#macadamiacookies

1384 posts

TOP POSTS

Preparando las galletas más ricas 😍✨ Macadamia con chispas de chocolate blanco ✨🌿 disponibles en nuestro Tea House #camelliastea #macadamianuts #macadamiacookies

I honestly love baking. (Hehehe ;D )
The fam ain't ready for Christmas dessert though
#macadamiacookies #cookiesfordays #yallaintready

Macadamia Cookies from @keepcalmgetorganised - Recipe on her blog, thank us later😋 #easy #baking #macadamiacookies #ausmacadamias

Ronja hat euch Mega leckere Cookies gebacken! Habt einen schönen Sonntag! #cookies #selbstgemacht #macadamiacookies #wirliebenkekse #kekse

MOST RECENT

Harini last Pesta Pantai..setahun sekali je ade ni...meh singgoh KABUK SALE..mcm2 ade jual

24-25 mac
Jumaat dan sabtu ni
Jam 6ptg hingga 12mlm
Bersebelahan food court mayang village

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#pestapantai
#bakedpotato
#spaghetibolognese

Harini last Pesta Pantai..setahun sekali je ade ni...meh singgoh KABUK SALE..mcm2 ade jual

24-25 mac
Jumaat dan sabtu ni
Jam 6ptg hingga 12mlm
Bersebelahan food court mayang village

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#pestapantai
#bakedpotato
#spaghetibolognese

Harini last Pesta Pantai..setahun sekali je ade ni...meh singgoh KABUK SALE..mcm2 ade jual

24-25 mac
Jumaat dan sabtu ni
Jam 6ptg hingga 12mlm
Bersebelahan food court mayang village

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#pestapantai
#bakedpotato
#spaghetibolognese

쫀득한 쿠키는 역시 서브웨이🍪

Cute x?
Ni packaging utk taster..sape nak rasa jom esok Kabuk sale di pantai batu buruk

Jom pakat ramai2 ke KABUK SALE sempena pesta pantai di pantai batu buruk

24-25 mac
Jumaat dan sabtu ni
Jam 6ptg hingga 12mlm
Bersebelahan food court mayang village

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#pestapantai
#bakedpotato
#spahetibolognese

Busted in the cookie jar, well our cookies are pretty harmless.
All you need is 1 ½ cups raw macadamias (plus 12 raw macadamia halves for decorating)
⅓ cup golden caster sugar
1 egg
½ cup dark chocolate chips
METHOD
Preheat oven to 180°C. Line a large baking sheet with baking paper.

Place the macadamias in a food processor and blend until smooth. Add the sugar and egg and process until the mixture comes together and forms a ball.

Pinch walnut-sized pieces off the dough ball and place on a baking sheet, 5cm apart. Press down slightly. Place a half macadamia in the middle of 12 cookies and arrange 5 chocolate chips on top of each of the remaining 12.

Place on the centre oven shelf and bake for 10 minutes, until golden. Cool completely on wire racks and store in an airtight container.

#ausmacadamias #baking #recipe #cookies #biscuits #macadamiacookies #macadamiamoments #macadamias #cookierecipe #snacking #snackattack #cookiejar

Jom pakat ramai2 ke KABUK SALE sempena pesta pantai di pantai batu buruk

24-25 mac
Jumaat dan sabtu ni
Jam 6ptg hingga 12mlm
Bersebelahan food court mayang village

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#pestapantai
#bakedpotato
#spahetibolognese

Anda mesti belum cuba lagi kan???
.
Perghhh rasa cookies ni memang berhantu lah 👻👻👻 akan teringat2 gitu 😅😅😅
.
Kalau anda cuba mesti nak lagi😋😋😋
.
Bagi kat anak anak 👦👧, mak ayah korang👴👵 husband korang👨sedara mara👸👷👮👱👮👳👩 bagi dorang rasa
.
Kita datangkan dengan 2 jenis cookies
.
🍪Macadamia Chip Butterscotch
🍪Dark Chip Chocolate

100gm/pack
Rm7/pack

Whatapps or dm untuk order
📲 0179760140

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#beautifulterengganu
#pestapantai

Anda mesti belum cuba lagi kan???
.
Perghhh rasa cookies ni memang berhantu lah 👻👻👻 akan teringat2 gitu 😅😅😅
.
Kalau anda cuba mesti nak lagi😋😋😋
.
Bagi kat anak anak 👦👧, mak ayah korang👴👵 husband korang👨sedara mara👸👷👮👱👮👳👩 bagi dorang rasa
.
Kita datangkan dengan 2 jenis cookies
.
🍪Macadamia Chip Butterscotch
🍪Dark Chip Chocolate

100gm/pack
Rm7/pack

Whatapps or dm untuk order
📲 0179760140

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#beautifulterengganu
#pestapantai

Anda mesti belum cuba lagi kan???
.
Perghhh rasa cookies ni memang berhantu lah 👻👻👻 akan teringat2 gitu 😅😅😅
.
Kalau anda cuba mesti nak lagi😋😋😋
.
Bagi kat anak anak 👦👧, mak ayah korang👴👵 husband korang👨sedara mara👸👷👮👱👮👳👩 bagi dorang rasa
.
Kita datangkan dengan 2 jenis cookies
.
🍪Macadamia Chip Butterscotch
🍪Dark Chip Chocolate

100gm/pack
Rm7/pack

Whatapps or dm untuk order
📲 0179760140

#cookiesmalaysia
#cookiesterengganu
#macadamiacookies
#darkchipchocolate
#butterscotchcookies
#biskutraya
#cookiesfunkymelty
#cookiesmostwanted
#beautifulterengganu
#kabuksale
#pantaibatuburuk
#beautifulterengganu
#pestapantai

Most Popular Instagram Hashtags