#korecan

32696 posts

TOP POSTS

Bu kıza bayılıyorum *-*
• ~ Fötmö 🎈
#iki #somi #dance #skill #kpop #southkorea #korecan #exo #bts #redvelvet #blackpink #got7 #twice

Ya siz hangisini seçerdiniz??😻🙈#healer💙

~Beğenip❤yorum yapmayı✏


~Ve arkadaşlarınızı etiketlemeyi📌


~Unutmayın📣Canlarım🎈


#koreask #korehayat #korecandir #korecan #koresizolmaz #koreyegidenyol #koreyegidenhayaller #korea #korean #koreangirl #cute #nice #namsan #hannehri #koreanfriends #korecapslari #korecaps #kucak_dolusu_kore💙💙

•beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.


•ÇALMA❌ÜRET✅




#bts #army #bighit #beyondthescene #kore #korea #korecan #namjoon #rapmonster #jin #seokjin #jimin #parkjimin #suga #yoongi #v #taehyung #jungkook #kookie #jhope #hoseok #hope

Şu masa! Ah uleyn şu masa! 😂
.
Kimpo Üniversitesi yetkilileriyle muazzam bir ziyafetti. Hem muhabbetleri hem çalışmalarıyla inanılmaz memnun bırakıldım. Kimpo Üniversitesi'nde bir müddet konaklayıp,üniversiteyi gezdim,derslerinin işleyişi hakkında bilgiler edindim,işlenilen kitapları inceledim ve hocalarıyla tüm yabancı öğrencileriyle beraber 3 günlük Kangwondo gezisine katıldım. Bana bu imkanları sağlayan üniversite yetkililerine,hocalarına ve biricik öğrencilerine teşekkürler. O süre zarfında ciddi manada kendimi evimde hissettim ve burada okumak istedim. Bu duygulardır bu tecrübelerdir bana Kimpo Üniversitesi ile beraber proje yapma fikrini veren. Bu yıl programa başvuran sayısı 8 e ulaşmadığından gerçekleştiremedik seneye gerçekleştirmek ise benim için zor. Nasipte varsa yine olur . Ama varsa içinizde Kore'de dil kursuna gitmek isteyen şüphesiz Kimpo derim ! Türk yetkilileri var tüm sorularınızı face ve instagram hesaplarından sorabilirsiniz @kimpouniversitesi .
Gelelim yemek olayına; arkadaşlar ben oldum olası Türk yemeği ile midemi barıştıramadım. Kore yemeği ile tanıştıktan sonra şunu anladımki mideme ilaçmış. Fena derecede yağlı tuzlu zerre yiyemem ve çoğu yemek bana hazımsızlık yapıyor hatta Kore'ye gitmeden önce 1 yıl boyunca et yiyememiştim. Kore'de son gidişimde 3 ay kaldım ve midem bir kez olsun hastalanmadı .Normalde reflüm var onca acı bişey yapmadı şükür. Kore'den döneli neredeyse 8 ay oldu ama inanır mısınız ayda birkaç defa rüyamda Kore'deyim ve Kore yemeği arıyorum,yiyorum...uyandığımda canım Kore yemeği ile güne başlamak istiyor. Kimchi ve eflatun renkli bir pilavları vardır onla kahvaltı ederdim ben. Allahımmmmm! Yine canım çekti. Arada oturup ağlıyorum inanın o derece özlüyorum Kore yemeklerini. Ha geçer aman geçer diyosun ama yok benim mide ona göre yaratılmış. Evde arada kendim pişiriyorum ama malzeme sıkıntısı var...
.
Daha fazla anlatamıcam fotonun tadını çıkarın 😬😬 #fatmamerveöner #koregezgini #korea #kore #koreli #korecan #bahasakorea #traveler #muslim #travelerscantik #muslimah #travelkorea #foodgram #food #gezginler #gezginkadinlar #çokgezenlerkulübü #interrailturkiye #여행 #여행자 #한국 #외국인 #한식 #먹스타그램 #회 #배고파 #데일리룩 #블로거 #explore

Sizce hangisi?
Ben seçim yapamadım .
🌸
🌸
🌸
.
Yorum atın lütfen🙈
.
🌸
🌸
🌸
#koreandrama #koreancosmetics #leejungsuk #school2015 #kdrama #love #goblin #leeminho #army #exol #bighit #beyondthescene #korecan #fan #boy #meet #day #likeall #drama #southkorea #korealove #btsturkey #travel #여행자 #멋지다 #güneykore #여행 #good
(Fotoğrafı buldum ben yapmadım kekkwof)

Ulan ya 😂😂 Ne gülmüştüm bu sahnede ya 😄 Bayılıyorum bu diziye bence harika bir dizi, bide oppam oynayınca daha başka oluyo 😍😍
Dizi Adı: Fight For My Way
~lee💕
#fightformywayturkey #fightformyway #ffmw #kimjiwon #parkseojoon #songhayoon #ahnjaehong #kdrama #kpop #kdramakpop #kore #korea #korean #korecan #koreandrama
#koresevdalisi1

MOST RECENT

Neden yaptığım konusunda bir fikre sahip değilim. Mizahta mastır yapıyorum bu ara. Beyninizi yaktım biliyorum tşk. Süepdüwpğflcşdöf
#twice #signal #normalpeople #korecan #normalvskorecan #cıldırıyorum .-.

Beğenilere bak😑
Bu paylaşımın Lisa, Jennie ve Jisoo versiyonları +150 beğeni olmadan bir şey paylaşmıcam.
-
İstediğiniz bir şey varsa yazmaktan çekinmeyin.
-
Yorum yapın ki mutlu olayım😊
-
Başka insanları etiketleyin ki mutlu olayım😊
-
Siz mutlu olun ki mutlu olayım😘
-
@exol_shining 😜😜 takip
-
#BlackPink #Blink #turkishblink #jennie #rosé #jisoo #lisa #lalisa #koreli #korefan #korecan #kpopper #kpop #kore #korea #korefanı #Chaeyoung #Lalisa #Jenniekim #Kimjisoo #blackpinkturkey #nailart #nail #black #pink

Bi kırtasiyeci eksikti o da dedi aq .
.
@bts_drink_turkey .
.
#korecan

Most Popular Instagram Hashtags