#mafiabisnes

MOST RECENT

"Aku tak kan berhenti kerana penat , tapi aku akan berhenti bila sudah selesai #mafiabisnes 😎"

Bila anak murid bertemu dengan sifu😍
Agaknya apalah berita yang menanti dalam Monspace dari Dato Sri and Jack Ma ni🤔
.
Kenal tak siapa Jack Ma ni, dia la Founder pada E-commerce Alibaba.com. Silakan search Alibaba share dalam otcmarkets.com, kena tahu Lazada juga telah Jack Ma beli dan miliki dengan 100%.
.
Dato Sri memulakan business melalui E-Commerce juga Monspacemall.com boleh tengok share kami dalam otcmarkets.com search Mon Space Net Inc.
.
Tahu kenapa Jack Ma dan Dato Sri memilih Nasdaq, kerana Nasdaq adalah pelaburan kedua terbesar di dunia, kami disini dibayar dalam USD per unit melalui stockmarket otc, pelaburan yang tetap, dan monspace ini tiada kaitan dengan Bursa Saham Malaysia ya. .
Jangan lepaskan peluang pelaburan ini, kerana ia datang sekali dalam seumur hidup, tau ka orang2 China terlepas peluang melalui Jack Ma, bila munculnya Monspace orang China tak mau lepaskan peluang dan sekarang investor terbesar Monspace adalah China seramai 8 Juta members.
. ⭐️wan norazila bt wan zamry⭐️ [0199824692]
.
#MillionaireMentorAcademy
#MudahnyaMenjemputRezeki
#mastergroup
#mafiabisnes
#mainsaham
#ipo
#otcmarket
#nasdaq @ Kampung Pondok Mahligai, Melor, Kelantan

Bila ank murid bertemu dgn sifu😍
Agaknya apala berita yg menanti dlm monspace dri dato sri and jack ma ni🤔

Kenal x siapa jack ma ni, dia la founder pada E-commerce Alibaba.com silakn search alibaba share dalam otcmarkets.com kena tau Lazada juga telah jack ma beli dn miliki 100%

Dato sri Start bussines melalui E-Commerce juga monspacemall.com boleh tgk share kmi dlm otcmarkets.com search Mon Space Net Inc.

Tau ka napa jack ma dn dato sri memilih nasdaq, kerna nasdaq adala pelaburan kedua terbesar di dunia, kmi dibyr dlm USD perunit melalui stockmarket otc, pelaburan yg tetap, dn monspace ini tiada kaitan dgn bursa saham malaysia ya.
Memang hebat dn kehebatannya bila harga mulai trade may ini😊

Jgn lepaskan peluang pelaburan ini, kerana ia dtg sekali dlm seumur hidup, tau ka org2 china terlepas peluang melalui jack ma, bila munculnya monspace org2 china x mau lepaskn peluang dn skrg investor terbesar monspace adalah china 8juta members.

Azul
+60192966127

#MillionaireMentor
#MudahnyaMenjemputRezeki
#mafiabisnes
#mainsaham
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Bila ank murid bertemu dgn sifu😍
Agaknya apala berita yg menanti dlm monspace dri dato sri and jack ma ni🤔

Kenal x siapa jack ma ni, dia la founder pada E-commerce Alibaba.com silakn search alibaba share dalam otcmarkets.com kena tau Lazada juga telah jack ma beli dn miliki 100%

Dato sri Start bussines melalui E-Commerce juga monspacemall.com boleh tgk share kmi dlm otcmarkets.com search Mon Space Net Inc.

Tau ka napa jack ma dn dato sri memilih nasdaq, kerna nasdaq adala pelaburan kedua terbesar di dunia, kmi dibyr dlm USD perunit melalui stockmarket otc, pelaburan yg tetap, dn monspace ini tiada kaitan dgn bursa saham malaysia ya.
Memang hebat dn kehebatannya bila harga mulai trade may ini😊

Jgn lepaskan peluang pelaburan ini, kerana ia dtg sekali dlm seumur hidup, tau ka org2 china terlepas peluang melalui jack ma, bila munculnya monspace org2 china x mau lepaskn peluang dn skrg investor terbesar monspace adalah china 8juta members. ⭐️ZULHAZIM⭐️ [016-9097802]

#MillionaireMentor
#MudahnyaMenjemputRezeki
#mafiabisnes
#mainsaham
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Bila ank murid bertemu dgn sifu😍
Agaknya apala berita yg menanti dlm monspace dri dato sri and jack ma ni🤔

Kenal x siapa jack ma ni, dia la founder pada E-commerce Alibaba.com silakn search alibaba share dalam otcmarkets.com kena tau Lazada juga telah jack ma beli dn miliki 100%

Dato sri Start bussines melalui E-Commerce juga monspacemall.com boleh tgk share kmi dlm otcmarkets.com search Mon Space Net Inc.

Tau ka napa jack ma dn dato sri memilih nasdaq, kerna nasdaq adala pelaburan kedua terbesar di dunia, kmi dibyr dlm USD perunit melalui stockmarket otc, pelaburan yg tetap, dn monspace ini tiada kaitan dgn bursa saham malaysia ya.
Memang hebat dn kehebatannya bila harga mulai trade may ini😊

Jgn lepaskan peluang pelaburan ini, kerana ia dtg sekali dlm seumur hidup, tau ka org2 china terlepas peluang melalui jack ma, bila munculnya monspace org2 china x mau lepaskn peluang dn skrg investor terbesar monspace adalah china 8juta members. ⭐️GHAZALY⭐️ [011-11451940]

#MillionaireMentor
#MudahnyaMenjemputRezeki
#mafiabisnes
#mainsaham
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Alhamdulillah berkat doa famly dan kawan,rezeki milik ALLAH...
Tahniah tuan kamaruddin baru beli saham 1 hari terus dapat bonus insentif dari saya.. Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#usahawanmuda
#MillionaireMentor
#senimenjadikaya
#mafiabisnes
#mainsaham

Alhamdulillah untuk hari ni...terus buat pembelian lot saham... Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#shareholder
#senimenjadikaya
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Muka kena kasi jaga...ALLAH kasi pinjam kene jaga baik2 alhamdulillah

Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#mainsaham
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Tahniah tuan yusri pesara tentera,tuan adam kapten kapal cash out point dan bonus insentif...
Buat kaya tak buat tetap dapat... Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#mainsaham
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Alhamdulillah...bermanis2kn mulut dengan kek coklat

Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#mainsaham
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Nikmat ALLAH alhamdulillah...mengopi dulu petang2 ni... Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#mainsaham
#projekinvestment
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Alhamdulillah lunch untuk hari ini

Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#mainsaham
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq @ Restoran Istana Bambu

Alhamdulillah lepas lunch aktiviti cash out point tuan adam lak... Calling2
Talking2
Eating2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#mainsaham
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Saya ada impian, " nak supercar, nak rumah besar, nak hasil besar, nak jadi CEO syarikat sendiri "
.
Saya ada matlamat, " ingin ubah hidup, ingin keluarga, saudara, rakan rakan bahagia, bersara muda bergelar jutawan dermawan "
.
Saya ada keinginan, " menjadi seorang luar biasa "
Anda bagaimana ? Cuba cerita apa impian anda ?
.
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#MudahnyaMenjemputRezeki
#projekinvestment
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Try pekena char kueh tiaw udang galah lak...alhamdulillah

Caling2
Talking2
Esting2
Money coming

#MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#shareholder
#sahamsayur
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Rasa nya macam dah sampai kot..prepair laaa dulu kan.. 2017 tahun kumpul duit...
Ada jodoh nikah....
Kalau tak ada kita travel... #MudahnyaMenjemputRezeki
#MillionaireMentorAcademy
#mafiabisnes
#privatejacket
#projekinvestment
#sahamsayur
#shareholder
#ipo
#otcmarket
#nasdaq

Most Popular Instagram Hashtags