#maduoriginal

MOST RECENT

Bismillah...
.
🤲🏼Alhamdulillah semua Ajaran Rasulullah ﷺ sudah sempurna tidak perlu ditambah-tambahi, tidak perlu dikurang-kurangi. Begitu juga madu yang kami jual sudah sempurna keasliannya tidak kami tambah-tambahi apalagi kami kurang-kurangi kadar madunya... In Syaa Allah berkah buat kami, dan bermanfaat serta selalu sehat bagi yang mengkonsumsinya...
.
😫Bayangkan jika kita menjual madu yang dicampur gula dan semisalnya, memang masih ada madu asli didalamnya berapa persen, namun bagaimana jika yang mengkonsumsinya orang sakit? Misal orang terkena diabetes, orang terkena penyakit mah kronis, orang yang sakit hipertensi, orang yang sakit kolesterol, dan sakit-sakit lainnya...??? Tegakah kita biarkan dia (orang sakit) mengkonsumsinya? Bayangkan juga apa yang terjadi jika madu yang kita jual palsu? Apa yang akan kita jawab kelak dihadapan Allah Subhana Wa Ta'ala? La hawla wala quwwata illa billah...
.
🤗Mari lebih bijak untuk memilih dan memilah produk yang benar-benar terjamin keasliannya dunia dan akhirat...
.
☎️Delivery Order : 082386227722
.
😘👍🏼🐝🐝🐝🐝🍯🍯🍯🍯
.
#madusialang #maduasli #maduhutanalmukjizat #madu #maduhutan #pkukuliner #pku #lebah #maduoriginal #pjbo #ruqyah #herbal #obatherbal #madupenyuburkandungan #multivitamin #kesehatan #madukuatlakilaki #pekanbaru #olshop #oleholeh #oleholehpku #oleholehriau #berkhasiat #minuman #minumankekinian #infopku #inforiau

[ Tahukah Anda? ]
🐝
Kandungan Sarang Lebah
🐝
Mungkin Anda mengira sarang lebah madu hanya semacam lubang-lubang ruang yang digunakan untuk singgah para lebah. Tetapi sebenarnya sarang lebah ini banyak sekali kandungan propolis. Di dalam propolis memiliki protein yang cukup tinggi, mineral (zat besi dan seng), vitamin A, B kompleks, C, D, E, Biotion, Glukosa, Bioflavonoid , dan zat nutrisi lainnya.
🐝
Bahkan kandungan zat-zatnya itu mampu untuk mengobati penyakit kronis. Bioflavonoid sendiri dapat memulihkan sistem kapilari, kebocoran saluran darah dan mampu memperbaiki kerapuhan. Bioflavonoid ini juga ada dalam buah jeruk. Tetapi yang membedakan, kandungan bioflavonoid dalam setetes propolis itu sama dengan 500 buah jeruk. Begitu kaya kan kandungan propolis yang ada dalam sarang lebah madu itu.
.
Postage
RM10 (SM)
RM15 (SS)
😄
#madushuib#beefactorybyshuib#jomkitabermadu#maduasli#shuibsepahtu#sitisarahraissuddin#madushuibviral#beefactory#maduoriginal#madu#madushuibsepahtu#makanankesihatan#madusarang#madulebah#1001penawar#madustix#madustixshuib

.
kapan harus minum madu ?
.
konsumsi madu setiap hari
2x dalam sehari
1x pada pagi hari
dan 1x pada malam hari .
manfaatkan keuntungan mengkonsumsi madu
setiap hari , salah satunya meningkatkan
daya tahan dan stamina tubuh
sehingga kuat terhadap serangan beberapa
penyakit.
.
banyaknya manfaat madu sudah
teruji dan terbukti sejak zaman dahulu
bahkan dizaman mesir kuno
.
direkomendasikan oleh beberapa ahli dunia
dan 5 agama besar di dunia
.
pastikan madu anda benar-benar asli
dan pastikan juga benar-benar murni
untuk mendapatkan manfaat lebih
dari kandungan bee pollen dan royaljelly
dari madu murni
.
madu murni samtari1st
terbukti keasliannya dan kemurniannya
sejak tahun 2009
.
info dan konsultasi chat ke 082160782122

RASAiiiii kelainan dari madu kami sebelum ini,BELUM CUBA BELUM TAU SUDAH CUBA HARI2 MAU!!!
.
khasiat honey lemon “ BAR “by beefactory
.
1. Mengurangkan berat badan yang berlebihan
2. Memperbaiki sistem pencernaan
3. Menghilangkan bau mulut
4. Membersihkan kulit sihat
5. Berfungsi sebagai anti-bakteria yang melindungi diri kita dari penyakit
6. Melegakan batuk dan ketidakselesaan tekak
7. Mengelakkan dari penyakit kanser dan jantung
8. Memberikan lebih tenaga
9. Mengelakkan dari terjadinya ulser mulut
10. Membersihkan saluran kencing anda dan bertindak sebagai diuretik
.
.
• 100% Asli
• Dijamin Halal
• Produk 100% Bumiputra .
.
P/s: Share & Like mungkin anda dapat membantu rakan2 yg ingin dapatkan madu beefactory ni .
#beefactory #kongsirezeki
#jomkitebermadu #shuibeehoneyofficial #shuibsepahtu #sitisarahraissuddin #maduasli #madudansarang #maduviral #madushuibsepahtu #maduoriginal #beefactory #madukelulut #purehoney #honey #honeycomb #sweet #kitajual #madulemon #kitamakan #sayajual #murah #jomkitabermadu #madushuib #maduhalia

MADU VIRAL SHUIB SEPAHTU 🐝KELEBIHAN DAN KHASIAT SARANG MADU LEBAH ASLI ✔Baik untuk melancarkan peredaran darah
✔Mengawal kandungan gula dalam badan ✔Anti oksida
✔Memerangi penyakit senang hinggap ✔Mengurangkan batuk
✔Baik untuk sistem pencernaan
✔Menjaga jantung dan pembuluh darah
✔Merawat luka
✔Anti stress
✔ anak semput lelah asma sangat bagus
Berminat cuma klik sahaja link dibawah
http://www.wasap.my/601121711529

#HoneyBar #MaduOriginal #madushuib #makanansunnah #beefactorybyshuib #makanankesihatan #madutiga #maduviral @shuibsepahtu @beefactoryhqbyshuib

TERINGIN NAK MAKAN SARANG MADU?
TAPI TAK TAU NAK BELI KAT MANA?
.
OKAYYYY. Kami ada penyelesaianya.
.
Banyak manfaat yang korang boleh dapat daripada madu tau 💣
.
💥Madu kami 100% original
💥Dihasilkan lebah di ladang kami
💥Murah daripada tempat lain 💥Bekas sangat cantik dan boleh dijadikan cenderamata 💥Servis kami juga sangat cepat
💥Boleh merawat 1001 penyakit insyaAllah
💥Sangat sedap
.
🍯Sarang Madu Lebah (honeycomb)
1) Madu Sarang 350g RM69
2) Madu Sarang 700g RM129 🍯Madu Asli (pure honey)
1) Botol 1kg RM130
2) Botol 400g RM55 📮Pos: rm8 / ss rm15
.
Haaaaa. Banyak lagi manfaat sbnarnya dari madu ni. Banyak sangat. Dari segi saintifik dan juga amalan sunnah.
.
CEPAT CONTACT KAMI SEGERA!!
- 0198585994-
#madupadu #madusedap #madusedapgila #lawakmalaysia #viralmalaysia #tiktokmalaysia #selangor #perak #kl2018 #perlis #johor #pahang #melaka #sukma2018 #sukanasia2018 #perak #madumalaysia #madutempatan #maduoriginal #instagram #meletop #murah #sale

Madu Trigona / klanceng asli dari kebun , 🌼🌼🌼🐝🐝yukk yg minat buruan pesan mulai skr!! Ready sabtu siang ,kalo udah coba pasti suka dan tahu bagaimana rasa madu trigona/ klanceng asli ini😋😋🍯🍯😋😋asli enak banget rasanya 😋😋👍👍bikin sehat dan awet muda ☺️☺️👌👌#maduasli#madutrigona#maduklanceng#madukelulut#maduaslikebun#maduasemmanis#maduoriginal#purehoney#madusehat@maduenak#madukebunku#testi keaslian madu kami 👉👉👉

Queen B Honey Limited Edition Korang tengok yaa sarang madu dia penuh satu bekas. Yang ni rasa bunga matahari. Sedap sgt2 tauuu. Korang kene try niii. Jom dapatkan sekarang sementara tengah ada promo nii
#queenb #queenbmerusetiaalam #maduviral #MaduAsli #maduoriginal #MaduBersarangViral #Meru #shahalam #scm #kajang #klang #bazaarpaknil #bsp #purehoney #puncakalam

Khasiat HONEY BAR LEMON PLUS by beefactory
🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋
1. Mengurangkan berat badan yang berlebihan
2. Memperbaiki sistem pencernaan
3. Menghilangkan bau mulut
4. Membersihkan kulit sihat
5. Berfungsi sebagai anti-bakteria yang melindungi diri kita dari penyakit
6. Melegakan batuk dan ketidakselesaan tekak
7. Mengelakkan dari penyakit kanser dan jantung
8. Memberikan lebih tenaga
9. Mengelakkan dari terjadinya ulser mulut
10. Membersihkan saluran kencing anda dan bertindak sebagai diuretic
.
Postage
RM10 (SM)
RM15 (SS)
😄
#madushuib#beefactorybyshuib#jomkitabermadu#maduasli#shuibsepahtu#sitisarahraissuddin#madushuibviral#beefactory#maduoriginal#madu#madushuibsepahtu#makanankesihatan#madusarang#madulebah#1001penawar#madustix#madustixshuib

HONEY STIX GRAPE 🍇🍇🍇
.
MANFAAT
🍇sumber gula darah yang baik
🍇bahan anti-microba
menjaga kesihatan jantung
🍇sumber vitamin
🍇kaya dengan mineral
🍇membantu memulihkan otot
.
Postage
RM10 (SM)
RM15 (SS)
😄
#madushuib#beefactorybyshuib#jomkitabermadu#maduasli#shuibsepahtu#sitisarahraissuddin#madushuibviral#beefactory#maduoriginal#madu#madushuibsepahtu#makanankesihatan#madusarang#madulebah#1001penawar#madustix#madustixshuib

Alhamdulillah...🙏 Oder masuk.
Sat lg kite anta ok 😘
Tungguuuuuuu................ 🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝 🔥Stock ade lg taw, meh whtsap meh🔥 🐝AgentSahMelaka👉🏻Mia📱012-3221013🐝

#madu #madushuib #maduTualang #TualangTongkatAli #maduKelulut #maduoriginal #BeeFactoryByShuibMelaka🐝

Honeycomb lemon
Sarang Madu Lemon
Original 💯 madu asli

DM atau Whatsapp Nombor Tertera

#madu #honey #melaka #shahalam #selangor #madulebah #maduoriginal #madulebahasli #honeybee #viral #madulebahoriginal #madulebah #sarangmadulebah #lemon

💯 original, tiada campuran FRESH daripada ladang hanya untuk peminat setia madu 🐝🐝🐝🍯
DM / WHATSAPP 0176011804 to order
#queenb #queenbmerusetiaalam #MaduAsli #maduviral #maduoriginal #madusarang #maduasli #MaduBersarangViral #meru #kapar #purehoney #puncakalam #puchong #kajang #klang #kualalumpur

Most Popular Instagram Hashtags