#lakisukajimat

1 posts

MOST RECENT

Salam Jumaat !!!..jangan lupa apply day cream Yanko bila nak keluar tau...melindungi kulit kita dari burn matahari..barula kekal putih muda berseri gitu😘😘😘 Siapa yang rasa muka dia kurang berseri gelap kasar????..cuba tanya diri kita ..pakai sunblock tak masa kluar??? Sayangi kulit kita..pesan akk.. mesti pilih produk secara bijak..kalau rasa mampu boleh beli yang mahal..tapi kena fikir kita nak maintain produk yang sama untuk jangkamasa panjang kena pakai yang "sedang2" ler...bukan tiapkali habis produk kena korek tabung...jangan gitu yer..😆😆😆 Menang membeli menang memakai...sejak pakai Yanko memang terasa duit lebih terurus..merasala duit extra beli benda lain...klu mintak kat laki pun ringan je dia nak sponsor..kalau ratus2 xkan dilayannya weh...KENAPA MEMBAZIR!!! NAK BELI ELAUN ADA KAN !!!sedih mak😭

Pakai yanko memang murah setakat 'pencuci habis abg blanja la saya pencuci rm55'...komfem dia lempar je duit tu 'knp murah sgt? NAH!!!'
😂😂😂 "Krim saya abis plak...abang ada RM65 x.."..tiba2 dah masuk RM70 dlm akaun..hihi...bini makin lawa sejak pakai Yanko..tu yang toklaki laju2 sponsor tu...tak caya???tak caya sudahhhhh😎😎😎 Cepat pm akk
0182446766-k.wati
0182446766-k.wati
0182446766-k.wati

#dapatpawduitlaki
#lakisukajimat
#siapataksayangbinioi
#yankoskincareoriginal
#nomercuryproduct
#nohydrokuinon

Most Popular Instagram Hashtags