#lenganbesar

2705 posts

TOP POSTS

gendutan tp ttp ga peduli 😜#lenganbesar

Squad kurang gracienne
#lenganbesar

Jika perpisahan adalah tentang melupakan, aku adalah satu dari sekian yang gagal dalam melakukannya.
#lenganbesar

Senyummu menggembirakan yang melihatmu 😊
#matasipit #pipioutofcontrol #lenganbesar

Happy sweet17 lavi ! 💕 .
.
.
.
.
.
.
.
.
#latepost #ilooksogendats #lenganbesar

MOST RECENT

MALUNYER LENGAN MENGGELEBER !!
Jom dapatkan bengkung lengan dengan @eyza_beautycare ..😉
.
.
KELEBIHAN UPPER ARM SHAPE (BENGKUNG LENGAN):
.
.
- UPPER ARM SHAPE dicipta untuk memudahkan proses melangsingkan lengan anda!! - Menggalakkan pemecahan lemak melalui haba dan urutan melalui anyaman concave-convex.
- Gerakan badan akan merangsang urutan concave-convex inin untuk memecahkan lemak sebanyak 399 kcal perjam.
- Kain jenis fiber yg mengandungi far infrared yg membantu proses pembakaran lemak.
- Boleh di gunakan bersama losyen pemecah lemak.
- Selesa dipakai dalam jangka masa yang lama.
- Boleh dibasuh dengan suhu air dibawah 40 darjah celcius.
- Jika anda merasa tidak selesa,sila kurangkan masa pemakaian ARM SHAPE.
- Satu kotak ada sepasang untuk kiri & kanan.
.
.
Perhatian ‼️
Jangan gunakan produk ini jikalau anda mempunyai masalah jantung, tekanan darah tinggi, dan masalah kulit.
Kanak-kanak atau wanita mengandung tidak disarankan untuk menggunakan produk ini.
.
.
SAIZ : FREE SAIZ..LIMIT SEHINGGA LENGAN ANDA 17 INCI
.
.
RM25 SEPASANG
WHATSAPP : 017-7003109
.
.
#lengangelebeh
#bengkunglengan
#sayajualbengkunglengan
#lenganbesar
#bazaarpaknil
#onlineshopping
#pasaronline
#lengangeleber
#bengkung

Ibu2 #mengandung sentiasa rungsing memikirkan #strecthmark , #lenganbesar, #pehabesar,#simpulbiawak ketika mengandung..
.
Usah bimbang..
#SecretCorrea selamat digunakan oleh ibu yang mengandung
.
Hanya #sapusapu,#usapusap..
Lepas #bersalin badan maintain #cantik..
.
Siapa tak suka #cantik ketika & selepas #pregnant,
.
Apa tunggu lagi..
.
Jom Cuba #LosyenKurusSejukNo1Malaysia SEKARANG!

Whatsapp 0173858338

#kuruslepasbersalin
#kurus
#bersalin
#bersalinnormal
#bersalinceasar
#berpantang
#kurussihatcantik

Nak cite kat uoll
#SecretCorrea ni mmg ajaib. SapuSapu perut kempis
.
SapuSapu kt lengan. #LenganBesar jadi kecil
.
SapuSapu kt peha. #PehaMengecil
.
SapuSapu kt muka. Eh,#DaguRuncing #Vshape uoll
.
Akk tak tipu uoll. Akk sendiri guna ketika #Berpantang
.
Akk gunakan tika #BengkakSusu. Akk guna tika #sakitbelakang. Akk guna supaya #perutbuncit hilang
.
Masa #confinementtime ni akk perasan makan mcm ada 3 orang. Asyik lapar je #kuatmakan akk ni
.
Nasib #LosyenKurusSejuk ni ada.#SyukurSelalu akk😍😀
.
Berat Akk Sekarangni 59. Target akk 55. BMI ok 58.
.
Amboii nak lebih pula hakak ni😖🙈
Target akk dik oii..Nak maintain cantik sentiasa😍
.
Akk belanja skit kakak ni yang dh #runcingdagu seawal 3 hari
.
Tu akk kata #kesanseawal3hari
Ramai sgt bg feedback #3hari😀
.
Hakak? hakak dulu guna #seawalseminggu hilang 8kg.
Tu anak hakak dh setahun lebih..
.
Okey akk xmo cite byk
Nak dptkan #LosyenAntiLemak blh wasap akk laju2
.
#whatsapp_0196638126
#NanieBeelaSC
#ig_sokongan
#terapiinstagram
#bazaarpaknil

Nak cite kat uoll
#SecretCorrea ni mmg ajaib. SapuSapu perut kempis
.
SapuSapu kt lengan. #LenganBesar jadi kecil
.
SapuSapu kt peha. #PehaMengecil
.
SapuSapu kt muka. Eh,#DaguRuncing #Vshape uoll
.
Akk tak tipu uoll. Akk sendiri guna ketika #Berpantang
.
Akk gunakan tika #BengkakSusu. Akk guna tika #sakitbelakang. Akk guna supaya #perutbuncit hilang
.
Masa #confinementtime ni akk perasan makan mcm ada 3 orang. Asyik lapar je #kuatmakan akk ni
.
Nasib #LosyenKurusSejuk ni ada.#SyukurSelalu akk😍😀
.
Berat Akk Sekarangni 59. Target akk 55. BMI ok 58.
.
Amboii nak lebih pula hakak ni😖🙈
Target akk dik oii..Nak maintain cantik sentiasa😍
.
Akk belanja skit kakak ni yang dh #runcingdagu seawal 3 hari
.
Tu akk kata #kesanseawal3hari
Ramai sgt bg feedback #3hari😀
.
Hakak? hakak dulu guna #seawalseminggu hilang 8kg.
Tu anak hakak dh setahun lebih..
.
Okey akk xmo cite byk
Nak dptkan #LosyenAntiLemak blh wasap akk laju2
.
#whatsapp_0196638126
#NanieBeelaSC
#ig_sokongan
#terapiinstagram
#paknilreviewpercuma

Nak cite kat uoll
#SecretCorrea ni mmg ajaib. SapuSapu perut kempis
.
SapuSapu kt lengan. #LenganBesar jadi kecil
.
SapuSapu kt peha. #PehaMengecil
.
SapuSapu kt muka. Eh,#DaguRuncing #Vshape uoll
.
Akk tak tipu uoll. Akk sendiri guna ketika #Berpantang
.
Akk gunakan tika #BengkakSusu. Akk guna tika #sakitbelakang. Akk guna supaya #perutbuncit hilang
.
Masa #confinementtime ni akk perasan makan mcm ada 3 orang. Asyik lapar je #kuatmakan akk ni
.
Nasib #LosyenKurusSejuk ni ada.#SyukurSelalu akk😍😀
.
Berat Akk Sekarangni 59. Target akk 55. BMI ok 58.
.
Amboii nak lebih pula hakak ni😖🙈
Target akk dik oii..Nak maintain cantik sentiasa😍
.
Akk belanja skit kakak ni yang dh #runcingdagu seawal 3 hari
.
Tu akk kata #kesanseawal3hari
Ramai sgt bg feedback #3hari😀
.
Hakak? hakak dulu guna #seawalseminggu hilang 8kg.
Tu anak hakak dh setahun lebih..
.
Okey akk xmo cite byk
Nak dptkan #LosyenAntiLemak blh wasap akk laju2
.
#whatsapp_0196638126
#NanieBeelaSC
#ig_sokongan
#terapiinstagram
#bazaarpaknil

Bila dah kurus nmpak muda kan? Nampak berseri? Btoi dak?? Pasai CS bukan ja untuk kurus. Untuk kulit jugak tauu...
.
Yg wajib follow ig sis, korang yg ade masalah:- #beratbadan #gemuk #perutbuncit #buncit #pehabesar #nakkurus #gemukair #gemuklemak #nakslim #betisbesar #lenganbesar
#jerawat #resdung #jerawatkronik #sinus #gatal2ruam #jerawathalus
.
----------------------------------------
CONFIRM SLIM :- Ada 30biji untuk sebulan. Sehari hanya sebiji. Makan sebiji 3jam sebelum sarapan. Air sekurangnya 3liter sehari. Sebulan boleh lost 7 - 8kg jika ikot cara pengambilan dgan betul 😍..
.
💵 CS PRICE :- RM58 exc postage.
.
------------------------------------------
SINUS HERB :- Bedak sejuk jenis cecair.. Cuma perlu sapu pada muka sebelum tido. Pada permulaan akan trase pedih pada muka untuk hilangkan gatal resdung dan proses mengecutkan jerawat.. Sebotol tahan 1 bulan lebih 😍.
.
💵 SINUS PRICE :- RM35 exc postage.
.
.
🎁**Pembelian 2 botol keatas akan dapat Free gift 😘😘**
.
🚚 Postage +RM8sm RM10ss
.
📱Dm/Whtsap 0109203371 (faezah)

“LEMAK BERJALAN-JALAN DALAM BADAN”

Badan : Weihh nak pegi mana tu? 😠
Lemak : Err err..jalan² je.. 😰
Badan : Kau keluar!!! Aku cakap keluar!! 👊 Sibuk je nak menempek dlm badan aku 😡
Lemak : Taknak! Werkkk 😛
Badan : Kurang ajar kau eh lemak! Siap kau! (Sambil tonyoh² SC kat badan)

Kemudian......
Jeng jeng jeng..... “LINTANG PUKANG WOII LEMAK TU LARI. PADAN MUKA DIA. HAAA..MAIN² LAGI DGN AKU” 🤣😝 Moralnya👉Jangan main2 ngn Losyen Anti Lemak😁

#losyensejuk
#secretcorrea
#antilemak
#kesanpantas
#jsd
#marykaymalaysia
#singapore
#toneexcel
#kuruscepat
#secretcorreaparitbuntar
#freepostage
#freegift
#gegarvaganza
#dms360
#selulit
#eczema
#pahabesar
#lenganbesar
#doublechin
#daguruncing
#testimonisecretcorrea
#sayajualmurah
#promosihariguru
#powergold
#raya2017
#jualmurah
#borong
#wanita
#bajubesar
#youcanduit

#pehabesar
#lenganbesar
#daguberlapis
#badansengal
#penat

Jomlah
Sapu2 je dengan LOTION EDP AROMATHERAPHY

#KOMPEMJADI

RELAX JE LEPAS SAPU2
WANGI, MENYAMANKAN.... WS LAJU2 0136295126

MALUNYER LENGAN MENGGELEBER !!
Jom dapatkan bengkung lengan dengan @eyza_beautycare ..😉
.
.
KELEBIHAN UPPER ARM SHAPE (BENGKUNG LENGAN):
.
.
- UPPER ARM SHAPE dicipta untuk memudahkan proses melangsingkan lengan anda!! - Menggalakkan pemecahan lemak melalui haba dan urutan melalui anyaman concave-convex.
- Gerakan badan akan merangsang urutan concave-convex inin untuk memecahkan lemak sebanyak 399 kcal perjam.
- Kain jenis fiber yg mengandungi far infrared yg membantu proses pembakaran lemak.
- Boleh di gunakan bersama losyen pemecah lemak.
- Selesa dipakai dalam jangka masa yang lama.
- Boleh dibasuh dengan suhu air dibawah 40 darjah celcius.
- Jika anda merasa tidak selesa,sila kurangkan masa pemakaian ARM SHAPE.
- Satu kotak ada sepasang untuk kiri & kanan.
.
.
Perhatian ‼️
Jangan gunakan produk ini jikalau anda mempunyai masalah jantung, tekanan darah tinggi, dan masalah kulit.
Kanak-kanak atau wanita mengandung tidak disarankan untuk menggunakan produk ini.
.
.
SAIZ : FREE SAIZ..LIMIT SEHINGGA LENGAN ANDA 17 INCI
.
.
RM25 SEPASANG
WHATSAPP : 017-7003109
.
.
#lengangelebeh
#bengkunglengan
#sayajualbengkunglengan
#lenganbesar
#bazaarpaknil
#onlineshopping
#pasaronline
#lengangeleber
#bengkung

“LEMAK BERJALAN-JALAN DALAM BADAN”

Badan : Weihh nak pegi mana tu? 😠
Lemak : Err err..jalan² je.. 😰
Badan : Kau keluar!!! Aku cakap keluar!! 👊 Sibuk je nak menempek dlm badan aku 😡
Lemak : Taknak! Werkkk 😛
Badan : Kurang ajar kau eh lemak! Siap kau! (Sambil tonyoh² SC kat badan)

Kemudian......
Jeng jeng jeng..... “LINTANG PUKANG WOII LEMAK TU LARI. PADAN MUKA DIA. HAAA..MAIN² LAGI DGN AKU” 🤣😝 Moralnya👉Jangan main2 ngn Losyen Anti Lemak😁

#losyensejuk
#secretcorrea
#antilemak
#kesanpantas
#jsd
#terapiinstagram
#ukhwahti
#toneexcel
#kuruscepat
#secretcorreaparitbuntar
#freepostage
#freegift
#ajimaura
#dms360
#selulit
#eczema
#pahabesar
#lenganbesar
#doublechin
#daguruncing
#testimonisecretcorrea
#sayajualmurah
#promosihariguru
#powergold
#raya2017
#jualmurah
#borong
#wanita
#bajubesar
#youcanduit

IDR 35.000
Calorie off merupakan sarung tangan yang bisa dipakai untuk membakar lemak dengan kontur bahan yang unik sehingga bila ada gerakan maka akan terjadi gesekan dengan tubuh, yang akan menghasilkan efek pijatan. Sarung ini telah diuji dengan kamera thermal dan hasilnya menunjukan bahwa suhu pada area yang dipakai sarung ini akan naik dan membakar lemak. Selain itu dapat juga digunakan sebagai aksesoris pakaian. Produk ini dapat digunakan di manapun dan kapanpun anda inginkan . Pada saat memakai produk ini di sarankan juga perbanyak gerak sehingga efek akan lebih maksimal, produk ini diyakini dapat membakar hampir 400 kilokalori / jam

Dipakai min 8 jam sehari. bagus dipakai saat beraktivitas sehari-hari atau saat berolahraga.

Hasil kelihatan 1-2 bulan dalam pemakaian rutin min 8 jam.
Tidak melar walaupun dicuci setiap hari ^^
Membakar kalori dengan cepat dan maksimal !! CARA CUCI :
Rendam dalam air hangat selama 15 menit. Lalu bilas. Kalo mau awet disaat kena noda jangan dikucek tapi beri sedikit sabun sleek / silky / yuri matic digosok dengan tangan pelan-pelan.
JANGAN JEMUR DIBAWAH MATAHARI LANGSUNG. ANGIN2 KAN SAJA

#onpromo #syarifahstore #calorie #calorieofarm #bakarlemak #lengan #lenganbesar #diet #sarungtangan #olahraga #tanganbesar #tanganbedi #perempuan #airhangat #korset #korsettangan #keringat #pahakecil #perutbuncit #perutrata #calorueoffarmasli #calorueoffwaist #calorieoffarmmurah #calorieoffmurah #calorieoffasli #calorieofftermurah #kalori #bakarkalori #diet #lemak #jualcalorieoff

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags