#kulitcerahberseri

11121 posts

TOP POSTS

Manfaat Gluta Drink Untuk Kulit dan Tubuh

Dengan komposisi gluta drink yang lengkap maka minuman supplemen kecantikan ini memberikan begitu banyak manfaat untuk kulit anda beberapa manfaat untuk kulit diantaranya adalah:

Meremajakan sel kulit mengganti sel kulit yang sudah mati dengan sel kulit yang baru.
Menghambat penuaan dini akibat radikal bebas.
Dengan fungsi kolagen nya maka kulit akan menjadi lebih kenyal dan elastis.
Mengurangi kerutan pada kulit sebagai efek dari peremajaan sel kulit.
Menyembuhkan jerawat serta menghilangkan bekas jerawat.
Mencerahkan kulit secara menyeluruh pada seluruh bagian tubuh.
Membuat tekstur kulit menjadi lebih lembut dan halus.
Jika warna kulit anda kurang merata maka gluta akan membantu membuat warna menjadi lebih rata cerahnya.
Memperbaiki masalah kering dan pecah pecah pada kulit sehingga menjadi lebih halus.
Memulihkan warna kulit yang normal dari bintik bintik hitam bekas luka ataupun jerawat.
Memperbaiki warna kulit yang kusam dan gelap menjadi lebih terang serta merona.
#glutadrink #kulitcerah #kulitcantik #kulitbersih #kulitcerahberseri

Jenis jenis skincare Marykay
.
So far dalam Marykay ada 5 jenis skincare untuk berbeza beza fungsi.
.
🌺Botanical Evolution
🌺Botanical Effect
🌺Timewise
🌺Melacep
🌺Timewise Repair
.
Setiap skincare berbeza fungsi.. Anda ada masalah macam mana? Just wassap atau dm..saya akan consult mana satu skincare yang sesuai untuk korang.😊
.
Fiza l 019-4761252
.
#SkincareTerbaik #skincaremarykay #kulitsihat #kulitmerah #kulitcerahberseri

《KULIT MUKA SEMAKIN BERSIH DAN CERAH》
.
Uolls yang ada masalah parut jerawat yang berkurun lama tue WAJIB bagi VITAMIN C untuk kulit muka uolls kekal bersih dan anjal. Jangan biarkan parut atau tompok hitam tue bermaharajalela kat muka uolls ok.
.
First, uolls wajib minum air putih 2-3liter sehari supaya kulit muka uolls sentiasa lembap, barulah awet muda. Macam bunga yang mekar perlukan air yang secukupnya kan, sama laa dengan muka kita nie yer sayang.Tak cukup air, so akan kering dan kasar jadinya,nanti huhuhu laa uolls😂
.
Pastu, makan laa buah-buahan yang kaya dengan VitaminC contohnya buah Oren. Ianya kaya dengan vitamin dan mineral untuk pelihara kulit muka daripada ancaman bakteria jahat misalnya MissJ😄
.
Last but not least, if uolls rajin kan..potong nipis2 kulit buah oren tue then blend sampai halus dan tempek kt muka untuk 15-20min.Terus nampak efek kulit muka tue cerah berseri.Memang menjadi!Cuba laa!!😍
.
Tapi dah tahap tak sempat sangat tue, apalagi...Tempek OrangeSleepingMask by Norafurla laaa. Mudah & Cepat! Tiap-tiap hari tempek OSM tue memang kulit muka bersih & glowing mowing laa uolls❤
.
Sapa nak #gengmukalicin, pm inbox or whatsapp Mira ok😘
.
❤Mira
#embeautybiz
#orangesleepingmask
#norafurla
#kulitcerahberseri

Hasil penggunaan FULL SET selama 2 minggu.

Alhamdulillah☺

Organik skincare ni tidak memberi kesan yang cepat pada si pengguna stetapi ada juga yang cepat dapat hasilnya 😉

Sangat penting nak guna produk organik ni haruslah banyak bersabar dan disiplinkan diri.

#FloweryMJ
#Maryjardinkotadamansara #kulitcerahberseri #fullsetmaryjardin#maryjardinproduct

"Sak plintengan neh...." 🌈
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
An amazing photo regram from :
📷 @syaikhafn
Lokasi : Gunung Merbabu
Let's sharing your amazing moment with #travellerscantik ✌️
MEDIA PATNER
✔ FOLLOW @kartiniindonesia
✔ FOLLOW @lingkarsekolah
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
🔸Need more interesting information ?
Don't forget to add our offficial Line Account
@mab7786a (don't forget to use @)
Or you can just click the link on our profile🔸
🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼🔼

Uishhhh... gatai nih tgk gaya . Dok menggaru sodap tuh. Layannnnzzz. Tapi pastu pedih ! Hahaha..😂 Meh hakak nak bantu ampa yg ada masalah2 kulit gini , gatai2 ka , ruam ka , kayap, panau dan seangkatan dgn nya.
Gosok2 ngn Sabun Anggun Pesona . Pastu sapu nipis2 Masker Vagina . Xperlu nak garu2 lagi dah . Amannn dunia di rasa. 😄😄
#sabunpegaga #sabunkurus #sabunkurap #sabunkayap #sabunpanau #sabunrawatkulit #sabunruambaby #sabuneczema #sabuneczemamalaysia #eczemaproblems #kulitkasar #kulit #kulitputih #kulitsehat #kulitcerahberseri

Assalamualaikum semua💋Happy Labour Day..Dah breakfast?? 🙋🏻🙋🏻‍♂Angkat tgn sape yg slalu tak sempat nak BREAKFAST???😱Tak pe! ESP kan ada😄! ESP sangat mudah disediakan. ESP mampu buat kita rasa kenyang dan beri tenaga untuk jangka masa yang lama. 💪🏾 Jgn terkejut plak klo dapat BONUS kulit makin flawless tau. Best kan?😝 🌸Kebaikan ESP SHAKLEE💕
🌀kekalkan tenaga untuk jangka masa yang lama
🌀kulit jadi anjal dan gebu
🌀menyokong sistem imun badan
🌀menguatkan akar rambut dan mengurangkan keguguran rambut
🌀mempercepatkan pemulihan luka
🌀banyakkan susu ibu dan anak mudah kenyang
🌀pudarkan parut
🌀mengawal pertumbuhan jerawat
🌀sesuai untuk mereka yang ingin turunkan @ naikkan berat badan
🌀elakkan kencing manis
🌀melindungi dan menguatkan rahim
🌀mengurangkan risiko kanser payudara

Whatsapp saya untuk info lanjut dan order😊😊
📲#0102449318

#espshakleemurah
#shakleeesp
#kulitcerahberseri
#kulitlicin
#kulitflawless
#nakcantik
#nakkulitcantik
#supplemensemulajadi
#ESP
#ejenshaklee
#kulitkering
#vitaminshaklee
#vitamincantik
#SetKecantikan
#flawless
#jualshakleeadila
#epalputeh #milkbooster
#protein
#nakpuasa
#nakkahwin

MOST RECENT

Sabun Gamat Al-Asuka (Netto 50 gr)

Komposisi:
Coconut oil, Palm oil, Olive oil, Sea cucumber gold, Vitamin E

Manfaat:
Regenerasi kulit
Mengatasi peradangan jerawat
Atasi flek hitam dan komedo
Mengencangkan kulit
Mencerahkan kulit

Note:
Alergi makanan laut tidak disarankan memakai sabun ini
Dapat digunakan di seluruh tubuh (wajah dan badan)

Kenapa harus Al-Asuka?
Karena Al-Asuka tidak menggunakan:
• Bahan surfaktan atau detergen
• Parabens
• Parfume
• Bahan kimia sintesis
• Unsur hewan yang haram

Promo beli 5 gratis 1
Info Wa: 085854856927 Line: erbehome

#gamat #sabungamat #sabunalasuka #sabunherbal #cantikalami #cantiksehat #kulitcantikalami #kulitcantiksehat #kulithalus #kulitcerahberseri #regenerasikulit #jerawat #flekhitam #komedo #produkherbal #produkhalal #perawatanalami #perawatankulit #perawatanwajah

Sabun Spirulina Al-Asuka (Netto 20 gr)

Komposisi:
Spirulina, Colostrum milk, Grape seed oil, Sunflower oil, Palm oil, Coconut oil, Olive oil

Manfaat:
Mengangkat sel kulit mati
Meregenerasi dan anti aging
Melembabkan dan menghaluskan kulit
Mencerahkan kulit

Kenapa harus Al-Asuka?
Karena Al-Asuka tidak menggunakan:
• Bahan surfaktan atau detergen
• Parabens
• Parfume
• Bahan kimia sintesis
• Unsur hewan yang haram

Promo beli 5 gratis 1
Info Wa: 085854856927 Line: erbehome

#spirulina #sabunspirulina #sabunalasuka #sabunherbal #cantikalami #cantiksehat #kulitcantikalami #kulitcantiksehat #kulithalus #kulitcerahberseri #selkulitmati #antiaging #pelembabwajahalami #produkherbal #produkhalal #perawatanalami #perawatankulit #perawatanwajah

Assalamualaikum semua💋Happy Labour Day..Dah breakfast?? 🙋🏻🙋🏻‍♂Angkat tgn sape yg slalu tak sempat nak BREAKFAST???😱Tak pe! ESP kan ada😄! ESP sangat mudah disediakan. ESP mampu buat kita rasa kenyang dan beri tenaga untuk jangka masa yang lama. 💪🏾 Jgn terkejut plak klo dapat BONUS kulit makin flawless tau. Best kan?😝 🌸Kebaikan ESP SHAKLEE💕
🌀kekalkan tenaga untuk jangka masa yang lama
🌀kulit jadi anjal dan gebu
🌀menyokong sistem imun badan
🌀menguatkan akar rambut dan mengurangkan keguguran rambut
🌀mempercepatkan pemulihan luka
🌀banyakkan susu ibu dan anak mudah kenyang
🌀pudarkan parut
🌀mengawal pertumbuhan jerawat
🌀sesuai untuk mereka yang ingin turunkan @ naikkan berat badan
🌀elakkan kencing manis
🌀melindungi dan menguatkan rahim
🌀mengurangkan risiko kanser payudara

Whatsapp saya untuk info lanjut dan order😊😊
📲#0102449318

#espshakleemurah
#shakleeesp
#kulitcerahberseri
#kulitlicin
#kulitflawless
#nakcantik
#nakkulitcantik
#supplemensemulajadi
#ESP
#ejenshaklee
#kulitkering
#vitaminshaklee
#vitamincantik
#SetKecantikan
#flawless
#jualshakleeadila
#epalputeh #milkbooster
#protein
#nakpuasa
#nakkahwin

Ultra Nourishing Gold (Gel dan Moisturizer)

Wohow ... perawatan wajah menggunakan partikel emas 24 karat?
Gak usah susah-susah cari perawatan dengan emas, masker emas, atau lulur emas. Di Jafra ada perawatan wajah menggunakan partikel emas 24 karat.
Pastinya untuk hasil yang maksimal dan membuat kulit glowing seperti emas.

Krim ini sangat ideal untuk semua jenis kulit yang terkadang atau terus-menerus mengalami kondisi kulit kering, dehidrasi atau menua. Ultra Nourishing Gold ini mengandung pelembab terbaik yang mampu mengatasi kulit yang terpapar dingin dan oleh polusi lingkungan yang ekstreem.

Manfaat utamanya banyak, yuk kita simak :
Menenangkan kulit yang ekstrem karena terpapar polusi
Menghilangkan tanda-tanda penuaan dini, dengan partikel emas
Melindungin kulit dari hilangnya kelembaban
Mengandung ekstrak tanaman Ayurvedic yang membantu melembabkan kulit sekaligus memberikan perlindungan antioksioksidan dan anti penuaan
Mengencangkan kulit
Mengandung vit B dan E
Telah teruji secara klinisdermatologi, alergi dan iritasi.

Digunakan 2 kali sehari pagi dan malam, gunakan foundie atau pressed powder setelah menggunakan produk ini, untuk manfaat tabir surya, karena produk ini tidak mengandung tabir surya.

Perawatan special setiap hari, di rumah, mudah, praktis ... dengan partikel EMAS 24 KARAT!

konsultasi/order :
wa : 083818252484
#jaframedan#jaframenado#jafrajambi#jafrasurabaya#jafrapadang#jaframentawai
#jaframakasar #ultranourishinggoldgeljafra #glowingskin #kulitcantik #kulitcerahberseri #jafraskincare

ALAHAN PADA KULIT MAKIN SEMBUH😍😍 PORI MAKIN MENGECIL DAN KULIT MAKIN CERAH 😘😘😘 #FloweryMJ #maryjardinkemaman #organicskincareproducts #Naturalorganikskincare #testimonibasicset #kulitcerahberseri

Uishhhh... gatai nih tgk gaya . Dok menggaru sodap tuh. Layannnnzzz. Tapi pastu pedih ! Hahaha..😂 Meh hakak nak bantu ampa yg ada masalah2 kulit gini , gatai2 ka , ruam ka , kayap, panau dan seangkatan dgn nya.
Gosok2 ngn Sabun Anggun Pesona . Pastu sapu nipis2 Masker Vagina . Xperlu nak garu2 lagi dah . Amannn dunia di rasa. 😄😄
#sabunpegaga #sabunkurus #sabunkurap #sabunkayap #sabunpanau #sabunrawatkulit #sabunruambaby #sabuneczema #sabuneczemamalaysia #eczemaproblems #kulitkasar #kulit #kulitputih #kulitsehat #kulitcerahberseri

Sape ada resdung 🙋🏻 Stress takk bila bersin tiap pagi dan pantang sangat ada habuk 😰 Lagi stresss bila muka pun turut kena tempias jerawat dek resdung. Pantang je silap makan terus naik macam cendawan ☹️ Yezzzaaa! Sama la kita 🙊
.
.
Untuk yang ada masalah kronik nak tangani resdung or bukan resdung pun boleh, alfafa sangat bagus untuk clearkan toksin/kotoran dalam badan, sambil2 vitamin C akan merawat jerawat dan parut2 korang. Bila skin dah clear, baru la nampak cerah sikit 😍
.
.
Antara fungsi set BASIC JERAWAT + RESDUNG :
.
. 🌸 Vitamin C 🌸
. ✅ Jerawat, kulit bermasalah, resdung
✅ Nafas berbau, tonsil, gout, kencing manis,batu karang, batuk dan banyak lagi
✅ meningkatkan sistem imune
✅ mencerahkan kulit keseluruhan!
.
.
. ✨ALFAFA✨
✅mengurangkan toksin
✅sembelit
✅sengugut
✅resdung
✅tenaga suami isteri
✅kencing kotor
✅Allergic
✅Keputihan
✅Milkbooster
✅eczema
.
-
-
Yang ada bajet lebih, boleh anbil FULLSET RESDUNG. Add on :
.
🌸 Bcomplex
🌸 ESP
. .
Fast action,fast results!
-
#shaklee #shakleemurah #jerawat
#shakleeuia #shakleegombak #shakleemalaysia #shakleekualalumpur #kulitcerahberseri #setslimming #slim #setkurus #perutbuncit #shakleerawang #shakleeshahalam #shakleeselangor #shakleewangsamaju #shakleeputrajaya #shakleedamansara #shakleebangi #shakleekepong #shakleekl #shakleeterengganu #shakleebesut #shakleeklsentral #shakleemurah #kurussihat #testimonikurus #setkurus #shakleeperak #shakleekelantan

Celebrating Our GREAT 5th YEAR Anniversary !!! DISC 30% ALL TREATMENTS + DISC 25% ALL NAIL TREATMENTS + Get FREE Treatments, Vouchers, Surprise Gifts and Many More utk 30 CUSTOMER PERTAMA (s&k). Also, ENJOY FREE OXYGEN INJECTION, hanya dengan:
1. Follow Us -> IG: @HouseOfDuraSemarang / FB: HouseofDura Semarang
2. Like, Repost & Tag this picture to 5 Friends
3. Like & Repost Our Video

Share Our PerfectSkin Experience with Friends and Loved Ones. Join Our SATISFIED Customers and Feel Our PerfectSkin Experience.

House of Dura (Semarang)
RSVP: (024) 8453080 / 085 777 555 368 (FREE Professional Consultation & Skin Analysis)
Jl. Mayjen Sutoyo no. 39

www.HouseOfDuraSemarang.com

Skin Treatments & Products | Advanced NailArts | Manicure & Pedicure

#BebasJerawatSemarang #AntiAgingSemarang  #KulitLembut #KulitKencang #KulitCantikBerseri #BebasJerawatdanFlekhitam #KulitCerahAlami #KulitCerahBerseri #KulitLembutDanHalus #KulitLembutKenyal #KulitHalusLembut #BeautyJunkieSemarang #KulitCerah #BeautySpaSemarang #HijabSemarang #BebasJerawat #SeputarSemarang #MakeUpArtistSemarang #CoDSemarangKota #TrustedSellerSemarang #SemarangInfo #WanitaSemarang #InstaSemarangIndonesia #SosialitaSemarang #GaulSemarang #PromosiSemarang #SeputarSemarangKota #HitzSemarang2017 #SemarangPromosi #SalonKecantikansemarang

Jom kurus secara selamat dan sihat.

Aishahmusa #tdcroadto50k #TheDiamondCircle #Azzaamriprotege #0173494973

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags