#lawaktaklawak

MOST RECENT

Fesyen zaman skrg kak😎 jangan tertinggal sampin ye dik
Tag member korang

Mak : kamu tau tak siapa Tun Fatimah?
Anak : tak tahu mak
Mak : rajin-rajinlah baca buku sejarah.
Anak : mak tahu sape siti salbiah?
Mak : tak tahu pulak
Anak : rajin-rajinlah baca WhatApps abah
😝😝😝
.
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Mak : kamu tau tak siapa Tun Fatimah?
Anak : tak tahu mak
Mak : rajin-rajinlah baca buku sejarah.
Anak : mak tahu sape siti salbiah?
Mak : tak tahu pulak
Anak : rajin-rajinlah baca WhatApps abah
😝😝😝
.
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Mak : kamu tau tak siapa Tun Fatimah?
Anak : tak tahu mak
Mak : rajin-rajinlah baca buku sejarah.
Anak : mak tahu sape siti salbiah?
Mak : tak tahu pulak
Anak : rajin-rajinlah baca WhatApps abah
😝😝😝
.
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

SABAR ye peminatπŸ˜… ya Allah siapa laa yg buat bende cenni yeπŸ˜‚
Tag geng2 izzanies korang

Bila kita cantik tak siapa pandang,
Bila kita baik tak siapa memuji,
Bila kita susah tak siapa menolong,
Bila kita jatuh tak siapa angkat,
Tapi,
Bila kita kentut semua mata memandang.
. #aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+40%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Bila kita cantik tak siapa pandang,
Bila kita baik tak siapa memuji,
Bila kita susah tak siapa menolong,
Bila kita jatuh tak siapa angkat,
Tapi,
Bila kita kentut semua mata memandang.
. #aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+40%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Bila kita cantik tak siapa pandang,
Bila kita baik tak siapa memuji,
Bila kita susah tak siapa menolong,
Bila kita jatuh tak siapa angkat,
Tapi,
Bila kita kentut semua mata memandang.
. #aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+40%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Ali : tahu tak tulang rusuk kanan i ada 18,kiri pula ada 17
Timah : kenapa kiri 17 je?
Ali : sbb 1 ada kat U
Timah : asal tinggal kat U, kan tgh cuti sem ni
Ali : πŸ˜’
.
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Ali : tahu tak tulang rusuk kanan i ada 18,kiri pula ada 17
Timah : kenapa kiri 17 je?
Ali : sbb 1 ada kat U
Timah : asal tinggal kat U, kan tgh cuti sem ni
Ali : πŸ˜’
.
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Ali : tahu tak tulang rusuk kanan i ada 18,kiri pula ada 17
Timah : kenapa kiri 17 je?
Ali : sbb 1 ada kat U
Timah : asal tinggal kat U, kan tgh cuti sem ni
Ali : πŸ˜’
.
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Tau takotπŸ˜‚

Hahahahahah.... apa bnda siak kau ni. Jubake tol korek telinga sedap sgt ke tu.

#kualalumpur #ampang #lawakhambar #lawakbodoh #lawaksangat #lawaktaklawak #viral #videolawak #tiktok #dubsmash #musicgeli

Pertanyaan cikgu kepada murid

Cikgu : Dalam huruf ABC ada berapa?
Murid : 22 cikgu
Cikgu : Kenapa 22 bukan 26 ke..??
Murid : Sebab 4 dah terbakar cikgu KWSP tu
Cikgu : Ngeheheh πŸ˜‚
. #aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+40%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Pertanyaan cikgu kepada murid

Cikgu : Dalam huruf ABC ada berapa?
Murid : 22 cikgu
Cikgu : Kenapa 22 bukan 26 ke..??
Murid : Sebab 4 dah terbakar cikgu KWSP tu
Cikgu : Ngeheheh πŸ˜‚
. #aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+40%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Pertanyaan cikgu kepada murid

Cikgu : Dalam huruf ABC ada berapa?
Murid : 22 cikgu
Cikgu : Kenapa 22 bukan 26 ke..??
Murid : Sebab 4 dah terbakar cikgu KWSP tu
Cikgu : Ngeheheh πŸ˜‚
. #aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+40%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Wasiat Ayah
Ayah : nak..ini wasiat sebelum ayah pergi
Anak : (sambil menangis)apa dia ayah?..
Ayah : ingat! tanah yang sebelah rumah kira tu, jangan sekali kali di jual..
Anak : kenapa ayah?..
Ayah : itu tanah orang... .
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Wasiat Ayah
Ayah : nak..ini wasiat sebelum ayah pergi
Anak : (sambil menangis)apa dia ayah?..
Ayah : ingat! tanah yang sebelah rumah kira tu, jangan sekali kali di jual..
Anak : kenapa ayah?..
Ayah : itu tanah orang... .
#aerilzafrel #wawazainal #countonme #puazman #lawakhambar #lawaktwitter #lawaktaklawak #parodiawekcendol #manja #awekcendol #motifviral #kelakar? #syimaboutique #sayajualbajumurah #sayajualdressmurah #sayajualbajumelayumurah #sayajualsongkok #syimascarf #sayajualtudungmurah #seksyen7 #shahalam #vsco #vscocam #vscom #vscofilter #skrinkabur
. .
Now Offer 20%+50%πŸ“£πŸ“£πŸ“£
Berminat koleksi vendor kami ? πŸ‘‡
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201
www.wasap.my/601110215201

Most Popular Instagram Hashtags