#madah

7553 posts

TOP POSTS

Da série #voudeMADAH o look eleito da @nataliamaia6 🖤 Arrasou! Compartilhem suas produções com a gente também! 👏🏻 #MADAH #ootd

Morning IG #Madah & #Sista @kimarha24

Jika nanti mataku terpejam buat selamanya ,jantungku berhenti berdetak ,nafasku berhenti berhembus, itu bermakna tugasku telah selesai untuk mencintaimu😊😇
#arilizhamlagi #madah #berharappadayangtakpasti #sayainsaf

نبینی نصف عمرت برفناس.😂😂
خلاقیتشون تو حلقت😀
#heyat #sine_zani
#madah #😂😂😂😂

Maine 🌹 #Madah #Manny #ignrns

Majoriti PENDENGKI tak berjalan JAUH.. Ibaratkan kaki di sangkut SAUH.. Konon POSITIF sedangkan kau SESAK.. Yang jelas NEGATIF kau layak di TAPAK.. #zizanrazak #madah

happy mother's day to my dad cause he a 2 in 1 combo. #madah and #fadah

Happy Graduation Cak Muhammad 🎓😂, sukses buat kuliah.nya, sering2 main ke sekolah😁,semoga sukses slalu lahh buat njenengan cak😇... #graduation #madah

MOST RECENT

Boa tarde! Cliente satisfeita a #madah recebe foto na certa. Macaquinho astral, estampa de #cactos.

Novidades DEUSAS para arrasar nos looks do #rodeio em Divinópolis! Jaqueta $57,90 😻🙀 (disponível em outras cores também) Enviamos para todo Brasil! 📦✈️ #divinaexpo #ootd #news #black #clothes #trendalert #fashion #MADAH

Hanya Takdir mampu mengubah apa yang kita tidak mampu,
Yang lain, kau tinggalkan dalam doa.

#sunset #penang #malaysia #100followers #clouds #Honor8 #honor #penangites #photography #quotes #madah #nasihat #muhasabahdiri

Meniti lewatnye senja
Menanti yang hilang tah kemana
Mencari sebuah harapan dunia
Namun tak semudah yang disangka
Harapan
Impian
Pengakhiran
Hanya satu matlamat yang sengaja dicipta
Andai luruh segala kata-kata
Maka berakhir segala yang dipinta
Naluri sehalus sentuhan bayu
Meratap penantian tak kunjung tiba
Lelah
Penat
Kecewa
Akan menjadi sebuah panorama mata
Akan berlalu bila sudah tiada
Akan berakhir apabila tiada kelibat di mata
Wahai hati
Wahai naluri
Wahai sanubari
Sedar lah tiada yang kekal
Sedarlah semua pinjaman
Sedarlah semua boneka
Taat lah pada yang Esa
Anggungkan Muhammad yang tercinta
Sujudlah pada Kiblat yang 1
Pasti yang dicari bertemu
Pasti yang dinanti kembali
Pasti yang hilang diganti

#kaksusayangsemua
#nakketatnaksehat

Odios....😘 #love #madah #kata2 #kaksu #kaksusukasemua #mom #mum #ma #ummi #ami #ibu #ibunda #bonda #mama #emak #mak #mummy

Nak dengar kak khai bahar nyanyi lagu ni lah 😍😍😍😀😀😀 #madah berhela @khaibahar94

Quando a gente encontra "A" peça é amor à primeira vista! 😍 Nude e a cara da riqueza 😂 O preço é amigo: $99,90! 👏🏻 #MADAH #fashion #news #ootd #voudeMADAH #divinaexpo #divinopolis #rodeio

Da série #voudeMADAH o look eleito da @nataliamaia6 🖤 Arrasou! Compartilhem suas produções com a gente também! 👏🏻 #MADAH #ootd

Tem-que-ter! Aliada de looks de inverno: blusa couro fake por $59,90 😻🙀 #trendalert #ootd #divinopolis #news #fashion #MADAH

O maxi blazer é um coringa cheio de estilo! Disponível em várias cores para compor produções da balada ao trabalho. O valor!? $49,90 🙀😻 #MADAH novidades a partir de $19,90! #fashion #trendalert #ootd #divinopolis #news

Aku sedar, mata masih terasa berat untuk dibuka, menggeliat membetulkan urat-urat tubuh yang tidak cukup tidur. Aku mencelik mata dan melihat sekeliling. Aku dimana ni? Tempat apa ni? Ini bukan bilik aku ni. Takkan la bilik aku, dinding batu jadi dinding kayu, katil empuk jadi katil kayu, siling kapur hilang, yang adanya atap daun kelapa. Mimpi kot? Pipi ditampar. Auch! Sakit. Sah! Ni bukan mimpi. Tapi, macam mana aku boleh ada kat sini? "Ris dah bangun?" macam aku kenal suara ni? Eh ini suara atuk! Aku berpaling kearah pintu dan aku dapat melihat atuk tapi dengan pakaian yang begitu asing dengan atuk. Atuk yang biasanya mengenakan seluar slack lusuh dan t-shirt putih sedang memakai baju ala pengantin bersama keris disarungkan di celah sampin. .
. "Kita dimana ni atuk?", tanya aku. "Kita berada di sebuah perkampungan yang masih mengekalkan gaya tradisional. Di sini, tiada elektrik dan sumber air bersih. Semua orang hidup seperti zaman dulu-dulu. Nah." Atuk menghulurkan pakaian ala pengantin seperti yang dipakai olehnya. "Pakai baju ni, buang pakaian yang kamu pakai sekarang". Aku menyambut pakaian tersebut. "Atuk, ni baju pengantin ni. Ris nak kahwin ke ni?", balasku dalam bentuk gurauan. "Disini, semua orang mengenakan pakaian ni, jadi semua orang pengantin la? Pakai je, nanti dah siap. Keluar. Atuk nak bawak kau jalan-jalan pusing kampung. Lagipun dah lama atuk tak berbual dengan kamu." Atuk keluar dari bilik untuk memberi ruang kepada aku menyalin baju. Cepat-cepat aku menyalin baju dan mengenakan sampin. Macam nak naik pelamin hari ni jugak. Tapi siapa pengantin perempuan? Aku senyum sinis memikirkan perkara itu. .
.
.
#kriss #puisi #madah #cerpen #novelindie

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags