[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#mandiangarambukit

449 posts

TOP POSTS

BESARKAN AURA MU
.
Antara salah satu cara nak besarkan aura kita dan serap energi positif adalah dengan cara mengamalkan mandian garam bukit.
.
Cuba lah, pasti akan rasai perbezaannya.
InsyaAllah, diri akan lebih tenang, lebih positif dan mudah lah nak menjemput rezeki😊
.
FIZA AZIZ
013-9280772
#aurarezeki
#mandiangaramaurarezeki
#mandiangarambukit
#mudahnyamenjemputrezeki
#positivevibes

Si garam bukit MERAH ni hakak dah mandi lebih kurang 1tahun setengah sebelum mandi yang premium.
Mandi yang ni pun Alhamdulillah memang best!
.
.
5 hari kaw sakit kepala tapi lepas tu.macam dapat booster. +otak jalan rase laju je.
+fokus setajam pedang.
+jiwa lapang.

Mandi garam bukit kan memang elok.
Boleh dapatkan dari @alfa.my
#mandiangarambukit #aurarezeki

.
.
"Apabila terjaganya kita dipagi ini
Itu bermakna kita masih diberi peluang untuk baiki diri dan mendoakan yang terbaik untuk semua orang"
.
Kak Fizah doakan kita semua dikurniakan kesihatan yang baik,rezeki yang melimpah ruah yang penuh keberkatan,dimudahkan urusan kita seharian,dikurniakan hati yang tenang jiwa yang penuh kasih sayang.
.
Teruskan JiwaiAuramu😎
Assalamualaikum
Selamat Pagi Kesayangan
Good Morning Gojesss
.
#‎Kalu‬ jiwa rasa tak tenang,rasa risau tetiba rasa tidak ceria,diluar nampak happy tapi didalam penuh rasa tertekan???nak Kak Fizah bantu?? Whatsapp je 016.2000864.Sharing is Helping..
.
#mandiangarambukit
#‎AuraRezekiPutrajaya
#‎JiwaTenang
#‎HatiPenuhKasihSayang

Assalamualaikum
Selamat Pagi Jumaat
Yang barakh.
Selamat Menjemput Rezeki Sahabat
Semoga sihat dan diberkati selalu.
#AuraRezekiPutarajaya
#mandiangarambukit
#MakananSunnah
#AlorVeraMadu

Mandian bunga boleh membangkit jiwa yg lemau, kurang bersemangat dan yakin

Bunga juga dikenali sebagai menyerlahkan keserian kpd yg mengamalkannya

Sekarang lebih mudah dgn adanya pati siraman 7 purnama 7 bunga ini semua orang mudah utk mandi bunga berbanding dahulu

Tidak dinafikan kpd pengamal mandian bunga ini mereka memiliki wajah dan Aura yg cantik seperti tdk cukup kalau hanya sekali pandang

Mereka kelihatan tampak lebih muda dari usia

www.wasap.my/6019420570

#nurulauearezeki
#sayajualgarammandian
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#stokisaurarezekikedah
#mandibunga
#mandiangarambukit #keluargabahagia

♡KENAPA PERLU LULUR GARAM BUKIT??♡
.
Kelebihan Garam Bukit Himalaya Insha Allah:
-
*Menyegarkan badan
*Meningkatkan tahap focus
*Mengelak Mengantuk Melampau
*Menambah tenaga
*Merawat kesunyian/kemurungan
*Membuang sikap dan fikiran negative
*Memperbaiki 4 system tenaga yang mempengaruhi kesihatan fizikal orang 'TIDAK' berapa suka dengan kita
*Mengelak Buat bisness selalu Bocor sana sini
*Menyingkirkan ion2 negative dalam badan (kita mudah penat,letih,lesu,cepat marah,
kurang sabar kalau banyak ion negative)
.
Sekiranya ADA masalah-masalah tersebut.
.
JOM!! KITA MANDI DAN LULUR BADAN DENGAN GARAM BUKIT!!.
-
#mandilulur #adorea #sayajualonline #mandiangarambukit

KHASIAT GARAM BUKIT HIMALAYA 💧boleh buat mandian untuk kesihatan/caj kembali tubuh badan supaya kekal positi 💧jauhkan dari lemah lemah bada,tubuh badan sihat 💧boleh buat sebagai scrub badan untuk tanggalkan kulit mati dan saraf kembali segar 💧boleh buat sebagai redam kaki untuk kesihatan buang segala toksin di tapak kaki 💧bersihkan aura positif dan minda lebih cergas dengan ada nya aromatherapy caj minda lebih awet muda 💧mandian ini sangat di galakan semua golongan bagi elak badan lemah dan jadi kusam, pemurung. 💧boleh tangani masalah stress di rumah atau tempat keja jiwa makin tenang ja rasa

#AuraRezekiMalaysia
#TeamAuraTURBO
#mandiangarambukit
#HomeSPA

Kebaikan Garam Bukit Lavender

1. Melancarkan peredaran darah seluruh badan.

2. Membantu membuang toksin dari badan dan dapat mengelakkan virus.

3. Melegakan kesakitan otot, lenguh-lenguh, sakit-sakit sendi, sengal-sengal dan kekejangan otot kaki.

4. Mengurangkan kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri dan berjalan.

5. Membantu merawat tumit kaki yang merekah.

6. Mengurangkan pening, migrain, angin, lemak

7. Menghilangkan gatal-gatal, kaki berair (kulat air), kaki pecah, kaki berbau.

8. Melancarkan perjalanan darah, mengurangkan toksid, lemak/kolestrol di samping mengaktifkan perjalanan darah.

9. Mengurangkan kesakitan dari sakit gout.

Amalan mandi dengan air garam bukit adalah satu keperluan harian untuk merasai kesegaran dalam merangsang semula mana-mana bahagian organ dalam badan yang telah kehilangan tenaga dan getarannya. Berendam dengan air garam bukit tulen akan merangsang vitamin tertentu dan mengurangkan homosistina iaitu sejenis bahan yang gagal dicerna dan akan mengotorkan darah dalam tubuh.

Sebotol RM25
450gram

#garambukit #garambukitlavender #mandiangarambukit

GARAM AURA REZEKI🆕
(FREE AIR MAWAR)

1XRM32.00
10XRM30.00
50XRM28.00
100XRM26.00 .
📲 #0162573860 .
#garamaurarezeki #garambukit #mandiangarambukit

MOST RECENT

Si garam bukit MERAH ni hakak dah mandi lebih kurang 1tahun setengah sebelum mandi yang premium.
Mandi yang ni pun Alhamdulillah memang best!
.
.
5 hari kaw sakit kepala tapi lepas tu.macam dapat booster. +otak jalan rase laju je.
+fokus setajam pedang.
+jiwa lapang.

Mandi garam bukit kan memang elok.
Boleh dapatkan dari @alfa.my
#mandiangarambukit #aurarezeki

SELEPAS AMALKAN MANDIAN GARAM AURA REZEKI , .
BANYAK PERUBAHAN DPT DIRASAKAN.
.
MUKA BERTAMBAH GLOWING BERSERI2, REZEKI MAKIN MENCURAH BANYAK.
.
SYUKUR....
.
💟 HUBUNGAN DGN ALLAH LEBIH BAIK, MAKIN DEKAT.. dah mula rajin solat, rajin bersujud.. sentiasa ingat Allah .
💟 JIWA MAKIN TENANG, MINDA MULA LAPANG.. da bleh control prasaan marah dan cpt melenting.. lebih berfikiran terbuka .
💟 MAKIN CONFIDENT.. buat presentation, jumpa boss, temuduga, dah x nervous sgt.. mkin rase yakin diri .
💟 MULA POSITIF.. da kurang berckp2 bnde2 -ve.. da rse xnk bergaul dgn org2 yg bersikap -ve.. da xburuk sangka.. da rasa nk jd lbh baik .
💟 MURAH REZEKI.. dpt kje, dpt naik pangkat.. rezeki da lekat .
💟 SALES MENINGKAT.. customer makin ramai.. da senang menjual.. cepat closed sale/deal .
💟 HUBUNGAN DENGAN ORG SEKELILING MAKIN BAIK.. makin rapat dan mesra dgn suami/isteri.. mkin kuat ikatan kasih syg dgn anak2/family.. makin disukai org sekeliling .
💟 HIDUP LEBIH CERIA, CERGAS & BERSEMANGAT.. nk pergi keje da makin rajin.. aktiviti harian berjln lancar .
.
💟 WAJAH MAKIN BERSERI-SERI.. da rmai yg tgur mkin berseri2, flawless n mkin glow.. mata2 lain mula suka memandang .
💟 DILAMAR SELEPAS DAH LAMA BERCINTA.. teman lelaki da mula suarakan hajat .
💟 BEKAS TEMAN LELAKI/WANITA DATANG SEMULA SETELAH LAMA MENGHILANG
DIPINANG.. byk kes dipinang org yg da kenal tp xrapat.. Allah buka hijab.. slame ni xnmpk.. tp ble da mndi garam Allah gerakkn hati jodohnye tu .
.
💟 RAKAN SEKERJA DAH MULA BERTANYA UNTUK BERKAWAN LBH SERIUS.. sblm ni xde pun nmpk berminat.. tp Allah gerakkan hati si dia .
💟 ORG YG BENCI/XSUKA DA MULA TEGUR.. aura dah mengembang.
.
Syoknya ....
.
Ape lagi , mai la grab .
Sebotol
RM 65 SM
RM 75 SS
.
Promo Combo 🎉🎉
RM 100 SM
RM 110 SS
.
Wow, jom.sembang2
018.385.6614
Ainie .
#aurarezeki
#mandiangaram
#mandiangarambukit

GARAM AURA REZEKI🆕
(FREE AIR MAWAR)

1XRM32.00
10XRM30.00
50XRM28.00
100XRM26.00 .
📲 #0162573860 .
#garamaurarezeki #garambukit #mandiangarambukit

Adakah Anda Atau Keluarga Anda Mempunyai Simpton Seperti Berikut?
1. Badan Lemah Dan Lesu
2. Kerap Sakit Kepala
3. Panas Baran/Mudah Marah
4. Telinga Berdesing
5. Hati Kerap Berdebar
6. Mimpi Buruk

Ini sebahagian dari tanda-tanda sihir dan gangguan
MANDIAN AURA khusus untuk merawat penyakit bersifat rohani seperti gangguan emosi, sukar tidur, gangguan mahkluk halus dan sihir.

Selain itu, dapat membantu melancarkan peredaran darah dan membersihkan kotoran pada kulit serta menanggalkan sel kulit mati.
Mandian ini juga dapat memberikan rasa tenang dan mengekalkan kecantikan kulit secara semulajadi.
Mandian ini sesuai digunakan seisi keluarga.

MA 250ml RM35.00
MA 500ml RM60.0
Sabun bidara RM28.00
Sabun garam bukit
Postage RM8.00

Watsapp 0199892843

#mandian
#mandianmalaysia
#mandianaura
#mandianbidara
#mandiangarambukit
#bidara
#garambukit
#rawatanislam
#rawatanalternatif
#gangguanjin
#wanitahariini
#majinbuu
#dragonball

PROMOSI KOMBO MERDEKA SEDANG BERLANGSUNG

JOM!!!Pilih mana kombo jimat yang korang suka..Set 7 Aura Merdeka,Set Spa Dirumah,Set Terapi Energi,Set Berpantang Aura Rezeki.Best kan?
Pstttt untung banyak tau..Dapatkan sekarang harga mampu milik ni.Berbaloi..Nanti nyesal tak order set kombo jimat ni.

Cik Ida:http://www.wasap.my/60175513570

#EydaAuraRezeki
#mandiangarambukit
#promosiKomboMerdeka

Testimoni Mandian Aura Adelia.

Kita kena ikhtiar
Semua dari Allah

#adeliabeauty
#mandianauraadelia
#mandianaura
#mandianbidara
#mandiangarambukit
#semuadariAllah

Mandian bunga boleh membangkit jiwa yg lemau, kurang bersemangat dan yakin

Bunga juga dikenali sebagai menyerlahkan keserian kpd yg mengamalkannya

Sekarang lebih mudah dgn adanya pati siraman 7 purnama 7 bunga ini semua orang mudah utk mandi bunga berbanding dahulu

Tidak dinafikan kpd pengamal mandian bunga ini mereka memiliki wajah dan Aura yg cantik seperti tdk cukup kalau hanya sekali pandang

Mereka kelihatan tampak lebih muda dari usia

www.wasap.my/6019420570

#nurulauearezeki
#sayajualgarammandian
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#stokisaurarezekikedah
#mandibunga
#mandiangarambukit #keluargabahagia

.
MANDI GARAM BAGUS UNTUK ORG BERPANTANG.

Kenapa orang yg sdg berpantang sgt disarankan untuk mandi garam. Kalau dapat mandi berendam dlm bathtap, lagi bagus..👍🛀😊
.
Cer baca Ni...👇
.
1. Untuk membersih aura negatif
2. Utk membersih segala kekotoran dalam mis v
3. Mengecutkan peranakan
4. Menyembuh luka dalaman dan luaran
5. Menyegarkan
6. Menyihatkan dan memberi energy positif.
7. Aura positif
8. Aura seri muka
9. Badan jadi bersih lincin dan lembut.
10. Hubungan semakin bahagia
.
Kenelah mandi sambil berendam cam ni.
.
DM/WS :011 3372 1265

📢📢📢PROMOSI!!📢📢
.
5 PRODUK
Garam mandian
+
Bb Manja Cushion
+
Jiwa Soap
+
Scrub Crystal
+
Mistral Roses
= RM 200 shja. +
Free membership
.
.
AURA REZEKI - RM65
BB MANJA CUSHION- RM70
JIWA SOAP - RM45
SCRUB CRYSTAL - RM50
MISTRAL - RM15
MEMBERSHIP - RM50
.
TOTAL= RM295
.
PROMOSI HANYA - RM200!!
Jimat RM95!!😍😍😍🌹
.
Whatsapp
013-9280772
#aurarezekipahang
#AuraRezekiRompin
#mandiangaramladymillionaire
#mandiangaramaurarezeki
#freemembership
#mandiangarambukit
#magnetrezeki
#tampalaurabocor

KHASIAT MANDIAN GARAM AURA REZEKI
.
💜Menampal 'AURA BOCOR', merawat serta membesarkan AURA DIRI.
💜️Membantu menangani serta mengelakkan gangguan makhluk halus.
💜Menaikkan SERI WAJAH.
💜Membantu memulihkan semangat yang telah luntur.
💜Membantu merapatkan hubungan kekeluargaan, persaudaraan serta rakan sekerja.
💜️Membantu sebagai 'Pelaris' semulajadi untuk perniagaan/Kerjaya.
💜️Membantu menunaikan hajat/niat yang khusus.
💜Membantu menguatkan 'Magnet' kekayaan dan kejayaan diri.
💜️Membantu serlahkan Potensi Diri.
💜Membantu meningkatkan keyakinan diri.
💜Garam AR merupakan ASBAB kepada penyembuhan dgn izin Allah.
.
Manusia perlu ikhtiarkan penyembuhan. Kebergantungan hanya kepada Allah semata2. "Serlahkan Auramu"
.
WHATSAPP: 013-9280772

#AuraRezekiRompin
#aurarezekipahang
#ladymillionaire
#besarkanaura
#tampalaurabocor
#magnetrezeki
#pelarisbisnes
#mandiangarambukit
#mandiangaramaurarezeki
#mandiangaramladymillionaire
#jiwaiAuramu
#terapiinstagram
#rompin
#Rompinpahang
#kualarompin
#endaumersing
#mersingjohor

PROMOSI MANDIAN GARAM BUKIT LADY MILLION
.
Beli dua dengan harga RM170
Siap dapat percuma roses soap atau mistral spray!
.
Whatsapp
013-9280772
#mandiangarambukit
#mandiangaramaurarezeki
#mandiangaramladymillion
#besarkanaura
#magnetrezeki
#pelarisbisnes

Testimoni Mandian Aura Adelia

Alhamdulillah,
Kita cuma berusaha.

Diformulasi daripada 2 bahan utama:
📎Daun Bidara - Mencegah dihampiri makluk halus,melembutkan kulit 📎Garam Bukit - Menaikan Aura Diri, membersihkan kulit

Boleh Digunakan Untuk kegunaan harian.

Antara manfaatnya
🐚 Manaikkan AURA diri
🐚 Mengekalkan kesegaran
🐚 Merangsang organ-organ badan yg telah hilang tenaga
🐚 Melembut & mengekalkan kencantikan kulit secara semulajadi
🐚 Menenangkan fikiran
🐚 Membuang kekotoran, toksin & sel-sel kulit mati 🐚 Melancarkan peredaran darah
🐚 Menghindari gangguan makhluk halus

Pm/watsapp 0199892943

#mandianauraadelia
#mandianaura
#mandianbidara
#mandiangarambukit

Nak anak Soleh, Rajin, Cemerlang & Pintar?

Atau

Kami ingin membantu anda @ kenalan anda @ ahli keluarga anda bagi mengatasi masalah berkaitan ganguan tidur, berkaitan makluk halus atau yang memerlukan bantuan perubatan alternatif.
.
.
.
.
.
.

Mandian yang difomulasikan untuk kesegaran Tubuh & Aura Diri serta Perawatan Alternative
merawat gangguan Sihir/ makhluk Halus.

Diformulasi bagi membantu insan yang mempunyai masalah Gangguan Makhluk halus dalam sedar atau tidak sedar ,boleh Mencuba menggunakan produk Mandian Aura.

Sesuai untuk semua lapisan masyarakat.
Kanak-kanak mahupun dewasa.

Boleh Digunakan Untuk kegunaan harian.

Diformulasi daripada 2 bahan utama:
Daun Bidara - Mencegah dihampiri makluk halus,melembutkan kulit
Garam Bukit - Menaikan Aura Diri, membersihkan kulit

Kami hanya ingin membantu,
Watsapp 019 - 9892843
Watsapp 019 - 9892843
Watsapp 019 - 9892843

#mandianaura #mandianbidara #mandiangarambukit
#mandianauraadelia
#wanitahariini
#bidara #garambukit
#segarbadan

HATI DAN JIWA YANG TENANG AKAN MENANG
Mengikut kajian 84% pelanggan atau pengguna Garam Mandian Aura Rezeki mengamalkan pengambilan secara berterusan
.
Adunan istimewa dengan tambahan aroma bunga-bungaan menjadikan ia lebih berganda khasiatnya, serta sangat mengujerkan siapa sahaja yang memilikinya
.
Garam mempunyai lbh 80 jenis mineral antara khasiatnya ia boleh menjadi terapi tubuh dan jiwa membuatkan diri merasai kesegaran, menaikan semangat diri serta lebih berkeyakinan dan ia menghasilkan terapi dalaman hingga merasai ketenangan .
Saya yakin dan percaya anda akan merasai apa yg mereka rasakan setelah mengamalkan Mandian Aura Rezeki ini, Apabila diri dlm keadaan tenang ia menarik lebih potensi kebaikan dlm dirinya .
Hanya yg sudah menggunakan pasti telah perolehi jawapannya, ketenangan yg hadir dlm jiwa memancarkan seribu kebahagiaan dalam kehidupannya - Jm Miswan-
.

HARGA: RM50 Exc POSTAGE
WHATSAPP 017-4150764
#aurarezekimalaysia
#testimoniaurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#mandiangaramaurarezeki
#mandiangarambukit

Diformulasi daripada 2 bahan utama:
📎Daun Bidara - Mencegah dihampiri makluk halus,melembutkan kulit 📎Garam Bukit - Menaikan Aura Diri, membersihkan kulit

Boleh Digunakan Untuk kegunaan harian.

Antara manfaatnya
🐚 Manaikkan AURA diri
🐚 Mengekalkan kesegaran
🐚 Merangsang organ-organ badan yg telah hilang tenaga
🐚 Melembut & mengekalkan kencantikan kulit secara semulajadi
🐚 Menenangkan fikiran
🐚 Membuang kekotoran, toksin & sel-sel kulit mati 🐚 Melancarkan peredaran darah
🐚 Menghindari gangguan makhluk halus

Dm/watsapp 0199892843

#sayajual
#mandianaura
#mandianbidara
#mandiangarambukit
#segarbadan #wanitahariini #seisikeluarga #keluargabahagia

🌸COD AVAILABLE SELECTED AREA(PENANG TOWN)

EVERYDAY DELIVERY 📦
12PM-8PM -NS GLOW FOUNDATION
RM35
-AURA REZEKI RM55
-LADY MILLIONAIRE RM80
-HNATURAL BEAUTY SPRAY RM20
-LENS RM23
LABELLA RM50

WHATSAPP HUDA 017-4150764

#mandiangarambukit#mandiangaramaurarezeki#testimoniaurarezekimalaysia#lensmurahpenang#dropshipwanted#dropshipwantedmalaysia#prelovedmalaysia#nsglowpenang

HATI DAN JIWA YANG TENANG AKAN MENANG
Mengikut kajian 84% pelanggan atau pengguna Garam Mandian Aura Rezeki mengamalkan pengambilan secara berterusan
.
Adunan istimewa dengan tambahan aroma bunga-bungaan menjadikan ia lebih berganda khasiatnya, serta sangat mengujerkan siapa sahaja yang memilikinya
.
Garam mempunyai lbh 80 jenis mineral antara khasiatnya ia boleh menjadi terapi tubuh dan jiwa membuatkan diri merasai kesegaran, menaikan semangat diri serta lebih berkeyakinan dan ia menghasilkan terapi dalaman hingga merasai ketenangan .
Saya yakin dan percaya anda akan merasai apa yg mereka rasakan setelah mengamalkan Mandian Aura Rezeki ini, Apabila diri dlm keadaan tenang ia menarik lebih potensi kebaikan dlm dirinya .
Hanya yg sudah menggunakan pasti telah perolehi jawapannya, ketenangan yg hadir dlm jiwa memancarkan seribu kebahagiaan dalam kehidupannya - Jm Miswan-
.

HARGA: RM55 Exc POSTAGE
WHATSAPP 017-4150764
#aurarezekimalaysia
#testimoniaurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#mandiangaramaurarezeki
#mandiangarambukit

Most Popular Instagram Hashtags