#lebuhrayaplus

255 posts

TOP POSTS

[#AlbumKosmo] Keadaan kenderaan pelbagai guna (MPV) yang remuk teruk setelah terbabit dalam kemalangan dan turut mengorbankan dua beradik di Kilometer 156.7 Lebuh Raya Utara Selatan dekat Ledang,Johor hari ini. #ledang #mpv #johor #lebuhrayaplus

Tak tahu ingin ke mana hujung minggu ini? Jom beristirehat bersama keluarga di Bukit Larut. Hanya 10 KM setelah anda EXIT 146 (Changkat Jering) Arah Utara. Nikmati pemandangan indah beserta udara yang nyaman di sana.

Jangan lupa gunakan lebuhraya PLUS untuk perjalanan yang lebih singkat dan lancar.
#JomSinggah #BukitLarut #LebuhrayaPLUS

Salam Aidilfiri...senangnya dalam hati....lalalalalaaa...#lebuhrayaplus

Live kemalangan di lebuhraya PLUS.. Lori terbabas di laluan Senawang ke Pedas-Linggi.. Jika ada kawan2 nak ke JB dari Kl.. Dicadangkan keluar ikut tol senawang dan ikut jalan dalam keluar di tol Pedas-Linggi..
#ImNurHidayat
#Pemberita
#Kemalangan
#LebuhrayaPLUS
#LebuhRayaUtaraSelatan
#InfoTrafik
#ERAFM
#BESTFM
#COOLFM
#HOTFM

#Repost @hilalhanif with @repostapp
・・・
10 July 2016

Perak - Kemalangan berlaku tadi di KM 265.8 arah selatan selepas Terowong Menora menghala Ipoh melibatkan sebuah bas merempuh 10 buah kereta...
#accident #terowongmenora #perak #kemalangan #recklessdriver #basekspress #lajugiler #hatihatidijalanraya #malangtakberbau #hiway #plushiway #lebuhrayaplus #lebuhrayaplusutaraselatan

kami bermusafir ke lenggong arini...doakan perjalanan kami berjalan lancar...aamin....jom kelik kapow!!!
#balikkampung
#lebuhrayaplus

Tahniah bro..
Ad jodoh jumpa lagi.

Nk g oversea jgn lupa bwk aq.. 👻🙈 Gudluck stam 🎓
*lenguh belakang aku pangku ko tido atas moto,nasib baik x tercicir😝

#karikambing40hari #mencarikambing #tb #spm2016 #stam17 #mcr #gegauhighway #lebuhrayaplus

Info semasa jln jem padat di 451.5km #lebuhrayaplus #utara #selatan #arahutara harap maklum...

nak p mane semua orang nieh !!! 🚗🚙🚕🚐🚒🚎🚑🚜🏍🚚🙄
#PLUS #lebuhrayaplus #fzlszl #fzlszltrip #fzlszltrip2017 #

MOST RECENT

Berpagian demi mencari sesuap nasi.. Assalamualaikum dan selamat pagi...
.
.
#morning #johorkerjaahad #love #lebuhrayaplus #tol #work

My Routine
KL - Manjung - KL
Nothing can stop me :)
May Allah ease my journey. Alhamdulillah.
#kawasaki #versys #kawasakiversys #versys650 #kawasakimalaysia #versysownergroup #versysmalaysia #bikers #kuala lumpur #manjung #PLUS #lebuhrayaplus

Pemandangan di lebuhraya yang cantik...🛣🌅
#lebuhrayautaraselatan #lebuhrayaplus

🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨
Open order for Towing Service.
Trak Tunda kami beroprasi dimusim perayaan. Dimana sahaja dan kemana sahaja. Anda setuju dgan tawaran harga Kami, Pasti kami sampai utk memberi bantuan kepada Anda.
#towingservicemfk #hariraya2017 #brakedownservice #keretarosak #motorrosak #lorirosak #lebuhraya #lebuhrayaplus #utara #selatan #pantaitimur #nakmurah #cuticuti #syukurselalu #towing #towingservice #kualalumpur
wasap.my/60122607139
wasap.my/60172828158
wasap.my/60173884252

Selamat Hari Raya kepda semua rakyat Malaysia yang menyambutnya. Sebelum memulakan perjalanan sempena perayaan ini, rancanglah untuk keselesaan dan kesenangan bersama. Maaf Zahir & Batin dari pihak PLUS Malaysia Berhad. #HariRaya2017 #BalikKampung #Berayakatmana #LebuhrayaPLUS

Satu perkara yang membosankan bila raya adalah berada dalam kesesakan Jalan raya. Perjlnan KL - Melaka / Melaka - KL yang biasanya tak sampai 2 jam akan Berkshire hampir 5 jam.
#lebuhrayaplus

Singgah sebentar Seremban Gateway. Lapar nak order McDonald's.
#nakberayakeMelaka.
#lebuhrayaplus

Balik kampung dalam kesesakan lalu lintas di lebuhraya utara selatan.Sesiapa yang balik raya tu hati2 memandu.Selamat hari raya aidilfitri kepada muslimin dan muslimat..
#balikkampung #hatihatidijalanraya #hatihatimemandu #lebuhrayautaraselatan #lebuhrayaplus #selamathariraya

Subahanallah.
Pokok ni cam tgh solat je.
Keindahan RAMADHAN & LAILATUL QADAR
Sila sebar 1 dunia jika anda Islam

#SUBAHANALLAH
#ALLAHUAKBAR
#SOLAT
#ramadhan2017
#LAILATULQADAR
#ISLAM
#LEBUHRAYAPLUS
#PLUS
#BIDOR
#VIRAL

Ada yg dah start nak gerak balik kampung dah ke?? Ni akak 😓 share yer travel plan..kut ler nak tau kan..
#balikkampung
#raya2017 #sempenaraya #lebuhrayaplus

Jom singgah berbuka di Hentian Sebelah Bukit Gantang (Arah Selatan) untuk merasai keenakan nasi kerabu, nasi dagang dan gulai ikan masin. Rasai juga keenakan rojak buah segar di sana setelah penat memandu seharian. Jangan lupa singgah !
Gunakan lebuhraya PLUS untuk perjalanan yang lebih lancar dan selamat.
#Ramadan #LebuhrayaPLUS #HentianBukitGantang

Jom singgah di Hentian Sebelah Bukit Gantang ( Arah Selatan) untuk merasai keenakan rojak buah . Rasai keenakan rojak buah segar di sana setelah penat memandu seharian. Jangan lupa singgah!

Gunakan lebuhraya PLUS untuk perjalanan yang lebih lancar dan selamat.

#LebuhrayaPLUS #HentianBukitGantang

Most Popular Instagram Hashtags