#litritenow

349 posts

TOP POSTS

OMG😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 this like the 3rd time i heard this lit songπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯I CANT HELP IT I LOVE AYO&TEO FROM THE BOTTOM OF MY HEART AND TO THE PPL IN MY CLASS UON GOTTA LIKE THEM OK I LOVE AYO&TEO AND I WILL NEVER STOP LOVING THEMπŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ™πŸ’•πŸ’žπŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’™πŸ’™πŸ’“πŸ’™πŸ’™πŸ”₯πŸ’™πŸ”₯πŸ’“πŸ˜„πŸ’™πŸ€˜πŸ’•πŸ’™πŸ’“πŸ˜˜ WE LOCKED SORRYπŸ˜­πŸ˜­πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’•πŸ’•πŸ’žπŸ”₯πŸ”₯ #like4like #litritenow #litπŸ”₯πŸ”₯ @kvng_shmateo @kvng_ogleloo @richhomie_abrianna @babyxteo @babyzteo @o.gnana @inlovewithteo

Ok there irdc i just was scrolling and saw this on @oglelloo page soo😩 idc if its ugly #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow

THE LAST 1 IS LITTTTTTTπŸ”₯πŸ”₯🀘🀘πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯🀘🀘πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯🀘πŸ”₯πŸ”₯ I LOVE ROLEX "ROLLIE ROLLIE" AND I LOVE AYO&TEO get this to 50 or more likes bc its litπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯🀘🀘🀘 #like4like #litritenow #litπŸ”₯πŸ”₯ @kvng_shmateo @kvng_ogleloo @richhomie_abrianna @babyxteo @babyzteo @o.gnana @inlovewithteo

πŸ’–πŸ”₯πŸ’–πŸ”₯πŸ’–πŸ”₯ ayeeeπŸ”₯πŸ’–πŸ’š #Like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #rolex #inreverse

Sowee when ever they post a pic it goes to my gallery sorry im in love with ayo ( a bestfriend way)β¬… 4 the ppl that think negative πŸ’šI LOVE U AYOπŸ’š from the bottom of my heart and till the day i dieπŸ™πŸ’šπŸ’—πŸ˜˜πŸ˜ ayo plzzzzz like thisssss #like4like#litπŸ”₯πŸ”₯#πŸ’šAYOπŸ’š #litritenow #πŸ’—TEOπŸ’— @ogleloo @ogleloo @ogleloo @ogleloo @ogleloo @ogleloo @ogleloo @ogleloo @kvng_ogleloo @kvng_ogleloo @kvng_ogleloo @kvng_shmateo @richhomie_abrianna @babyxteo @babyzteo @bbgnana_

Ayeeee ayleo u lit ok i see uπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒi also been wanting to post this 4 weeks but my stupid phone is being dumb but ayyeeee this littttπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow @kvng_shmateo @kvng_ogleloo

I made this 4 ayo&teo this not old made it todayπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ bc i love ayo&teo❀❀❀❀πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #partycbrezzy #rolex @kvng_shmateo @kvng_ogleloo @richhomie_abrianna @babyxteo @_ognana @im.kalice FOLLOW @shmabenji 4 a flw from me dont lie DM me screenshot or comment "done"

MOST RECENT

"They say teo im madusa all up on u in barbadoes eating shushi like im kong fu thought i couldnt do it well ig i fooled u" "IM SO LIT RIGHT NOW OK OK OK UGH!"πŸ”₯πŸ”₯ My 2nd favorite song😍😍! #like4like #litritenow #ayoπŸ’ž #teoπŸ’• @kvng_shmateo @kvng_ogleloo @shmateo_ @ogleloo

GoodMorning GuysπŸ˜™πŸ˜™(dont be rude say it backπŸ’–πŸ’–) if u want a tbh dm me!πŸ’› #like4like #teamkk #kkthedancer #inreverse #rolex #litritenow #litπŸ”₯πŸ”₯ #ayoπŸ’ž#teoπŸ’• @kvng_shmateo @shmateo_ @kvng_ogleloo @ogleloo

GoodMorning guysπŸ’(dont be rude say it bckπŸ’š) if u want a s/o just DM me!πŸ™Œ! #like4like #teamkk #kkthedancer #inreverse #rolex #litritenow #litπŸ”₯πŸ”₯ #ayoπŸ’ž #teoπŸ’• #kkπŸ’› @kvng_shmateo @kvng_ogleloo2 @shmateo_ @ogleloo

Footwork on beat wit the song ayyeeπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯!!! REPOST ME USE #teamkk tag me in it!! #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #rolex #teamkk #kkthedancer #inreverse #ayoπŸ’ž #teoπŸ’•

Hol up Hol Up Hol up!! Is today friday????? Yes omg then thats means ayo&teo new song coming out tomorrow!!!!!!! Finna be lit tomorrow at midnight yes! GOODMORNING GUYSπŸ’›(DONT BE RUDE SAY IT BCKπŸ’›) im way too execitedπŸ’₯😊πŸ’₯😊πŸ’₯😊! Comment below if ur ready⬇! #like4like #teamkk #kkthedancer #litritenow #litπŸ”₯πŸ”₯ #inreverse #rolex #ayoπŸ’ž #teoπŸ’• #kkπŸ’› #newsong #betteroffalone @kvng_shmateo @kvng_ogleloo @shmateo_ @ogleloo

What i tell u @bhadiebihjazzy i was so bored i had to do sum other than walk around the house! But ayyee this lit😍πŸ”₯πŸ’₯ REPOST ME USE #teamkk tag me in it!!!! #like4like #teamkk #kkthedancer #litritenow #rolex #inreverse #kkπŸ’› #ayoπŸ’ž #teoπŸ’•

This litπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’•πŸ’•πŸ’• this the kinda reverse @queen.slayin like i showed her when we went bowling!!!πŸ”₯πŸ”₯πŸ’žπŸ’ž REPOST ME USE #teamkk tag me in it!!!! #like4like #teamkk #kkthedancer #litritenow #litπŸ”₯πŸ”₯ #inreverse #rolex #ayoπŸ’ž #teoπŸ’• #kkπŸ’›

GOODMORNING GUYSπŸ’•πŸ’•(DONT BE RUDE SAY IT BCKπŸ’š) im in a better mood rn so if u want a s/o DM me! #Like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #rolex #inreverse #teamkk #kkthedancer #ayoπŸ’ž #teoπŸ’• THIS IS STILL A FPπŸ’•πŸ™‚! @shmateo_ @ogleloo @kvng_shmateo @kvng_ogleloo

That second picture is sooo littttt😍😍πŸ”₯πŸ”₯😍😍πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ frfr tho it is!!!!! But fr ayo&teo are electronic frfr tho no lieπŸ™πŸ’•πŸ’™! #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #rolex #inreverse #teamkk #kkthedancer #ayoπŸ’ž #teoπŸ’•! @shmateo_ @ogleloo @kvng_shmateo @kvng_ogleloo

GOODMORNING GUYSπŸ’•πŸ’•(DONT BE RUDE SAY IT BCKπŸ˜‡πŸ’–) doing S/O's today dm me if u want 1!!! #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #rolex #inreverse #teamkk #kkthedancer @shmateo_ @ogleloo

Hiding that weed~ @briktm773
Got the perfume~@itsss.bowles
Still smoking~@shmateo_ omg😭😭
Got arrested~@kvng_ogleloo omg nooo ayleo got arrested!😭😭😭 #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #rolex #teamkk #kkthedancer #inreverse

This is a unseen pic of me 4 sum of yall!!! POST THIS WITH A VIDEO OF ME TAG ME IN IT(gotta suprise 4 u if u do swydπŸ‘€) BTW COMMENT SONGS I SHOULD DANCE TO!!!😭😭😍😍 #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #inreverse (#teamkk) make the world see that😭😭😭) #rolex #KKthedancer #KKπŸ’š 😭😭😭 COMMENT⬇

How are yall getting my videos😭😭😭im not even famous yet but soon to be and yall posting my time line😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i thank yall so much 4 the support yall give me i swear im not gone let yall down one day imma really go viral over the world yall keep making these and imma suprise u!!!! #like4like im literally crying bc like im from a small town where only like 1% make it big and that are known all over the world and im gone be the next young person in my town make it big and be known all over the world watch!!!! New hashtag #KKthedancer #teamkk #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #inreverse #rolex #KKπŸ’š #ayoπŸ’ž #teoπŸ’•

This litπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ REPOST ME USE #teamkk tag me in it!!!! #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #inreverse #rolex #teamkk

OML this my favorite dubsmash i made lastnight😍😍😍😍πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’–πŸ’–πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ REPOST ME USE #teamkk tag me in it!!! #like4like #litπŸ”₯πŸ”₯ #litritenow #teamkk #inreverse #rolex

Most Popular Instagram Hashtags