#kumpulanfeminin

MOST RECENT

Integriti dan amanahlah dalam apa jua kerja yang kita lakukan...
.
#SelamatHariPekerja
#KumpulanFeminin
#RamadanIsComing
.
Feminin is OK!

#KumpulanFeminin... all for one and one for all!
.
Keterangan Gambar : Feminin bersama kumpulan All for One untuk poster dari @mediahiburanofficial tahun 1995.
.
Feminin is OK!

Tam bersama Yatie Feminin.. 😊
Happy Wednesday everyone.. ✌️
@thumbsuhaimi @andriatyabdulrahman
#wednesday #Feminin #justfeminin #kumpulanfeminin #cheers

Lebih 20 tahun dahulu... Mungkin ada yang tidak mengetahui bahawa #KumpulanFeminin pernah dipilih menjadi duta kepada jenama pakaian denim Apple Mints dari negara Jepun sekitar tahun 1993-94.
.
Masihkah GOFF ingat?
Feminin is OK!

Happy Birthday to you my Dear Watie ❤️
Semoga sentiasa dirahmati Allah amin.
@watieadamy

Happy Thursday everyone.. ✌️
#birthdaygirl #Feminin #mygirls #kumpulanfeminin #❤️allofyou #cheers

Dear @aa19_as here is a special message from Tony Fernandes for your birthday. Have a great celebration! ❤️✌️ #birthday #Feminin #justfeminin #kumpulanfeminin #mygirls #tonyfernandes

Happy Birthday to my dearest Darling/Anak, Asfarina Binti Muhamad @aa19_as. There no words to describe how much I love and appreciate you.. Wishing you a blessed celebration. May Allah continue to give you good health and happiness.. Amin.. I love you to the moon and back! ❤️❤️❤️❤️✌️ #birthday #Feminin #justfeminin #kumpulanfeminin #mygirls

Tetiba plak abg edd teringat kat anak-anak.. 😁abg edd berdoa semoga semua kalian dirahmati dan diberkati Allah, amin.
❤️❤️❤️❤️ ya'all... ✌️ Have a good Monday Night everyone.. God bless!

@aa19_as @andriatyabdulrahman @watieadamy #deqnor @justfeminin
#Feminin #kumpulanfeminin #mygirls #loveallofyou #missyouall #warnermusic #takecare #godblessallofyou #goodnight #selamatmalam

Kak As @aa19_as, Deqnor @sassy7377 Please Ajar I this Step ❤️😘😘 Jom Coffee soon! Time nie semua Girls nak tiru Gaya you ols hokayy! Ok I jumpa this video😆😆 #KumpulanFeminin

#tb_raya Satu-satunya album hari raya #KumpulanFeminin yang mengandungi lagu raya malar segar mereka iaitu 'Kurniaan Dihari Raya'. Terbitan @warnermusicmy
.
🙋🏻🙋🏻‍♂️ jika anda masih memiliki album ini...
.
Feminin is OK!

It is happening TODAY!
#KumpulanFeminin support #QuranHour
.
Feminin is OK!

Beberapa hari ni di fb selalu keluar video klip lagu KINI.. weii.. ni zaman2 lagu ni tgh meletoppss dulu tau. Sbb tu la rambut aku pendek sampai skrg. Peminat setia hokayy!! Kalau tiada FEMININ tiada lah yg lain2 tu.. 😜😜 #kini #kumpulanfeminin @krustudios_official @krumusic @aa19_as #zalleyissinging #singingcover #sukanyanyi

#tb_raya Lewat tahun 1980an hingga 1990an majalah-majalah hiburan seperti @mediahiburanofficial biasanya akan mengeluarkan edisi bumper/istimewa raya.
.
Keluaran yang sentiasa ditunggu ini sedikit sebanyak menambah kemeriahan musim perayaan. Setiap penerbitan akan bersaing sesama sendiri untuk menghasilkan muka hadapan yang terbaik.
.
Media Hiburan Raya 1995, menampilkan salah seorang anggota #KumpulanFeminin iaitu As sebagai penghias depan majalah.
.
Nota Kenangan : #KumpulanFeminin tidak pernah menghiasi muka depan mana-mana terbitan khas perayaan namun mereka tidak pernah terlepas untuk tampil dalam setiap majalah hiburan raya bagi memperagakan fesyen serta memori lebaran mereka.
.
Feminin is OK!

#throwbaek 😍👍🏻👍🏻Feminin.. Dulu2 pon dah wujud rupanya shuffle ngn raver ni 😬😝 #KumpulanFeminin @justfeminin

Takziah kami ucapkan atas kembalinya saudara Johan Nawawi kepada Penciptanya. Semoga arwah di tempatkan bersama mereka yang beriman.
.
Nota Kenangan : Arwah adalah antara komposer hebat tanahair yang terlibat dalam pembikinan ketiga-tiga album studio #KumpulanFeminin

80an & 90an merupakan zaman kegemilangan & keemasan penyanyi-penyanyi ini. Lagu-lagu mereka sering dimainkan dicorong-corong radio sehingga menjadi siulan anak-anak muda yang membesar ketika itu. Memetik kata-kata Albert Einstein, "Imaginasi lebih berkuasa daripada pengetahuan" yup aq setuju dgn mutiara kata tu sbb setiap kali aq dgr lagu2 dorg mesti aq rasa mcm aq berada di zaman tu walaupun aq belum lahir lagi ketika itu :). #KenanganAbadi #QueenOfTheMusic #Madonna #Noorkumalasari #KylieMinogue #RamlahRam #TinaTurner #FauziahDatoAhmadDaud #FauziahLatiff #RajaEma #SitiFairuz #SaharaYaakob #KumpulanFeminin #DayangkuIntan #DiariCatatanku

Most Popular Instagram Hashtags