[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kusamm

17 posts

TOP POSTS

#kusamm ...!!!

รักน้องมากสินะ...ล๊อคคอจุ๊บหัวซะน้องเหลือตัวนิดเดียว #ใครโสดขอโทษครับที่ลงรูปทำร้ายหัวใจบางๆ😆😆🙏🏻💕 #kusamm

MOST RECENT

Ini kenangan terakhir yang saya punya sebelum sayya keracunan entah makanan apa hingga tubuh sayya tiba" membengkak, wajah saya melebarr selebarr lapangan & kulit saya sesyahdu malam minggu ( ilang padang.e karek petenge ) 😂😂😂 walaupun pose jelek ttp chantikkk ajha cz dasar.a chanik gtu lhooo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 lah sekaranggg , ohhhh my ndutttt 😂😂😂 ohhh my yeenggg iiii yenggg 😂😂😂 ohhh my my my mbuhhh 😂😂😂😂mbuhh mbuhhh .
#LOL #OcehanMalam #Bumil #MakinNduttt #OverLebar #LebarBangett #Hitam #Kusamm #LucchhhuuuLuchuuu 😂😂😂

9 TANDA #USUS ANDA SANGAT #KOTOR ------
.
1.# Perut buncittt
2. #Sembelitt
3. #Selalu kentuttt
4. #Sering sakit kepala
5. #Susah nak hadam makanan
6. #Lesu dan tak bertenaga
7. #Mood tak menentu, mudah marah
8. #Nafas dan najis berbau
9. #Selalu lapar
.
.
Cuba bayangkan umur dah 50tahun, makan plak macam-macam
tapi sekali pun tak pernah cuci usus. Sebab tu badan makin hari makin lemau #BERAT & #BUNCITtt..kulitt #KUSAMm #jeragatt kalah peta malysia.
.
#DETOX CUCI USUS LULUS #KKM #100%organic
--------------------------------------
.
Cuci usus bukan bermaksud kita telan clorox. Ada cara yang lebih baik dan selamat. Bila usus dah bersih, badan akan kelihatan slimmm & steady!
.
Tinggalkan no hp korang sy ws sorg2
Atau blh direct Whatsapp Ruby⤵⤵ http://www.wasap.my/60199294366 .#1minggu hilang 2kg??wow
.#perut kempis?!
.#peha mengecill..
.#paras gula dalam darah menurun
.#bebas kolestrol

Jika Anda salah perbaiki
Jika anda gagal coba lagi
Tapi jika anda menyerah
Semua selesai

#hambar
#kosong
#kaku
#likuuu
#kusamm

#kusamm 😜

#kusamm ...!!!

Itu jerawatku jerawatmu mana?😂😬 #kusamm

Most Popular Instagram Hashtags