#lushgardenmalaysia

1841 posts

TOP POSTS

Lush Garden Info:
Mahukan kulit tegang, cerah dan glowing?
Tanpa perlu risau tentang kandungan bahan kimia merbahaya?
Kami pun pengguna seperti anda yang nak kulit cantik, lembut, flawless dan glowing tapi selamat!

100% Natural
Jom hubungi tepi untuk khidmat nasihat PERCUMA

#lushgardenzon3sabah
#lushgardenmalaysia
#FoodMask
#naturalbeauty
#homemadeproduct
@lushgarden.zon3sabah
@lushgardenuitmkk

Thanks @dayanananaa . Repeat order dia bukan alang2.
Foodmask sudah menular. Anda bila lagi?
#lushgardenmalaysia
#foodMask
#halalmask
@lushgarden.zon3sabah
@lushgarden.zon3sabah
@lushgarden.zon3sabah

#shareinfo
Food Mask
• Beauty Outside | Beast Inside •
: why called beauty outside, beast inside?
Because food mask is natural/pure ingredients brings the best benefits for our skins.
Don't let chemicals kill your beauty skin. ☺️
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

[FEEDBACK]
Food Mask by Lush Garden™ 100% Pure = "Detox" Mask
_

Membantu mengembalikan seri wajah yang kusam dgn menanggalkan sel-sel kulit mati dan mampu mengembalikan keremajaan kulit dan membersihkan kulit daripada debu, racun-racun yang berasal dari radikal bebas. FoodMask juga mengandungi pelbagai jenis vitamin, mineral, protein, antiseptik dan zat besi untuk makanan dan kesihatan kulit. .
.
.
Antara bahan-bahan digunakan: .
🌟Beras 🌟Oat premium(Australia)
🌟Arabica Beans(Australia)
🌟IBU Kunyit Asli
.
.
🌿100% Food
🌿Fresh ingredients for Fresh Face
🌿Naturally Fresh
.
.
☠No-chemical 💊No preservatives
🖌No colouring 💧No flavouring
.
.
💯For face & body (2in1 Mask)
💯👨👩👴👵👶 Family
🏡Handmade|Homemade
🌐Product Borneo (Sabah)
.
💆Cara penggunaan:
Basahkan foodmask dengan air biasa  scrub 1minit dipermukaan muka/badan biarkan 10-15minit sehingga kering kemudian bilas bersih sahaja.
.
.
🗝Extra tips KENIKMATAN:
Basahkan food mask dengan salah satu pilihan anda yogurt asli/madu asli/lemon atau kesemuanya sekali. Untuk kesan lebih cepat bha!!😄
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser

Korang tahu tak antara punca jerawat adalah kulit tidak dibersihkan daripada makeup dan alas krim muka dengan sebaiknya?

Selepas remove makeup tu pastikan skrub lembut kulit tu dengan foodmask untuk membuang sisa makeup yang tersumbat di liang pori kulit muka.

Barulah bila malam time korang tidur kulit boleh bernafas dan sel- sel kulit lebih sihat bila bangun pagi je glowing gitew
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_
.
#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser

FEEDBACK FOOD MASK 100% BY LUSH GARDEN.

_
Lush Garden Info:
MANFAAT: .
🍚 OAT & RICE + * TURMERIC* Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅berminyak
✅jerawat
✅kusam dan kehitaman
✅kulit terbakar
_
.

_ 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit
_

_ 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi.
_

_ .
🌱Manfaat *IBU KUNYIT* : 👱🏻‍♀️Kami menggunakan ibu kunyit dimana kualiti dan khasiat nya lebih tinggi dan diproses secara homemade menjadi serbuk supaya kualiti dan khasiat kunyit dapat dikekalkan. 👱🏻‍♀️mengandungi vitamin B6 sebagai antiseptik dan antibakteria semulajadi untuk memulih masalah kulit terbakar, pembasmi luka, ekzema dan gatal2 kulit 👱🏻‍♀️menaikkan seri kulit dan menghilangkan kehitaman serta tona kulit sekata.
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser
_ 🏡Homemade|Handmade
💊No preservatives ☠️No Chemical 🎨No Colouring 🍭No Flavouring

_

_

Berminat📲:
http://www.wasap.my/+60168264649
http://www.wasap.my/+60128772005
_
#foodmask
#lushgarden

MOST RECENT

Siapa lagi nak cuba Food Mask by Lush Garden yang tengah viral sekarang.
.
.
Boleh berhubung dengan emmy 0167935254
.
.
Food Mask by Lush Garden
1) Oat&Rice RM38
2) Oat&Rice + Turmeric RM38
3) Oat&Rice + Arabica Coffee RM38
4) Oat&Rice + Honey&Almond RM58
.
.
Follow:
@lushgarden.zon1sabah
@emmy_syikin88
@lush.garden
@foodmask_
@ellemoda.butikkafe
#viral
#viralfoodmask
#lushgardenmalaysia
#lushgardensabahzon1
#lushgardensandakan
#lushgardentawau
#lushgardenlahaddatu

#Repost @foodmask_ (@get_repost)
・・・
Lush Garden Info:
Food Mask *(Antioxidants)* Oat & Rice + *Honey & Almond* by Lush Garden 🌾Manfaat *BERAS* 🍙Memperkecil Pori
🍙Memutihkan Kulit
🍙Regenerasi Kulit (menggantikan sel kulit yang telah mati)
🍙Mengatasi Jerawat
🍙Mengencangkan Kulit
🍙Anti Penuaan
🍙Menghilangkan Flek Hitam
🍙Menghaluskan Kulit 🌾Manfaat *OAT* 🍚Melembabkan dan mengangkat sel kulit mati
🍚Menghilangkan jerawat dan menghaluskan kulit
🍚Mengencangkan pori-pori
🍚Mengecilkan pori pori kulit sensitif
🍚Mempercepat proses penyembuhan
🍚Sebagai antioksidan yang kuat daan aktif
🍚Dapat mengangkat kotoran dan minyak berlebih
🍚Menyembuhkan alergi kulit sensitif
🍚Mencerahkan kulit
🍚Mencegah kulit sensitif menjadi kusam dan gelap
🍚Dapat dijadikan Moisturizing semulajadi
🍚Menyembuhkan pembengkakan pada kulit sensitif
🍚Menjaga ketersediaan protein didalam jaringan kulit sensitif
🍚Anti penuaan
🍚Menyembuhkan iritasi kulit kerana sunburn
🍚Kulit menjadi lebih kenyal dan elastik
🍚Kegunaan Oat untuk Kulit Sensitif
. 🐝Manfaat *MADU* 🍯Dapat Melembabkan Kulit Wajah
🍯Memutihkan Kulit Wajah
🍯Menghilangkan Jerawat dan Noda Bekas Jerawat
🍯Membersihkan Wajah
🍯Mencegah Penuaan Pada Kulit Wajah
🍯Mengecilkan Pori-Pori Kulit Wajah
🍯Mengubati Bibir Kering
🍯Memerahkan Warna Bibir +) Manfaat *ALMOND* Minyak semula jadi Almond adalah salah satu bahan alam yang sangat disarankan untuk dilakukan sebagai bahan perawatan wajah adalah untuk menjadikan Kulit Sehat. 🌰Mencegah Radikal Bebas
🌰Menghaluskan Kulit
🌰Memiliki banyak sekali antioksidan
🌰Melembabkan Kulit
🌰Mencerahkan wajah, memutihkan kulit.
🌰Mengangkat Sel-Sel Kulit Mati
🌰 Menghilangkan Mata Panda.
🌰Memberikan Gizi Yang Cukup Untuk Kulit
🌰Vitamin E yang sangat baik untuk kulit
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#antioxidantsmask
#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#facemask
#foodsk

#Repost @foodmask_ (@get_repost)
・・・
Lush Garden Info:
MANFAAT:
.
🍚 OAT & RICE Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅kering
✅jerawat
✅kusam dan gelap 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit . 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi.
.
DM/WA at 0123011712
.
Follow IG : @lushgarden.kl
#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo

Customer yang jauh pun sudah dapat foodmask dia..siap kasi testimoni lagi😍😍😍👍🏻👍🏻👍🏻
🌹.
🌹.
MANFAAT:
.
🍚 OAT & RICE Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅kering
✅jerawat
✅kusam dan gelap 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit . 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi.

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser
DM / WA : +6011-12000301 (stokis Sabah zon2)

Real testimoni from a founder of ikan tiram berapi 😍😍👍🏻👍🏻👏👏👏
🌹.
🌹.
MANFAAT:
.
🍚 OAT & RICE Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅kering
✅jerawat
✅kusam dan gelap 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit . 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi.

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser
DM /WA : +6011-12000301 ( stokis Sabah zon2 )

Makin lama makin bagus keadaan muka customer saya ni😍😍😍..
🌹.
MANFAAT:
.
🍚 OAT & RICE Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅kering
✅jerawat
✅kusam dan gelap 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit . 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi.

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser
DM / WA : +6011-12000301 (stokis Sabah zone2)

💋
Food Mask
**110ML & 5Gram**
Oat & Rice
Oat & Rice + Coffee
Oat & Rice + Turmeric
Oat & Rice + Honey & Almonds
✔️free 🎁
✔️COD
✔️Postage
👇🏻
Whatsapp: 011 2581 8170
Link for order
http://aasbeautys.wasap.my
http://aasbeautys.wasap.my
http://aasbeautys.wasap.my
Link for dropship & agent
http://lushgardenteam.wasap.my/
http://lushgardenteam.wasap.my/
http://lushgardenteam.wasap.my/

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

Penang ➕JB 😘
.
Food Mask
**110ML & 5Gram**
Oat & Rice
Oat & Rice + Coffee
Oat & Rice + Turmeric
Oat & Rice + Honey & Almonds
✔️free 🎁
✔️COD
✔️Postage
👇🏻
Whatsapp: 011 2581 8170
Link for order
http://aasbeautys.wasap.my
http://aasbeautys.wasap.my
http://aasbeautys.wasap.my
Link for dropship & agent
http://lushgardenteam.wasap.my/
http://lushgardenteam.wasap.my/
http://lushgardenteam.wasap.my/

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

😘
New Feedback!
Haha, sebenarnya dah lama ni. Cuma tak sempat upload. Cust try oat & rice 😊
Food Mask
**110ML & 5Gram**
Oat & Rice
Oat & Rice + Coffee
Oat & Rice + Turmeric
Oat & Rice + Honey & Almonds
✔️free 🎁
✔️COD
✔️Postage
👇🏻
Whatsapp: 011 2581 8170
Link for order
http://aasbeautys.wasap.my
http://aasbeautys.wasap.my
http://aasbeautys.wasap.my
Link for dropship & agent
http://lushgardenteam.wasap.my/
http://lushgardenteam.wasap.my/
http://lushgardenteam.wasap.my/

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

~ LG TEAM ~
永远相信
美好的事情即将发生
Always believe that something wonderful is about to happen
_
LETS JOIN US, BE A PART OF OUR FAMILY LUSH GARDEN TEAM.
Contact 👇🏻
@lushgarden.johorbahru
Whatsapp: 011 2581 8170
http://aasbeautys.wasap.my

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

~ LG TEAM ~
永远相信
美好的事情即将发生
Always believe that something wonderful is about to happen
_
LETS JOIN US, BE A PART OF OUR FAMILY LUSH GARDEN TEAM.
Contact 👇🏻
@lushgarden.johorbahru
Whatsapp: 011 2581 8170
http://aasbeautys.wasap.my

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

~ LG TEAM ~
永远相信
美好的事情即将发生
Always believe that something wonderful is about to happen
_
LETS JOIN US, BE A PART OF OUR FAMILY LUSH GARDEN TEAM.
Contact 👇🏻
@lushgarden.johorbahru
Whatsapp: 011 2581 8170
http://aasbeautys.wasap.my

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

Food Mask
**110ML & 5Gram**
Oat & Rice
Oat & Rice + Coffee
Oat & Rice + Turmeric
Oat & Rice + Honey & Almonds
✔️free 🎁
✔️COD
✔️Postage
👇🏻
Whatsapp: 011 2581 8170
http://aasbeautys.wasap.my

#sayajualonline #sayajual #youcanduit #johorbahru #singapore #bazaarpaknil #kilangbateri #pontian #megahria #masai #permasjaya #plentong #kslcitymall #citysquarejb #skudai #tamanmolek #pasirgudang #nongchick #kl #ngerisembilan #melaka #selangor
#foodmask
#lushgarden
#lushgardenasia
#lushgardenmalaysia
#lushgardenjohorbahru

#Repost @foodmask_ (@get_repost)
・・・
Lush Garden Info:
MANFAAT: .
🍚 OAT & RICE + * TURMERIC* Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅berminyak
✅jerawat
✅kusam dan kehitaman
✅kulit terbakar 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi. 🌱Manfaat *IBU KUNYIT* : 👱🏻‍♀️Kami menggunakan ibu kunyit dimana kualiti dan khasiat nya lebih tinggi dan diproses secara homemade menjadi serbuk supaya kualiti dan khasiat kunyit dapat dikekalkan. 👱🏻‍♀️mengandungi vitamin B6 sebagai antiseptik dan antibakteria semulajadi untuk memulih masalah kulit terbakar, pembasmi luka, ekzema dan gatal2 kulit 👱🏻‍♀️menaikkan seri kulit dan menghilangkan kehitaman serta tona kulit sekata.
.
DM/WA at 0123011713
.
Follow IG : @lushgarden.kl
#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo

Most Popular Instagram Hashtags