#korsetkesihatan

MOST RECENT

My story: A wise investment!! Believe it or not this trio has helped me to save so much money in the long run! Post pregnancy ive thought of buying bengkungs, belly binders, belly bandit, and even considered spanx to help me get back my old body shape but better! Recently i attended the glam recognition brunei event and here i am 3 months after having a baby i had nothing to wear! All my clothes felt snug especially the bust part.. And my curves certainly wasnt flattering! My options were to get a new dress and this costs Money, and even precious Time away from my little one. THANKFULLY i had my corset and voovavoom i could fit into my clothes again and even wear it better!! Curves showing at the right places, no lumps, no unwanted bumps or even spare tyres huhu and i even had the time of my life during the event without worrying and looking like i havent had a baby!
i tell you - PB is an investment. Focusing on 70% health, 30% beauty. With FIR technology and its lifetime warranty, it just cant beat any other. Contact me for more info!
.

FREE #HerbaMaharani @ #BioSeleZa (Choose One) .

#confinementlady #normaldelivery #caesarean #bengkungmoden
#PremiumBeautifulCorse #CorsetWithFir
#korsetPB #bengkungibu #bengkungczer #korsetlangsing #waistshaperindonesia #korsetbadan #laukberpantang #korsetkesihatan #bersalinceaser #bengkungmama #nakkuruskanbadan #pengecilperut #kuruslepasbersalin
#bengkung #bengkungterbaik #bodyshapingmaker
#berpantang #bengkungibubersalin #premiumbeautifuljohor #kempiskanperut #bengkungberpantang

Makan #ubatkurus pun tak dapat instant shaping mcmni tau.. Inikan pulak #RayaSebulan.. Hari2 makan juadahraya.. Harini raya ke ENAM ramai WA akk nak #pakai PB bila baju dah tak muat, ketat sendat! 😱😱 Kan akk dah pesan sebelum raya pakai #perisaibadan PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. Pakai PB membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulmedan

Makan #ubatkurus pun tak dapat instant shaping mcmni tau.. Inikan pulak #RayaSebulan.. Hari2 makan juadahraya.. Harini raya ke ENAM ramai WA akk nak #pakai PB bila baju dah tak muat, ketat sendat! 😱😱 Kan akk dah pesan sebelum raya pakai #perisaibadan PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. Pakai PB membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulmedan

Makan #ubatkurus pun tak dapat instant shaping mcmni tau.. Inikan pulak #RayaSebulan.. Hari2 makan juadahraya.. Harini raya ke ENAM ramai WA akk nak #pakai PB bila baju dah tak muat, ketat sendat! 😱😱 Kan akk dah pesan sebelum raya pakai #perisaibadan PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. Pakai PB membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulmedan

Makan #ubatkurus pun tak dapat instant shaping mcmni tau.. Inikan pulak #RayaSebulan.. Hari2 makan juadahraya.. Harini raya ke ENAM ramai WA akk nak #pakai PB bila baju dah tak muat, ketat sendat! 😱😱 Kan akk dah pesan sebelum raya pakai #perisaibadan PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. Pakai PB membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulmedan

Korang dah ada #perisaibadan ke belum? Raya ke ENAM ramai komplen baju dah tak muat, ketat sendat! 😱😱😱
.

Kan akk dah pesan sebelum raya pakai PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. #RayaKanSebulan. Sempat nak pasang badan.. Pakai PB sekarang membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #jpengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #premiumbeautifulmanjung #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulterengganu #premiumbeautifulmedan

Just had yourself a Baby? No need the traditional bengkungs or watchacallits! PB corset can help you lose your excess baby fat with the embedded Far infrared technology which can help increase blood circulation! Increased blood circulation warms your body and brings oxygen, blood and hormones more effectively and this in turn helps better weight management and even help increase breastmilk for those breastfeeding. InsyaAllah! Help us help you!
.

FREE #HerbaMaharani @ #BioSeleZa (Choose One) .

#confinementlady #normaldelivery #caesarean #bengkungmoden
#PremiumBeautifulCorse #CorsetWithFir
#korsetPB #bengkungibu #bengkungczer #korsetlangsing #waistshaperindonesia #korsetbadan #laukberpantang #korsetkesihatan #bersalinceaser #bengkungmama #nakkuruskanbadan #pengecilperut #kuruslepasbersalin
#bengkung #bengkungterbaik #bodyshapingmaker
#berpantang #bengkungibubersalin #premiumbeautifuljohor #kempiskanperut #bengkungberpantang

Just had yourself a Baby? No need the traditional bengkungs or watchacallits! PB corset can help you lose your excess baby fat with the embedded Far infrared technology which can help increase blood circulation! Increased blood circulation warms your body and brings oxygen, blood and hormones more effectively and this in turn helps better weight management and even help increase breastmilk for those breastfeeding. InsyaAllah! Help us help you!
.

FREE #HerbaMaharani @ #BioSeleZa (Choose One) .

#confinementlady #normaldelivery #caesarean #bengkungmoden
#PremiumBeautifulCorse #CorsetWithFir
#korsetPB #bengkungibu #bengkungczer #korsetlangsing #waistshaperindonesia #korsetbadan #laukberpantang #korsetkesihatan #bersalinceaser #bengkungmama #nakkuruskanbadan #pengecilperut #kuruslepasbersalin
#bengkung #bengkungterbaik #bodyshapingmaker
#berpantang #bengkungibubersalin #premiumbeautifuljohor #kempiskanperut #bengkungberpantang

Tahun kedua #berhariraya dgn #bajuraya #rtw dan #bajukurungmoden .
.
Dulu langsung tak konfiden nak sarung baju mcm ni. Satu susah nak cari size! Satu lagi, lelemak berselerak. Memang tak #kemas bila pakai.
.
Alhamdulillah! Sejak pakai #premiumbeautiful #korset secara konsisten, dah #yakin nak pakai baju rtw.
.
#korsetpembakarlemak #korsetpengecilperut #bengkungkurus #bengkungperut #bengkunginfrared #waistshaper

Tahun kedua #berhariraya dgn #bajuraya #rtw dan #bajukurungmoden .
.
Dulu langsung tak konfiden nak sarung baju mcm ni. Satu susah nak cari size! Satu lagi, lelemak berselerak. Memang tak #kemas bila pakai.
.
Alhamdulillah! Sejak pakai #premiumbeautiful #korset secara konsisten, dah #yakin nak pakai baju rtw.
.
#korsetpembakarlemak #korsetpengecilperut #bengkungkurus #bengkungperut #bengkunginfrared #waistshaper

Alhamdulillah.. Harini meriah nak pakai PB.. Bertubi-tubi wa & DM ask #PromoPB.. Semua masalah yg sama.. Badan naik mendadak sejak rayaπŸ˜… .

Kan akk dah pesan sebelum raya pakai #perisaibadan PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. #RayaKanSebulan. Sempat nak pasang badan.. Pakai PB sekarang membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. . .

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #premiumbeautifulmanjung #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulterengganu #premiumbeautifulmedan

Wahhhh cantiknya badan Client ni lepas pakai PB 🀩🀩. Kalau pakai #perisaibadan PB ni memang selalunya terpaksa langsing kemas berpotongan. Kalau dulu perut pun berlipat-lipat dengan lemak.. Sekarang pinggang pun dah kecik.
.

Korang yang masalah size dan berat badan sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulterengganu #premiumbeautifulmedan

Korang dah ada #perisaibadan ke belum? Raya ke LIMA ramai komplen baju dah tak muat, ketat sendat! 😱😱😱
.

Kan akk dah pesan sebelum raya pakai PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. #RayaKanSebulan. Sempat nak pasang badan.. Pakai PB sekarang membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #jpengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #premiumbeautifulmanjung #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulterengganu #premiumbeautifulmedan

Bukan senang nak hilang berat 5kg kan.. Lagi2 #RayaKanSebulan ni.. Elok2 bulan puasa hilang 5kg ni baru seminggu raya ada dh cecah 10kg tau..
.

Cepat2 cari alternative pakai #perisaibadan.. #taknakgemuklepasraya .. Pakai PB sekarang membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #premiumbeautifulmanjung #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulterengganu #premiumbeautifulmedan

Nak dapatkan #instantshaping ? Tak kan dapat kan. Tapi Insyaallah dgn #premiumbeautiful #korset tak sampai 5 minit je dah boleh nampak #instantresults . .
#perutbuncit boleh nampak #kempis , dada pun terletak, #posture #badan lebih #tegak . Yg penting #bentukbadan lebih #kemas dan #menarik .
.
#raya ni dah boleh fikir utk dptkan #rtw . Dah boleh #bergayahariraya .
.
Roger saya utk #freefitting .
.
#bodyshaper #bodyshapers #bodyshapermalaysia #korsetpembentukanbadan #korsetpengecilperut #korsetpembakarlemak #korsetpembentukanbadan #bengkungperut #bengkungkurus #bengkunginfrared #rayasakan #waistshaper

Kita ni kan, nak #turunberatbadan sebanyak 1kg pun mcm dah bagus sgt. Tapi kalau dalam masa setahun turun #beratbadan sebanyak 25kg, rasa2 nya memang boleh menjerit kan!
.
Tapi semuanya tu tak mustahil. Sarung je #premiumbeautiful #korset . Insyaallah bukan sahaja berat badan akan turun. #sakitpinggang pun akan hilang.
.
#peha dan #punggung pun #mengecil . #posture badan menjadi semakin #cantik .
.
Yg bestnya, dpt membantu #mengawal #pemakanan .
.
Nak tau lebih lanjut? Roger saya utk #freefitting .
.
#waistshaper #korsetpembakarlemak #korsetpembentukanbadan #korsetkurus #bengkungkurus #bodyshaper #bodyshapermalaysia #kurus #kuruscepat #kurussihat

Raya ke LIMA semua baju dah tak muat, ketat sendat? 😱😱😱
.

Kan akk dah pesan sebelum raya pakai #perisaibadan PB ni.. #TakNakGemukLepasRaya.. #RayaKanSebulan. Sempat nak pasang badan.. Pakai PB sekarang membantu elak membela lelemak badan melimpah-limpah..
.

Sekarang masa sesuai kalian pakai PB.
Harga mampu milik.. Menjunam teruk sebab takde GST.. Alang2 beli, belikan sekali utk mak & adik-adik sama.. 10 terawal harini Azza bagi Harga PB TERLAJAK MURAH.. Korang nak KURUS SEHARI kan.. Haaaa dengan PB, INSTANT SHAPING 5 MINIT.. .

HARGA HAPPY HOUR SPECIAL FOR TODAY 🀩
.

Kalau nak jadi #agentpremiumbeautiful pun boleh. Register RM47 jerr.. Sambil pakai PB PERCUMA boleh kita #janapendapatan lumayan Setiap bulan.. .
. .

#kurusselamat #pelangsingbadan #korsetbadan #instantshaping #BengkungModen #slipdisc #premiumbeautifulsurabaya #bodyshapingmaker #solusikurus #korsetkesihatan #korsetjakarta #premiumbeautifulmanjung #pengecilperut #kempiskanperut #jualkorset #langsingtanpadiet #korsetbagus #korsetperamping #korsetlangsing #premiumbeautifulkelantan #korsetperampingbadan #kuruslepasbersalin #premiumbeautifuljohorbahru #premiumbeautifulterengganu #premiumbeautifulmedan

Most Popular Instagram Hashtags