#lelakimacho

6766 posts

TOP POSTS

Ya kalian pasti tau lah kita liat apa, klo cowo ngeliatin.a sampe serius begitu mah😏😏
#lelakiberkharisma #lelakimacho
#gfa #football #kotabatu #malang #arema #aremania #persija #jakmania #refreshing
#tour #gfatour
.
.
.
.
.
.
.
.
πŸ“· : @anggaffandika

Tak Jahat tapi nakal
#Lelakimacho

rezeki kita dikongsi bersama kerna apa yang kita ada di dunia hanya pinjaman sahaja..🐳 #RAYSA
#SDYNEYπŸ˜‚

Kami semua bakal jadi imam awk satu hari nanti...hehe
#rayakansebulan
#lelakisejati
#lelakimacho

Sekarang dah mula lembaran baru .. 4 orang je yang tinggal .. lepas bulan 12 aku pulak tinggal kan diorang :') selama lepas memember semua gi study kite je yang hambar sesorang .. aku ucapkan goodluck utk korang nak exam f6 tu .. #lelakimacho #lelakiterakhir #jejakamaskulin #teamrayajepun #teamrayahensem

Hanya 2 minggu!!!πŸ“£πŸ“£πŸ“£ Selepas menggunakan Naini Vitamin C pure, remaja ini sudah nampak perubahan yg jelas!!! Alhamdulillah... Dia sgt gembira dgn perubahan kulit nya...
#nainivitcpure #kacak #lelakimacho #lelakiperempuan

No Edit oke.. 😊
Real My face πŸ’•
Dah Helokkk tak sabar nak raya dngn muke dah helokk... gituwwww
#LelakiMacho #MoodRaya

MOST RECENT

Dimanapun pria brewok memiliki percaya diri yang tinggi dan selalu menjadi idaman setiap wanita karena terlihat macho, gambar diatas merupakan fakta para pria brewok yang ada pada masyarakat pada umumnya! Ingin macho, keren dan dewasa? Segera yuk tumbuhkan brewokmu!#penumbuhjenggot #penumbuhjenggotmurah #penumbuhjenggotalami #penumbuhjambang #penumbuhjambangalami #penumbuhkumis #penumbuhbrewok #penumbuhbrewokampuh #krimjambang #krimjambangasli #krimjambangwakdoyok #fashionpria #fashionpriamurah #fashionpriamodern #obatpenumbuhjenggot #obatpenumbuhjambang #obatpenumbuhbrewok #obatpenumbuhkumis #foltibaffi #gayapria #lelakimacho #lelakikuat #lelakisejati

Inilah fakta tentang pria berjambang yang harus kamu ketahui! Untuk melebatkan bulu jambang tetap gunakan produk foltibaffi ya!foltibaffi #bafficream #creambaffi #foltibafficream #lelaki #stylepria #stylepria2017 #lelaki #lelakigagah #lelakihebat #lelakimacho

Ya kalian pasti tau lah kita liat apa, klo cowo ngeliatin.a sampe serius begitu mah😏😏
#lelakiberkharisma #lelakimacho
#gfa #football #kotabatu #malang #arema #aremania #persija #jakmania #refreshing
#tour #gfatour
.
.
.
.
.
.
.
.
πŸ“· : @anggaffandika

Alhamdulilah..
Bnyak Yg Cocok nii..dgn Majun Momo
Bikin Yg Loyo Jadi tegaaang Maksimal..
Bikin yg Cape..jadi seger
Bikin yg durasi nya cepet Jadi lama..
Inti nya Bikin Si MaMi Ke enakkan..hihi....πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜ Gak Pke lama cuss lngsuung order aja..
Soal khasiat Gak di ragukan Lagi ya Bunsay .. 210ribu isi 35
120ribu isi 15

Info lebih Lanjut.
Inbox
Wa 081320946627

#majunmomo
#rahasiaparalelaki
#lelakimacho
#pria
#priatangguh
#agenresmicimahi
#majunmomocimahi

Makan 3 kapsul kulit dah CERAH‼️‼ .
.
βœ”putih! βœ”pinkis! βœ”Gebu! βœ”Glowing!
.
.
πŸ‘‰ Bebas kimia
πŸ‘‰ Halal JAKIM
πŸ‘‰ Lulus MAL KKM
πŸ‘‰ Tiada kesan sampingan ❌ .
.

KESAN #PERLASINE!!!
β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β˜†
πŸ’‹ Perubahan tona kulit sehingga 5Γ— lebih putih.
πŸ’‹ Lebih gebu, lembap & TEGANG!!!
πŸ’‹ Menaikkan seri rona merah jambu pada wajah.
πŸ’‹ Menghilangkan parut 5Γ— lebih cepat.
πŸ’‹ Menhecutkan jerawat.
πŸ’‹ Menyingkirkan toksin dalam badan.
πŸ’‹ Memberikan tenaga.
πŸ’‹ Menghilangkan jeragat yg hitam serta eyebag.
.
.

Jika anda ingin memiliki kulit yang #Putih #Gebu #glowing ... Jom dapatkan yg Original sekarang!!!
.
.
WHATSAPP "PS" ke 0149666528
WHATSAPP "PS" ke 0149666528
WHATSAPP "PS" ke 0149666528
WHATSAPP "PS" ke 0149666528
.
.
#nurfazura #fattahamin#lelakikacak #handsome #suamikupalingsweet #melayuhandsome #cute #igersmalaya #instafamous #mawarrashid #syafiqkyle #aaronaziz #miaahmad #uqashasenrose #neelofa #fattahamin #zulariffin #jrevolusi #lelakibergaya #lelakimacho #abangsado #alifaziz #gambitsaifullah #aimanhakimredza #noradanish #nenosaysido #mirafilzah

Sabun Sado ialah sabun khusus utk lelaki2 di luar sana... Sudah pasti setiap lelaki inginkan zakar yang hebat untuk tampil lebih yakin..Anda tidak perlu malu lagi dengan zakar anda.

Dengan itu kami berbesar hati ingin membantu anda mendapatkan saiz zakar idaman anda supaya anda lebih yakin dan hebat ketika di ranjang. Isteri anda pasti tersenyum gembira selepas anda menggunakan sabun sado.

Sebelum itu jom berkenalan dengan sabun sado ini. Sabun sado di rumus khas dengan pati gambir sarawak untuk memberi effect tahan lama serta membesarkan di samping membersih dan menjaga kesihatan alat kelamin anda..Kegunaannya hanya sapu di zakar ketika mandi.

Kandungan
Kegilia Africana
Pueraria Mirifica
Pati Gambir Sarawak

Khasiat sabun sado
1. membersih celah kangkang yg hitam
2. Menganjalkan zakar
3. membesarkan/menambahkan saiz zakar
4. membasmi kuman dan bertindak sebagai anti bakteria.
5. menghindarkan kegatalan pada zakar dan kawasan sekitarnya
6. amat sesuai utk yg aktif bersukan dan main gym
7. dgn gabungan pati gambir sarawak menjadikan anda lelaki hebat ketika di ranjang.
8. Boleh di gunakan semasa mencukur ari2 kerana ia dpt mencegah iritasi kulit dan terasa sejuk.
Cara guna
2x sehari ketika mandi. Gosok pada alat sulit anda perlahan lahan.

LULUS KKM

whatsapp/sms 0134209281
whatsapp/sms 0134209281
whatsapp/sms 0134209281
#sabunsado#lelakimacho#lelakisado#besarkanzakar#afifabeautycentre#superking

Terbaik abg nee.. bulan lepas beli 1 tin je nk cuba dulu katanya.. tau2 bulan ne terua bank in utk 2 tin.. katanya kawan dia pon try aritu..nk jugakk.. teebaik bang.. Terima kasih sebab percaya dgn produk kami dan yakin dgn kami.. yelahh skrg ni bnyk tiruan.. ksian dkt org2 yg beli tiruan tu.. ada yg dpt sakit..ada yg terus x naik.. Tapi alhamdulillah so far kami jual semua yg mmg original..jgn rahu2 syangggg πŸ’‹

#lelakimacho #lelakisado #produkkesihatanlelaki

rezeki kita dikongsi bersama kerna apa yang kita ada di dunia hanya pinjaman sahaja..🐳 #RAYSA
#SDYNEYπŸ˜‚

Folti Baffi dirancang dan diciptakan sebagai obat penumbuh brewok cepat yang mampu merangsang pertumbuhan bulu di sekitar wajah dengan cara yang aman dan mudah dilakukan. Krim penumbuh jambang folti baffi sangat ampuh untuk mempercepat pertumbuhan bulu kumis, bulu brewok, bulu jenggot, dan bulu jambang di sekitar wajah Anda.

Kualitas obat jambang cepat ini sudah teruji secara klinis dan telah memenuhi standar keamanan BPOM Indonesia, sehingga obat penumbuh kumis dan jambang ini aman digunakan untuk semua jenis kulit pria.Komposisi yang terkandung dalam penumbuh jenggot alami Folti Baffi ini adalah 100% bahan alami yang terdiri dari Radiancyl dan Glycoenergizer. Kandungan bahan ekstrak alami Folti Baffi memberikan sensasi baru dengan aroma khas dan tidak lengket, Folti Baffi diciptakan untuk Anda lelaki sejati.

Manfaat Krim Penumbuh Brewok Folti Baffi:
⬇⬇⬇⬇⬇
- Membantu menumbuhkan bulu jenggot, brewok, kumis, dan jambang secara alami
- Membantu melebatkan, memanjangkan bulu brewok dan sekitarnya
- Mencegah bulu rontok dengan ampuh
- Membantu menutrisi pertumbuhan bulu jenggot dan kulit wajah agar lebih sehat dan subur
- Mudah meresap pada pori-pori kulit dan tidak menyebabkan iritasi
- Memiliki Aroma yang Harum, wangi, dan sensasi yang menggoda
- Aman Untuk Semua Jenis Kulit Pria
.
Harga Rp. 277.000,-
Netto 60 gram
BPOM NA 18132489829

ORDER DAN KONSULTASI HUBUNGI:
PIN BBM: D473BCE8
CALL/WA: 085645557192

#foltibaffi #penunbuhjambang #penumbuhjenggot #krimpenunbuhjenggot #krimpenunbuhjambang #krimpenumbuhbulu #krimpenumbuhalis #penumbuhbrewok #obatpenumbuhjenggot #obatpenumbuhjambang #obatpenumbuhbrewok #obatpenumbuhalis #wakdoyokoriginal #minoxidiloriginal #firdaus #lelakimacho #obatpenumbuhkumis #pelebatkumis

With rugby gold medalist
#Lelakimacho#ragbipadu#sukansea2017

Most Popular Instagram Hashtags