#kopiviraldarirm10

MOST RECENT

ALHAMDULILLAH SUH DAH BANTU RAMAI ORANG👇 "alhamdulillah sampai waktu petang macam ni pon tak rasa macam tengah berpuasa tau dak.. rasa segar je walaupun baby menyusu -nur liya "anak saya yg ada gastrik tu lepas konsisten susu ni dah takde gastrik, suami pula makin bertenaga, cergas dan kenyang -p.syarifah "sejak minum susu ni x lapar taw, kenyang je,
dan saya perasan pd diri saya sekarang ni dah tak marah2, tenang je (menstabilkan hormon)
haid pon makin lancar -p.adzurina "abah dah boleh solat macam biasa, sakit2 sendi dan gout dah tak de -p.rohana
.
.
7 Perkara Yang Anda Tidak Tahu Tentang S.U.H (Susu Unta Hudaibiyyah)
.
.
😋😋Sedap
😍😍Tidak Hamis 💓Perisa Vanilla
👪Kegunaan sekeluarga
💸Mampu Milik
👍Jimat Pasti nak repeat
😋Banyak Khasiat

nak set diskaun?? tekan line ni👇
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#FounderSusuUntaHudaibiyyah #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

KENAPA AKAK SELALU CAKAP SUH NI PENTING ADA PADA SETIAP RUMAH ANDA SEPANJANG RAMADHAN,,
.
.
Okay , (baca ni sampai habis😉)👇
.
.
💗💗1001 Rahsia Susu Unta Hudaibiyyah💗💗 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan (yg gastrik bulan puasa elok sangat)
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar..
(mengenyangkan walaupun breastfeeding)
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
(baik utk seisi keluarga sepanjang ramadhan)
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang,sakit lutut dan sendi
(baik utk mak ayah yang sakit lutut tapi ada keinginan nak solat terawih berjemaah)
🍁Membantu Stabilkan Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout
🍁Sedap (pastinya tidak hamis.. berperisa vanilla)
🍁Sesuai untuk seisi keluarga
🍁Harga Berpatutan

Berminat nak cuba??
Nak Hadiahkan Untuk Mak Ayah??
Nak Hadiahkan Untuk Yang Tersayang?? Tiada Yg Lebih Bermakna Dlm Hidup Kita Melainkan Kesihatan Org Yg Tersayang kann☺
.
MEH DAPATKAN DARI KAK ECHA NOW😍
.
Whatsapp kak echa now Utk Dapatkan Set Comboo Ramadhan Yg Super Jimat
.
3Pack Rm100 Only👇
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
.
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #SusuUntaHudaibiyyah

KENAPA AKAK SELALU CAKAP SUH NI PENTING ADA PADA SETIAP RUMAH ANDA SEPANJANG RAMADHAN,,
.
.
Okay , (baca ni sampai habis😉)👇
.
.
💗💗1001 Rahsia Susu Unta Hudaibiyyah💗💗 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan (yg gastrik bulan puasa elok sangat)
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar..
(mengenyangkan walaupun breastfeeding)
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
(baik utk seisi keluarga sepanjang ramadhan)
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang,sakit lutut dan sendi
(baik utk mak ayah yang sakit lutut tapi ada keinginan nak solat terawih berjemaah)
🍁Membantu Stabilkan Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout
🍁Sedap (pastinya tidak hamis.. berperisa vanilla)
🍁Sesuai untuk seisi keluarga
🍁Harga Berpatutan

Berminat nak cuba??
Nak Hadiahkan Untuk Mak Ayah??
Nak Hadiahkan Untuk Yang Tersayang?? Tiada Yg Lebih Bermakna Dlm Hidup Kita Melainkan Kesihatan Org Yg Tersayang kann☺
.
MEH DAPATKAN DARI KAK ECHA NOW😍
.
Whatsapp kak echa now Utk Dapatkan Set Comboo Ramadhan Yg Super Jimat
.
3Pack Rm100 Only👇
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
.
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #SusuUntaHudaibiyyah

❤RAHSIA
KOPI RERAMA❤

Membantu menyembuhkan denggi,
Membantu masalah penghidap asma,
Membantu untuk mengeringkan demam campak.
.
.
Membantu untuk menghilangkan sel-sel kanser,
Membantu menghilangkan migraine,
Membantu menghilangkan resdung.
.
.
Membantu menyembuhkan luka dalaman,Membantu melancarkan haid,Membantu memulihkan angin ahmar atau strok,
Menyihatkan paru-paru.
.
.
Jom Dapatkan Sekarang Dengan Diskaun Sebanyak Rm7.00 Dari Kak Echa☺
.
.
whatsapp now (click line dibawah)👇
.
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
.
#KopiReramaYusmira
#rajakopi #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #HumairaHealthyResources
#pastikanoribarubeli

❤1001 KHASIAT SUSU❤
UNTA KURMA MADU YUSMIRA

Merawat penyakit gastrik, demam kuning, asma, migrain, penyakit kulit, memulihkan tenaga batin, merawat sakit jantung peringkat awal, darah tinggi, sakit sendi, batuk kering.
.
.
ulser perut serta penyakit saraf dan tulang belakang bagi golongan yang lanjut usia.
Amat berkesan bagi mengubati gangguan
usus yang kronik, Berupaya mengubati sakit perut, gastrik.
.
.
resdung, sakit kepala, sakit pinggang, sakit sendi, alahan, asma, darah tinggi, menghilangkan kahak, Menguatkan badan dan mcm2 lagi..
.
.
Jom Dapatkan Sekarang Dengan Diskaun Sebanyak Rm7.00 Dari Kak Echa😉
.
.
whatsapp now (click line dibawah)👇
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuuntayusmira
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuuntayusmira
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuuntayusmira
.
.
#SusuUntaKurmaMaduYusmira
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #HumairaHealthyResources
#pastikanoribarubeli #kopiviraldarirm10
#hadiahuntukibuayah #ramadhankareem

"Alhamdulillah, dah dapat pakai kasut selepas 3x minum suh.. "Gout dah tiada, doctor minta berhenti ambil ubat gout..
.
~pesakit gout jb~
.
.
Berminat utk cuba produk kami? whatsapp sy now👇
.
http://www.wasap.my/601110787244/nakordersusuunta

#TestimoniGout
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #agentsahhumairahealthy
#SusuUntaHudaibiyyah #pastikanoribarubeli

Jangan lupa minum susu unta hudaibiyyah anda hari ini . Ia membantu tambahkan tenaga anda , menguatkan tulang dan menghilangkan lemak anda tanpa sedar .

Macam mana dalam satu pack ni boleh melakukan begitu banyak perkara pada diri anda ? Ahmezinggg !

Happy Tuesday! 💋

http://www.wasap.my/601110787244/nakordersusuunta

#Testimoni Hot
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #agentsahhumairahealthy
#SusuUntaHudaibiyyah #pastikanoribarubeli

Ramai yang belum tahu lagi kan apa
kelebihan susu unta hudaibiyyah...? .
Okay , 🐪antara kelebihan suh:👇👇 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang, dan sendi
🍁Membantu Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout

Berminat nak cuba?
Whatsapp me👇 .
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
hashtag jgn lupa ya😊
ltk skali hashtag korang agent mna

#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera
#kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #agentsahhumairahealthy #SusuUntaHudaibiyyah #pastikanoribarubeli

KHASIAT BIO STEVIA KOPI MAHKOTA DEWA STEVIA 15 PAKET :
Mengatasi masalah kencing manis Mengatasi masalah darah tinggiMengatasi masalah gout dan diabetes Meningkatkan sistem imunisasi Meningkatkan metabolisma
1pack rm25
3pack rm20
5pack rm18

jom wasap kak echa utk keterangan lanjut👇
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakorderkopimahkotastevia
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakorderkopimahkotastevia
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakorderkopimahkotastevia

#kopimahkotastevia
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #humairahealthyresources #SusuUntaHudaibiyyah #pastikanoribarubeli

Meh baca apa khasiat yg tersirat dlm setiap sachet ni👇 "Khasiat Kopi Susu Unta"

Kaya kalsium, potassium, protin dan mineral.
Rendah lemak dan kolestrol.
Melancarkan sistem pernafasan.
Baik untuk menguatkan daya ingatan.
Baik untuk sistem pencernaan.
Meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan.
Memberi tenaga tambahan.
Mengustkan sistem badan untuk melawan penyakit.

1papan: rm25.00
5papan : rm20.00
10papan: rm15.00

untuk keterangan lanjut wasap kak echa👇
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta

hashtag jgn lupa ya😊
ltk skali hashtag korang agent mna

#KopiSusuUntaMek
#SusuUntaHudaibiyyahOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthyresources #pastikanoribarubeli #kotabharukelantan

"KOPI RERAMA TOK GURU PONDOK MEMBANTU MERAWAT PELBAGAI JENIS PENYAKIT"
.
.
Ekstra Daun Rerama
.
?? Kajian saintifik menunjukkan terdapat 13 sebatian kimia yang terkandung dalam pokok rerama. Sebatian tersebut terbukti dapat merawat pelbagai jenis penyakit. Sudah beribu-ribu orang yang telah sembuh dari pelbagai penyakit setelah mengamalkn air rebusan rerama.
.
Khasiat Tok Guru Pondok Tgp Kopi Rerama ?? .
?? Membantu menstabilkan paras gula ?? Membantu mengecilkan sel kanser
?? Membantu menstabilkan tekanan darah
?? Membantu mengeringkan luka kencing manis
?? Membantu masalah kewanitaan seperti sengugut
.
.
Dapatkan TGP Kopi Rerama di
KOPI VIRAL DARI RM10
Dibuka jam 9.30 pagi - 6.30 petang..
.
.
Untuk maklumat lanjut boleh klik link dibawah:👇
.
www.wasap.my/601110787245/TGPKOPIRERAMA

www.wasap.my/601110787245/TGPKOPIRERAMA

www.wasap.my/601110787245/TGPKOPIRERAMA .
.
#TGPKopiRerama #ProdukTGP #ProdukMuslim #ProdukHalal #MencariYangHalalItuFardhu #ProdukHalalTanggungjawabBersama #MakananAndaMasaHadapanAnda #SupportProdukMuslim #SupportProdukSunnah
#Kopiviraldarirm10
#HumairaHealthyResources

Ramai yang belum tahu lagi kan apa
kelebihan susu unta hudaibiyyah...? .
Okay , 🐪antara kelebihan suh:👇👇 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang, dan sendi
🍁Membantu Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout

Berminat nak cuba?
Whatsapp me👇

http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
.
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta
#FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli
#suhterbaik #sedapberkhasiat #mampumilik

🥛🐐 SUSU KAMBING ASLI DARI LADANG: 👉🏻Susu kambing paling berkesan dan lebih berkhasiat jika dibandingkan dengan susu lembu dalam menyembuh serta mencegah penyakit "dalaman" antara kelebihannya ialah mampu merawat: ❣- Penyakit demam kuning
❣- Penyakit lemah jantung
❣- Penyakit darah tinggi
❣- Penyakit migrane/kerap merasa pening kepala
❣- Penyakit sendi, sakit urat saraf dan buah pinggang
❣- Penyakit batuk kering atau TB
❣- Penyakit yang menyerang jantung, limpa dan hati seperti hipertitis
❣- Penyakit saraf dan tulang belakang yang dialami bila usia semakin lanjut ▶- Cukup bermanfaat bagi mereka yang mengalami lemah tenaga batin
▶- Sesuai diminum diwaktu pagi (sebelum bersarapan) dan malam (sebelum tidur). Jangan guna air panas kerana boleh merosakkan khasiatnya. Bancuh dengan air suam sahaja
▶- Membantu dan menguatkan sistem imunisasi tubuh
▶- Bersifat alkali bukan asidik
▶- Sesuai untuk semua peringkat umur, dari bayi dalam kandungan sampailah kepada orang tua
▶- Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan
▶- Mengimbangi kadar kolesterol dan kandungan gula dalam darah
▶- Mudah dicerna (menyerap dalam tubuh badan) dan tidak menyebabkan alahan
▶- Membantu melancarkan sistem penghadaman dan permasalahan usus
▶- Merawat dan menyembuhkan penyakit kanser, demam kuning, gastrik, ulser, buasir, asthma (lelah), migrain (sakit kepala), penyakit kulit, insomia (sukar tidur), senggugut, darah tinggi, lemah jantung, kencing manis, batuk kering dan gout
▶- Menguatkan jisim tubuh yang sihat (tulang, gigi, otot, sendi, kulit dan tisu saraf
▶- Awet muda
▶ - Paling hampir dengan susu ibu (minuman terbaik di dunia selepas susu ibu)
▶- Para Nabi meminum susu kambing
10 orang terawal yg whatsapp ciksya, kita akan bagi diskaun😍👇 http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusukambing

#SusukambingAsliLadangOfficial
#rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli
#agentwanted

🎉PROMOSI TAHUN BARU CINA KINI KEMBALI!

Berita Baik Untuk Semua Pelanggan Kami, Sempena CNY,kami mengadakan jualan promosi dgn harga jimat. Yang paling menarik adalah semua produk2 kami ni adalah READY STOCK. Beli hari ini 2-3 hari dah sampai rumah. Stok adalah terhad.. Untuk order,boleh whatsapp tekan line dibawah👇
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta

#FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

Ramai yang belum tahu lagi kan apa
kelebihan susu unta hudaibiyyah...? .
Okay , 🐪antara kelebihan suh:👇👇 🍁Susu unta paling hampir dengan susu ibu
🍁Merawat penyakit gastrik dan angin dalam badan
🍁Melancarkan dan mencuci perjalanan darah dalam badan untuk Darah Tinggi & Buah Pinggang
🍁Merawat saraf untuk penyakit stroke
🍁Menurunkan kandungan gula dalam darah utk kencing manis
🍁Mencegah penyakit jantung
🍁Menguatkan sistem imunisasi dan antibiotic untuk badan
🍁Alternatif untuk diet, tahan lapar
🍁Baik untuk kulit dan jerawat
🍁Meningkatkan bioaktivitas hormon
🍁Menguatkan tulang
🍁Meningkatkan fungsi otak
🍁Langkah awal pencegahan jaundice kepada bayi, untuk ibu mengandung
🍁Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luka pembedahan
🍁Menguatkan tenaga dan kembalikan badan yang cergas
🍁Menyegarkan ibu berpantang
🍁Memperbanyakkan "Susu Ibu" bagi ibu2 yang baru melahirkan
🍁Menghilangkan penat, letih dan lesu
🍁Melancarkan kitaran darah haid (anti senggugut)
🍁Menghilangkan sakit kepala dan stress
🍁Menghilangkan sakit urat, sakit pinggang, dan sendi
🍁Membantu Emosi dan Minda sentiasa tenang dan ceria
🍁Merawat sembelit
🍁Sesuai bagi mereka yang sukar tidur malam
🍁 Merawat Gout

Berminat nak cuba?
tekan line dibawah
http://www.wasap.my/601110787245/nakordersusuunta

#suhterbaik #sedapberkhasiat #mampumilik
#FounderSusuUntaHudaibiyyah #SusuUntaHudaibiyyahOfficial #rajasusu #rajapenawar #kopidansususegera #kopiviraldarirm10 #humairahealthy #founderhumairahealthy #pastikanoribarubeli

Most Popular Instagram Hashtags