#makstrong

151 posts

TOP POSTS

3 years ago you became a beautiful angel. Even now it doesn't seem real. Even though everyday is a struggle, on days like today it makes it that much more difficult. Thank you for always letting me know that you are with me every day. I love you and miss you more than words could ever describe. ❤️❤️ #MAKstrong #LoveLikeKayla #7

Be fearless. So honored to have run this half with these two. #LLK #makstrong

A pic of me from one of the final days with my wisdom teeth, just another L i've suffered recently #rip #gonebutneverforgotten #makstrong

Balek taraweh ngubek dapur... bikin pindang sayap pesenan pak bos, n ngadon cumi dgn tepung pesenan si Abang... Kalo Aak mah gampang sahur pake dadar atau telor ceplok... Mak2 d bulan Ramadhan kudu pnya tenaga ekstra apalg yg msh hrs kerja... but it's okey #thepowerofmakstrong #makstrong #emakstrong 👻

Three years ago today my life changed drastically. I lost my best friend. I miss you everyday MaKayla&&know your with me whenever I need you. #MaKstrong #LLK

Isuk - isuk ws tko #kampungcoklat
#MakStrong

Miss this so much. Love you Kayla! #LLk #makstrong ❤❤

I am so unbelievably proud of her. Since you can't wear #7 she wears 34 becuase 3+4=7. Always has our special angel with her no matter what. I love you so so much ki and I'm one proud sister! #MAKstrong 💙💛

MOST RECENT

A pic of me from one of the final days with my wisdom teeth, just another L i've suffered recently #rip #gonebutneverforgotten #makstrong

Isuk - isuk ws tko #kampungcoklat
#MakStrong

Balek taraweh ngubek dapur... bikin pindang sayap pesenan pak bos, n ngadon cumi dgn tepung pesenan si Abang... Kalo Aak mah gampang sahur pake dadar atau telor ceplok... Mak2 d bulan Ramadhan kudu pnya tenaga ekstra apalg yg msh hrs kerja... but it's okey #thepowerofmakstrong #makstrong #emakstrong 👻

I am such a proud big sister! Keep working hard and doing amazing things. I will be there supporting you the whole way! I love you so much keeks! #7 #MAKstrong

Terimakasih untuk waktunya hari ini bundadari kesayangan 😘 terimakasih jamuannya mak @gibranzikrilp jangan kapok ya mak 😂😂 mak @tiaratiandra makasih loh puding & singkong merconnya enak bgt😋😋 terima kasih juga mak @dhedesafitry serabinya enak bgt loh😘 syg bgt makananya aja yg sampai😂 orgnya gak bisa hadir hiks😢 mak @alamsyah_junior tinggalan kereta ya mak, gak bisa ikut foto rame2😂 ahsan emang ank pinter kok👍buat mak @mustikadana @yasminpranawa @vinzhanovita @ferisna_berricha terima kasih seru2anya ya 😍

#ibkt#instababykaltim#ibkt1#ibkt2#ibkt3#meetuptipis#makrempong#makgokil#makstrong#bundadari

Brhijab atau tidak, gemuk atau gemuk banget, ngendarain lampu sen-ny bener atau tidak, stiap perempuan itu berhak dihormati dan dapat mnjadi apapun tnp diskriminasi dr pihak manapun !
#daykartini
#makkuat#makstrong#makhebat#terbaek
#riau#indonesiaraya

Most Popular Instagram Hashtags