[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#kuasapenyokong

212 posts

TOP POSTS

Tak peduli apa orang nak kata
Tak peduli walau bukan juara!!
Kami bangga punya jiwa yg sama
Jiwa kami Nogori selamanya... No Offense Love what you do don't stop keep it Running through your Blood n Don't kill our spirit 💀⚒🗣⚽📢 #RespectToComrades #rombakPBNS
#kuasapenyokong
#pbnsbangsat

"Mehmet-SELANGOR semakin hampir berpisah"

#KekalkanMehmetDurakovic

#TheRedGiant
#KuasaPenyokong
#ROMBAKFAS !

Penyokong KELANTAN FA memilih untuk mewujudkan tabung "Dana Penyelamatan Bolasepak Kelantan" hari ini dan setiap daripada mereka akan menderma RM10.00 setiap seorang.
Inilah tanda penyokong sayangkan Bolasepak mereka. Borussia Dortmund pernah membuat sedemikian sewaktu ketika dahulu akibat masalah yang sama.

#KuasaPenyokong #Respect

Calon Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Tunku Ismail Sultan Ibrahim bersedia untuk meminda perlembagaan FAM dengan memberikan kuasa kepada penyokong untuk memilih pemimpin badan induk bola sepak negara itu jika baginda meraih kemenangan pada pemilihan Sabtu ini.

Tunku Ismail menegaskan, baginda tidak mahu kuasa memilih Presiden FAM hanya terletak di tangan anggota Kongres FAM seperti yang diamalkan sekarang dan berhasrat bekerjasama dengan Exco FAM untuk meminda perlembagaan bagi memberi kuasa kepada penyokong bola sepak.

Dapatkan akhbar Kosmo! hari ini atau layari www.kosmo.com.my untuk berita-berita menarik lain. #FAM #pemilihanpresiden #kuasapenyokong

Jangan Jahanamkan maruah Bolasepak Pahang! #kuasapenyokong #westandtogether #RombakPBNP #abahkau

gunakan kuasa penyokong #kuasapenyokong

Hidup tak selalunya indah
Langit tak selalu cerah.
Allah menghadiahkan kita perjalanan panjang dan penuh liku. Allah menganugerahkan kita mujahadah pahit dan yang pasti perlu di telan, dengan air mata dan kepedihan sebagai pengiring.
Sepertimana siang dan malam silih berganti, begitu jugalah nikmat dan musibah bertukar gilirannya, datang dan pergi.

Mana ada orang yang tak diuji. Dia baik ke, jahat ke, Allah tetap akan menguji. Zon musibah zero hanya di syurga, kekal abadi.
Dalam Al-Quran pun, penuh padat dengan kisah orang-orang yang diuji. Allah sudah berjanji, kita pasti akan diuji, kita pasti akan diuji.

Begitu juga dengan kisah para nabi. Eh, cuba bagitau, nabi mana yang tidak diuji? Sebermula Adam lagi, sudah bertubi-tubi diuji. Hingga, elok-elok diamnya dia di syurga, dicampak ke bumi. Terpisah dengan isteri. Semua angkara syaitan yang durjana dan keji. Yang meracuni fikiran serta hati. Apalagi nabi-nabi selepasnya. Semua diuji, disakiti dan dilukai, hingga mati pada jalan illahi. Inikan pula kita?
Namun, kerana islam itu syumul dan indah, perlu kita fahami, bahawa seorang mukmin itu, ada adabnya saat menghadapi musibah.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

TO PRESIDENT OF NEGERI SEMBILAN FA "Do not exchange foreign players,but look for local players to strengthen the team." Friendly Match N9(4) vs PDRM(1)
160530 STAR OV PAROI
#kuasapenyokong
#PBNS
#TokMadHassan

Hari ini hari perlawanan!!! Kau memang takkan paham kalau kau bukan salah sorang dari kami..Kami bayar, kami datang, kami perhati, kami maki, kami gerak kerja kami..Korang hanya mengadili setelah "bangsat" "anjing" diluahkan tanpa berbuat apa2? itu lagi bangsat brader hahaha..Pokok dek kau..Sok jangan tak turun..Jangan lupo buat "surat jemputan" rasmi untuk Tok Mat kesayangan ko tu turun menyokong yo.. #kamibayar
#kuasapenyokong
#sprm #pbnsbangsat

MOST RECENT

Sebagai acara yang mementingkan tahap kecergasan fizikal yang tinggi di mana ketangkasan, daya tahan kardiovaskulat, daya tahan otot dan kepantasan adalah merupakan komponen utama bagi program latihan yang bersistematik sangat diperlukan.
Tendangan yang baik dapat dihasilkan dengan menggunakan teknik yang betul. Seseorang pemain juga dapat menendang dengan baik sekiranya mempunyai kekuatan otot dan kuasa yang baik di bahagian kaki. Menendang bertujuan untuk melakukan hantaran kepada rakan sepasukan, melakukan tendangan sudut atau tendangan bebas, mengeluarkan bola dari kawasan gol, menjaringkan gol dan melakukan sepakan penalti.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Untuk menilai persahabatan dan setia kawan, perlu menunggu masa kita dalam kesusahan dan kesempitan. Waktu itu baru kita dapat melihat dimanakah erti persahabatan dan setiakawan yang dijana dengan rasa ikhlas dan kejujuran. Siapa kawan dan sahabat sebenar kita.
Secara peribadi aku melihat antara KAWAN dan SAHABAT itu dua perkara yang berbeza. Kawan lebih banyak bersama kita apabila kita dalam situasi yang menyenangkan dan hanya mampu memberi kesenangan kepada orang lain. Sahabat pula adalah rakan dan teman yang akan sentiasa bersama kita samada kita dalam keadaan senang ataupun susah.
#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Sebulan Ramadhan telah berlalu, kini Syawal menjelang sebagai tanda kemenangan seluruh umat Islam. Sesungguhnya kemeriahan yang disajikan mengajar kita sentiasa berdoa ciptaan Allah yang maha esa.
Cuti panjang telah tamat. Ayuh para penyokong satukan hati kalian. Demi pasukan tercinta. Demi maruah demi sebuah kemenangan. Pasukan dahagakan kemenangan kita penyokong menagihkan kejayaan. Mereka beraksi penuh komitmen untuk merealisasikan kemenangan, justeru itu kita perlu melangkah ke arena untuk menghadirkan kejayaan.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Kerja keras mereka hanya kerana satu. Satu itu adalah kerana tanggungjawab mereka. Satu itu kerana sesuap nasi buat anak, isteri dan keluarga mereka. Satu itu kerana membalas jasa kepada majikan mereka. Satu itu kerana hanya lencana di dada mereka.

Perjuangan mereka kembali dilandasan walaupun Syawal masih lagi menyinari selepas Ramadhan meninggalkan kita untuk kali ini. Kerahan tenaga mereka kembali dikerah dan ditagih demi sebuah kejayaan dan kemenangan. Jatuh bangun mereka di permukaan rumput yang menghijau kembali disaksikan oleh ribuan penyokong setia yang sentiasa memberi dorongan buat mereka.
Ayuh semua kita berjuang bersama. Sama seperti yang telah diperkatakan. Tanggungjawab, komitmen, rezeki dan kehidupan mereka kita satukan menjadi sebuah mimpi yang realiti dan pasti.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Raya kan menjelang tidak lama lagi. Di saat malam-malam hari kesemua keluarga keluar berpusu-pusu ke bazar dan expo untuk membeli persiapan raya. Di saat malam-malam ini juga pahlawan yang kita sanjung menjalankan tanggungjawab mereka kepada lencana di dada. Tidak cukup dengan itu tatakala insan lain bergembira seminggu atau lebih, tetapi mereka melapor diri lebih awal daripada yang lain demi komitmen dan rasa cinta serta taat setia kepada majikannya.

Pengorbanan mereka jangan dipandang sebelah mata oleh kita para penyokong. Tidak bermakna cukup lengkap Aidilfitri dengan baju raya, duit raya dan sebagainya tetapi tiada orang yang tersayang di sisi tatkala Aidilfitiri menjelang tiba.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Berdiri di belakang para pejuang selama jangkamasa yang termaktub menjadi intipati di dalam kamus kehidupan mereka. Walaupun hanya ada RM15 untuk membeli sekeping kertas yang mudah dicarik-carik dan sejabir minuman berharga RM2.00 hanya tinggal RM1 untuk simpanan perlawanan akan datang. Tetapi mereka tidak pernah untuk meminta kembali RM15 tadi jika dipersembahkan kepada mereka satu aksi yang tidak mudah padam.
Tetapi siang ada malam sebagai pasangannya. Air di lautan juga ada pasang surutnya. Akan ada suatu ketika sunyi lapangan perjuangan sang perwira. Akan ada suatu ketika bergema suara sang pahlawan meminta bola dan wisel panjang dibunyikan menandakan tamat perjuangan mereka. Jika di padang para pejuang berhempas pulas demi kejayaan, para penyokong di teres pilihan juga turut di bisikkan telinga mereka supaya berganding bahu mencipta nama sebagai insan yang membantu pasukan merealisasikan kejayaan.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Kesungguhan di dalam mencari sebuah nama dan kejayaan bukan lah sesuatu yang mudah. Jatuh, bangun, rebah dan bangkit menjadi susur galur kehidupan mereka di atas padang menghijau. Tatkala insan lain bergembira bercuti bersama keluarga tersayang, mereka berjauhan dan pengorbanan mereka di bumi yang memberi mereka sesuap nasi untuk kehidupan.

Bantulah mereka demi mencapai kejayaan yang diidamkan. Memberi sokongan tanpa mengira keadaan yang berlaku. Sebagai pelepas rindu mereka terhadap keluarga tercinta. Sebagai pemangkin terhadap sebuah kejuaraan yang diidamkan bersama. Perjalanan masih panjang, masih sempat untuk memperbaiki di mana kesilapan. Resipi kejayaan hari ini saling memerlukan di antara satu bersama yang lain.
#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #pialafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Teguh adalah nafas pejuang kebenaran sepanjang zaman mereka tidak hanyut  di air, tak hangus di api dan tak melayang diudara, tak goyah oleh tumpukan harta, kemilau tahta dan rayuan dunia. Haluan mereka hanya satu tetap  teguh dalam bergerak dan terus bergerak  dalam keteguhan.

Seandainya ada 100 pemain yang hebat, pastikan salah seorangnya adalah kalian. Seandainya ada 10 pemain yang komited, pastikan salah seorangnya adalah kalian. Seandainya hanya tinggal seorang sahaja pemain itu, pastikan seorang itu adalah kalian.
Ketahuilah bahwa kenyataan hari ini adalah mimpi hari kemarin, dan impian hari ini adalah kenyataan di hari esok. Waktu masih panjang dan hasrat akan terwujudnya kejayaan masih tertanam dalam jiwa para pemain, meskipun tercalit anasir-anasir negatif dan kecederaan. Yang lemah tidak akan lemah sepanjang hidupnya dan yang kuat tidak akan selamanya kuat memamah titian perjalanan sesuap nasi untuk diri dan keluarga.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #shahzanmuda #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #bangkitbersama #mohbuatbalik

Hujan dan panas tidak menjadi halangan untuk mereka beraksi demi lencana di dada. Misi mereka meraih kemenangan buat diri sendiri, buat pasukan, buat kejurulatihan, buat pengurusan dan buat para penyokong yang setia di sisi.
Doa diiring oleh keluarga untuk mereka beraksi dengan penuh semangat kesukanan demi sesuap nasi buat diri dan tanggungan. Kesungguhan dan komitmen dicurahkan bagaikan air yang mengalir melimpahi bekas yang kosong. Mengalir ke dalam diri sebagai bekalan mengukir kejayaan. Teruskan perjuangan yang belum selesai walaupun peluh di badan masih belum kering selagi ada jiwa, selagi ada misi dan selagi tersergam indah lencana di dada kiri.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #skuadpresiden #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #shahzanmuda #advertising #digitalmedia #passion #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Tatkala liga sedang berhenti buat seketika memberi laluan dan penghormatan kepada bulan Ramadhan Al-Mubarak. Walaupun liga berhenti tetapi tanggungjawab mereka tidak berhenti. Mereka tetap turun menjalani latihan untuk memantapkan prestasi mereka.

Tidak kira di mana sahaja latihan mereka tidak kira apa jua yang mereka gunakan dikesempatan yang ada mereka gunakan sebaik mungkin. Dikesempatan ini juga para penyokong juga perlu gunakan sebaik mungkin. Persiapan untuk pusingan kedua dan juga Piala Malaysia akan mewarnai hari-hari yang akan mendatang.
#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Mereka bangkit pastinya akan ada yang berbunyi baru keluar dari gua. Mereka menyepi pun akan ada yang menyanyikan untuk mereka. Walau apa pun mereka ada aura mereka tersendiri. Mereka berdiri di kaki sendiri. Mereka susah senang sendiri. Tidak pernah menagih simpati tidak pernah berbangga diri.
Mereka juga manusia yang ada hati dan budi. Mereka juga manusia yang mempunyai perasaan tersendiri. Jika ditoreh tangan mereka darah merah mengalir sama seperti yang lain. Jangan terlalu bongkak bermegah diri. Jangan terlalu bangga diri kerana kemewahan yang sementara.
Bawalah haluan tersendiri, jangan terlalu ada hasad dan dengki kerana ianya akan memakan diri. Makan diri sehingga merosakkan akal dan budi. Mencantas pemikiran menjadi tidak lagi bestari. Akhirnya termakan kata-kata sendiri, meludah ke langit yang tinggi jatuh tercalit ke batang hidung sendiri.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Jangan lupakan mereka. Mereka berdiri dibelakang pasukan tatkala jatuh bangunnya sesebuah pasukan itu. Walaupun tatkala jatuh tidak semeriah di kala megah dipersada liga tetapi mereka tetap ada. Tidak kira mereka menyarungkan pakaian serba hitam mahupun berjersi kebanggaan setiap pasukan.
Mereka berdiri sendiri tanpa bersandarkan kepada sesiapa. Mereka berdiri sendiri membeli sekeping tiket untuk mereka bersama pasukan. Mereka berdiri sendiri berpanas berhujan kesejukkan. Hanya kerana satu tujuan dan satu impian. Iaitu bersama pasukan kesayangan meniti kejayaan yang gemilang.
Kesetiaan mereka sama seperti kesetiaan seorang pria sejati terhadap pasangannya yang berpimpin tangan meniti kehidupan menuju syurga di dalam kamus kebahagian.

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Tiada cubaan ke arah gol maka sang penjaga gawang akan tersenyum megah kerana terasa tidak dicabar. Untuk memperoleh gol hanya dengan cubaan ke arah gol. Jika tidak menerjah jaring jangan terasa hampa dan kecewa kerana 90 minit perlawanan itu cukup panjang untuk dipersembahkan dan cukup memeritkan bagi para penyokong di teres sokongan.

Jika bola itu menerjah gawang maka irulah bonus di dalam perjuangan. Bonus yang menzahirkan rasa gembira di dalam diri setiap pemain yang bertungkus lumus mencari mata kemenangan. Tetapi jika bola sering kali bergelimpangan berteraburan maka sesi latihan perlu dipertingkatkan demi mencari ketajaman sepakan dan tendangan

#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Di dalam bola sepak pasti nya ada pasukan yang akan menyerang kerana ada penyerang. Ada pasukan yang akan bertahan kerana ada pertahanan. Dan adanya arkitek di bahagian tengah untuk menjadi kesinambungan diantara bahagian bawah dan atas. Disamping itu ada juga seorang yang akan mempertahankan pintu gol mereka daripada di bolosi.
Tetapi keindahan pasukan itu tidak lengkap dengan barisan simpanan dan juga kejurulatihan yang berada di bangku simpanan di tepi padang yang luas. Mereka akan berjuang untuk kemenangan dan mereka akan bertahan untuk mengekalkan kemenangan. Manisnya bola sepak itu.
#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Bola sepak dan sahabat sebenarnya bagaikan isi dengan kuku. Daripada permainan bola sepak maka terciptalah ikatan persahabatan di antara satu sama lain. Bola sepak itu indah. Seindah wajah kekasih hati yang sentiasa mewarnai kehidupan. Bola sepak bukanlah pepecahan yang mencalitkan dakwat hitam ke lembah kehancuran ikatan persaudaraan.
Di atas padang kita lawan, 90 minit kita bercakaran, tatkala perlawanan kita bermusuhan. Tetapi tatkala wisel penamat ditiupkan tangan dihulur tanda terima kasih. Dakapan persahabatan menjadi ikatan persaudaraan. Bisikan semangat menjadi bekalan ke kubur yang gelita.
#bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Semangat juang yang tinggi ditunjukkan oleh mereka tatkala beraksi tidak kira stadium itu dipenuhi dek penyokong sendiri mahupun dipenuhi dek penyokong lawan. Di dalam hati dan minda mereka hanya ada satu sahaja iaitu mencapai kemenangan bagi kejayaan diri dan pasukan.

Itu kisah mereka sebagai seorang pemain bola. Bagaimana tugasan kita sebagai penyokong? Adakah kita mampu menunjukkan semangat juang yang mampu mengatasi had mereka? Tepuk dada tanya jiwa yang satu. #bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Cuti telah habis untuk mereka. Kegembiraan juga mungkin akan disimpan di dalam kamus kehidupan mereka behotu juga dengan kesedihan. Kini mereka akan kembali seperti sedia kala memulakan latihan demi latihan bagi memperkuatkan lagi prestasi individu dan juga pasukan. Hari-hari tanpa mereka seperti hari-hari tanpa sang kekasih disisi. Terasa sunyi terasa sepi.
Justeru itu teruskan sokongan kepada mereka kerana hanya sokongan sahaja dapat mengubat duka lara mereka tatkala ada yang berjauhan dengan keluarga tatkala meniti hari-hari asing dari orang lain yang memiliki privasi kehidupan. #bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Bersaing untuk mendapatkan tempat di kesebelasan utama bukanlah suatu kerja yang mudah bagaikan semudah memakai kondom sebelum berasmara. Ianya perlukan kesabaran, perlukan disiplin yang tinggi berserta komitmen yang tiada tandingannya.
Bukan sekadar terbaik di sesi latihan bagi memikat hati sang jurulatih tetapi mereka perlu menjadi seorang yang terbaik walaupun telah memijak rumput yang hijau mengikut perancangan yang telah diatur oleh barisan kejurulatihan. #bayualamfoto #gawangdotmy #sportphotographer #sportphoto #sport #photo #canon #photooftheday #ligamalaysia2017 #ligamalaysia #ligasuper #ligapremier #ligafam #photographer #official #fotografersukan #sukan #training #footballmalaysia #sangsperma #bicaradarihati #terbang #advertising #digitalmedia #passion #inilahaku #kuasapenyokong #doa #bangkitbersama #mohbuatbalik

Most Popular Instagram Hashtags