDA MULA LAPANG.. da bleh control prasaan marah dan cpt melenting.. lebih berfikiran terbuka .
💟 MAKIN CONFIDENT.. buat presentation, jumpa boss, temuduga, dah x nervous sgt.. mkin rase yakin diri .
💟 MULA POSITIF.. da kurang berckp2 bnde2 -ve.. da rse xnk bergaul dgn org2 yg bersikap -ve.. da xburuk sangka.. da rasa nk jd lbh baik .
💟 MURAH REZEKI.. dpt kje, dpt naik pangkat.. rezeki da lekat .
💟 SALES MENINGKAT.. customer makin ramai.. da senang menjual.. cepat closed sale/deal .
💟 HUBUNGAN DENGAN ORG SEKELILING MAKIN BAIK.. makin rapat dan mesra dgn suami/isteri.. mkin kuat ikatan kasih syg dgn anak2/family.. makin disukai org sekeliling .
💟 HIDUP LEBIH CERIA, CERGAS & BERSEMANGAT.. nk pergi keje da makin rajin.. aktiviti harian berjln lancar .
.
💟 WAJAH MAKIN BERSERI-SERI.. da rmai yg tgur mkin berseri2, flawless n mkin glow.. mata2 lain mula suka memandang .
💟 DILAMAR SELEPAS DAH LAMA BERCINTA.. teman lelaki da mula suarakan hajat .
💟 BEKAS TEMAN LELAKI/WANITA DATANG SEMULA SETELAH LAMA MENGHILANG
DIPINANG.. byk kes dipinang org yg da kenal tp xrapat.. Allah buka hijab.. slame ni xnmpk.. tp ble da mndi garam Allah gerakkn hati jodohnye tu .
.
💟 RAKAN SEKERJA DAH MULA BERTANYA UNTUK BERKAWAN LBH SERIUS.. sblm ni xde pun nmpk berminat.. tp Allah gerakkan hati si dia .
💟 ORG YG BENCI/XSUKA DA MULA TEGUR.. aura dah mengembang.
.
Syoknya ....
.
Ape lagi , mai la grab .
Sebotol
RM 65 SM
RM 75 SS
.
Promo Combo 🎉🎉
RM 100 SM
RM 110 SS
.
Wow, jom.sembang2
018.385.6614
Ainie .
#aurarezeki
#mandiangaram
#mandiangarambukit

Most Popular Instagram Hashtags