#ksbp2

8 posts

TOP POSTS

Alhamdulillah!

Akhirnya, dah nak release. Nantikan insyaAllah pada bulan April ini.

Siapa yang rindukan Khai, bolehlah beli buku ni.

Benarkah Abang surau dengan Nazmi hidup balik?

Benarkah Khai kembali terperangkap dalam sangkar jahiliah?

Semuanya terjawab dalam Kerna Syurga bukan Percuma 2.

Semoga Allah permudahkan!

#TarbiahSentap
#KSBP2

Ramai yang sedar, tapi bila dah terlambat. Ramai yang tahu menyesal, tapi waktu tu dah tak guna. Peluang, bukan percuma.

#Khai #KSBP2

Kerna Syurga Bukan Percuma
#ksbp
#ksbp2

Hargailah mereka yang menghargai. Orang yang tak pandai menghargai, takkan dihargai. .
Susah sangat ke?
.
.
.
#AbangSurau #KSBP2 #like4like #like4follow #Gambarlama #Takdagambarbaru #kerjadahmerepek

"Kau.. Jangan jadi macam dia." .
.
Antara puisi yang ada dalam buku Kerna Syura bukan Percuma 2 yang bakal terbit hujung bulan ini insyaAllah.

Boleh dapatkan dekat booth Hijrah Indie di PBAKL2017.

Doakan!
Semoga bermanfaat.

#KSBP2
#najmifetih
#pbakl2017

.
"Time; once youve lost it, you can never get it back."
.
Ada orang separuh mati menyesal, nak putarkan masa, cuba mengubah masa silam untuk masa depan yang cerah.

Ada orang menangis meraung, tak berubah berganjak daripada titik hitam. Terus dengan kekesalan yang tak berkesudahan. Kekesalan tanpa perubahan.

Danda orang, tersenyum bahagia, bersyukur dengan apa yang telah diajar masa silam kepada dirinya. Sungguh, fikirnya tanpa masa silam, dia akan tetap statik, tidak bergerak dan berubah menjadi manusia yang lebih baik.

Sungguh, dia tak bodoh. .
.
"Sebab tak boleh ubah masa silam, sebab itu aku cipta masa depan yang lebih cerah." - Khai, Kerna Syurga bukan Percuma 2.

Already said.

#KSBP2

MOST RECENT

.
"Time; once youve lost it, you can never get it back."
.
Ada orang separuh mati menyesal, nak putarkan masa, cuba mengubah masa silam untuk masa depan yang cerah.

Ada orang menangis meraung, tak berubah berganjak daripada titik hitam. Terus dengan kekesalan yang tak berkesudahan. Kekesalan tanpa perubahan.

Danda orang, tersenyum bahagia, bersyukur dengan apa yang telah diajar masa silam kepada dirinya. Sungguh, fikirnya tanpa masa silam, dia akan tetap statik, tidak bergerak dan berubah menjadi manusia yang lebih baik.

Sungguh, dia tak bodoh. .
.
"Sebab tak boleh ubah masa silam, sebab itu aku cipta masa depan yang lebih cerah." - Khai, Kerna Syurga bukan Percuma 2.

Already said.

#KSBP2

"Kau.. Jangan jadi macam dia." .
.
Antara puisi yang ada dalam buku Kerna Syura bukan Percuma 2 yang bakal terbit hujung bulan ini insyaAllah.

Boleh dapatkan dekat booth Hijrah Indie di PBAKL2017.

Doakan!
Semoga bermanfaat.

#KSBP2
#najmifetih
#pbakl2017

April ni dah nak keluar KSBP2. Dahlah KSBP1 pun belum beli lagi uhuhuhu. Even tak baca lagi tapi mesti best punya! Baru pernah beli yg Penjara punya. Insha Allah nak mintak ayah belikan😆💕 #KSBP2

Uish Pendakwah cute pendakwah cuteeee 💓😭
#ksbp #ksbp2
.
.
.
.
[Najmifetih liked😍]

Sabar menunggu dan sediakan ongkoss.. Haaa gitchuww
#ksbp2

Alhamdulillah!

Akhirnya, dah nak release. Nantikan insyaAllah pada bulan April ini.

Siapa yang rindukan Khai, bolehlah beli buku ni.

Benarkah Abang surau dengan Nazmi hidup balik?

Benarkah Khai kembali terperangkap dalam sangkar jahiliah?

Semuanya terjawab dalam Kerna Syurga bukan Percuma 2.

Semoga Allah permudahkan!

#TarbiahSentap
#KSBP2

Kerna Syurga Bukan Percuma
#ksbp
#ksbp2

Hargailah mereka yang menghargai. Orang yang tak pandai menghargai, takkan dihargai. .
Susah sangat ke?
.
.
.
#AbangSurau #KSBP2 #like4like #like4follow #Gambarlama #Takdagambarbaru #kerjadahmerepek

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags