#komikbodo

MOST RECENT

#Repost @komik.dahlmina (@get_repost)
・・・
Sbb tu la jangan letak phone or tablet waktu tengah study..
Btw laki tu nama Danel (curi nama dari buku komsas)
.
#komikbyakai ##komikmalaysia #komikstrip #animemalaysia#otakumalaysia#komiklawak#artmalaysia#komikkelakar#komikstrip#komikindonesia #slime#followme#komikbodo

Kadang kadang kalau dah lama dibuatnya boleh jadi pahit dengan perangai kawan. Takde yang manis lagi tinggal.
Ceh komen sikit.
.
.
.
.
.
.
Korang ape tahu?
Ceh tanya kawan kau yang kau selalu ejek.
Konfem die cakap" Takdelah..dah biasa."
Sebernarnya tak. Tipu die je tu..
#fikir
#fikirmasakmasak
#komikbodo

Heuheuheuheu...but most of my indian friends malay are so freaking good. Kalau cakap sejibik melayu. Ahahahah XD

#gengkomik #komikbodo #payback #ink #inktober #art #comic #blackandwhite #illustration #illustrated #drawing #sketch

Ini makannya kalau kawan kau tu jenis yg x dengar cakap. Hahaahahahah

Sambungan kelmarin punya post...haahahah... #komik #komikbodo #gengkomik #comic #digitalart #arts #art #cartoon #anime #shounen #illustration #illustrated #sorry #sorrynotsorry #box #highschoolboys #handsome #random

Savage Along. Lain kali kalau kawan kau liat sangat nak bangun, buat je macam ni.
#komikbodo #komik #art #gengkomik #komikmalaya #comic #illustration

Part 1. Bila rajin part 2 pulak.. #komikbodo #random #rawak #hitamputih #art #comic #illustration

Most Popular Instagram Hashtags