#kongsimakan

1429 posts

TOP POSTS

With the Chairman of Kongsi Makan Dato' Sri Razali & Dato' Siti. Tq Dato' Sri for ur time & hospitality. Will have further discussion, insyaAllah. ๐Ÿ˜Š #kongsimakan #melaka

Sederhana orangnya..jupe beli kuih tadi๐ŸŒฎ๐ŸŒฏ๐Ÿช
.
#UAI #ustazazhar #KT #kongsimakan

Sdpp..terbaikk.. Bukan nak tujuk ape yg aku mkn, tpi nak pajang2 kan rezeki perniaga roti john nie..๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ #rotijohntarikmaelambong
#terbaik
#kongsimakan
#kongsirezeki

Alhamdulillah..sentiasa positif
#newmembers
#kongsimakan
#peluangadadimanamana

kelangsungan hidup
#kongsimakan

Live Update : Vendor dan Business Centre KongsiMakan
.
.
Warna-warni Aidilfitri 2016
#kongsimakan
#kongsimakanberhad
#kongsimakandotcom

Sape nk meh sini..๐Ÿ˜#makanxkenyang#kongsimakan#ntahhalalkex?#halalkot..

Bismillah... Going to Banda Acheh... Hope everything going well... #familytrip
#bandaacheh
#kongsimakan

MOST RECENT

WANITA PERLUKAN KELEMBAPAN ITU
.
Kalau kita rasa haus ditekak kita perlu minum air tetapi sekiranya wanita sering kehausan di cikbunga jangan pening-pening tau.Kami ada rahsia boleh bantu. Maklumlah kalau kering di situ kita rasa kurang selesa & akan sakit bila bersama. Walaupun usia semakin meningkat part tu kena remajakan & segarkan ia seperti bunga baru berkembang.
.
Kami ada VAGINA TIGHTENING GEL yang membantu untuk mengetat & memberi kepuasan maksima, meningkatkan sensitiviti & membantu meremajakan dalaman cikbunga anda, ia juga dapat meningkatkan keghairahan & nafsu syahwat, boleh juga membantu merawat keputihan & membasmi kuman serta merawat pelincir semulajadi.
.
Ia sangat-sangat sesuai untuk wanita yang cikbunga kering, menopause & wanita berusia. Wow! Boleh jadi macam anak dara tau. Cara gunanya mudah sahaja hanya perlu sapukan sekitar dinding cikbunga guna jari supaya lebih sensitif & ketat.
.
Jangan malu, jangan segan,boleh whatsApp Qaseh di 011-12272001

#SeriDewiMalam #kongsimakan #vaginatighteninggel #terlajaklaris #dudaterlajaklaris #diasemanishoney #sesiinfosdmsentiasadara

RESEPI BINGKA PISANG MAKCIK JUAL KUIH

Bahan-Bahan (loyang 8 inci) 1 sisir pisang masak ( 10 - 13 biji).. di lenyek kasar
1 cwn tepung gandum*
3/4 cwn gula pasir*
1 cwn santan*
1 cwn susu sejat/cair*
1 biji telur*
2 sudu besar butter*-cairkan dulu, biarkan suam
sedikit garam

Cara-cara

1. Blender semua bahan*
2. Tuang adunan ke dalam mangkuk berisi pisang lenyek dan di gaul rata.
3. Masukkan ke dalam loyang yang telah dilenser dengan butter.
4. Bakar 180C selama 1 jam.. or lebih untuk dapatkan kerak yang hebat.
5. Sejukkan.. baru di potong.. masuk peti ais lagi sedap.

#resepi #resepisedap #tipsmasak #resipipower #kongsimakan #makansedap #jjcm #resepikuih #kuihtradisional #jalanjalancarimakan #athilahfoods #biskutraya #kuihraya #cookies

Sebagai pelengkap juadah. Pajeri Nanas... Love the colour and taste as well...
.
.
#PajeriNanas
#MalayCuisine
#SelamatHariRaya
#Aidilfitri2017
#2Syawal1438
#MenuRaya
#KongsiMakan
#RayakanSebulan
#KosongKosong
#Bermaafan

Bagi yang tidak makan ayam, Kurma daging pon ada... Look at the gravy. Tempting enough.
.
.
#KurmaAyam
#MalayCuisine
#SelamatHariRaya
#Aidilfitri2017
#2Syawal1438
#MenuRaya
#KongsiMakan
#RayakanSebulan
#KosongKosong
#Bermaafan
#2Syawal

Menu special hari ini #LaksaPenang. Look at this beautiful & fresh #Cucumber #KeyLime #RedOnion #GreenChili menambahkan lagi keenakan laksa Penang ini.
.
.
#SelamatHariRaya
#Aidilfitri2017
#1Syawal1438
#MenuRaya
#KongsiMakan
#RayakanSebulan
#KosongKosong
#Bermaafan

๐ŸŒฟ FEMININE WASH SDM LAIN DARIPADA YANG LAIN ๐ŸŒฟ
.
.
Bukan takat nak bagi suami suka je, memang kebersihan diri kena jaga, terutama yang hamil. Sebab hormon dan tubuh badan berubah , Cik Bunga jadi gatal-gatal dan keputihan . .
Jangan seksa baby bila dah lahir nanti, jangkitan kuman itu jangkitan kuman ini disebabkan keputihan teruk yang ibu bawa semasa mengandung.
.
Pencuci wanita yang pekat ni guna setitik dah cukup dan elok diguna harian . Ramuan memang dicipta khas untuk wanita bagi keseimbangan PH dan sangat selamat digunakan untuk ibu terutama yang mengandung. .
AMAT sesuai digunakan oleh wanita berkahwin mahupun bujang .
.
TAK PERCAYA ??? Cuba dan buktikan sendiri !! Masalah bahagian sulit.. rawatan herba SDM-MT terbukti berkesan.
. ๐Ÿ’ฅ Hanya Rm48 sebotol untuk kegunaan lebih dari 2 BULAN! ๐Ÿ’ฅ
.
๐Ÿ“ž WhatsApp / Telegram 011-12272001

#Seridewimalam #FeminineWash #pencuciwanita #pencuciwanitaberubat
#gebu77 #kongsimakan #ratujamu #keputihan

๐ŸŒฟ FEMININE WASH SDM LAIN DARIPADA YANG LAIN ๐ŸŒฟ
.
.
Bukan takat nak bagi suami suka je, memang kebersihan diri kena jaga, terutama yang hamil. Sebab hormon dan tubuh badan berubah , Cik Bunga jadi gatal-gatal dan keputihan . .
Jangan seksa baby bila dah lahir nanti, jangkitan kuman itu jangkitan kuman ini disebabkan keputihan teruk yang ibu bawa semasa mengandung.
.
Pencuci wanita yang pekat ni guna setitik dah cukup dan elok diguna harian . Ramuan memang dicipta khas untuk wanita bagi keseimbangan PH dan sangat selamat digunakan untuk ibu terutama yang mengandung. .
AMAT sesuai digunakan oleh wanita berkahwin mahupun bujang .
.
TAK PERCAYA ??? Cuba dan buktikan sendiri !! Masalah bahagian sulit.. rawatan herba SDM-MT terbukti berkesan.
. ๐Ÿ’ฅ Hanya Rm48 sebotol untuk kegunaan lebih dari 2 BULAN! ๐Ÿ’ฅ
.
๐Ÿ“ž WhatsApp / Telegram 011-12272001

#Seridewimalam #FeminineWash #pencuciwanita #pencuciwanitaberubat
#gsteam405 #ohsem516 #kongsimakan #terlajaklaris #safieyilias #ratujamu #keputihan #TestimonialSDMStokisNieza

๐ŸŒฟ FEMININE WASH SDM LAIN DARIPADA YANG LAIN ๐ŸŒฟ
.
.
Bukan takat nak bagi suami suka je, memang kebersihan diri kena jaga, terutama yang hamil. Sebab hormon dan tubuh badan berubah , Cik Bunga jadi gatal-gatal dan keputihan . .
Jangan seksa baby bila dah lahir nanti, jangkitan kuman itu jangkitan kuman ini disebabkan keputihan teruk yang ibu bawa semasa mengandung.
.
Pencuci wanita yang pekat ni guna setitik dah cukup dan elok diguna harian . Ramuan memang dicipta khas untuk wanita bagi keseimbangan PH dan sangat selamat digunakan untuk ibu terutama yang mengandung. .
AMAT sesuai digunakan oleh wanita berkahwin mahupun bujang .
.
TAK PERCAYA ??? Cuba dan buktikan sendiri !! Masalah bahagian sulit.. rawatan herba SDM-MT terbukti berkesan.
. ๐Ÿ’ฅ Hanya Rm48 sebotol untuk kegunaan lebih dari 2 BULAN! ๐Ÿ’ฅ
.
๐Ÿ“ž WhatsApp / Telegram 011-12272001

#Seridewimalam #FeminineWash #pencuciwanita #pencuciwanitaberubat
#gebu77 #kongsimakan #ratujamu #keputihan

๐Ÿ’™ DAH MAKAN MACAM-MACAM PRODUK ATAU JAMU TAPI TAK MENJADI ?? ๐Ÿ’™
.
.
JAMU DEWI DARA, supplemen wajib yang membuatkan para Wanita tidak keruan jika tidak mengamalkannya walaupun sehari.
.
JAMU DEWI DARA satu-satunya jamu BUATAN MALAYSIA yang mempunyai keunikan dan keistimewaan 23 jenis herba terpilih yang dapat membantu merawat tubuh badan wanita dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.
.
Hanya perlu amalkan 2 biji sehari sahaja mampu membantu para wanita kekal sihat, awet muda dan bertenaga.
.
Hasil dari maklum balas pengguna, 99% amat berpuas hati dan telah jatuh cinta dengan keberkesanan JAMU DEWI DARA dalam masa yang singkat.
.
JAMU DEWI DARA, jamu No. 1 di Malaysia yang dapat membantu merawat 1001 masalah dalaman dan luaran wanita.
.
* ๐Ÿ’ฏ SELAMAT untuk IBU MENYUSU & IBU BERPANTANG .
.
๐Ÿ“ž๐Ÿ“ฑ DM | WhatsApp 011.12272001
.
.
#seridewimalam #kongsimakan #RatuJamu #jamudewidara #jomsinggah #shopatgoshop #kualaterengganuย  #terengganu #moodrepublik #vfest #timorfestย  #selangor #kl #johor #kemaman #kuantan #jb #melaka #perak #penang #langkawi #kerteh #kedah #suamikupalingsweet

Most Popular Instagram Hashtags