[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#mabklang

246 posts

TOP POSTS

Ok sape nak carik jamu moden organik pelbagai khasiat jom cek ig kakak cantek ni👇👇
.
@Regrann from @marsimplybeauty_mab - Jom kita berkenalan dengan MAB

MAB Adalah produk yang berasaskan herba 💯 semulajadi. Resepi turun temurun dari zaman nenek moyang kita lagi. Bahan2nya terdiri daripada ramuan rempah ratus herba asli. Digunakan secara tradisional untuk merancang keluarga. Pengambilan MAB merupakan kaedah yang paling selamat untuk kesihatan jangkamasa panjang dan tidak mengganggu sistem badan kerana ianya BEBAS dari sebarang bahan kimia merbahaya dan cara pembuatannya yang halal lagi suci.🍓 💖MAB 'All In One' bukan sekadar untuk merancang keluarga malah mampu menyelesaikan pelbagai masalah dalaman dan luaran wanita secara menyeluruh.Ianya dihasilkan khas untuk wanita yang mementingkan kesihatan, kecantikan dan penampilan yang lebih ANGGUN dan AWET MUDA. 💃💃 KANDUNGAN MAB TERDIRI DARI 💯 herba dan rempah ratus asli seperti:~
✅Manjakani
✅Senduduk
✅Kacip Fatimah
✅Serapat
✅Inai ✅ Habatussauda
✅ Madu 🍓CIRI-CIRI MAB🍓 💟 Maajun berbentuk bulat kehitaman
💟 Mudah diambil cuma mencicip KEMAM, KUNYAH DAN TELAN
💟Halal keluaran Bumiputra 🍒BERTINDAK SEBAGAI🍒 ✔️Perancang keluarga👪
✔️Merawat masalah dalaman wanita seperti keputihan, kegatalan Di Miss V yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.😷😷😷
✔️Mengetatkan kembali Miss V bagi wanita selepas bersalin.👶
✔️Menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri.💏
✔️Memanaskan badan terutama bagi wanita selepas bersalin.👶
✔️Melancarkan peredaran haid setiap bulan💃💃
✔️Membuang/menyahkan darah-darah kotor dan toksin dalam badan👯 🌴FUNGSI MAB🌴 💟Mengembalikan kesihatan dalaman dan luaran wanita masakini 💟

#agentwanted
#terapiinstagram
#ajimaura
#maajunanggunbistari
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#instafamous
#stokismabklang
#sayamakansayajual
#aaishahdhiarana
#moodrepublik
#syukurselalu
#alhamdulillah
#percayasebelumberjaya
#instagram
#instamalaysia
#mab
#mabdihatiku
#instabiz
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#sayajualmaajunanggunbistari
#hspm
#hspmrich - #regrann

KEISTIMEWAAN MAB 🎈Melancarkan perjalanan darah
🎈Menguatkan badan/antibodi
🎈Mengawal lemak/kolestrol dalam darah
🎈Mengawal berat badan
🎈Membuang angin dalam badan
🎈Memudahkan penghadaman dalam usus/lawas buang air besar/mengatasi sembelit

#terapiinstagram
#ajimaura
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#uitm
#stokismabklang
#gegarvaganza
#selangor
#nurraysa
#titiancinta
#jamu
#instagram
#akademiinsta
#mab
#inijugakamanah
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#madu
#wanita
#maajun

Sukanyerrrrrr kalau semua wanita dan gadis yang perihatin dapat mencicip #MaajunAnggunBistari sebab : ✴ 💯 HERBA SEMULAJADI ASLI yang diciptakan KHAS untuk wanita ✴💯 RESEPI turun temurun dari nenek moyang ✴💯 BEBAS dari kimia merbahaya ✴ 💯 BEBAS dari Steroid dan Merkuri ✴ MUDAH dibawa kemana-mana ✴💯 BEBAS keputihan, bersih dan tidak berbau. ✴ Menjarakkan kehamilan secara tradisional ✴Liang faraj KEMBALI ketat selepas bersalin ✴ MENGHANGATKAN hubungan suami isteri. ✴ SELAMAT dinikmati oleh gadis 18 tahun ke atas hingga warga Emas ✴1001 KHASIATNYA yang tidak setanding dengan harganya yang murah. ✳Bagi pasangan berumahtangga seolah-olah setiap malam adalah Malam Pertama💏 ✳Bagi si Gadis tiada lagi masalah seluar kecik selalu basah disebabkan keputihan.💃💃💃 Awak nak jadi wanita hebat?😍😍 #mab_supernetwork4u
#cantiksemulajadi
#sihatluarandandalaman
#jamutradisional
#mabklang
#maajunanggunbistari
#codportklang
#codklang
#codjakelshahalam
#codkgdelek

sis adalah wakil untuk klang dan pelabuhan klang. jom dapatkan stock #mab dari sis.

wasap sis @ 0193976415.
#mab
#mabportklang
#mabklang

Cod 2 mab hari ini di kpj shah alam siap bg tester tamarin coffee scrub lagi uolls..anda bagaimana pula?jangan tunggu lama2 jom jaga kesihatan dalaman kewanitaan kita...
#sayajualsayamakan
#mabshahalam
#mabklang

#janganlupafollowigsaya
@annuraliyah @annuraliyah

MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB) .
.
.
.
Cara makan MAB sebagai SUPPLEMENT: ☀Makan sebiji sehari, pagi atau malam.
☀Seeloknya amalkan waktu makan yang konsisten.
☀MAB boleh dimakan dgn perut kosong kerana 100% natural bebas bahan kimia dan tidak akan mengganggu usus/perut.
☀Banyakkan minum air masak terutamanya pada 1-6 bulan pertama (tempoh healing crisis).
.
Cara makan MAB sebagai alat FAMILY PLANNING:
💝 Makan sebiji sehari pada waktu yang sama setiap hari.
💝Waktu makan hendaklah konsisten setiap hari. +/- 30minit.
💝Waktu makan hendaklah sekurang-kurangnya 2 jam sebelum bersama suami untuk memastikan MAB telah mula bertindakbalas.
💝Pastikan telah mendapat haid yang konsisten sebelum mengamalkan sebagai alat family planning.
💝Elakkan makanan/minuman yang bersifat 'sejuk' atau yg menggalakkan kesuburan seperti air kelapa, spirulina, kolagen, cuka epal, delima, soya, etc.
.
Pantang MAB :
⚠Jangan makan MAB bersama jamu-jamu atau herba-herba lain. Dikhuatiri badan akan menjadi terlalu panas.
⚠Ubat-ubatan atau supplement moden lain boleh diambil tetapi jarakkan waktu makan kira-kira 2 jam dari waktu makan MAB.
.
Order whatsapp 👇
Whatsapp 0109862335 .
#mabklang#
#pembekalmurah#
#kometikmurahbeautyshop#

Hi uolss. Kalau uolss tengah cari jamu ape yang elok untuk badan, haa meh sini try Maajun Anggun Bestari. Boleh dapatkan dari kak Ann yang cantikss 😉 Jom ramai² follow 💜
.
@Regrann from @marsimplybeauty_mab - Apa yang bestnya MAB ni

Perbezaan #MAB dengan Jamu yang terdapat dipasaran adalah : ✅ 💯 semulajadi dari herba dan rempah ratus asli( tradisional)
✅ Resepi turun temurun dari nenek moyang lebih 40 tahun
✅ Telah diuji secara klinikal bebas dari STEROID/MERKURI/BAHAN PENGAWET.
✅ Mudah dihadam (tidak menganggu buah pinggang)
✅ Rasa yang sedap, manis (tidak pahit)
✅ Mudah dibawa kemana2 kerana saiz botol yang kecil dan comel
✅ Botol Yang Lebih Berkualiti & Kedap Udara/ 'Seal' Untuk Memastikan Kandungan Segar Dan Berkeadaan Baik.
✅ Harga Yang Murah dan Berpatutan ✅ Boleh dicicip oleh gadis dari usia 18 tahun dan keatas sehingga warga emas

HARGA SEBOTOL CUMA RM21 je tau. Murah sangat ni..kalau nak bandingkan dengan khasiatnya.

Whatsapp 0192415121

#mabtablet
#terapiinstagram
#ajimaura
#maajunanggunbistari
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#instafamous
#stokismabklang
#sayamakansayajual
#aaishahdhiarana
#moodrepublik
#syukurselalu
#alhamdulillah
#percayasebelumberjaya
#instagram
#instamalaysia
#mab
#mabdihatiku
#instabiz
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#sayajualmaajunanggunbistari
#hspm
#hspmrich

Antara persediaan PENTING sebelum mendirikan rumah tangga.. WAJIB amal MAB.. Bukan untuk ketat semata.. Tapi sihat dan bertenaga.. Letop ler bakal panten kita ni.. Mantap dihari bahagia nanti.. 😘

#MABshahalam
#MABklang
#MABlover
#tryitbelieveit
#nochemicalsproduct
#healthandbeauty

MOST RECENT

KEISTIMEWAAN MAB 🎈Melancarkan perjalanan darah
🎈Menguatkan badan/antibodi
🎈Mengawal lemak/kolestrol dalam darah
🎈Mengawal berat badan
🎈Membuang angin dalam badan
🎈Memudahkan penghadaman dalam usus/lawas buang air besar/mengatasi sembelit

#terapiinstagram
#ajimaura
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#uitm
#stokismabklang
#gegarvaganza
#selangor
#nurraysa
#titiancinta
#jamu
#instagram
#akademiinsta
#mab
#inijugakamanah
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#madu
#wanita
#maajun

Nak badan bertenaga dipenghujung hari, ayu anggun luar dalam dan
nak tambat hati suami ketat-ketat, sampai suami hari-hari merindui isteri?
#mab jawapannya.
Memadai Sebiji sehari sahaja, mudah, cepat dan berkesan.
#terapiinstagram
#ajimaura
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#uitm
#stokismabklang
#gegarvaganza
#selangor
#nurraysa
#titiancinta
#jamu
#instagram
#akademiinsta
#mab
#inijugakamanah
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#madu
#wanita
#maajun

Makan MAB ni terkadang terwujud tindak balas samada awal atau pertengahan atau dah laaaaaamaaa amalkan.. then baru datang tindak balas

Setiap badan pulak tak sama ye.. 🙅🏻🙅🏻🙅🏻🙅🏻 💢 Ada yang prolonged period
💢 Ada yang fenin💆🏻
💢 Ada yang sakit kepala
💢 Ada yang kelaparan gilaaa

Apa pun yang berlaku, ketahuilah, ia cuma pelan tindakan sementara, sementara untuk stabilkan hormon anda

Sebab tu laaaa

Dok habaq lamaaa dah dulu.. dapatkan MAB dari trusted dealer anda.. Kerana kami di amanahkan oleh pihak HQ untuk guide dan beri khidmat konsultasi percuma kepada anda.. Supaya sayang2 tidak lost.. terkapai2... terbiar... tertanya2.. terrr apa lagi.... 😎😎 Pusat kosmetik or toko jamu tak guide hangpa tau.. depa juai ja.. flyers dan aturan makan pon depa tak bagi.. terpingalah kalian

Sayang seribu kali sayang... Nak saya guide.. dan team saya yg aktif dan berkaliber.. Meh click link di comment ye😊😊 #MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

Makan MAB ni terkadang terwujud tindak balas samada awal atau pertengahan atau dah laaaaaamaaa amalkan.. then baru datang tindak balas

Setiap badan pulak tak sama ye.. 🙅🏻🙅🏻🙅🏻🙅🏻 💢 Ada yang prolonged period
💢 Ada yang fenin💆🏻
💢 Ada yang sakit kepala
💢 Ada yang kelaparan gilaaa

Apa pun yang berlaku, ketahuilah, ia cuma pelan tindakan sementara, sementara untuk stabilkan hormon anda

Sebab tu laaaa

Dok habaq lamaaa dah dulu.. dapatkan MAB dari trusted dealer anda.. Kerana kami di amanahkan oleh pihak HQ untuk guide dan beri khidmat konsultasi percuma kepada anda.. Supaya sayang2 tidak lost.. terkapai2... terbiar... tertanya2.. terrr apa lagi.... 😎😎 Pusat kosmetik or toko jamu tak guide hangpa tau.. depa juai ja.. flyers dan aturan makan pon depa tak bagi.. terpingalah kalian

Sayang seribu kali sayang... Nak saya guide.. dan team saya yg aktif dan berkaliber.. Meh click link di comment ye😊😊 #MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

Di dalam biji hitam MAB ni terkandung kacip fatimah.. .
.
Salah satu fungsi kacip fatimah adalah merangsang penghasilan estrogen. .
.
Estrogen penting untuk wanita dalam perkembangan organ dan fungsi tubuh wanita terutama payudara dan sistem peranakan. .
.
Jadi adalah penting wanita terutama yang berusia 18tahun ke atas untuk meransang penghasilan estrogen. .
.
MAB pilihan yang paling baik buat anda. Bukan sahaja ada kacip fatimah, malah pelbagai herba semulajadi yang lain yang menjadi tonggak kepada kestabilan hormon.. .
.
#MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

OMG❗❗❗❗
MAB dapat kecutkan jerawat?
Sudah tentu. 👍
Dalam MAB ada kandungan INAI yang berfungsi untuk :
🌸Merawat luka selepas bersalin
🌸Membantu proses pencernaan
🌸Mencegah cacar
🌸Menghentikan pendarahan
🌸Mengatasi masalah gatal kulit
🌸Merawat bisul
🌸Mengembalikan seri muka yang kusam
🌸Menjaga kesihatan usus

MAB menjaga kecantikan wanita melalui kesihatan dalaman.
Jom cuba 💯% dijamin berkesan.
#MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

8 TANDA-TANDA badan anda penuh dengan TOKSIN!!!! 1) SEMBELIT
Anda perlu membuang air besar 2 kali sehari bagi memastikan sisa bahan buangan pepejal dan cecair bertoksin tidak disimpan lama di dalam badan dan membawa penyakit.

2) KEMBUNG PERUT
Usus yang tidak bersih dan penuh toksin akan menyebabkan angin terperangkap di dalamnya dan menyebabkan perut menjadi kembung dan tidak selesa.
3) SAKIT KEPALA
Badan yang penuh toksin akan menyebabkan anda mengalami sakit kepala berulang-ulang malah boleh menyerang anda pada setiap hari.
4) LETIH DAN LESU
Toksin terkumpul dalam badan seumpama racun yang mencuri tenaga di dalam badan menyebabkan kita lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.
5) MULUT BERBAU
Usus yang kotor dan tidak dibersihkan secara kerap akan menyebabkan mulut berbau busuk dan menimbulkan ketidakselesaan kepada orang lain disekeliling.
6) PERUT BUNCIT
Najis yang terkumpul lama dalam usus akan mengeras dan menjadi tempat angin berkumpul dan ini boleh menyebabkan perut kelihatan boroi walaupun berat badan masih normal.
7) KULIT KUSAM
Jika masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam anda berpanjangan cuba ambil langkah untuk detoks bagi membersihkan toksin yang berkumpul dalam badan terlebih dahulu.

8) KEMARUK MAKAN
Badan bertoksin menyukarkan anda mengawal cara makan dengan baik. Anda akan sering merasa lapar yang menyebabkan anda hendak makan dan makan.

9) JERAWAT
peningkatan toxin didalam badan menyebabkan liang roma kulit terbuka luas, ini menggalakkan debuan habuk memasuki liang roma dengan mudah dan berminyak seterusnya mengundang kehadiran sang jerawat

Jom
Buang toksin dengan Maajun Anggun Bistari 😍😍😍 Tak rugi cuba.. trial pack 3 botol yang sangat menjimatkan

#MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

'Ramai tanye, tak panas ke maajun ni?'
👉🏽memang la panas, tapi bukan panas tak sihat, panas yg sihat.. Biasa la herba.. Sis nk berat bdn cun lepas bersalin❓🤔 susu badan tu haruslah, minum air kosong tu harus, baru body mantoppp👯👯 'Ade lg yg tnya, selamat ke herba ni? ' 👉🏽Alahai sis, cuba review kandungan mab ni ha.. Semua pon bahan semulajadi, organik wei..mana kome nk dapat.. Serapat ada, manjakani ada, kacip Fatimah ada, inai ada nak lagi advanced🙄🙄 diadun dgn habatussauda dan madu.. 🌺habatussauda / madu tu kan makanan sunnah tu sis'

Tiada istilah serasi atau pon tidak😂😂
Beri peluang pd #mab utk 'rawat' dalaman anda. Nama pon organik.. Takkan mkn la la tu nmpk hasil dia terus kn.. Ubat moden mmg la bgus pd mata kasar anda..tp penah google / kaji x kandungan dia.. Hehehe

Cuba dlu rasa... Sekali cuba.. Sure repeat order.. Tak nak cantik ke? 😘😘😘😘😘 Jangan malu jangan segan,
Saya tak makan orang,
Saya makan mab je

Cod area:
✅shah alam
✅puncak perdana
✅bukit jelutong
✅alam budiman
✅saujana utama
✅puncak alam
✅seksyen u1-u15
✅uitm fakulti perubatan sungai buloh
✅sekitar pj
✅meru
#MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

Alhamdulillah. ✅ Khasiat 'ALL IN ONE' untuk wanita
✅ 💯 Ramuan rahsia semulajadi asli
❎ BEBAS Kimia merbahaya
✅ Terus dihadam tanpa mengganggu buah pinggang
✅ Harga yang murah dan berpatutan
✅ Botol yang kecil dan mudah dibawa kemana-mana

Dengan Hanya mencicip secara konsisten sebiji sehari kita akan kekal sihat, bertenaga, awet muda dan suami pun makin sayang💏

#terapiinstagram
#ajimaura
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#uitm
#stokismabklang
#gegarvaganza
#selangor
#nurraysa
#titiancinta
#jamu
#instagram
#akademiinsta
#mab
#inijugakamanah
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#madu
#wanita
#maajun

Selamat Petang
Ehh dia pun ikut condong macam menara tu.
Condong menyengat xpe😘
Mab untuk wanita dari usia 18 tahun dan keatas.
Kemaskini rahim anda.
#terapiinstagram
#ajimaura
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#uitm
#stokismabklang
#gegarvaganza
#selangor
#nurraysa
#titiancinta
#jamu
#instagram
#akademiinsta
#mab
#inijugakamanah
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#madu
#wanita
#maajun

Banyak faktor yg menjadi penyebab kepada senggugut.. Salah satu darinya adalah ruang rahim yang agak sempit dan komposisi darah atau ketulan yang agak tebal pada setiap kali menstruasi

MAB bantu lawaskan pengeluaran darah kotor dan mengurangkan kesakitan atau bantu pulih masalah senggugut
Mab merupakan solusi terbaik kepada keputihan

Herba semulajadi didalam mab membantu mengeluarkan sisa keputihan yang tidak perlu dari dalam rahim

Tetapi masih mengekalkan kelembapan dan kesihatan rahim mengikut pH yang bersesuaian

#MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

#KhalilaOrganicSkincare
#HabatussaudaPlusMaduMakananSunnah

Mab terdiri daripada campuran herba semulajadi wanita diadun bersama makanan sunnah HABATUSSAUDA dan madu

Yang berfungsi sebagai agen penggalak kepada penghasilan susu badan bagi ibu2 yang menyusu... Tak mustahil, para mommies yg ambil mab mempunyai susu meriah macam dalam pic ni.. Admin nak share.. ni memang susu admin sendiri.. ✌🏻
Wallahi sekali pam

#MABMasterDealer
#MABAlternatifPerancangKeluarga
#MABMembaikiDalamanWanita
#IkhtiarHamil
#MABShahAlam
#MABPuncakAlam
#MABDamansara
#MABKlang
#MABSgBuloh
#MABSubang
#MABPetaling
#MABKL
#MABPuchong
#PencarianAgenSedangDipergiat
#NetworkAjnmaju
#WeCareWeShare
#TeamUmmiFiz
#PerundingTerlatihMAB
#wa0174030156

#KhalilaOrganicSkincare
#HabatussaudaPlusMaduMakananSunnah

🌂Rasa tak SELESA di Bahagian Intim akibat keputihan dan Bau yang tidak menyenangkan😷
🌂Period tak TERATUR😇
🌂Cepat LETIH dan KURANG TENAGA dipenghujung hari😵
🌂Pasangan mula mencari ALASAN menjauhkan diri😒💔
🌂Susu badan makin berkurang
🌂Rasa rendah diri bila aset wanita kurang berfungsi😩 🎀Untuk memberikan layanan 200% pada suami dan menjadi yang terbaik buat keluarga,kita perlulah menyediakan yang TERBAIK untuk diri sendiri💖💖👩 Jom saya bantu😃😃
Dengan hanya mencicip sebiji sehari MAB Segala Masalah Di atas Dapat Di tanggani dengan semudah 1,2,3 iaitu Kemam, Kunyah dan Telan 😱😱 mudahkann😋😋😋😋😋 🌸Sesuai untuk gadis dari usia 18 tahun keatas dan wanita warga emas. 💟Berikhtiar secara semulajadi amat digalakkan didalam Islam. MAB bebas 💯% dari bahan kimia,tidak membahayakan kesihatan atau mengganggu sistem badan😘😘 KEKAL SIHAT, MANTAP DAN AWET MUDA DENGAN MAB💃💃 #kaanggunnetwork
#suanggunnetwork

#terapiinstagram
#ajimaura
#bazarpaknil
#kaanggunnetwork
#suanggunnetwork
#uitm
#stokismabklang
#aaishahdhiarana
#selangor
#nurraysa
#titiancinta
#jamu
#instagram
#akademiinsta
#mab
#inijugakamanah
#mabrm21
#maajunanggunbistariborong
#mabklang
#madu
#wanita
#maajun

Most Popular Instagram Hashtags